فلوریدا رژیم صهیونیستی است. DeSantis نشانه رضایت والدین برای سقط جنین به قانون

جیم ساندرز سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 6:24 PM EDT Jun 30, 2020فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis روز سه شنب

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis روز سه شنبه لایحه را امضا خواهد کرد که نیاز به رضایت والدین قبل از افراد زیر سن قانونی می تواند سقط جنین یک به دنبال هدف از مخالفان سقط جنین در فلوریدا.

DeSantis را ندارد یک بیانیه عمومی در مورد این لایحه با امضای اما رئیس جمهور مجلس سنا لایحه Galvano R-ایالات متحده آمریکا و دیگر حامیان ستایش اندازه گیری و گفت: والدین باید برای درگیر زمانی که دختران زیر سن قانونی خود و در نظر داشتن سقط جنین.

"جدی و غیر قابل فسخ تصمیم به پایان دادن به بارداری شامل دستخوش قابل توجهی روش پزشکی است که در نتیجه در بسیاری از موارد در مادام العمر روحی و جسمی اثرات" Galvano گفت: در یک بیانیه آماده.

"پدر و مادر یک کودک صغیر با توجه به سقط جنین باید درگیر چنین توجهی و دائم تصمیم," او اضافه شده است.

اما مخالفان ادعا والدین-رضایت مورد نیاز را به مخاطره می اندازد که می تواند موضوع را به قصاص و یا سوء استفاده اگر پدر و مادر خود را پیدا کردن آنها باردار هستند و یا با توجه به سقط جنین.

"این قانون قرار داده خواهد شد در حال حاضر در معرض خطر افراد جوان در خطر بیشتری در بدترین زمان ممکن" استفانی Fraim, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت والدین از جنوب غربی و مرکزی فلوریدا در بیانیه ای گفت.

"چه چیزی بدتر از آن می تواند باز کردن درب به یک تفسیر مجدد از قانون اساسی ما حق حریم خصوصی و حق را به امن و حقوقی سقط جنین در فلوریدا."

این لایحه که به تصویب در جلسه قانونی به پایان رسید که در ماه مارس خواهد اثر را روز شنبه. می آید بیش از سه دهه پس از دادگاه عالی فلوریدا در سال 1989 زده مشابه والدین-قانون رضایت پیدا کردن که آن را نقض حق حریم خصوصی در دولت اساسی است.

منتقدان استدلال می کنند که این سال را به نسخه بر خلاف قانون اساسی است اما حامیان جمهوری خواه ابراز اعتماد به نفس است که از آن خواهد شد را تایید کرد اگر به چالش کشیده است.

اگر یک نبرد قانونی تحقیق و بحث یک موضوع کلیدی می شود که دادگاه عالی فلوریدا کنترل شده توسط یک جامد محافظه کار اکثریت از ژانویه 2019. توسعه یافته است که پس از بازنشستگی از قضات باربارا Pariente, R. فرد لوئیس و پگی درخت که حکومت در حمایت از حق سقط جنین در طول دو دهه در دادگاه است.

سابقه و هدف:

  • فلوریدا خانه می فرستد رضایت والدین برای سقط جنین لایحه به رژیم صهیونیستی است. DeSantis
  • سنا لایحه نیاز به رضایت والدین برای سقط جنین برای افراد زیر سن قانونی
  • رضایت والدین لایحه پیشرفت در سنا به عنوان سقط جنین فعالان در هر دو طرف تجمع در کنگره
  • در یک فراخوانی برای اقدام, سیاه, زنان, دختران, آوریل در فلوریدا در کنگره

فلوریدا رای دهندگان در سال 2004 با تصویب متمم قانون اساسی که منجر به یک نیاز برای پدر و مادر مطلع می شود قبل از افراد زیر سن قانونی سقط جنین, اما رضایت مورد نیاز محدود تر است. والدین-اطلاع رسانی قانون یک فرایند است که در آن افراد زیر سن قانونی می تواند به دادگاه بروید برای جلوگیری از اطلاع پدر و مادر خود را در مورد سقط جنین --- یک به اصطلاح "قضایی دور زدن" است که همچنین بخشی از رضایت اندازه گیری.

در بیانیه روز شنبه, Galvano گفت که برای "کسانی که در یک وضعیت سوء استفاده و یا جایی که رضایت والدین در کودک بهترین بهره لایحه قضایی روند چشم پوشی است که هم شامل مداخله از بزرگسالان است."

اما والدین با اشاره به پژوهشی که آن را نشان داد و گفت: بسیاری از کارمندان دادگاه "می تواند کمی به هیچ اطلاعات" درباره قضایی-بای پس هنگامی که فرایند بررسی. والدین معتقد وضعیت می تواند بدتر با این بیماری همه گیر کوروناویروس که دارای دسترسی محدود به دادگاه.

خواه تحت سلطه قوه مقننه با تصویب یک سری از لوایح در طول سال با هدف قرار دادن محدودیت بر سقط جنین. برای مثال قانونگذاران در سال 2015 تصویب یک اندازه گیری که نیاز به یک تا 24 ساعت مدت زمان انتظار قبل از زنان می تواند سقط جنین. که قانون شده است و درهم در یک نبرد قانونی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن