رژیم صهیونیستی. DeSantis آموزش و پرورش مقامات رسمی انتشار برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس است. در اینجا آنچه در آن می گوید:

آنا کبللس سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 6:32 PM EDT Jun 11, 2020رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دولت و مقامات آموزش

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دولت و مقامات آموزش و پرورش در روز پنج شنبه منتشر شد برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس در ظرفیت کامل در ماه اوت گفت که آسیب پذیر کودکان و نوجوانان و فلوریدا نیاز به بازگشت به فرد در آموزش.

"در حالی که ممکن است با چالش های منطقه ای فلوریدا نیروی کار و دانش آموزان با بزرگترین نیازهای در حال شمارش در مدارس به مبارزه برای ماندن باز" فلوریدا وزارت آموزش و پرورش متحده در 143 صفحه طرح صادر پنج شنبه.

بخش چهارم یک سری از توصیه هایی به منظور حمایت از دانش آموزان و کارکنان مدرسه و همچنین کاهش پدر و مادر, نگرانی, پس از coronavirus همه گیر وادار مدرسه آتن در سراسر جهان است. بازگشایی برنامه نهایی خواهد شد توسط مدرسه محلی مقامات.

قبل از بازگشایی مدارس, معلمان, اتحادیه می گوید تغییرات عمده مورد نیاز

چه خواهد شد Escambia, Santa Rosa مدارس انجام این سقوط ؟ در اینجا 3 سناریوی احتمالی

"ما یک فرصت بزرگ را به عقب بر گردیم در جای پای" DeSantis همراه با آموزش کمیسر ریچارد کورکوران به خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در ملبورن. "گرفتن روی پای ما در این سال تحصیلی است برای رفتن به واقعا مهم برای رفاه بچه های ما بلکه برای پدر و مادر ما که دستکاری خیلی افتضاح."

برخی از دولت توصیه برای جلوگیری از گسترش COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از coronavirus ساده هستند. این طرح توصیه به دانش آموزان برای جلوگیری از به اشتراک گذاری کتاب های درسی و اسباب بازی. کودکان و کارگران باید شستن دست های خود را اغلب و به طور کامل. و مدارس باید تشویق کودکان و کارگران را به ماندن در خانه اگر آنها احساس بیمار.

اما مدارس نیز خواسته بودن به نظر پیچیده تر از تلاش های مانند اضافه کردن یک ثانویه درمانگاه به طور انحصاری درمان افرادی که نشان می دهد علائم بیماری تنفسی. ایجاد اتاق انزوا برای افراد بیمار و تهیه برنامه برای کودکان و کارگران که پزشکی آسیب پذیر نیز در میان توصیه.

"مدارس می تواند در نظر گرفتن امکانات رفاهی در مورد اساس و با در نظر گرفتن خوشه این دانش آموزان به دور از سایر دانش آموزان در کوچکتر تنظیمات با یک معلم است که با پوشیدن یک پارچه پوشش" طرح متحده افزود که در خطر کارکنان نیز باید دسترسی انعطاف پذیر به ترک سیاست.

دانش آموزان نیز ممکن است پیشنهاد موقت وداع با سالن های غذاخوری.

دولت توصیه مدارس باید اجازه می دهد تا بچه ها به غذا خوردن در کلاس درس به حفظ فاصله اجتماعی از دیگر دانش آموزان است.

به دلیل بودن در خارج از منزل در نظر گرفته شده است به کاهش خطر ابتلا COVID-19 وزارت آموزش و پرورش نیز درخواست مدارس در نظر گرفتن برگزاری کلاس ها در فضاهای باز. اگر فضای کلاس ها امکان پذیر نیست, مدارس باید در نظر برگزاری کلاس ها در سالن ورزشگاه یا سالن های غذاخوری با توجه به طرح.

مقامات دولتی نیست و نیاز به استفاده از ماسک صورت در مدارس, اما نشان می دهد که این امر می تواند یک ایده خوب برای کودکان و بزرگسالان پوشش چهره خود را در برخی مناطق محصور در خشکی از جمله اتوبوس ها و درمانگاه ها.

"در حالی که پارچه پوشش صورت هستند موظف مدارس باید کشف استراتژی برای استفاده از آنها به حدی امکان پذیر است:" دولت طرح می گوید. "حداقل مدارس باید حمایت از دانش آموزان, معلمان و کارکنان که به طور داوطلبانه پوشیدن پارچه پوشش صورت."

این طرح اشاره می کند که هدف این است که دانش آموزان در محوطه دانشگاه "هر روز" و برگ آن را به مناطق آموزش و پرورش برای کشف مبهوت برنامه و متفاوت شروع و پایان زمان برای محدود کردن جمعیت در مدارس.

DeSantis و کورکوران اشاره کرد که والدین باید به فرزندان خود در مدرسه به طوری که آنها می توانید از بازگشت به کار.

تعطیلی مدارس و به احتمال زیاد افزایش یادگیری فاصله آنها گفت.

یک هدف اصلی برای دولت بسته خواهد شد دستاورد شکاف در میان گروه از دانش آموزان که پشت افتاد و در حالی که فاصله-یادگیری در طول بهار رهبران گفت.

"این پیام را باید با صدای بلند و روشن است. ما می خواهیم مدارس به طور کامل باز در پاییز به دلیل وجود دارد هیچ راه بهتری برای آموزش کودکان و نوجوانان ما نسبت به آن معلم بزرگ در مقابل آن فرزند" کورکوران به خبرنگاران گفت:.

DeSantis گفت: دولت قصد دارد به سرمایه گذاری میلیون ها دلار به آدرس دستاورد نابرابری. پول را از تقریبا 1 میلیارد دلار از دولت دریافت به عنوان بخشی از دولت فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت, قانون تصویب شده در مارس.

برنامه های دولت برای تزریق $64 میلیون دلار به برنامه های تابستانی ویژه برای مبارزه با شکاف های یادگیری و 15 میلیون دلار صرف تیم از خواندن مربیان به تقویت سواد آموزی آموزش در سراسر کشور.

"ما باید برای حمله به مانند دیگر دولت انجام داده است و قبل از دستیابی شکاف" کورکوران گفت. "ما باید در آنجا چنگ زدن نگه دارید از این بچه ها و پایان دادن به شکاف دستاورد."

DeSantis همچنین گفت که او می خواهد به پمپ 30 میلیون دلار از مراقبت عمل به فلوریدا اعتبار مالیاتی برنامه بورس تحصیلی برای ارائه کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان کم درآمد برای حضور در مدارس خصوصی. او همچنین قصد دارد به ارائه 15 میلیون دلار در کمک به مدارس خصوصی که قبول کمک هزینه تحصیلی است.

"این را محافظت بودجه به صورت سنتی K-12 مدرسه با جلوگیری از افزایش بزرگ در ثبت نام اگر دانش آموزان به از دست دادن خود را در زمان بورسیه" فرماندار گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب