به دنبال بازگشت: چگونه UCLA مسکن کارکنان اقتباس شده برای نگه داشتن دانش آموزان امن

به عنوان تقویم رویکردهای پایان ماه ژوئن تپه — قلب از دانشگاه UCLA مسکونی در جامعه فراهم می کند که ریتم زندگی ر

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

به عنوان تقویم رویکردهای پایان ماه ژوئن تپه — قلب از دانشگاه UCLA مسکونی در جامعه فراهم می کند که ریتم زندگی روزانه برای 14,000 دانشجویان که زندگی می کنند وجود دارد — در حال حاضر به طرز مرموزی آرام.

اما بر خلاف سال های گذشته این است که یک تغییر ناگهانی. از اواسط ماه مارس زمانی که COVID-19 مجبور UCLA به حالت تعلیق بیشتر در پردیس عملیات اقامت سالن ها سالن های غذاخوری و جمع آوری لکه های جای روزانه دریای دانش آموزان toting خود قابل استفاده مجدد سفر لیوان با دور گره و امواج بین افراد با پوشیدن ماسک صورت ایستاده و یا راه رفتن حداقل شش فوت دور.

"این قطعا متفاوت" گفت: سیدنی Siphavong که فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی در psychobiology دانشجو در این ماه تصمیم به ماندن بر روی تپه ای در طول اپیدمی تا سال به پایان رسید. "اما آن را به عنوان کردم sunnier وجود دارد بیشتر مردم در خارج از منزل با خود ماسک و حفظ مناسب فیزیکی, فاصله, البته, و با بهره گیری از آب و هوا به عنوان به عنوان بهترین آنها می توانند."

اگر چه دانش آموزان بودند به شدت خواست به بازگشت به خانه به منظور کاهش جمعیت پردیس UCLA مدیران متعهد به ارائه امن توصیه ها و منابع برای هر دانش آموز که باقی مانده است.

برخی از دانش آموزان ماند در UCLA چرا که آنها نمی خواهد که دسترسی به اینترنت قابل اعتماد در خانواده خود خانه. برخی مانند Siphavong که از سن خوزه کالیفرنیا می دانست که بازگشت به خانه و quarantining با پدر و مادر و خواهر و برادر و در مورد او نیز پدربزرگ و مادربزرگ را مطرح چالش است. برای دیگران از جمله برخی از کسانی که سابق پرورش جوانان UCLA است که خود را دائم در طول سال در خانه در حالی که آنها در حال بدست آوردن درجه خود. و, البته, پردیس بین المللی دانش آموزان در مواجهه با محدودیت های مسافرتی و افزایش عدم قطعیت است.

"من فکر می کنم UCLA بود واقعا آگاه از این واقعیت است که برای برخی از صفحه اصلی شرایط نمی تواند ایده آل" گفت: Siphavong که همچنین به عنوان یک مقیم دستیار.

در حال حرکت با تغییر بار

از 14,000 دانشجویان ساخته شده است که تپه خانه خود را در طول سال تحصیلی فقط 7% نگهداری مسکن قرارداد از طریق بهار سه ماهه پس از همه گیر رسید. کارکنان از UCLA مسکن مشغول به کار به سرعت روند لغو و بازپرداخت پرداخت و کار با دانش آموزان که در سمت چپ محوطه دانشگاه با وسایل خود را در اتاق خود را قبل از تحقق آنها نمی توان بازگشت. اتاق محتویات شد inventoried و ترتیبات ساخته شده بودند با همکاری دانش آموزان به کشتی و یا به صورت محلی ذخیره اقلام برای کسانی که قادر به شخصا بازیابی همه چیز خود را.

Residence hall courtyard at night

ادریس Njike/UCLA

این صحن به طور معمول شده است پر از فعالیت است.

از چند هفته به این بیماری همه گیر باقی مانده دانش آموزان تثبیت شد به شش ساختمان. هر ساکن داده شد فردی خود اتاق و دیگر سنتی استفاده می شود جمعی از دستشویی و حمام.

"سرعت و روند تدارکات به کار گرفته شد واقعا خوب" گفت: Jared ایمان ساکن دستیار از لیورمور کالیفرنیا که او نیز فارغ التحصیل شد و در ماه ژوئن. "من تحت تاثیر قرار گرفته بود با چه سرعتی من قادر به حرکت کردن و حرکت به یک اتاق دیگر."

تحکیم مجاز مسکن کارکنان برای مدیریت خانه داری و نگهداری موثر تر با کاهش تعداد اعضای تیم مشغول به کار است.

ایمان گفت که او و باقی مانده تیم مقیم دستیاران ادامه داد: برای انجام نقش خود را با نگه داشتن در تماس با شهروندان و کمک به آنها احساس حمایت در طول این غیر معمول زمان.

"حتی فقط گاه به گاه جسمی فاصله گرفته تعاملات هنگامی که مواد غذایی گفت: 'سلام' کمک کرد" گفت: ایمان. "ما هنوز هم به حال ما همه تابلوهای اعلانات و نام دسته را بر روی درب و چک کردن در با ساکنان در زوم اگر آنها می خواستند به گپ زدن."

درخشان در ناهار خوری

یک جزء کلیدی برای خدمت در پردیس دانش آموزان در طول همه گیر شد و اطمینان حاصل کرد که آنها همچنان به غذا خوردن می ماند امن در حالی که انجام این کار. برای خیلی از سه ماهه دو تپه در چهار سالن های غذاخوری در, De Neve و جشن برآورده کردن این نیاز است. آنها با هم خدمت از 1600 تا 1700 در وعده های غذایی روزانه به عنوان مخالف به 32,000 آنها به طور معمول خواهد خدمت کرده اند در همین زمان از سال گفت: Al Ferrone, مدیر ارشد, از مواد غذایی و آشامیدنی در مسکن و مهمان نوازی.

قبل از اعلام به حالت تعلیق در فرد آموزش Ferrone و تیم خود را در UCLA ناهار خوری به سرعت تنظیم روش شامل از بین بردن خود خدمت بوفه گزینه های در چهار بزرگ همه-شما-مراقبت-به-خوردن و رستوران ها.

کارکنان در همه مکان های غذاخوری در سراسر تپه شروع به پوشیدن دستکش و ماسک و مهمانان آموزش داده شد شخصا به کش رفتن یا شیر خود را BruinCards پرداخت. خود خدمت بوفه ایستگاه های جایگزین شد با از پیش بخش وعده و کارکنان بودند-دست به ریختن نوشیدنی از آشامیدنی چشمه. دقیق تمیز کردن پروتکل های که همیشه در محل تکثير شدند به ارائه مکرر ضد عفونی بالا لمس سطوح Ferrone گفت.

توسط اواسط ماه مارس هر محل شد به طور کامل گرفتن است. طبقه نشانگر نصب شد شش فوت از هم جدا یادآوری مهمانان اجازه می دهد تا برای فاصله زمانی که انتظار در خط در نزدیکی علامت های آموزش مردم در مورد ضرورت فیزیکی فاصله و مدیران رستوران تحت نظارت خطوط به اطمینان حاصل شود که این اقدامات احتیاطی بودند که مورد احترام.

Dining hall staff person, left, wearing a mask serves food to a student, right, also wearing a mask.

ادریس Njike/UCLA

ماسک و امن فاصله پروتکل های کمک نگه داشتن همه امن تر است.

"همه چیز فقط به کار گرفته شده با تعداد زیادی از مراقبت و احتیاط است که نشان داد هر کس مصرف آن را به طور جدی و هر کس در اطراف تپه زیر قوانین که واقعا عالی بود و همچنین گفت:" Siphavong و اضافه کرد که همه مهمانان عینک ماسک صورت در طول خدمات مواد غذایی.

حمایت از جامعه رفاه

بازسازی جامعه مسکونی بر روی تپه برای دانش آموزان در همه گیر فراتر رفت و بهداشتی غذا و سرپناه. با توجه به سرعت تبدیل به برخی از دانش آموزان سطح بالاتر نیاز دارد.

"به عنوان به زودی به عنوان ما قابل درک است که این بحران جهانی خواهد تاثیر فوق العاده ای بر ما جوامع مسکونی, من شروع به تعجب که چگونه برای رسیدن به آنها و ارتباط با آنها" گفت: مجوز روانشناس بالینی Andrea Letamendi دانشیار مدیر آموزش های بهداشت روانی مداخله و پاسخ در UCLA مسکونی زندگی است.

"به عنوان یک روانشناس که من پیدا کردم آن را مهم به دنده برخی از مکالمات ما برای به دست آوردن درک بهتر از دانشجويان semotional و رفاه اجتماعی و واقعا یادگیری چگونه این بحران تأثیر عملکرد خود را نه فقط آکادمیک اما در برخی از راه های دیگر که تاثیر خود را جامع توسعه است."

این شامل توانایی دانش آموزان برای, اتصال, اجتماعی, احساس خود را از جامعه و تعلق و ارتباط خود را به هویت خود را در زمینه محیط اجتماعی گفت: Letamendi که تولید یک ویدئو در مورد مقابله با COVID-19 و غلبه بر احساس دلسردی به عنوان بخشی از خود را همزمان نقش به عنوان مدیر موقت از UCLA, دانشجو, انعطاف پذیری, مرکز یا افزایش است.

"فیزیکی فاصله و ماندن در خانه سفارشات که ما همه مرور ایجاد مقدار زیادی از تنظیم برای همه ما," او گفت:. "ما واقعا می خواستم به فکر می کنم آگاهانه در مورد چگونگی تنظیم آن خواهد ما تاثیر ساکنان."

گر چه راه هایی برای حمایت از دانشجویان و کمک به آنها حفظ انگیزه و تشویق در طول این همه گیر و در ادامه به ایجاد یک حس اجتماعی در میان کسانی که جداسازی در دانشگاه, برترین بود. مسکونی زندگی این تیم را در یک از راه های مختلفی از جمله ایجاد و ترویج های مختلف آنلاین, حوادث کارگاه های شب بازی و نمایش فیلم و در حال توسعه فرصت برای یادگیری و الهام مختلف TEDxUCLA مجریان که شرکت در تعاملی گفتگو با دانش آموزان از طریق زوم.

"چه راه های مختلف به انجام این گفت:" Letamendi از reimagined گفتگو با TEDxUCLA مدل. Letamendi بود برجسته سری بلندگو در 14 ماه مه هنگامی که او وارد شده به بحث در مورد نقشی که رسانه های سرگرمی پخش در کمک به مردم احساس تشویق و انگیزه در دوران کنونی. "این جلسات بودند و واقعا به خوبی دریافت کرد. من فکر می کنم دانش آموزان به دنبال کمتر آموزشی سخنرانی-سبک تجربیات و گاه به گاه بیشتر پایین کلید تجربه است که آنها می توانند شرکت کنند. آن را واقعا به ارمغان آورد برخی از موانع و ایجاد برخی از راحتی."

آخرین مطالب