یک گودزیلا' ابر گرد و غبار از صحرای آفریقا در حال نزدیک شدن به ما سواحل خلیج فارس

دویل برنج ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:23 PM EDT Jun 24, 2020آن را تقریبا در اینجا است.مدتها در انتظار

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

آن را تقریبا در اینجا است.

مدتها در انتظار ابر گرد و غبار از صحرای آماده است به "آمار" ایالات متحده در سواحل خلیج فارس در روز پنج شنبه و جمعه پیش بینی می گویند وعده های مبهم و مه آلود آسمان و قرمز آتشین غروب اما همچنین مشکلات بهداشتی بالقوه.

با نام مستعار "گودزیلا" را برای خود غیر منتظره اندازه بزرگ پر از گرد و غبار شروع به ظهور کردن غرب آفریقا در آخر هفته گذشته و در حال حاضر سفر کرده است بیش از 4000 مایل از اقیانوس اطلس به دریای کارائیب و خلیج مکزیک آب و هوا کانال گفت.

جرم بسیار خشک و گرد و خاکی هوا شناخته شده به عنوان صحرای لایه هوا اشکال بیش از صحرای بزرگ و حرکت در سراسر اقیانوس اطلس شمالی هر سه تا پنج روز از اواخر بهار تا اوایل پاییز اوج در اواخر ماه ژوئن تا اواسط ماه اوت با توجه به ملی اقیانوسی و جوی اداره.

آن را اشغال می حدود 2 مایل لایه ضخیم در فضای آژانس گفت.

"مهمترین اثرات صحرا گرد و غبار هستند و یک سفید از آسمان در طول روز ساعت ها به رنگ قرمز غروب و کاهش کیفیت هوا" خدمات ملی آب و هوا گفت.

چندین جزایر واقع در دریای کاریب شد پوشش داده شده با گرد و غبار در اوایل این هفته.

"این مهم ترین رویداد در 50 سال گذشته گفت:" پابلو مندز Lázaro, یک متخصص بهداشت محیط با دانشگاه پورتو ریکو. با توجه به بسیار ضعیف کیفیت هوا "در شرایط خطرناک در بسیاری از جزایر کارائیب," او گفت:.

AccuWeather طوفان کارشناس دن Kottlowski گفت که "این احتمالا بدترین کیفیت هوا ناشی از گرد و غبار صحرای در حافظه اخیر است."

کیفیت بد هوا می تواند باعث بدتر شدن کسانی که رنج می برند از مسائل تنفسی مانند آسم و COPD کانال آب و هوا گفت.

بیشتر: صحرا گرد و غبار می تواند کمتر طوفان گرمسیری زیبا از غروب

"کیفیت هوا نیز می تواند قطره به متوسط تا ناسالم در این آخر هفته بیش از جنوب و شرق تگزاس به دلیل گرد و غبار" Kottlowski گفت. "پس مردم با مسائل تنفسی نباید صرف مدت زمان طولانی در خارج از منزل. برخی از افراد مبتلا شدید شرایط تنفسی ممکن است فقط می خواهم به ماندن در خانه."

اگر چه برخی از مردم ممکن است بیشتر حساس به گرد و غبار از دیگران, دانشگاه تگزاس هواشناسی مربی تروی کیمل گفت: ممکن است یک پوشش نقره ای به دلیل زمان از ابر ورود در طول بیماری همه گیر کوروناویروس: "خبر خوب این است که ما همه با پوشیدن ماسک."

یکی دیگر از مزایای گرد و غبار از صحرای بزرگ: زنده تر از غروب و طلوع. به عنوان خورشید عبور منحنی از زمین اشعه آن درخشش را از طریق یک لایه ضخیم تر از جو است.

آب و گرد و غبار ذرات در جو مسئول پراکندگی نور خورشید ایجاد رنگ های غنی از غروب و طلوع. با اضافه شدن گرد و غبار در جو تعداد بیشتری از ذرات می تواند شکست نور خورشید به طیف وسیعی از بنفش, pinks, پرتقال و زرد.

پس از ساخت راه خود را به سواحل خلیج فارس, برخی از گرد و غبار ممکن است پس از آن حرکت به دور دست در شمال و شرق به دره اوهایو mid-Atlantic این آخر هفته آب و هوا کانال گفت.

کمک: آسوشیتد پرس; Kelly P. فرانکلین آستین آمریکا دولتمرد

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن