بیادگار: آنتونی Orme, 83, جغرافی, استاد و اختصاصی مدیر

آنتونی Orme استاد بازنشسته جغرافیای که در خدمت به عنوان دین علوم اجتماعی بخش در UCLA دانشگاه, درگذشت, مارس 30

توسط NEWSSALAM در 19 تیر 1399

آنتونی Orme استاد بازنشسته جغرافیای که در خدمت به عنوان دین علوم اجتماعی بخش در UCLA دانشگاه, درگذشت, مارس 30 بعد از تقریبا نیم قرن خدمت به پردیس. او در سال 83 ،

Orme شد اختصاص داده شده geomorphologist که تحقیقات متمرکز بر روی انواع سیستم های جغرافیایی از کوه به دریا.

مدت کوتاهی پس از بازنشستگی از آموزش Orme در زمان خود را نهایی اداری نقش به عنوان مدیر دانشگاه کالیفرنیا سفید کوه مرکز تحقیقات از 2012-2016. در مرکز به عهده او بسیار موفق سازماندهی مجدد و نوسازی عملیات و امکانات. با چند ایستگاه تحقیقات که بیش از 14,000 پا در ارتفاع وظیفه دلهره آور بود. دستاوردهای خود را در کوه سفید مرکز تحقیقات مشخص شده باور نکردنی capstone به یک حرفه ای از آموزش و پرورش و خدمات.

همکاران به یاد داشته باشید Orme که به دست آورده خود را در مقطع کارشناسی و دکترا از دانشگاه بیرمنگام به عنوان به ویژه علاقه سواحل. او تدریس در گروه جغرافيا در UCLA از 1968-2010 و به عنوان بخش صندلی از سال 1974 تا 1977. دین او از علوم اجتماعی از سال 1977 تا 1983.

Orme نیز کاملا علاقه مند در تاریخ زمین شناسی و ژئومورفولوژی که مطالعه لندفرم خود را در فرآیندهای شکل و رسوبات در سطح زمین و منتشر شده علمی قطعات در آن موضوع. او به عنوان یک ویرایشگر برای مجلات, کتاب و کتاب سری.

او همچنین یک استعداد نقشه کش و علمی تصویرگر است که می تواند بصری را به زندگی اشیاء از مطالعه خود را. در طول زندگی حرفه ای خود Orme مفتخر جوایز از جمله افتخاری زندگی عضو و همکار افتخاری از جامعه بریتانیا برای ژئومورفولوژی بنیانگذاران' مدال و فراست مربی انگلیسی توپوگرافي گروه تحقیقاتی مل مارکوس حرفه ای جایزه از AAG ژئومورفولوژی گروه تخصصی و UCLA Edward A. Dickson Emeriti استادی جایزه.

Orme بزرگترین کمک بود به عنوان یک معلم الهام بخش و مربی از دانش آموزان فارغ التحصیل. در طول زندگی حرفه ای او در UCLA تحت نظارت او بیش از 20 رساله دکترا. دانشجویان و استادان در بخش به یاد داشته باشید او زمین شناسی و ژئومرفولوژی دانش به عنوان دانشنامهای و شور و شوق خود را عفونی.

Orme جان سالم به در با همسر خود آمالی استاد جغرافیا در Cal State Northridge, پسران خود را علامت گذاری و کوین و دختر دوان. دختر خود را که استادیار علوم زمین در دانشگاه ایالتی مونتانا, به تازگی به هنگام تولد به یک دختر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب