بیس بال ، اما آن را هنوز هم یک راه طولانی برای رفتن.

در روز سه شنبه لیگ اصلی بیس بال به اجرا در 60 بازی, برنامه, برای سال 2020 فصل تنظیم شده برای شروع در جولای 23

توسط NEWSSALAM در 11 تیر 1399

در روز سه شنبه لیگ اصلی بیس بال به اجرا در 60 بازی, برنامه, برای سال 2020 فصل تنظیم شده برای شروع در جولای 23 برای چهار تیم و جولای 24 باقی مانده 26 تیم. این کوتاه فصل اعلام شد بعد از ماهها بحث بین بازیکنان Association (MLBPA) و صاحبان تیم در مورد سرنوشت این فصل در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

در این زمان قرارداد بازیکنان را دریافت خواهد کرد به طور کامل سرشکن نسخه از حقوق خود را — چه آنها می خواستند — و گزارش را به اردوگاه هایی برای آموزش بهار در ژوئیه 1. این به این معنی است که بازیکنان را دریافت کل مبلغ از حقوق خود را متناسب با تعداد بازی های آنها بازی نسبت به حالت عادی 162 آینده به حدود 37 درصد از آنها به طور منظم حقوق. مکان های بازی و COVID-19 دستورالعمل هنوز به طور کامل منتشر شد.

در حالی که آن را بزرگ برای دیدن که بیس بال برگزار خواهد شد در سال 2020 بسیاری از طرفداران ورزش را مورد انتقاد صاحبان تیم بر اساس این مذاکرات است. در طول این پیشنهاد دوره صاحبان حاضر به تن پول بیشتری به بازیکنان است. زمانی که آنها ساخته شده و پیشنهادات (و مقابله با طرح های) خود را به MLBPA آنها حاضر به تغییر مقدار پول آنها را بدهد تا همه آنها را تغییر دهید که چگونه آنها آن را ارائه. برای مثال آنها ارائه شده 82 بازی در یک مقیاس کشویی حقوق و دستمزد و سپس 50 بازی در یک به طور کامل سرشکن حقوق و دستمزد و سپس 76 بازی در 75% سرشکن حقوق و دستمزد. هر یک از این ارائه می دهد بیرون آمد و به حدود 33 درصد از بازیکنان اصلی حقوق. صاحبان وقت و زمان دوباره شد تمایلی به مذاکره با بازیکنان هر گونه تصمیم گیری در یک سناریو غیر ممکن است.

اضافه کردن بر روی این قطع شاهد بین بازیکنان و صاحبان این بود که ارزش برای طرفداران این بازی به نظر می رسید به غیر عامل است. تا به حال دو طرف رسیده زودتر سازش MLB می تواند به طور بالقوه اند و تنها آمریکا, ورزش, بازی برای تقریبا دو ماه با فرض ورزش نمیفهمد چگونه به پيش برويم. "شرم از آن است که اگر MLB آمده بود بازگشت آنها می تواند واقعا متعلق به ماه ژوئن و اوایل جولای حداقل تا NBA برگشتم" ورزش تحلیلگر بیل سیمونز گفت: در رینگر پادکست.

این امر بوده است بی نظیر فرصت را از ماه ژوئن تقریبا همیشه تحت سلطه پلی آف NBA. قرار گرفتن در معرض است که می شده اند تولید شده از تنها بودن ورزش در سراسر ممکن است قادر به جلب برخی از طرفداران جوانتر که بخشی از نسل آن بزرگ شده اند تا تماشای فوتبال و بسکتبال به جای "ملی امریکا تفریح و سرگرمی است." و این روند این ورزش دیده می شود در طول چند سال گذشته: تبدیل شدن به یک یادگاری از گذشته است. از سال 2005 جهان سری صدر 20 میلیون بیننده فقط در یک سال. برای قرار دادن که به زمینه از 1973-1992 آن غوطه ور زیر 25 میلیون بیننده فقط یک بار به طور کلی به ماندن در بالای 30 میلیون مارک. این فرصت را برای تسلط بر جهان ورزش برای یک یا دو ماه می تواند موجب علاقه جدید, و اگر صاحبان آنها حاضر به قبول برخی از ضرر و زیان درآمد و شروع فصل آنها ممکن است دست آورد های جدید و بینندگان جوانتر دیده و بازگشت بیس بال در ارز.

علاوه بر این نه تنها این عدم مذاکره تحت تاثیر این سال پیامدهای گذشته در طول لیگ برای سال آمده است. یکی استارک مثال پیش نویس است. درآمد از دست رفته برای تیم مجبور MLB به کوتاه شدن پیش نویس از 40 دور فقط پنج دور. این کمک به هیچ استنفورد کاردینال بازیکنان انتخاب شده برای اولین بار در آخرین 49 سال است.

صاحبان همچنین گفت که آنها نمی پرداخت بسیاری از جزئی leaguers در طول همه گیر باعث بسیاری از به طور کامل قطع می شود. برخی از بازیکنان از سوی دیگر ارائه شده به تعهد برخی از پول خود را به جزئی leaguers مانند دیوید قیمت داجرز که به $1000 برای هر کس در داجرز' minor league سیستم. و زمانی که بازیکنان در انجمن ساخته شده است یک پیشنهاد صاحبان نمی مانند صاحبان و حتی گفت که آنها برنامه ریزی نشده در مقابله ناامید کننده بازیکنان و طرفداران به طور یکسان.

به تازگی منتشر شده ESPN 30 به مدت 30 نمایش در صفحه اصلی اجرای مسابقه بین sluggers علامت McGwire و سامی Sosa در تابستان '98. آن نمایش داده می شود چقدر بیس بال یک بار به معنای یک نسل از طرفداران. کل ملت بود علاقه مند در آنچه که قرار بود به طوری که کانال را قطع آنچه که در حال پخش را نشان می دهد Sosa و McGwire را در خفاش. مردم آنقدر هیجان زده در مورد بیس بال آنها حتی ثبت کاردینالها و توله ها به طوری که آنها نمی خواهد دست یک هومر. هیچ کس کمتر از 60 سال حمام MLB بازی امروزه. که ممکن است آخرین باری که بیس بال واقعا اسیر ملی توجه به همان اندازه به عنوان بسکتبال و فوتبال را در حال حاضر. این فرصت خود را و صاحبان و بازیکنان کاهش یافته است توپ. در حال حاضر بازگشت از لیگ اصلی بیس بال ممکن است تحت الشعاع قرار توسط NBA برنامه ریزی برای بازی در دیزنی جهان آغاز ژوئیه 31.

MLB تا به حال شانس خود را برای به دست آوردن نقطه بالا حتی اگر فقط برای یک ماه و در حالی که کمیساریای راب Manfred در نهایت نهاد های نجومی حصول اطمینان وجود خواهد داشت بیس بال در این تابستان این سال واقعا می تواند تنها به عنوان یک چیز: یک فرصت از دست رفته.

تماس با Sam Levine در samplevine 'در' gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب