DeSantis ناخن را پرداخت افزایش فلوریدا معلمان

آنا کبللس سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 3:03 PM EDT Jun 25, 2020پس از هشدار از بودجه وتو به دلیل این بیماری همه

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

پس از هشدار از بودجه وتو به دلیل این بیماری همه گیر کوروناویروس Gov. ران DeSantis در چهار شنبه امن سرنوشت یکی از مخارج اصلی مورد: معلم پرداخت را افزایش می دهد.

خواه فرماندار امضا و به قانون اندازه گیری است که مجموعه صحنه را برای صرف 500 میلیون دلار به تلاش برای افزایش حداقل حقوق معلمان کلاس درس را به حداقل $47,500 و به افزایش برای معلمان جانباز.

به ابتکار یکی از DeSantis' اولویت های اصلی در طول این سال قانونی جلسه به پایان رسید که در ماه مارس است. اما پس از COVID-19 اپیدمی فلج اقتصاد دولت فرماندار هشدار داد که حتی برخی از اولویت های او می تواند را وتو کرد.

"این کاملا یک چالش برای مطمئن شوید که حتی اگر ما مبارزه برای آن ما خواهد بود قادر به انجام آن" DeSantis گفت: در یک کنفرانس خبری در ماده آکادمی منشور مدرسه در هیالیا گاردنز. "من گزارش می دهند که در حالی که ما باید در هر تصمیم گیری در مورد بودجه این (معلم پرداخت بودجه) وجود دارد خواهد بود 100%. ما در حال رفتن به را انتخاب سختی است اما این مهم است."

DeSantis امضا لایحه (HB 641) به قانون در کنار نمایندگان مجلس سنا از جمله رئیس جمهور لایحه Galvano R-برادنتون و تخصیص بودجه سنا رئیس راب برادلی که در بوق و کرنا فرماندار برای نگه داشتن وعده های خود را از ساخت 2020 "سال معلم است."

"مردم گفت: پس از COVID-19 که این نباید اتفاق می افتد یا این که ما نباید این کار را کنه. اما امروز این اتفاق می افتد. وعده, وعده, نگهداری," برادلی R-فلمینگ جزیره گفت.

اندازه گیری ایجاد یک چارچوب در دولت مدرسه-بودجه فرمول به ارائه پرداخت افزایش حقوق برای معلمان است. بودجه که DeSantis است که انتظار می رود به ثبت نام در روزهای آینده خواهد شد و سپس خود را کنار بگذارند 400 میلیون دلار برای مناطق آموزش و پرورش و مدارس برای افزایش حداقل حقوق از وقت معلمان و گواهی پیش-معلمان مهد کودک و 100 میلیون دلار برای افزایش پرداخت کهنه معلمان و سایر کارکنان از جمله کتابداران و مشاوران مدرسه.

"امیدوارم با انجام چیزی شبیه به این به آن جلب خواهد شد برخی از بیشتر افرادی که ممکن است جوان و در حال فکر کردن در مورد آنچه آنها می خواهند به انجام به شاید به تدریس" DeSantis گفت.

فرماندار گفت: این مهم است که "پاداش افرادی که در حال کار سخت" در حالی که همچنین اشاره کرد که بالاتر از حداقل شروع حقوق به دولت کمک می کند جذب بهتر معلمان است.

فلوریدا انجمن آموزش و پرورش رئیس جمهور Fedrick اینگرام گفت: در بیانیه فرماندار تصمیم بود "به خصوص معنی دار" به دلیل DeSantis نشان داده بود که حتی برخی از اولویت ها خواهد بود بخشی از "سفت جلوگیری از وتو" به دلیل بیماری همه گیر.

"تصمیم به ترک این سرمایه گذاری برای فلوریدا مدارس دست نخورده اذعان به سخت کار اعضای ما را هر روز برای فلوریدا دانش آموزان" رئیس ایالت صنفی معلمان گفت.

در شروع این سال قانونی جلسه DeSantis خواسته قانونگذاران برای تصویب 900 میلیون دلار در معلم پرداخت طرح که شامل افزایش حداقل حقوق و دستمزد شروع به $47,500 و ایجاد یک جدید 300 میلیون دلار جایزه برنامه برای معلمان و مدیران.

اما به عنوان قوه مقننه در جلسه نوتبوک و همه گیر کاهش درآمد دولت قانونگذاران امضا کردن 500 میلیون دلار معلم بسته پرداخت.

تحت قانون فلوریدا هر منطقه مدرسه است به اتهام مذاکرات حقوق و دستمزد. در طول جلسه قانونگذاران جمهوریخواه کنگره ابراز نگرانی می کند که پول خود را کنار بگذارند برای معلم پرداخت ممکن است کوچک پس از مذاکرات نهایی در سطح محلی است.

بنابراین این لایحه آمده است که هنگامی که مدارس در مذاکره حقوق آنها باید ارائه یک گزارش به فلوریدا وزارت آموزش و پرورش است که جزئیات دقیقا چقدر بودجه برای معلم افزایش حقوق و دستمزد سپری شد.

علاوه بر کمک به افزایش, معلم, پرداخت, اندازه گیری حذف بحرانزده "بهترین و درخشان ترین" برنامه. این برنامه است که ارائه پاداش به معلمان و اصول بود احاطه با جنجال از زمان ایجاد آن در سال 2015.

برنامه حذف شد یک سال پس از DeSantis خواسته قانونگذاران به بازسازی آن و حذف مربیان' SAT و ACT کالج-ورود نمرات به عنوان یک عامل در تعیین پاداش.

استفاده از SAT و ACT نمرات در هسته یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام که ادعا نمرات تا به حال یک "متفاوت تاثیر" در ایالات متحده و معلمان است. در ماه مارس یک قاضی فدرال تصویب مبلغ 15.5 میلیون دلار حل و فصل دعوی در دادگاه.

فشار برای افزایش, افزایش معلم پرداخت می آید به عنوان معلم کار کرده اند را به نگه داشتن کلاس های در حال اجرا آنلاین در طول بیماری همه گیر. پس از چند ماه آموزش از راه دور DeSantis و دولت آموزش و پرورش رهبران مطرح دستورالعمل بازگشایی مدارس در ظرفیت کامل در ماه اوت است.

"این پیام را باید با صدای بلند و روشن است. ما می خواهیم مدارس به طور کامل باز در پاییز به دلیل وجود دارد هیچ راه بهتری برای آموزش کودکان و نوجوانان ما نسبت به آن معلم بزرگ در مقابل آن فرزند" آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران به خبرنگاران گفت: ژوئن 12.

در روز چهارشنبه کنفرانس خبری سيرجان گفت: معلم پرداخت ابتکار بهبود کیفیت از مربیان در کلاس درس.

"برنده واقعی بزرگترین برنده از این ابتکار و ... کودکان" کورکوران گفت. "آره معلمان در حال گرفتن پول اما بچه ها برندگان چرا که آنها در حال رفتن به باید کیفیت فوق العاده ای نتایج آموزش و پرورش."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن