می تواند به 40 دلار در سال و بهبود محلی بچه ها زندگی می کند ؟ Escambia کودکان اعتماد حامیان می گویند بله

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 17, 2020این نوامبر, Escambia Coun

توسط NEWSSALAM در 28 خرداد 1399

این نوامبر, Escambia County رای دهندگان ممکن است دیدن یک رای گیری مورد به راه اندازی یک دولت جدید نهاد متمرکز بر بهبود سلامت و ایمنی و توسعه و موفقیت کودکان محلی.

ائتلافی از بیش از 170 شهروندان دفاع برای ایجاد یک خدمات کودکان شورا. اگر مورد تایید رای دهندگان جدید شورای امر لوی 0.5 میل آگهی valorum مالیاتی که تولید حدود 7.8 میلیون در سال.

در این شورا خواهد بود که به نام Escambia کودکان اعتماد می تواند مورد استفاده برای ایجاد و گسترش برنامه های مقابله با همه چیز را از کودک از گرسنگی به باند مداخله به مواد مخدر و پیشگیری از خودکشی به والدین دخالت و نظارت.

در جلسه صبح روز سه شنبه شهرستان کمیسیون به طور کلی نشان داد پشتیبانی برای اجازه دادن به رای دهندگان تصمیم می گیرید اگر آنها می خواهند به اجرا با ایده. اگر این کمیسیون تصمیم به نگه داشتن در حال حرکت رو به جلو وجود خواهد داشت یک جلسه عمومی در مورد این مسئله جولای 2, به دنبال یک کمیسیون رای گیری در مورد اینکه آیا به این کودکان خدمات شورای همه پرسی در انتخابات نوامبر. 3.

انتخابات سال 2020: در اینجا نامزدها در Escambia, Santa Rosa شما ببینید در انتخابات

فلوریدا فرزند خوب بودن شاخص: Santa Rosa ششم بهترین در فلوریدا برای کودک رفاه, Escambia است پلاک 41

در نشست روز سه شنبه حدود دو دوجین از رهبران در آموزش و پرورش, کسب و کار, اجرای قانون جامعه ایمان و دیگر زمینه های مورد بحث به همین دلیل آنها حمایت CSC. کیمبرلی Krupa, مدیر اجرایی دستیابی به Escambia اشاره کرد تعداد مربوط به آمار است.

Escambia County رتبه 47 از 67 شهرستان فلوریدا در سال 2019 فلوریدا فرزند خوب بودن شاخص و روند نزولی آن از رتبه 41 در سال 2018 است.

نرخ سنین جوانان 12-18 که در بیمارستان بستری هستند و برای خود آسیبی است که در مورد 106.9 در هر 100 ، 000. دولت به طور متوسط است 72.8 و مارتین و سنت لوسی شهرستان — مناطق قابل مقایسه با اندازه های موجود CSCs — آیا نرخ حدود نیمی از آن در Escambia County است.

اتهامات کودک آزاری یا پزشکی غفلت بر یک در هشت Escambia County کودکان است. بیش از نیمی از کودکان محلی وارد مهد کودک و آمادگی. محلی وسط دانش آموزان افت در نرخ بالاتر از فلوریدا به طور متوسط. محلی کودکان بازداشت شده در نرخ بالاتر از متوسط است. متاسفانه لیست در می رود و در.

"آن را ندارد به این ترتیب" Krupa گفت: کمیسیون. "ما می توانیم تغییر داستان. ما در حال حاضر دانش است. ما قطعا خواهد شد. و با Escambia اعتماد فرزندان ما خواهد شد که این به معنی ایجاد Escambia County یک محل که در آن همه کودکان شکوفا شود."

با توجه به طرفداران CSC متوسط هزینه برای صاحب خانه خواهد بود و حدود 40 سال است. اما آنها می گویند این امر در نهایت کاهش بار مالیاتی اختصاص داده شده به همه چیز از جمله نوجوانان عدالت و حبس و ذخیره تا 20 دلار برای هر 1 دلار سرمایه گذاری در برنامه های پیشگیری است.

خدمات کودکان شوراهای فعال شده است که در فلوریدا برای حدود 70 سال و Krupa گفت: وجود یک ثروت از اطلاعات و تخصص در ثابت بهترین شیوه. او گفت: اگر هیئت مدیره قرار می دهد اندازه گیری در انتخابات, حامیان پیشنهاد شورای امر صرف بعد از چند ماه آموزش به رای دهندگان و چگونه این شورا کار می کنند.

پنج نفر از اعضای نهایی شورا خواهد بود توصیه شده توسط کمیسیون و منصوب شده توسط فرماندار. Florida statutes حکم پنج عضو دیگر بود مدرسه سرپرست یک نوجوان قاضی منطقه مدیر گروه کودکان و خانواده ها و اعضای هر یک از هیئت شهرستان کمیسیون و هیئت مدیره مدرسه.

کمیسیون داگ Underhill تنها کمیسر گفت که او نمی خواهد حمایت از ابتکار عمل.

"من نمی توانم حمایت و در عین حال یکی دیگر از مالیات دهندگان تامین می شود لایه ای از دولت در Escambia County زمانی که ما تحت بودجه جاده های ما با 12 میلیون دلار از یک سال و تحت بودجه ما پل با 9 میلیون دلار از یک سال و ما امنیت عمومی ادارات با مقدار بی حد و حصر" او گفت:.

Underhill گفت: قبلی طرح با همین اهداف به حال منجر به نفخ زباله و بوروکراسی و ارائه کمی ارزش واقعی برای مردمی که روی زمین. وی با ذکر مسائل با Escambia County منطقه سیستم حمل و نقل و خوراک قطره از پیروزی نشت نفت BP بودجه به عنوان نمونه.

او همچنین نگرانی که کوچک و سازمان های مردمی می تواند منجمد از شورای فرآیند بودجه به دلیل عدم وجود آنها کافی کارکنان و منابع به رقابت با بزرگتر, تاسیس, برنامه های.

Krupa گفت که این شورا می تواند شامل یک سیستم محکم است که اجازه برنامه ها از تمام اندازه ها به درخواست برای کمک های مالی. او همچنین اشاره کرد که این برنامه ها را دقیق اهداف و معیارهای پاسخگویی به اطمینان حاصل شود آنها اهداف جلسه و داشتن واقعی تاثیر بر خانواده است. او همچنین گفت که 90 درصد از بودجه را به خدمات با باقی مانده تقسیم بین 4% مالیات مجموعه هزینه و 6 درصد به صورت سربار اداری و یک هیات از پنج به شش کارمند است.

اگر مورد تایید رای دهندگان خدمات کودکان شورا خواهد غروب آفتاب در سال 2030 مگر اینکه تمدید توسط رای دهندگان.

بیشتر: CivicCon: Escambia می خواهد سرپرست جدید به حرکت منطقه مدرسه 'از بهتر به بهترین'

روز سه شنبه برخی از مردمی که نشان داد تا به حمایت از ابتکار عمل شامل Escambia County School District سرپرست مالکوم توماس کلانتر, معاون تراشه سیمونز و Navy Federal Credit Union معاون ارشد کیت Hoskins

جنیفر Grove, معاون رئیس جمهور از روابط خارجی برای باپتیست بهداشت گفت: کمیسیون همه آنها را دیدم و نابرابری در جامعه و کودکان که از طریق هیچ تقصیر از خود متولد شدند به خانه های ویران شده توسط فقر و گرسنگی و سوء مصرف مواد مخدر و تروما است.

"آنچه ما می دانیم به عنوان یک جامعه است که سلامت آموزش و پرورش و ثبات مالی به طور جدایی ناپذیری در هم تنیده هر دو برای موفقیت فردی و جامعه رفاه است. ما می دانیم که در جامعه ما, ما به سادگی نمی باید منابع کافی برای رسیدگی به همه این مسائل پیچیده هستند که به طوری در هم تنیده" بیشه گفت. "ما در حال رفتن به صرف این دلار به عنوان مالیات دهندگان در یک راه یا دیگری. سرمایه گذاری کنیم و آنها را زود به اطمینان حاصل شود که مسیر برای رفاه برای همه فرزندان ما در این شهرستان است."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن