هنرمند ویژه: حوا لا پوما '20 بازیگر-نوازنده

به دور از یک چهارم از لغو نمایش نظرات و هنرمند افکن در هنر و زندگی, من می خواستم به صحبت با یک فرد فوق العاده

توسط NEWSSALAM در 25 خرداد 1399

به دور از یک چهارم از لغو نمایش نظرات و هنرمند افکن در هنر و زندگی, من می خواستم به صحبت با یک فرد فوق العاده است که من از لحاظ فنی شناخته شده در مورد پس از من راه می رفت به Dinkelspiel سالن چهار سال پیش. جولیا "حوا" لا پوما '20 چند با استعداد نوازنده, خواننده, بازیگر و تئاتر-ساز که — هر چند کاملا نادانسته در زمان من دیدم انجام زیر باتوم از آنا Wittstruck در سال 2016 استنفورد ارکستر سمفونیک (SSO) هالووین کنسرت. این کنسرت با آن خوفناک دکور و لباسهای نوازندگان کاملا اتصالات محل برای من به همپوشانی با کسی که من را به خوبی می دانیم از نیروی انسانی قوچ سر 2019 بهار نشان می دهد: "خانواده آدامز" و در این سال Gaieties. با شروع COVID-19 مارس نوازنده-بازیگر تا به حال به ریشه-تجدید نظر در نظر گرفته شده capstone پروژه که شکوفا شده به یک heartwarming مجموعه از دانشگاه استنفورد موسیقی تجارب این بهار.

تبلیغاتی گرافیک برای حوا مشترک ارشد تلاوت طریق بخش موسیقی و شیپور خاموشی Capstone پروژه (حسن نیت ارائه میدهد عکس از حوا لا Puma)

در پایان هفته 7 بهار سه ماهه بیش از 130 نفر امضا بر روی یوتیوب livestream برای تماشای حوا انجام مشترک خود باسون ارشد دکلمه و تئاتر و مطالعات عملکرد (شیپور) capstone پروژه. او انتخاب مجموعه ای در محدوده زمانی معین از ویوالدی Gliére و موتزارت مجلسی قطعات Stephen Sondheim, Alan Menken و اندرو Lippa موسیقی تئاتر اعداد و حتی ترکیب اصلی این لذتبخش meta-تئاتر "باسون آهنگ." لا پوما ساخته شده ارشد تلاوت یک "امور خانواده" در معنای تحت اللفظی است که اعضای خانواده او انجام شده با او و کمک به مرحله و ضبط تلاوت بلکه در مجازی احساس که او استنفورد خانواده آمد یکهو به حمایت از او. در طول زمان خود را در دانشگاه استنفورد لا پوما همکاری با انواع دانشجو-هنرمندان در شیپور خاموشی ITALIC قوچ سر [ظ], SloCo و گروه موسیقی بود که به خوبی نشان داده شده توسط این پنجره چت وزوز با موسیقی و تئاتر تفسیر برای این مدت از او livestream.

در سخنان افتتاحیه خود باسون مربی روفوس Olivier مجموعه دلتنگ-هنوز-جشن تن از این رویداد: "حوا است که چنین مثبت فرد با استعداد نه تنها باسون بلکه رقص و بازیگری است. در طول ما درس من همیشه از او بپرسید " چگونه امر شما را می خوانم که ؟ عمل می کنند که عبور کردن " به دنبال درام در موسیقی است. من آرزو می کنم من می توانم می گویند حوا رشد بسیار به عنوان یک موسیقیدان این چهار سال گذشته اما او در حال حاضر بالغ فراتر از سن او و فقط میرسید."

هر دو Olivier و او با صدای استاد Kathryne جنینگز قبل از "عمل دو" از کنسرت منعکس شده در چگونه آن را مانند یک لذت برای کار با لا پوما به دلیل گرما اخلاق کاری قوی و شور و شوق برای انجام با مشاوره و استقبال از ایجاد فضاهای برای دیگران. من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم به بهار گذشته وقتی که من رفتم به MemAud گودال برای "خانواده آدامز" شب باز یافت کاغذ مچاله رز سیاه در هر پایه موسیقی آرزوی هر عضو از 15 قطعه باند به همراه بازیگران و کارکنان "ناراضی باز کردن." لا پوما در طول زمان خود را در دانشگاه استنفورد کشت گرم و شدید agape, یک اصطلاح است که یونانیان باستان مورد استفاده برای توصیف نوع خانوادگی و دوستانه دارم که متصل جوامع — آیا ارثی و یا انتخاب خود را با هم. به عنوان یک شیپور خاموشی عمده و موسیقی جزئی La پوما مظهر یونان باستان مفهوم mousike, که بر خلاف اصطلاح انگلیسی "موسیقی" شامل موسیقی های بدون کلام, صوتی رقص و آواز است. هر چند لا پوما مجازی تلاوت فوق العاده قابل توجه در خود من به دنبال تا با او پس از آن بیش از زوم به بحث در مورد سفر هنری در داخل و بدون استنفورد.

این متن شده است به آرامی ویرایش شده برای وضوح.

استنفورد روزانه (TSD): هنگامی که شما برای اولین بار شروع به درس موسیقی? آن چیزی است که شما انجام داده ام برای تمام زندگی خود را ؟ چرا موسیقی و تئاتر ؟ چرا دنبال این چیزها در دانشگاه استنفورد?

حوا لا پوما (ELP): موسیقی همواره بخشی از زندگی من است. مادر من یک آهنگساز برای موسیقی تئاتر, پس, از آنجایی که من یک کودک بود, او می خواهم من را همراه با او به تمرینات. او را در یک کوله پشتی کامل از رنگ آمیزی کتاب برای من و من اغلب از بازی با خواهر من در راهروی تئاتر. یک روز دیدم یک چنگ نواز بازی در کلیسا و اندیشه "که ابزار به نظر می رسد واقعا سرد" اما می دانستم که آن را خوب به یادگیری پیانو اولین بار, بنابراین من می تواند پس از آن انتقال بیش از. من شروع به گرفتن درس پیانو در درجه اول و هرگز به پایان رسید تا بیش از رفتن به چنگ. در کلاس چهارم من, مامان من را تشویق به انتخاب یک ابزار برای مدرسه موسیقی برنامه ای است که بسیاری از مردم دیگر نمی خواهم به طوری که من برداشت ابوا. مدرسه من بود که به من اجازه بازی ابوا اما از آنجا که آنها فکر آن را بیش از حد پیشرفته به خصوص از معلمان در این برنامه تنها آموزش دیده بودند در فلوت, کلارینت [و] ساکس, نمی دو نی. اما من به پایان رسید تا گرفتن درس ابوا کل تابستان و پیوست کلاس به عنوان یک فلوت زن. و در کلاس هفتم, من می خواستم برای پیوستن به پیشرفته ترین گروه در وسط قلبم اما آنها در حال حاضر دو oboes رفتن به کلاس هشتم. این رهبر ارکستر بود "خوب اگر شما می خواهید به بازی با ما, شما می خواهید به سوئیچ به یک ابزار ما ندارد."

مادر من بود که پیشنهاد باسون چرا که او تا به حال آن را بازی کمی در مدرسه بالا و به صورت یک نمایش در کالج و فکر کردم ممکن است واقعا سرد برای من به آن را انتخاب کنید. من رفتم به دبیرستان در اورنج کانتی دبیرستان برای هنر (OCSA) مورد مطالعه قرار گرفت و باسون از طریق موسیقی های بدون کلام برنامه که در آن در نهایت من شد ابزار اصلی. [دبیرستان] من قطعا می دانستم که من می خواستم به دنبال علوم انسانی و هنر در برخی از راه. در دانشگاه استنفورد برنامه من قرار داده که من علاقه مند شد و در رشته زبان انگلیسی و تئاتر یا موسیقی. انگلیسی نوع کاهش یافته شبکه, اما من نیاز به یک زمان کمی برای استراحت از شدید instrumental music تحصیل من در دبیرستان بود. بنابراین من به پایان رسید تا با تمرکز بر تئاتر و اعلام کرد یک تئاتر عمده در پایان سال اول هر چند من به بازی ادامه داد در ارکستر پیوست و باد کوارتت.

من پس از آن به دنبال یک گواهی نامه از موسیقی در باسون عملکرد تا این سال زمانی که آنها [استنفورد] موسیقی تغییر جزئی. متوجه شدم من در حال حاضر یک موسیقی جزئی خود را تحت قوانین جدید, بنابراین من به پایان رسید تا اعلام موسیقی جزئی که خوب است چرا که در حال حاضر از آن خواهد شد یک چیز رسمی تر. گواهی موسیقی استماع مبتنی بر برنامه و شما باید برای انجام یک تلاوت تا پایان سال ارشد. یکی از جوانب گواهی از موسیقی است که در آن نیروهای شما را به قرار دادن در تلاش انجام یک رسیتال که شما ممکن است پیدا کردن زمان برای در غیر این صورت اما من می خواستم برای انجام یک بدون در نظر گرفتن. موسیقی جزئی در گرفتن تن از دانشجویان جدید درگیر با گروه موسیقی. من بسیاری از دوستان متوجه شدم که آنها به طور تصادفی یک موسیقی جزئی و یا فقط نیاز به یک کلاس که فوق العاده است, به دلیل آن را نشان می دهد که چگونه بسیاری از در حال تعامل با هنر حتی اگر آن را اصلی خود را در رشته در دانشگاه استنفورد.

TSD: چگونه به شما می گویند انجام ITALIC سال اول خود را نهفته درک خود را از آنچه شما می خواهید برای انجام با هنرهای نمایشی در دانشگاه استنفورد?

ELP: ITALIC یکی از این برنامه ها که فهمیدم چقدر تاثیر آن را بر من پس از من آن را ترک کرد. برای من تمام زندگی من شده بود قریب از طریق موسیقی و تئاتر تمرین, بنابراین من یک مقدار زیادی از تجربه با هنر های تجسمی, عکاسی و یا دیگر اشکال هنر است. ITALIC واقعا بزرگ بود چرا که آن را در معرض من به کسانی که به من داد یک چارچوب برای داشتن یک مکالمه در مورد آنها. یکی از چیزهایی که من واقعا قدردانی در مورد این برنامه این است که آن را به ارمغان می آورد با هم افرادی که به صرف زمان قابل توجهی در آن شیوه های هنر به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که فقط باید تقدیر برای آنها و لزوما را که هنر خود را به دلیل من فکر می کنم پل زدن شکاف بین مصرف کنندگان از هنر و سازندگان این هنر منجر به برخی واقعا جالب مکالمات آن در طول سال است. تن ITALIC مردم هنوز هم دوستان ما یک گروه است که برای بازی Toontown در قرنطینه. من عاشق ITALIC چون از مکالمات ما بود و آن را فقط آن را بسیار آسان برای بیرون رفتن و درگیر شدن با چیزهایی که ما در مورد صحبت کردن در جهان واقعی است. من خیلی از آن را برای اعطا چگونه آنها را به ترتیب حمل و نقل ما را به اپرا و برای آن پرداخت. و در حال حاضر من درک "وای که باور نکردنی است که ما به بخشی از آن." من به شدت آن را توصیه.

TSD: آنچه شما در اصل در انجام طرح خود را شیپور خاموشی capstone پروژه و چگونه این بیماری همه گیر را تغییر دهید ؟

ELP: آره من شیپور خاموشی capstone تا به حال نوع از سفر. من در اصل برنامه ریزی شده در حال انجام "سرگرم کننده خانه" در آغاز این سال با یک زن و شوهر از دوستان دیگر و انجام مرتب کردن بر اساس از یک مشترک-capstone مانند "بعد به حالت عادی است." ما تا به حال همه ما نیاز شیپور خاموشی بود "این فوق العاده است!" اما پس از آن ما محروم بودند حقوق را نشان می دهد. پس ما بودند مانند "بیایید پیدا کردن چیز دیگری است." ما به طور خلاصه در نظر گرفته شود "املا زنبور عسل" و سپس می خواستم برای انجام "Heathers" در زمستان سه ماهه. ما رو میدوی را از طریق سقوط سه ماهه و من با صدای استاد اشاره کرد که "شما آغاز نشده و شما لازم نیست که بسیاری از موقعیت های پر شده است." نشان می دهد رفته اند تا هفته 7 این ماه اما به دلیل Gaieties, برنا [McCulloch '20] و من نمی خواهد بود قادر به درگیر شدن تا 1 هفته زمستان سه ماهه که ما متوجه خواهد بود دیوانه. برنا و من امضا به انجام "نیمه شب رویا" و ما بازیگران به عنوان هلنا و Hermia که میخوام فوق العاده سرگرم کننده اما پس از آن COVID آمار و نشان بود لغو شد. برنا ساخته شده Gaieties او capstone عطف به ماسبق و من پس از تلاوت صوتی و باسون شد و در حال حاضر آنچه که من قرار بود به کار به هر حال. من نظر خودم را به عنوان یک بازیگر-نوازنده پس از آن احساس حق به من به capstone بود چیزی که من رو به نمایش گذاشتن هر دو از کسانی که مهارت های خود را.

TSD: آیا شما می خواهید به منعکس کننده به طور خلاصه در موسیقی و تئاتر محصولات شما را در دانشگاه استنفورد?

ELP: آره من فقط نگاهی به رزومه من فقط به مطمئن شوید که من آنها را. در اینجا ما بروید! دانشجوی سال اول پاییز من شروع کردن با "تاجر ونیزی" با [ظ] یک جنسیتی آگاه تئاتر شرکت که متاسفانه شلوغ بود در مورد مقدار مطلق از تئاتر است که اتفاق می افتد در محوطه دانشگاه. اما برای اولین بار دو سال در دانشگاه استنفورد آنها کسانی بودند که من احساس ترین جامعه ، بنابراین من با بازی آنتونیو در "تاجر ونیزی." من یک مقدار زیادی از عشق که برای تولید. ما سعی به انجام برخی از چیزهایی که واقعا جالب با یک داستان است که بسیار مشکل و سخت به بگویید. من با برخی از بهترین دوستان من در آن نشان می دهد. و سپس من در یک شیپور خاموشی گروه نمایش "سرخوردگی" که آغاز شده به عنوان یک صحنه خواندن نوشته شده توسط خشت زبان عامیانه '18 اما به پایان رسید تا تبدیل شدن به یک تولید کامل در Prosser. من در این "حزب" گروه که بهار در قوچ سر تولید. بعد از سقوط من "هملت" با [شوخ طبعی] و من رو به بازی Polonius یکی از مورد علاقه من نقش در دانشگاه استنفورد.

من در واقع امتحان برای "شیکاگو" با سر قوچ و تا به حال بدست بازیگران بنابراین من در این شیار که در آن من بود "آیا من می توانم حتی فراموش موسیقی تئاتر؟" شما می دانید با داشتن یک بحران است. یک هفته پس از شیکاگو ستاره های, اما من امتحان برای شیپور خاموشی' "بعد به حالت عادی" و تنها نقش است که در سمت چپ باز شد و دکتر ظريف و دکتر دیوانه. من فکر کردم "آنها در حال رفتن به بازیگران من به دلیل آن است که به طور سنتی نقش مرد:" اما من بعد از امتحان مدیر گفت: "بسیار خوب اجازه دهید آن را به یک نقش زن!" و پس از من contralto, ما نمی باید برای تغییر امضای کلیدی برای هر آهنگ. من "دکتر Voynich و فرزندان او" با [ظ] که بهار جایی که من بازی یک شخصیت به نام هانا. من "یک شب موسیقی" از طریق موسیقی و بخش co-produced "توقف بوسه" با [ظ] زمستان چهارم و "خانواده آدامز" بهار سه ماهه. من در واقع تا به حال نه برنامه ریزی شده در آزمون برای "خانواده آدامز" تا اواسط راه از طریق سقوط سه ماهه به خاطر من بود, "شما می دانید من به "شیکاگو" من فکر می کنم من اختصاص تمام انرژی من به [ظ] در این سال" اما من و دوستان من را تشویق به استماع و من گفتم: "شما می دانید که چرا نه ؟ این امر می تواند سرگرم کننده برای انجام یکی دیگر از موسیقی" و من خیلی خوشحالم که من. من هم مرحله موفق به stand-up comedy show "روشن کردن" برای من شیپور خاموشی مرحله مدیریت پروژه در پایان سال سوم که واقعا سرگرم کننده بود. موسیقی-دانا من با دانشگاه استنفورد باد کوارتت برای 2 و نیم سال — از پایان سال اول از طریق این سقوط بود و در SSO من سال اول.

TSD: هنگامی که شما شروع به برنامه ریزی خود را capstone در فرم است که در آن زمان به عنوان یک یوتیوب livestream?

ELP: من برای اولین بار شروع به صحبت کردن در مورد انجام یک ارشد تلاوت با Kathryne و روفوس سال گذشته که من همیشه می دانستم که من دوست دارم انجام بدهم نیم-باسون, نیمه, صدای تلاوت. من گرفته اند باسون هر یک از سه ماهه پس از شروع در دانشگاه استنفورد و صدای هر سه ماهه از سال دوم. هنگامی که ما می دانستیم که ما نمی رفتن به آینده را که نمی شود آن را ممکن است برای انجام آن در شخص من در حال حاضر مشغول به کار در این [ع] و هیجان زده شدن در مورد آن برای مدت طولانی است. اما من می دانستم که من می توانم تماس بگیرید در خانواده "لطفا همراه من!" و آنها را بردارد و به من کمک کند تا وجود دارد هرگز یک سوال که آیا من می خواهم به انجام این رسیتال. گذشت زمان خانواده من فقط نگه داشته و تمرین با هم بودند و ما مانند "اگر ما تا به حال Cece بازی ویولن سل?" اگر چه ما تا به حال مامان بازی هارپسیکورد? و پیانو الکتریکی? چرا که نه؟" ما یک "بله و..." خانواده ساخته شده است که آن را واقعا هیجان انگیز است. من به ایده ساخت آن زندگی می کنند اما من واقعا عصبی در مورد وای فای مشکل بودن. و پس از تماشای کارگر به نفع کاباره, من متوجه شدم که من واقعا دوست داشتم که چگونه آنها والاتر است. آن را از قبل ضبط شده اما شما در حال تماشای آن با مردم طوری نگه دارید حس جمعی از بودن در این فضای موسیقی با هم. من پیامک Kaitlyn [Khayat '21] و وینسنت [Nicandro '20] بنابراین بسیاری از سوالات — "چگونه می توانم به شما در تنظیم ، چگونه یوتیوب کار می کنند؟" — و آنها بسیار مفید است.

TSD: چگونه شما خود را انتخاب کنید موسیقی تئاتر آهنگ ؟ تا به حال شما در انجام هر یک از این قطعات کلاسیک قبل و یا آیا شما عمدا سعی کنید به یاد بگیرند که هر مجموعه ای برای تلاوت?

ELP: این یک ترکیب است. برای "فقط در اطراف گوشه" من فکر کردم این امر می تواند سرگرم کننده برای انجام یک رجعت به که نشان می دهد چرا که مورد علاقه من انجام تجربه به عنوان یک بازیگر در این دانشگاه. وجود دارد یک زن و شوهر از آهنگ ها در این برنامه که من تا به حال مشغول به کار در اوایل با Kathryne در درس های: "خیلی خنده دار" و "شما همیشه می توانید روی من حساب کن." "خیلی خنده دار" من تا به حال بسیاری از مشکلات با اولین بار من انجام آن است. من واقعا عصبی مورد استفاده از هر دو ترکیب من و سر من-صدای چون من فقط خیلی راحت در کمتر chesty بخشی از صدای من. بنابراین من می خواستم به آن را دوباره پس از سه سال از درس های صوتی به ببینید که چگونه آن را احساس متفاوت و آسان تر انجام دهید در حال حاضر. و آن را قطعا انجام شد که بسیار لذت بخش است. "فقیر تاسف روح" و "از دست دادن ذهن من" من تا به حال مشغول به کار در این سال در درس های صوتی و احساس کردم واقعا عالی در مورد آنها و فکر کردم این امر می تواند سرگرم کننده برای پرتاب آنها را به مخلوط.

TSD: چه داستان پشت خود را به ترکیب اصلی "باسون آهنگ"?

ELP: من تا به حال مشغول به کار در Goldrich و Heisler را "آلتو را Lament" در درس های صوتی قبل, خنده دار آهنگ در مورد چگونه این دختر می خواهد به خواندن ملودی-خط اما همیشه بازیگران در آلتو نقش. در وسط این آهنگ وجود دارد این برک آوت که در آن لحظه او آواز می خواند یک دسته از معروف تئاتر موسیقی آهنگ ها اما فقط آلتو خط. بنابراین آن را مانند [حوا معافیت از آهنگ]: "تپه زنده هستند با آهنگ موسیقی!" و این خیلی خنده دار است. مادر من و من با الهام از آن و با خودم گفتم اگر من چیزی می خواهم که با باسون?" من در اصل برنامه ریزی شده در ساخت سرگرم کننده باسون تمام وقت اما مردم را سرگرم کننده باسون در همه زمان ها. بیایید سرگرم کننده باسون کمی بلکه آن را مثبت این چیزی که بیان "نگاه کنید که چگونه بزرگ باسون است!" و "در اینجا برخی از ملودی های که شما ممکن است تشخیص [مانند پیتر و گرگ Stravinsky و Fantasia]." من فرستاده شعر به مادرم پایان سقوط سه ماهه سه بندهای کامل شعر به علاوه یک دسته از یادداشت های تصادفی و باسون, جوک در مورد "تف" یا "ایستاده کمیک." مامان من واقعا آهنگساز بزرگ است چرا که او طول می کشد ایده ها و کلمات این ترانه سرا قرار می دهد در مقابل او و صنایع دستی آنها را متناسب با موسیقی او در فکر و من او منجر شود. ما در مورد انجام بهتر ضبط در استودیو ضبط. من می توانم ثابت که بالا D که نمی خواهم به صحبت می کنند وقتی که من عرضه این آهنگ در تلاوت.

TSD: چگونه خواهد به شما می گویند شما باسون مطالعات خود اطلاع رسانی تئاتر و رقص عمل ؟

ELP: قوی آموزش موسیقی مفید است با رقص فقط به خاطر من می تواند استفاده از ریتم این است که در آن پایین ضرب و شتم از موسیقی است. میله های موسیقی در مغز من واقعا به راحتی و بهتر از هر چیز دیگری پس از من خواهد کاردانی رقص حرکت با موسیقی است که با آن بازی می کند برای کمک به حفظ. من گرفته ام یک زن و شوهر کلاس های رقص در دانشگاه استنفورد اجتماعی برخی از رقص است که واقعا سرگرم کننده است چرا که من هرگز در کار است که قبل از. شریک رقص چالش برانگیز است در راه های مختلف. من در زمان "اجتماعی, رقص" در زمستان سال گذشته در سه ماهه شده است و زمانی که ما اکثریت "Addams" پس از آن بود همان چیزی که من در یادگیری چگونه به یک شریک بهتر در کلاس و استفاده از آن برای تمرین با ریو [Padilla-اسمیت '19] در سمت. من فکر می کنم این بار [موسیقی من مغز] من دچار مشکل بود که در اجتماعی کلاس رقص من بود "این پایین ضرب و شتم! این زمانی است که ما حرکت می کند." اما برخی از شرکای ندارد و موسیقی پس زمینه موسیقی وجود دارد اما آنها واقعا نگه داشتن در زمان با آن است. آن را یک تجربه بزرگ را به یاد بگیرند که چگونه به اجازه رفتن [و] می گویند "خوب من انجام پیگیری موقعیت من قصد دارم به شما به دنبال." آن را در واقع بسیار سرگرم کننده را به اجازه رفتن از این metronomic بخشی از ذهن من و ناب به حرکت با هم در زمان خود ما.

TSD: چگونه تمرین خود را برای تلاوت در قرنطینه به موسیقی خود را در معنای جدید? آیا به نظر شما مخاطبان دریافت خاص خود آهنگ انتخاب ؟

ELP: قطعا برای "فقط در اطراف گوشه." من به صحبت Kathryne پرسیدن "است که این بیش از حد مرضی ؟" اما ما تصمیم گرفتیم که مردم آن را مرتبط با نقش ایفا کردم و گذاشتم کمی سلب مسئولیت قبل از این آهنگ که "من می خواستم برای انجام این آهنگ چون من واقعا خاطرات خوشی از انجام آن در بهار گذشته." "فقط در اطراف گوشه" نیز عجیب و غریب برای انجام در تلاوت چون من خیلی استفاده می شود به انجام آن را با یک ارکستر کامل و گروه. من احساس فشار بیشتری برای پر کردن در برخی از این سکوت که به طور معمول خواهد بود با چیزهای دیگر. وجود ذاتی شادی "من انجام با مادر من و من می دانم که این آهنگ فوق العاده هست که من خیلی خوب می دانند که" هر چند و من واقعا خوشحال به تماس در حافظه عضلانی به انجام فقط با پیانو و آن را به چیزی که خود آن. یک آهنگ که به پایان رسید با طنین من واقعا جالب است که من انتظار نمی بود "از دست دادن ذهن من" به دلیل برخی از اشعار ، من شروع به فکر کردن در مورد استنفورد و داشتن پایان من استنفورد تجربه بود در خارج از دانشگاه و جدا از این نهاد. حتی اگر آن را به شخص دیگری آن را مانند "من فکر می کنم در مورد شما/فنجان قهوه/من فکر می کنم در مورد شما." این که چگونه من رفتن را از طریق روز من: هر آنچه که من انجام می دهند من فکر کردن در مورد استنفورد در پشت سر من. که به من کمک کرد روش آهنگ ساخته شده اما انجام آن بسیار بیشتر احساسی در مقابل سایر آهنگ ها بودند که فقط تعداد زیادی از سرگرم کننده برای انجام.

TSD: تا چه حد از شما فکر می کنم مخاطبان خود را متفاوت از اگر شما تا به حال یک سنتی ارشد رسیتال پشت در دانشگاه ؟

ELP: یکی از چیز خوب در مورد ضبط جلوتر از زمان بود که ما قادر به بخش نظرات در حالی که ما از تماشای این ویدئو. این مرا بسیار خوشحال برای دیدن آنچه که مردم می گفتند در سمت, جوک مانند "آیا تحسین بین جنبش است." آن را کمک کرد که جامعه احساس می کنید و پس از آن دوست داشتنی برای دیدن آنچه که مردم می گفتند. بسیاری از دانشگاه استنفورد موسیقی تئاتر دوستان وجود دارد و همچنین تعداد زیادی از اعضای خانواده که در مکزیک زندگی می کنند و آنها با ارسال یک پیام به من روز بعد "ما را به تماشای خود را به تلاوت آن واقعا بزرگ بود." بسیاری از آنها را دیده ام هرگز آن را در غیر این صورت به دلیل آن می تواند تا حد زیادی آنها را به سفر به شمال کالیفرنیا. زوم دریافت به تدریج کاهش یافته را به اعضای خانواده و معلمان صحبت افرادی که از من دیده می شود رشد می کنند و من را تشویق به دنبال کردن موسیقی به همراه استادان من که بدست گيرد و بخش مهمی از زندگی من است. در برخی از راه های آن تا به حال مخاطبان بزرگتر و بزرگتر مخاطبان از مردم واقعا برای من مهم است و من فکر می کنم که قطعا یک چیز مثبت برای بیرون آمدن از نیاز به آن را انجام دهد آنلاین.

TSD: مورد علاقه شما چیست نقشی که شما بازی های برگزار شده در دانشگاه استنفورد نشان می دهد ؟

ELP: Morticia. آن را سرگرم کننده را به یک شخصیت است که ستایش تمام شخصیت های دیگر و احساس برازنده. من همچنین فکر می کنم که تمرین کارکنان است که نشان می دهد فقط خیلی خوب است. آن را سرگرم کننده را به بود در تمرین و بعد از تمرین با دیگر اعضای بازیگران فقط کار "علت ما نمی خواهم به خانه بروم." من عاشق موزیکال زیرا آنها چالش من — من تعداد زیادی از مرحله ترس در مورد آواز — بنابراین من احساس کردم این بود که یک لحظه از رشد برای من که نقش و هم چنین لذت برای رسیدن به آن بازی است. چالش برانگیز ترین شماره بود "اسرار" به دلیل آن می رود تا به این واقعا بالا کمربند و من نمی توانستم بفهمم که چگونه به جایی که در حالی که چیزی بود که من در کار با همکاری Camilla هایاشی '19. "تانگو [de Amor]" دست دوم چون من هرگز tangoed قبل و وجود دارد بسیاری از مهارت های جدید من تا به حال به بلند کردن — و در آن [دشنه] کفش. یکی نشان می دهد من شده بود و راه رفتن در اطراف و من گفتم: "Kaitlyn این احساس فوق العاده لرزان من واقعا نگران انجام تانگو امشب." او آمد پشت صحنه در طول تنفس و واصل کردن به پایان می رسد از کفش من. عالی بود. ریو, Kaitlyn هر کس وجود دارد مثل "حوا خوبه شما و کفش خود را از طریق تانگو."

TSD: با توجه خود را قوی آواز و ارکستر پس زمینه, آیا تا به حال موسیقی-direct هر نشان می دهد در دانشگاه استنفورد? که موسیقی مورد علاقه خود را و یا آوازی مدیر شما کار می کرد با نشان می دهد و چرا ؟

ELP: من در واقع برای اعمال مدیر موسیقی یا آوازی مدیر Gaieties در این سال به خاطر من نگران داشتن من شب کامل طول هفته به عنوان یک Donner RA [ساکن دستیار]. من می دانستم که من مهارت و تجربه در خدمت من بهتر است به عنوان یک آواز مدیر, اما, و من خوشحال شد که چیزی بود که من به پایان رسید تا انجام. من شگفت زده شد که من چقدر لذت می برد که یک معلم به نقطه که در آن من می توانم خودم تهیه یک حرفه هنری که در آن آواز کارگردانی بسیار بخشی از آن است. سخت ترین آهنگ برای تمرین بود "خوب" وجود دارد بسیاری از بخش های هماهنگی. ترنتون چانگ '20 و لیام پری '22 نوشت: برخی از هارمونی در آن نشان می دهد اما آموزش گوش برای شنیدن هشت خطوط مختلف و که خاموش بود-کلید بود واقعا دشوار است. آهنگ های مورد علاقه من بود "ماسه سنگ و دیوار" از آنجا که آن را فقط زرق و برق دار و من عاشق کار کردن با آگهی ها و وارد شدن به nitty-ریگ دار از قرار دادن و واکه شکل — مسائل شما لازم نیست که زمان در گروه های بزرگتر. تجربه من در انجام عمدتا از طریق 9 بعد از ظهر کاتولیک توده و ما گاهی اوقات باید نوازندگان بنابراین من انجام داده اند هر دو نوازندگان و خوانندگان در همان زمان اما قطعا نه به سطح یک ارکستر کامل. یکی از مطلق مورد علاقه من موسیقی دوستانم بود که کریس Yoon '19 برای SLoCo را "شبح اپرا". او خیلی عمدی در مورد موسیقی و دقیقا می داند که آنچه او می خواهد خوب است و در طراحی آن از نوازندگان در یک راه است که هر دو زمان و کارآمد و بسیار مهربان.

TSD: آنچه در مراحل بعدی شما امیدوارم که شما را با ساخت موسیقی و تئاتر فراتر از دانشگاه استنفورد?

ELP: این نوع از وحشتناک زمان برای رفتن به یک هنر زمینه است. من برنامه ریزی شده بود به شروع آزمون برای چیزهایی که هنگامی که من سمت چپ بود مدرسه و من تا به حال یک تابستان کارآموزی کار برای یک شرکت تئاتر در نیویورک, اما آنها به پایان رسید تا نیاز به انصراف از آن. این بسیار غم انگیز است. در حال حاضر این طرح هنوز هم به رفتن به هنر. در حال حاضر برای سال آینده و یا پس من میخوام باید به انجام برخی از کارآموزی در جایی احتمالا در هنر رشته های مرتبط. من می خواهم به استفاده از زمان اضافی به انتخاب کنید تا برخی از دستگاه های دیگر که ممکن است مفید تر برای دو برابر شدن در گودال ارکسترهای. من می خواهم به یاد بگیرند که برخی از فلوت, کلارینت ساکسیفون, بنابراین من می توانید برخی از بازی بیشتر نی کتاب. موسیقی تئاتر نی کتاب نوشته شده برای افرادی که بازی ساکسیفون, باسون, باس کلارینت و چیزهای شبیه به آن اما در حال حاضر من فقط ابوا و باسون و آنها معمولا قرار نیست این دو با هم در ارکستراسیون. آره من واقعا نمی دانم چه آینده برگزار خواهد شد اما امید من این است که روزی رفتن به مدرسه گراد برای موسیقی تئاتر و آموزش های خاص در این زمینه است. این نوع باز است که هر دو هیجان انگیز و وحشتناک است.

تماس با ناتالی فرانسیس در natfran 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب