4 راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من لوازم شنا و تفریحات آبی من را نابود کرد

پارک جنگلی ظرفیت 4000 چادر را دارد و به جز آن 280 کلبه در آن قرار گرفته و در اختیار مسافرانی قرار می گیرد که

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

پارک جنگلی ظرفیت 4000 چادر را دارد و به جز آن 280 کلبه در آن قرار گرفته و در اختیار مسافرانی قرار می گیرد که از این منطقه عبور می کنند. بسیاری از گردشگران از وجود مکان های دیدنی مشهد بی خبرند و کم نیستند افرادی که به جز حرم امام رضا با سایر جاهای تفریحی مشهد آشنا نیستند. از موضوع زیارت که بگذریم، بد نیست بدانید که در 10 سال اخیر با هدف رونق دادن به جنبه های تفریحیِ مشهد مجموعه های گردشگری و جاذبه های بسیاری در این شهر در معرض دید عموم قرار گرفته است. کمی که نزدیک تر برود خواهد دید که این پارک جنگلی محدوده وسیعی از چندین خیابان را در بر گرفته است. اگر جزو این دسته از افراد هستید یا اینکه دوست دارید بیشتر با گوشه و کنار مشهد آشنا شوید جای درستی آمده اید؛ ما عزممان را جزم کرده ایم که در حد توانمان تمامی جاهای دیدنی مشهد را برای همه گروه های سنی، سلایق و بودجه ها معرفی کنیم تا گردشگران هنگام سفر به این کلان شهر برای سرگرمی و گردش سردرگم نشوند. در کنار زیارت، گردشگران دوست دارند از جاهای دیدنی مشهد و مکان های تفریحی هم بازدید کنند که در این مقاله لیست 153 تا از مکان های دیدنی و تفریحات مشهد را قرار داده ایم تا برنامه ریزی خوبی برای سفر خود داشته باشید. Artic​le h as  be᠎en created with the help  of GSA Con te​nt  Gen erat​or D emoversion .

منطقه ای که این پارک در آن قرار گرفته جزو مناطق شهری تازه تاسیس به شمار می رود و فاصله بسیار کمی تا ییلافات دارد. پارک پردیس قائم از دیگر پارکهای تازه تاسیس است که در دسته مناطق گردشگری مشهد قرار میگیرد. استخر ارمغان مشهد که بخشی از مجموعه ورزشی ارمغان است به عنوان یکی از مراکز تفریحی جوان های طرفدار ورزش های آبی به شمار می رود. جت اسکی و کشتی تفریحی از جمله تفریحاتی هستند که قیمت آنها در کلوپهای مختلف متغیر است. یکی از مکان های تفریحی مشهد در بهار و پاییز که به گردشگران مشهد توصیه می شود، بازدید از پارک ملت است. این پارک که بر بلندترین جاهای دیدنی مشهد و رشته کوه بینالود قرار گرفته به نام بام هاشمیه یا بام مشهد نیز شناخته میشود. هاشمیه یکی از خیابان های قشنگ مشهد است و افراد زیادی برای لذت بردن از سکوت به این خیابان می آیند. مساحت آن 8 هکتار است و هزینه میلیاردی زیادی برای احداثش از سوی شهرداری مشهد صرف شده است. این ورزش به تناسب اندام و تقویت قلب شما کمک میکند و از آنجایی که با موزیک همراه است باعث شادی شما نیز میشود. جزیره کیش در اختیار شما بگذاریم.

دشت ستارهها در جنوب جزیره قرار دارد که از بکرترین سایتهای غواصی جزیره است. زیبایی های طبیعی پارک ملت مشهد مهمترین عاملی است که همه را به آنجا می خواند. این گنبد مخروطی به صورت ردیف های دو تایی کاشی و آجر به صورت یک در میان به کار رفته اند و جلوه بسیار زیبایی به بنا داده اند. کوهی که بعضی گفته اند امام رضا (ع) به آن برکت داده است و از آنجا گذشته است. قبل از شروع غواصی همه آموزشهای لازم توسط مربی داده میشود. این شهر بازی قدیمی ترین شهربازی مشهد است که از سال 1351 کار خود را شروع کرده است. این مجموعه بستنی بار نیز دارد، که می توانید پس از بازی های آبی برای رفع خستگی و تجدید قوا به این قسمت از پارک آبی بروید. در راید چالاب، می توانید به همراه کودکان خود از آن لذت ببرید. در ایامی مثل فراگیری ویروس کرونا می بایست قبل از حضور در پارک ها از باز یا بسته بودن آن ها اطلاع حاصل می کردید.

استفاده از کلاه شنا یکی از موارد مهم جهت حضور در استخرها می باشد. چشمه گیلاس از بهترین جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می رود که تقریبا در فاصله 50 کیلومتری از مشهد واقع شده و به چناران و گلبهار نیز بسیار نزدیک است. این منطقه جایگاه ویژه ای در میان گردشگران دارد به طوری که به قبله آمال شیعیان دوازده امام جهان است. انواع فرهنگسراها، میدان های نمایش و تئاتر، جایگاه های نمایشگاهی، موزه، خانه کودک و دیگر اماکن فرهنگی. بوستان مینیاتوری از پارک های متفاوت و جزو جدیدترین اماکن دیدنی مشهد است که بیشتر جنبه فرهنگی دارد و نسبتا از شهر دور است. این موضوع در خراسان که منطقه ای خشک و کوهستانی بوده و برای مثال شهر مشهد که فاقد رودخانه دائمی است، اهمیت زیادی داشته و دارد. این قبله نورانی، علت اصلی رونق دائمی سفر به مشهد بوده است. اهمیت شغلی، آموزشی (دانشگاه های مشهد) و فرهنگی همواره در خراسان رضوی و پایتخت آن اهمیت داشته است. اوشان فشم دو جاذبه طبیعی نوستالوژیک تهرانی هاست که در سی کیلومتری نواحی شمال شرقی پایتخت واقع شده اند، اینجا مجموعه ای از روستاهای زیبا، آبشار، چشمه، رودخانه و جنگل دیده می شود و مناطق برای برپایی پیک نیک در نظر گرفته شده اند، برای رسیدن به اینجا از جاده لشکرک در اتوبان بابایی استفاده کنید.

آخرین مطالب