همه جکوزی بادی را دوست دارند

این مجموعه با گسترهٔ نزدیک به یک میلیون متر مربع، که بیش از نیمی از آن فضای سبز است و نیمی دیگر فضاهای گوناگو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این مجموعه با گسترهٔ نزدیک به یک میلیون متر مربع، که بیش از نیمی از آن فضای سبز است و نیمی دیگر فضاهای گوناگون سرپوشیده و روباز ورزشی است، از مهمترین ورزشگاههای موجود در ایران و خاورمیانه و در دنیا کممانند است. مناظر زیبای زمینهای گلف، درختان بزرگ اطراف جاده که به شکل تونل سبز خودنمایی میکنند، آبنما و نهرهای دو طرف جاده و استقرار یک بوفه در محیطی مشرف به زمینهای گلف از جمله زیباییهای این جادهاست. یک راهحل ساده برای این موضوع، مراجعه به سایت یوتراوز است. در ادامه سه شهربازی محبوب و معروف شیراز را معرفی میکنیم که هر یک به دلایلی، مقصد شماره 1 خانوادهها برای یک تفریح خاطرهانگیز است. در ذهن شما چه چیزی یک شهربازی را تبدیل به بهترین شهربازی شهر میکند؟ از دیگر خصوصیات این جکوزی بادی میتوان به تصفیه خودکار , گرم کردن آب تا 40 درجه سانتیگراد , تنظیم درجه آب , فیلتر کردن آب جهت تصفیه آب , کلید روشن و خاموش گرمکن جکوزی , تبدیل درجه سانتیگراد به فارنهایت , دریچه خروج آب , داشتن فشار سنج , درپوش جکوزی پیش ساخته اینتکس برای تمیز نگه داشتن آب , زیر انداز جهت محافظت از قسمت زیر جکوزی , دو عدد دستگیره جهت جا به جایی جکوزی , اشاره کرد .

با مساحتی حدوداً ۸٬۵۰۰ متر مربع در یک فضای زیبا و منحصر به فرد در مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب واقع شده که از امکانات این مجموعه میتوان به استخر بزرگسالان روباز و استخر کودکان روباز به صورت مجزا وجود سونای خشک و بخار و جکوزی سرپوشیده و روباز یاد کرد همچنین وجود یک سالن بدنسازی مجهز (مرکز سلامت و تندرستی) زیر نظر مربیان مجرب با دانش فنی بالا، مرکز ماساژ آقایان با کادری حرفهای از دیگر امکانات مجموعه که آن را نسبت به بقیه استخرها منحصر به فرد نمودهاست. برای مشاوره و خرید جکوزی بادی خانگی با همکاران ما در مرکز و نمایندگی رسمی اینتکس در ایران تماس حاصل فرمایید . برای نصب این جکوزی به هیچگونه امکاناتی نیاز ندارید که این مورد بسیار قابل توجه است. نمایندگی اینتکس ایران سایت اینتکس شو انواع مدل های جکوزی بادی حرفه ای دو نفره و چهار نفره و شش نفره را با گرمکن پر قدرت و پمپ جت ماساژ با کیفیت شرکتی که به صورت اورجینال ساخته میشوند را در سراسر شهر های ایران با خدمات پس از فروش و فروش قطعات اصلی و لوازم جانبی عرضه مینماید . از معایب جکوزی پیش ساخته بادی شاید این باشد که این محصول برای سرویس، نازل و سایر قطعات خود نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی دارد تا آب گرم با فشار عالی همیشه دردسترس باشد.

این شرکت توسط برادران جکوزی تأسیس شد که در سال 1900 از ایتالیا به ایالات متحده مهاجرت کردند. جکوزی بادی از سری محصولات جدید و حرفه ای برای داشتن تفریحات آبی می باشد که با جکوزی های قدیمی قابل مقایسه نیست و می تواند مزیت های زیاد تری را به دنبال داشته باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که بزرگترین و مدرنترین شهربازی مسقف کشور در تهران قرار ندارد و در شیراز واقع شده است. علاوهبر این، شهربازی ایران لند میزبان یکی از بزرگترین و مجهزترین سالن های بیلیارد کشور هم است. نخستین سالن سرپوشیدهٔ اسکیت کشور است که مجهز به کفپوش تخصصی اسکیت (stilmat) میباشد که در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نمود. زمین والیبال ساحلی، زمین بسکتبال و سالن ورزشهای گروهی از جمله امکانات این مجموعه است. مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب در قسمت شمالی مجموعه و جنب باشگاه بانوان میباشد. مجموعهٔ تخصصی بانوان با وسعت ۲٬۰۰۰ متر مربع، دارای پارکینگ اختصاصی و امکانات منحصربهفرد، از ساعت ۷ صبح الی ۲۱:۳۰ پذیرای بانوان عزیز میباشد. این گرمکن دارای یک صفحه دیجیتال می باشد که می تواند نشانگر دمای آب داخل بدنه باشد. Data was created wi th t᠎he help ᠎of GSA C᠎on tent​ G​enerator Dem ov ersi on​!

در دیگر ورزشگاههای دنیا، یک استادیوم بزرگ و یک زمین کوچک در کنار یکدیگر قرار دارد. یکی دیگر از چیزهایی که لونا پارک را محبوب میکند، موقعیت آن بر روی کوه است. اما به شرطی که با دیدن قیمت بالای بلیط و هتل، عیشمان کور نشود. قیمت جکوزی بادی نسبت به سایر نوع های دیگر (سیمانی، بتنی و سرامیکی) که باید ساخته و راه اندازی شوند مناسب تر است و براحتی نیز قابل حمل و نقل و نصب و جمع آوری میباشند، پیشنهاد میکنیم در صورتی که نیاز به این نوع جکوزی های پیش ساخته دارید آن را از شرکت معتبر اینتکس و بست وی تهیه نمایید و به مارک های متفرقه در بازار توجهی نداشته باشید. دیگر استادیومهای مجموعه هر یک ۱٬۵۳۰ صندلی گنجایش دارند که تا سقف ۲٬۵۰۰ نفر نیز قابل افزایش است. جکوزی بادی اینتکس یکی دیگر از محصولات پر فروش و پر طرفدار است که با حجم کمی که دارد به راحتی جا به جا میشود . جکوزی بادی اینتکس بهترین محصول و سازگار ترین آن برای استفاده مداوم می باشد و می توان به راحتی آن را خریداری کرد. به همین خاطر است که می توان به راحتی یک محصول منحصر به فرد را دارا بود و در نتیجه بیش ترین کارایی را از آن به دست آورد.

آخرین مطالب