برادر بزرگ خواهر بزرگ دارای سابقه ای طولانی در آوردن مردم با هم | Guestview

نظرپائولا پوسته مهمان نویسمنتشر شده 1:00 PM EDT Jun 20, 2020در مه 25, ملت ما و بقیه جهان شاهد دیگری غیر مسلح س

توسط NEWSSALAM در 31 خرداد 1399

نظر

در مه 25, ملت ما و بقیه جهان شاهد دیگری غیر مسلح سیاه و فرد کشته شده توسط اجرای قانون - غیر قانونی قتل جورج فلوید. پس از این بی معنی مرگ Breonna تیلور و Ahmaud Arbery فقط هفته پیش از آن. نتیجه این شده است سرکش تظاهرات در سراسر جهان است که نمونه یک سرکش خشم و فریاد برای عدالت است.

در گذشته تعداد بیش از 100 شهرستانها و شهرهای کوچک هنوز هم در تظاهرات فعال در سراسر امریکا اضافی تظاهرات در اروپا و کانادا. حتی جهانی همه گیر و غیر رسمی شروع به تابستان گرفته اند, بازگشت کرسی ها به تنش های نژادی سیستمیک ناشی از بی عدالتی ترک ملت ما تعجب آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد.

این اولین بار در تاریخ کشور ما است که ما شاهد تظاهرات و این اولین بار نیست آنها شده اند خشونت آمیز. این اولین بار نیست که شده است وجود دارد یک طرح بین تظاهرات مسالمت آمیز و تخریب اموال. کسانی که می خواهند به صورت مسالمت آمیز جمع آوری خواستار عدالت برای سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس در این کشور است. کسانی که به دنبال تنها به تحمیل آسیب و تحریک ترور صحبت نمی کنم برای ما یا جوامع ما. ما نمی توانیم اجازه پیام وحدت بود از دست داد به دلیل اعمال چند نفر هستند که باعث خشونت و غارت. که با صدای بلند اقلیت و حواس پرتی از نیاز فوری و علیت از شکاف در ایالات متحده است.

این آخر هفته گذشته بود که یک علامت گذاری نژادی و اجتماعی و اقتصادی تقسیم در یک کشور که در تاسیس پیگیری آزادی و عدالت برای "همه". روشن است که مردم در این کشور هرگز اعطا کامل آزادی و نه عدالت گریزان است که بسیاری در امریکا سفید شهروندان معمولی لذت ببرید. ما در حال دریافت کنندگان یک سیستم است که رسمیت نمی شناسد سیاه بردگی مردم به عنوان حق شهروندان در نوشتن اعلامیه استقلال و همچنان به انکار فرزندان خود را کامل unalienable حقوق. و در حال حاضر این نژادی تقسیم باید مورد توجه کل جهان است.

وجود 240 برادر بزرگ خواهر بزرگ سازمان در سراسر کشور. در سال 2019 ما جمعی از سازمان های خدمت بیش از 135,000 کودکان و جوانان در سراسر کشور است. بسیاری از جوانان ما متاسفانه تجربه چالش های شدید مانند فقر مسکن, بی ثباتی, جرم, حبس, تک-پدر و مادر خانواده, آموزشی, نابرابری خانوادگي سوء مصرف مواد, و یک میزبان از دیگر مخالفان که مانع بالقوه خود را برای موفقیت است.

ما مفتخریم به زندگی و کمک به بخشی از راه حل است. برادر بزرگ خواهر بزرگ دارای سابقه ای طولانی در آوردن مردم از زمینه های متفاوت و دیدگاه با هم برای خدمت به جوانان ما و جوامع خود. برنامه های ما مبتنی بر شواهد و اطلاعات ما نشان می دهد که مشاوره می سازد اجتماعی انتقادی و مهارت های عاطفی جوانان نیاز به موفقیت در دانشگاهیان حرفه ای و زندگی است. ما معتقدیم در قدرت راهبری و تحول تاثیر روابط می تواند در مسیر زندگی یک کودک است. اما ما نمی توانیم استراحت در استحکام روابط میان فردی و مشاوره به حل و فصل سیستمیک ظلم و ستم و تعصب که طاعون بسیاری از جوامع در سراسر امریکا است. ما باید متعهد به آوردن نژادی عدالت و عدالت برای مردم سیاه و سفید در این کشور است.

بسیار شبیه به بقیه کشور ما قادر به خواب در بیداری ملی شد. ما درک احساسات و شور و شوق سوخت کسانی که اعتراض. بسیاری از رهبران ما و کارکنان در سراسر کشور قفل شده سلاح در تظاهرات مسالمت آمیز و در حال حاضر کمک به تمیز کردن جوامع ما. ما در حال ملاقات با مقامات منتخب و سازماندهی جوامع به طور جمعی تصمیم می گیرید که چگونه ما باید شروع به حرکت به جلو.

چگونه می تواند ما را در درک ماندن متمرکز و در حال حاضر برای ما Littles, Bigs و جوامع ما در خدمت ؟ ما به عنوان بزرگترین سازمان ملی جوانان مربی گری سازمان در امریکا هستند و در انعکاس راست در حال حاضر. بیش از 50 BBBS مدیران تایید این نامه و متعهد به اقدام. ما می دانیم که برخی از سیاست ها و قوانین است که همچنان وجود دارد در این کشور را به طور کامل نمی نشان دهنده به حاشیه رانده شده و یا به نفع مردم است. اما ما همچنین می دانیم که امید وجود دارد. امید است از دیدن افراد جوان خستگی ناپذیر در دفاع از آنچه آنها باور دارند که در. امید است شاهد بسیاری از سیاه و قهوه ای و سفید و متحدان آینده هم گفت: "این درست نیست." در عین حال اگر ما تنها به تمرکز بر روی گروه کوچکی از غارتگران و سازمان disrupters ما از دست دادن بینایی از مسائل اساسی که نیاز به عمل از همه ما است.

حرکت رو به جلو این برادران بزرگ و خواهران سازمان اقدام هستند:

  • ما ادامه خواهد داد به توسعه فرهنگی مربوط به آموزش و منابعی که به اشتراک گذاشته شده با ما Bigs خانواده کارکنان و ذینفعان آگاهانه توسط کارشناسان ملی است.
  • ما در حال صحبت کردن به رهبران سراسر کشور برای از بین بردن نژاد پرستی و آدرس ضمنی و تعصب و درخشش نور در عمل کمک به دیگران را در خود خدمت شیوه و نه با شأن و منزلت است که همه افراد شایسته بدون در نظر گرفتن نژاد و وضعیت اجتماعی و اقتصادی و یا ایستگاه در زندگی است.
  • ما همراه با هیئت مدیره در ادامه به اولویت بندی تنوع سهام و ورود به عنوان ما استخدام و همکاری با افراد و سازمان هایی که همسو با ارزش های اصلی ما.
  • ما در حال تشویق ما حامیان و اعضای جامعه برای دریافت کردن و رای دادن و حمایت از قوانین و سیاست هایی که محافظت از تمام جوامع ما.
  • ما همچنان به حمایت از رهبران جامعه در تلاش خود را برای پیدا کردن راه حل برای ما چالش برانگیز ترین عدالت اجتماعی مسائل.
  • ما ارائه انواع منابع آموزشی به ما Bigs, Littles و خانواده خود را کمک به آنها را به بحث در مورد آنچه اتفاق می افتد و چگونه به طور موثر مقابله با پس.
  • ما ادامه خواهد داد به آتش وعده و قدرت از امید را در جوانان ما خدمت می کنند.

امروز به کل جامعه ما, ما با افتخار اعلام که ما unapologetically خدمت به جامعه سیاه و سفید. ما در لحظه ای سرنوشت ساز در تاریخ است. چه خواهد شد شما متفاوت برای پیوستن به مبارزه علیه نژادپرستی?

پائولا پوسته رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت بزرگ برادران بزرگ و خواهران از شمال غربی فلوریدا. این نوشته در همکاری با مدیران اجرائی از برادران بزرگ و خواهران سازمان در سراسر کشور.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن