Innerarity ساکنان جزیره به احتمال زیاد نمی دانید هزینه جدید سیستم فاضلاب تا سپتامبر

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 19, 2020Innerarity ساکنان جزیره خ

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

Innerarity ساکنان جزیره خواستار به می دانم که چقدر آنها خواهید بود برای صورتحساب هزینه و بحث برانگیز سیستم فاضلاب ارتقا به احتمال زیاد نمی خواهد دریافت پاسخ حداقل تا سپتامبر.

در یک Escambia County هیئت شهرستان کمیسیون در جلسه صبح روز پنجشنبه ساکنان جزیره خصوصی جامعه بیرون آمد یکهو در اعتراض به مالیات ویژه ارزیابی وضع تنها در Innerarity جزیره مالکان است. مالیات پول استفاده خواهد شد برای مدرن کردن جامعه است آب و سیستم فاضلاب که رها شده بود توسط یک توسعه دهنده خصوصی در سال 2014 گرفته و بیش از شهرستان.

در این نشست ساکنان نگرانی است که هزینه این پروژه می تواند در مجموع تا آنجا که $20,000 در هر خانواده است. بسیاری از گفت: اگر چه درک است که آنها "غنی" از آنجا که آنها زندگی می کنند در یک دردار جزیره, بسیاری از را 200 و یا صاحب خانه بیوه و بازنشستگان که در ثابت درآمد.

کمیسیون هشدار داد شهروندان در برابر گرفتن هر گونه آمار و ارقام آنها شنیده طریق انگور به عنوان انجیل و گفت: آنها خود را نمی تواند محاسبه هزینه تا زمانی که این پروژه تکمیل شده است.

Escambia County برای بررسی چگونگی آن شد مسئول Innerarity جزیره سیستم فاضلاب

Innerarity جزیره مالیات بر املاک می رود بالون بیش از افزایش هزینه های پروژه فاضلاب

در این جلسه زمرد ساحل, آب و برق قدرت گزارش این پروژه به احتمال زیاد هزینه بین $4.5 میلیون و 5.6 میلیون. این پروژه حدود 50 درصد تکمیل شده و جلوگیری از هر گونه تاخیر پیش بینی نشده است و انتظار می رود برای قرار دادن تا در اواسط ماه اوت است.

کمیسیون گفت: این امر به احتمال زیاد حدود 30 روز پس از تکمیل به تعیین که چگونه است که هزینه خواهد بود divvied میان Innerarity مالکان است.

کمیسر داگ Underhill که نشان دهنده منطقه گفت: او از همسالان خود به مالکان طولانی ترین گزینه بازپرداخت مجاز تحت قانون فلوریدا در پایین ترین نرخ بهره است که امکان پذیر است برای این شهرستان است.

Escambia County دارای بیش از 100 قطعه از املاک در Innerarity جزیره و اعلام کرد که قصد فروش آنها را قرار داده و درآمد حاصل به سمت ارتقاء پروژه های بالقوه کاهش هزینه بار به مالکان توسط میلیون ها دلار.

"من فکر می کنم یک اجماع در سراسر هیئت مدیره بود که با تعطیل از کسانی که بسیاری 100 درصد از این درآمد می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جبران این پروژه و به کاهش است که MSBU" کمیسر استیون بری گفت. "من فکر می کنم یک عامل بزرگ در جایی که ما در حال حاضر این است که ما فقط نمی واگذار زیادی."

Innerarity جزیره مالیات بر املاک می رود بالون بیش از افزایش هزینه های پروژه فاضلاب

کمیسر داگ Underhill اذعان به انتشار 'سایه نشست' متن در Innerarity جزیره

کمیسر جف Bergosh پیشنهاد فروش زمین به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است در حالی که کمیسیون Underhill بری و Lumon ممکن است ابراز پشتیبانی برای کار با ساکنان جزیره به تعیین اگر آنها می خواستند برای حفظ برخی از خواص برای امکانات رفاهی و حفاظت.

آنها گفتند که تا به حال به درک که کمتر تعداد زیادی به فروش می رسد به معنای هزینه های بالاتر به افراد است.

این MSBU نمی خواهد اثر را تا 2021 مالیات چرخه تقریبا یک سال از در حال حاضر, بنابراین Underhill گفت که امیدوارم به همه زمان برای رسیدن به یک راه حل عادلانه برای همه است که درگیر است.

"این پروژه در حال اتمام تا در طول این سال مالی ،" او گفت: به Innerarity ساکنان. "تاثیر بر شما از نظر دلار بیرون آمدن از جیب خود نمی کند تا زمانی که شروع سال مالی آینده. (این دوره در میان) که زمان برای ما به عقب می آیند و ارزیابی مجدد موقعیت است که ما در چند سال پیش با توجه به حفظ مسائل زیست محیطی در این جزیره قیمت فروش و این جور چیزها."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن