جدید COVID-19 موارد شیب به عنوان فلوریدا آماده برای رسیدن به 150,000

کلیتون فریمن فلوریدا تایمز اتحادیه | jacksonville.comمنتشر شده 4:47 PM EDT 28 ژوئن 2020فلوریدا شیوع کروناویروس

توسط NEWSSALAM در 9 تیر 1399

فلوریدا شیوع کروناویروس مجموعه هیچ رکورد جدید کاهش یافته است اما کمی از آن افزایش سریع نرخ گسترش tallying بیش از 8,500 موارد جدید یکشنبه به عنوان دولت آفتاب را همه گیر نشان داد چند نشانه ای از کاهش.

فلوریدا, وزارت بهداشت, گزارش روزانه یکشنبه نشان داد 8,530 اضافی مثبت آزمون در سراسر کشور افزایش تجمعی کل به 141,075. روز شنبه گزارش نشان داده بود یک رکورد از 9,585 موارد جدید.

در حالی که کمی پایین تر از آمار و ارقام از جمعه و شنبه روز که در آن دولت اضافه شده بیش از 18,000 تایید موارد جدید یکشنبه به شماره هنوز هم در آمد و به عنوان سوم-بالاترین — تاریخ- در یک روز که به طور معمول ویژگی های تعداد پایین.

تنها متحده در حال حاضر بیش از فلوریدا مجموع به عنوان ثبت شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سیستم های علوم و مهندسی هستند, New York, California, New Jersey, تگزاس و ایالت ایلینوی است.

بیشتر: Coronavirus موج جرقه سلامت مالی نگرانی

میامی-Dade شهرستان اضافه شده 2,152 موارد جدید در مقایسه با روز شنبه گزارش روزانه در حالی که چندین اخیر COVID-19 نقاط داغ رشد هنوز هم داغتر: Orange County اضافه شده 817, Hillsborough County اضافه شده 785 و Duval County اضافه شده 740 جدید تک روز بالا.

این اعداد نشان دهنده روند شتاب گسترش در خارج از جنوب شهرستان فلوریدا که دچار بسیاری در این بیماری همه گیر را در مراحل اولیه است.

ژوئن 1 55.4 درصد از فلوریدا مورد شناخته شده بودند در Broward, Miami-Dade و پالم بیچ شهرستان. در حال حاضر آن محل حساب برای تنها 43.8 درصد از فلوریدا موارد است.

Broward شهرستان برنامه ریزی شده است تا اعلام کند که روز شنبه این شهرستان را به سواحل نزدیک برای چهارم جولای آخر هفته مشابهی اعلام از Miami-Dade County شهردار کارلوس Gimenez در روز شنبه.

در حالی که ایالت تست افزایش یافته است و بیش از 70000 آزمون دریافت شده در هر یک از سه روز گذشته عفونت تعداد ضرب شده در یک هنوز هم سریع تر نرخ در ماه گذشته است.

در سراسر فلوریدا مثبت تست غوطه ور رای کمی به 13.97 درصد از تست های فرآوری شنبه در آزمایشگاه در سراسر کشور. که درصد صعود کرده بالاتر از 14 درصد در هر یک از دو روز گذشته' گزارش و بیش از 18 درصد در آزمون داده های دریافت شده در ژوئن 23.

بیشتر: تاریخی سیاه و سفید کالج مبارزه برای بقا, بازگشایی, در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

شهرستانهای ضبط مثبت نرخ بالاتر از 15 درصد در روز شنبه نتایج آزمون شامل ذغال سنگ شهرستان در 16.1 درصد; Miami-Dade County, در 17.8 درصد; Martin County, در 16.4 درصد; اورنج کانتی در 17.4 درصد و Osceola County, در 18.3 درصد است.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis یکشنبه با اشاره به "نمونه هایی که در آن کسانی که دستورالعمل [برای بازگشایی دولت] فقط پرتاب کنار" به عنوان یک عامل کلیدی در افزایش اخیر.

وزارت بهداشت ثبت شده 29 جدید COVID-19 مرگ و میر در سراسر فلوریدا: 11 در پالم بیچ شهرستان شش در میامی-Dade County, پنج نفر در شهرستان Pinellas و چهار در لی شهرستان با در Collier, گاو دریایی و پولک شهرستانهای استان است. کلی تلفات می ایستد در 3,419.

با وجود افزایش در موارد هفته گذشته ثبت COVID-19 مرگ و میر در فلوریدا کمتر از هر یک از هفت هفته طول دهانه از آوریل 5 تا مارس 23. اما 29 جدید میلادی به ترین و در عین حال ثبت در وزارت امور خارجه برای روز شنبه گزارش که به طور معمول اضافه شده اند مرگ و میر کمتر از هر روز از هفته است. آخرین یکشنبه گزارش به اضافه کردن بیش از 20 مرگ و میر مارس 19.

بیشتر: Coronavirus: 176-صورت سنبله در Leon County; 72 درصد از موارد جدید را تحت تاثیر قرار مردم در 20s

متوسط سن برای موارد جدید در سراسر فلوریدا لبه کمی به سمت بالا به 36, اما باقی مانده و زیر سن معمولی از مراحل اولیه این بیماری همه گیر.

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز یکشنبه در معراج قلب مقدس بیمارستان در Pensacola, DeSantis دوباره ذکر این سن و سال های اخیر بیماران که کمتر از 7 درصد از دولت COVID-19 مرگ و میر.

او نسبت به خیلی از گسترش ویروسی به فعالیت های اجتماعی در میان این گروه که او گفت: "بسیار کمتر احتمال دارد" به تجربه جدی نتایج اما ابراز نگرانی کرد که این بیماران می تواند پس از آن انتقال COVID-19 به افراد در معرض خطر بالاتر.

"آنها نیاز به فکر می کنم که آنها ممکن است در آینده در تماس با آن ممکن است در این مطلب گروه های آسیب پذیر" DeSantis گفت.

با ویروس شمارش بالا و بیشتر شهرها و استان ها سفارش ماسک برخی از رهبران دولت braced یکشنبه برای دراز مدت نبرد با ویروس.

"متاسفانه بالا Covid [شماره] در حال حاضر پخته شده در برای آینده 2-3 هفته زیرا آنها منعکس کننده عفونت های 7 تا 21 روز قبل از آن" ایالت فلوریدا مارکو روبیو توییتی. "تمرکز در حال حاضر باید گرفتن اعداد به فلات و شروع به سقوط تا اواسط مرداد و جلوگیری از جوان و افراد سالم از آلوده کردن آن و/یا در معرض خطر بالاتر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب