پس از دو سال چلپ چلوپ پد در نهایت باز در نجار پارک در میلتون

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 16, 2020نزدیک به دو سال پس از این ایده

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

نزدیک به دو سال پس از این ایده برای اولین بار شناور, چلپ چلوپ پد در نجار پارک در میلتون است که در نهایت به یک واقعیت است.

ساخت و ساز در چلپ چلوپ پد آغاز شد و در اوایل ماه مارس و آن را به طور رسمی افتتاح شد در روز یادبود.

"پاسخ شده است قریب به اتفاق چقدر خوشحال شهروندان ما به خصوص پدر و مادر با فرزندان جوان" گفت: میلتون عضو شورای شهر جف برف. "واقعا کل جامعه است و در آغوش این تغییر مثبت در میلتون و آنها را هیجان زده در مورد آن."

چلپ چلوپ پد واقعیت: میلتون تصویب نجار پارک چلپ چلوپ پد (دوباره). در اینجا هنگامی که آن را باز خواهد شد

رهبران شهر برای اولین بار اعلام کرد که آنها در نظر گرفته شده برای قرار دادن یک چلپ چلوپ پد در پارک در جولای 2018. آن را با تاخیر سال گذشته پس از شورای نگرانی بیش از یک تعداد کم از مناقصه برای تکمیل این پروژه و همچنین نگرانی در مورد رواناب فاضالب های سطحی از پد مؤثر بلک واتر رودخانه.

نمایندگان مصوب حدود $20,000 در بودجه اضافی برای حل سروصدا موضوع در اواخر سال گذشته. در ژانویه سال 2020 آنها و در نهایت تصویب یک $751,017 پیشنهاد به آلاباما مبتنی بر ساخت و ساز شرکت کانینگهام Delaney.

این شرکت هزینه اولیه برآورد شده برای این پروژه بیرون آمد و به حدود 950,000. شهرستان هیات مذاکره به قیمت $751,017 با گرفتن دوش برخی از حمام بازسازی, پمپ, خانه, عبور, جداول پیک نیک و چتر.

بیشتر پارک ها و ضبط فعالیت ها: Disc golf course, BMX, آهنگ قایق راه اندازی: موج جدیدی از تفریح پروژه های آینده به میلتون

در پایان این پول صرف شده با توجه به شهرستان Councilwoman Peggi اسمیت که مسئول نظارت بر پارک ها و تفریح و سرگرمی بخش. او گفت که او دیده کودکان "splishin' و splashin'" در پارک هر روز پس از آن باز می شود.

"خبر خوب این است که ما باید افرادی که از کشورهای همسایه و امیدوارم آنها در حال صرف پول در میلتون خرید ناهار و تنقلات و چیزهای" اسمیت گفت.

اما اسمیت اضافه شده او کمی نگران بیش مداوم همه گیر و تشویق کسانی که از این پارک بازدید به ورزش احتیاط و حفظ اجتماعی فاصله.

"آب گرم وجود دارد زیادی از بدن و من امیدوارم که آنها لازم نیست که هر گونه بو-بوس یا هر" او گفت:. "پد های کم عمق به اندازه کافی به آن نیاز ندارد کلر یا یک نجات غریق است. اما آنها در حال لذت بردن جهنم از آن که خوب من خوشحالم که آنها با داشتن سرگرم کننده است."

چلپ چلوپ پد اولین بار است که از حداقل سه مرحله از بازسازی به محبوب میلتون منطقه تفریحی. شورای نشده و در عین حال نهایی شدن بودجه و یا برنامه های طراحی برای آینده فاز, اما آنها آزمایشی میله میله شامل پارکینگ بیشتر بهتر است ماهیگیری گزینه های کایاک راه اندازی و دستشویی.

این هم بخشی از یک روند بهسازی پارک ها و تفریح و سرگرمی فعالیت های در میلتون. این شهرستان دارای حدود ده پارک ها پروژه های در دست انجام و یا در مراحل اولیه از توسعه, از جمله یک آهنگ BMX یک دیسک گلف جدید در دادگاه های بسکتبال و فوتبال در این زمینه پیشرفت.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب