فلوریدا رژیم صهیونیستی است. DeSantis در نهایت دریافت بودجه دولت از قانونگذاران اما کاهش برچسبها

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 2:48 PM EDT Jun 17, 2020فلوریدا پیشنهاد $93.2 میلیارد بودجه برای سال مالی

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

فلوریدا پیشنهاد $93.2 میلیارد بودجه برای سال مالی آینده آغاز می شود که در دو هفته فرود در رژیم صهیونیستی. ران DeSantis میز' روز شنبه.

قوه مقننه را تحویل بودجه یک روز پس از DeSantis هشدار داد که او را به استفاده از خط خود را مورد وتو بریده بریده صرف برنامه ریزی برای کمک به مقابله با یک coronavirus سوخت از دست دادن درآمدهای مالیاتی. او گفت: این کاهش می تواند کمک به نگه داشتن قانونگذاران از نیاز به readdress بودجه قبل از انتخابات نوامبر.

"وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی بیشتر وتو وجود دارد می تواند بسیاری از رنگ قرمز" DeSantis خبرنگاران در یک کنفرانس خبری در روز سه شنبه.

نمایندگان مجلس با تصویب رکورد صرف مارس 19 طرح برای سال مالی شروع می شود که ژوئیه 1. اما آن را به طور رسمی فرستاده شده به DeSantis تا روز چهارشنبه.

طرح (HB 5001) شامل پول برای بسیاری از اولویت های DeSantis و قانونی رهبران.

برای مثال این شامل حدود 690 میلیون دلار برای باتلاقی مرمت و پروژه های آب و 500 میلیون دلار برای معلم-پرداخت را افزایش می دهد — هر دو DeSantis اولویت است. همچنین این مجموعه شامل 100 میلیون دلار برای فلوریدا برای همیشه زمین-حفاظت از برنامه 50 میلیون دلار برای بازدید فلوریدا گردشگری-آژانس بازاریابی و 3 درصد در سراسر-هیئت مدیره پرداخت حقوق کارکنان دولت است.

بزرگترین تکه از بودجه $39.36 میلیارد دلار خواهد برو به سلامت انسان-خدمات برنامه است.

بودجه در بخش افزایش خواهد مدیکید نرخ پرداخت برای خانه های پرستاری و قیف پول اضافی به آژانس دولتی برای افراد معلول. این همچنین شامل 10 میلیون دلار برای آژانس برای مراقبت های بهداشتی دولت به استخدام یک شرکت پیمانکار برای کمک به کانادا تجویز دارو واردات برنامه و پشتیبانی توسط DeSantis.

در اختتامیه هفته قوه مقننه جلسه رهبران جمهوری خواه را کنار بگذارند اضافی 300 میلیون دلار در ذخایر به کمک بریس در برابر رکود اقتصادی ناشی از کروناویروس که مجبور کسب و کار در سراسر کشور تعطیل و یا به طور چشمگیری مقیاس.

اگر او نبود به طور رسمی دریافت بودجه تا چهارشنبه DeSantis گفت: او در حال حاضر شده است با هدف قرار دادن مناطق صرف به کاهش است. آن نیز شده است شناسایی مناطق در آژانس بودجه است که می تواند برگزار می شود بر اساس سه ماهه و تخصیص فدرال محرک دلار برای پوشش همه گیر هزینه های مربوط.

به عنوان او به نظر می رسد برای نگه داشتن بر روی cash, DeSantis گفت: به عنوان مثال او حرکت می کند میلیون ها نفر از unspent دلار در یک اقتصادی-توسعه برنامه شناخته شده به عنوان شغل رشد کمک مالی صندوق از سال جاری به سال آینده را به طور کلی درآمد.

مجلس تا به حال تا حد زیادی نهایی بودجه که اثرات مخرب این بیماری همه گیر شروع به تبدیل شدن به بیشتر آشکار با پارک در نهایت بسته شدن, صنعت گردشگری cratering و بیکاری افزایش به رقم دو برابر.

اواخر مارس گزارش از مجلس قانونگذاری دفتر اقتصادی و جمعیتی تحقیقات گفت: درآمد مجموعه در ماه آوریل بیش از $878 میلیون زیر تخمین می زند با یک تکه بزرگ از کاهش با توجه به روند کاهش در توریسم.

آمار و ارقام ممکن است آن را منتشر نکرده اند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن