جکسون-منطقه دریایی آکادمی فارغ التحصیلان عضو هیئت مدیره استعفا داد و پس از به طور تصادفی پخش نژادی تهمت

امیلی بلاخ فلوریدا تایمز اتحادیهمنتشر شده 3:50 PM EDT Jun 8, 2020ظاهر آرام شب جمعه روی نیمکت بین یک شرکت سابق

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

ظاهر آرام شب جمعه روی نیمکت بین یک شرکت سابق نیروی دریایی آکادمی انجمن فارغ التحصیلان هیئت امنا عضو و همسرش رفت و چپ چپ زمانی که یک مکالمه خصوصی پخش شد به صدها نفر.

در حالی که اسکات Bethmann, 63 و همسرش, نانسی بودند که اخبار آنها شروع به بحث در مورد سیاه و سفید زندگی مهم جنبش ساخت نژادپرستانه با استفاده از نظرات و تهمت از جمله N-word در یک ویدئو که به طور تصادفی به جریان در Facebook Live.

در حال حاضر مردم محلی خواستار اقدام و او را به استعفا از سمت خود با نیروی دریایی آکادمی انجمن فارغ التحصیلان در سطح ملی و محلی که در آن او همچنین به عنوان فصل های محلی خزانه دار. Bethmann نیز یک عضو از ساحل اقیانوس اطلس باشگاه کشور. نسخه قبلی این داستان به اشتباه شناسایی شده او را به عنوان عضو هیئت مدیره.

"من به نوعی کلیک بر روی برخی از رویداد زندگی می کنند" اسکات Bethmann شنیده می شود گفت: در حال حاضر-ویدیو های ویروسی.

در ویدئو بررسی توسط بار-اتحادیه Bethmann شنیده می شود صحبت کردن در مورد چگونه شرکت های بزرگ از جمله سیتی بانک در حال بیرون آمدن با بیانیه های محکوم کردن نژادپرستی و نشان دادن همبستگی خود را به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

"من ایمیل در مورد چگونگی حمایت می کنیم و ما باید برای رفع این مشکل f--- شما او گفت:" در این ویدئو. "بنابراین همه افراد باید به چیزی می گویند خوب برای سیاه و سفید b---- که در دفتر کار می کند. اما سیاه و سفید b---- آیا به از کار اخراج شدند. این bulls---. مدیریت را برای رفتن به آتش سفید مردم است."

در یک نقطه نانسی اشاره به سیاه و سفید جامعه و "f---ing آسیایی" و اسکات با استفاده از N-word.

"سفید m-----f----- نمی تواند هر چیزی می گویند" Bethmann گفت: در این ویدئو زندگی می کنند. "این نقطه که ما در حال ساخت در اینجا نانسی."

این جفت ارز همچنین در مورد چگونه گروه های اقلیت به ویژه زنان در ارتش بودند رفتن به "سرقت مالکیت معنوی."

پایان 33 دقیقه ای اتفاقی در جریان است که بیشتر نشان می دهد یک صفحه نمایش سیاه و سفید ویدئو نشان می دهد Bethmann متوجه او زندگی می کنند و اشاره دوربین در رنگ کرم مبل. او شروع به خواندن نظرات با صدای بلند و می پرسد: "آنچه آنها در حال صحبت کردن در مورد ؟" قبل از غرغر "اوه" و برش خوراک.

امروز خود را در Facebook صفحه گرفته شده است به طور کامل.

ساحل اقیانوس اطلس و جکسون ساکنان بودند را به صفحه نمایش ضبط ویدئو شب جمعه قبل از Bethmann صفحه پاک شد. آن ضبط شده و به اشتراک گذاشته شده در سراسر سیستم عامل رسانه های اجتماعی شدند و دوباره نوشته شده چند بار در ساحل اقیانوس اطلس جامعه Facebook group — هر چند نظرات نشان می دهد گروه مدیران است و باید این موضوعات است.

نظر تعجب اگر Bethmann آشکار تعصب ممکن است تحت تاثیر نیروی دریایی استخدام تبلیغات و یا مدار حرفه ای در گذشته است.

"اسکات استعفا داد به عنوان محلی عضو هیئت مدیره به صورت محلی و در سراسر کشور" گفت: Caleb Cronic این USNA انجمن فارغ التحصیلان جکسون فصل جمهور.

Cronic تایید Bethmann نیز disenrolled به عنوان یک عضو از انجمن فارغ التحصیلان.

"این اظهارات منسوب نشان نمی ماموریت ها و ارزش ها از انجمن فارغ التحصیلان این آکادمی نیروی دریایی یا نیروی دریایی آمریکا" دریاسالار بازنشسته Samuel J. Locklear III در بیانیه ای گفت. "به عنوان داوطلب رهبران در جوامع ما, ما باید الهام بخش و نمونه ای برای همه شهروندان است. به عنوان رئیس ما انجمن فارغ التحصیلان من قبول استعفای این فارغ التحصیل موثر امروز و خواسته Jacksonville, FL, فصل مناسب اقدام به تعیین یک فصل جدید متولی."

Locklear در ادامه گفت که انجمن فارغ التحصیلان نشان دهنده "بیش از 65,000 افراد از زمینه های متنوع و دیدگاه."

"ما از آکادمی نیروی دریایی ماموریت. به عنوان فارغ التحصیلان ما به دنبال حمایت از آکادمی نیروی دریایی هسته رهبری ارزش های افتخار و شجاعت و تعهد," او اضافه شده است. "به عنوان یک فارغ التحصیلان سازمان ما به دنبال الهام بخش برای همه افراد جوان که می خواهند برای تبدیل شدن به آینده نیروی دریایی و سپاه تفنگداران دریایی افسران. ما ادامه خواهد داد به افتخار است که الهام بخش ، ما همه در این با هم. ما باید چالش های امروز و آینده چالش های فردا...با هم."

رئیس عملیات نیروی دریایی دریاسالار مایک Gilday تکرار Locklear نظرات.

"به عنوان افراد و به عنوان ملوانان و به عنوان یک نیروی دریایی ما نمی تواند تحمل کند و نژاد پرستی از هر نوع" Gilday در بیانیه ای گفت ایمیل به بار-اتحادیه. "ما باید فعالانه به صحبت کردن در برابر آن است. و هنگامی که آن را ميپرورد ما باید قاطع عمل است."

پس از بار-اتحادیه اولیه داستان منتشر شد سخنگوی با ساحل اقیانوس اطلس باشگاه های کشور تایید Bethmann وضعیت به عنوان یک کشور, عضویت در باشگاه خواهد بود لغو.

"مطمئن باشید ما در پیدا کردن این نظرات بسیار توهین آمیز التهابی و متضاد آنچه در این باشگاه می ایستد و نشان دهنده" یک بیانیه از کشور باشگاه گفت. "به این ترتیب, ما رای دادند و امروز بلافاصله پس از اخراج این عضو و خانواده اش از این باشگاه است."

در این بیانیه اضافه شده است که این باشگاه را در هیئت مدیره "محکوم کردن هر گونه نژادپرستانه و متعصب و بد رفتار" و متعهد به حفاظت از "یک inclusionary کارکنان و عضویت در آن احترام و عزت هستند و آشکارا نشان داده است."

با وجود چندین تلاش — از جمله یکی که در آن تلفن پاسخ داده شد و بلافاصله آویزان — Bethmann نمی تواند نظر رسیده است.

اما بعدا زیر بار-اتحادیه و اول ساحل انتشار اخبار مربوطه داستان در مورد حادثه Bethmann و همسرش منتشر شد بیانیه طریق خود را سخنگوی keu.

"این تنها بیانیه ای که منتشر خواهد شد از خانواده" Wiggins گفت: در یک ایمیل. او همچنین ارائه یک عکس از زن و شوهر برای انتشار.

در زیر خانواده کامل بیانیه:

"وجود دارد هیچ کلمه ای است که می تواند مناسب بیان میگردند و شرمندگی من و همسرم در مورد چیزهای غیر حساس ما گفت که دستگیر شدند در رسانه های اجتماعی. وجود دارد هرگز یک زمان هنگامی که آن را مناسب برای استفاده موهن از نظر زمانی که صحبت در مورد مرد همکار ما. من می دانم که یک عذرخواهی از ما حلقه توخالی در گوش بسیاری از ما در جامعه به خصوص در محیط فعلی است. ما قصد داریم با استفاده از این تجربه به عنوان یک فرصت برای رشد, گوش دادن یاد بگیرید و منعکس کننده. ما عمیقا متاسفم برای تاثیر اقدامات ما تا به حال در آکادمی نیروی دریایی همکار من خدمتگزاران و زنان ما همکاران سابق و دوستان و خانواده و جامعه به عنوان یک کل. ما متعهد به آموزش خودمان را بیشتر بر نابرابری نژادی در این کشور و مردم بهتر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن