Pensacola موسیقیدان 'ایوان جلو جلسات' تبدیل شدن به یک محله اصلی رویداد

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 7, 2020زمانی که این بیماری همه گیر کرد

توسط NEWSSALAM در 17 تیر 1399

زمانی که این بیماری همه گیر کردم در جریان Pensacola نوازنده چاد هاروی شروع به انجام در ایست پنسکلا هایقتس ایوان به عنوان یک مکانیسم مقابله یک خروجی او شد و در غیر این صورت به سرقت از یک بار COVID-19 شیوع باعث شد او را به انصراف از بهار تور موسیقی او می خواهم برنامه ریزی شده از طریق نشویل.

همانطور که هاروی نواختند دور بر روی گیتار خود را از خود ایوان جلو در اوایل ماه آوریل این ایده شناور به سر خود را به نوبه خود سرگرمی شخصی به یک محله کنسرت.

بنابراین "ایوان جلو جلسات" متولد شد. و آنها بوده ام رایگان هفتگی منبع محلی سرگرمی بوده است.

"من برگزار شد و یکی از اولین بار در صبح روز یکشنبه در مارس 5, به اعتقاد من, و, ما به پایان رسید تا انجام آن را برای 12 هفته در یک ردیف" هاروی گفت. "من می خواهم پست در رسانه های اجتماعی و سعی کنید برای گرفتن مردمی از این محله به آن می باشد. ما به نام آقای Softee یخ کامیون کرم در اوایل و آنها به آینده شده توسط بستنی برای کودکان و نوجوانان. آن را به طور پیوسته رشد کرده است."

شده است وجود دارد هفته که هاروی نگاه کرد و دیده می شود نزدیک به 100 نفر ساق بلند, وب کم به همراه نام تجاری خود را از آمریکا-ریشه های راک. با الهام از نوازندگان مانند John Mellencamp و تام پتی, هاروی گفت: کوچک جمعیت مردمی نشسته در صندلی خود کمپینگ و یا بر روی خود پتو باید با بهره گیری از خانواده پسند ساعته اجرای برنامه در هر هفته. و یا دیگری آنها نمی خواهد نگه داشتن به آینده را دوباره و دوباره.

"این بسیار خانواده گرا وجود دارد بسیاری از کودکان و نوجوانان در حال اجرا در اطراف" هاروی گفت. "من یک 5-3-سال-پسر و یک بازی کوچک در حیاط خلوت. آن را بسیار اجتماعی راه را برای همسایگان به خارج و صحبت کردن با یکدیگر در یک محیط نسبتا امن."

وقتی که موسیقی متوقف می شود: چگونه Pensacola, هنرمندان, و هنرمندان در حال مقابله با خاموش کردن

►محلی می یابد برچسب: Pensacola بومی پوند Kee'vin نشانه های رویایی با سوابق

برای اولین بار در 12 هفته تاریخ "ایوان جلو جلسات" آخرین نسخه جولای 2 برگزار شد در روز پنج شنبه شب خروج از معمول پنج شنبه را نشان می دهد. هاروی گفت: این را تبدیل به جدید شب به صورت هفتگی عملکرد رفتن به جلو است که در حال حاضر شامل یک گروه mate.

"همسایه من زندگی می کند که در سمت جنوب سروانتس من نشسته وجود دارد در وسط آهنگ و او راه می رفت تا با یک کمانچه در دست او" هاروی گفت: از همکار Pensacola مقیم و نوازنده فرانسیس مایکلز. "ما وصل او به بهبهان و او شروع به بازی با من هر هفته."

هاروی و Michaels باند بیش مشابه تاسف plights از داشتن یک فصل را به ارزش زندگی را نشان می دهد اندود شده تا تنها برای دیدن آنها از بین برود در یک ماده از روز coronavirus. مایکل تا به حال به طور معمول انجام شده در کافه ها و سالن های کوچک در, تلفن همراه, Alabama.

حتی اگر blues نیست کاملا سبک خود را از انتخاب این دو باید لذت فرصتی برای انتشار هر احساسات آنها تا به حال بطری را تا بیش از چند ماه گذشته از طریق خود درمانی هنر.

هفتگی خود مخاطبان شده است ممنون.

"راستش من در انجام آن برای من در ابتدا" هاروی گفت. "آنچه که من برای پیدا کردن این است که بسیاری از کشورهای همسایه می آیند و می گویند:" انسان این است که واقعا بزرگ است که شما در حال انجام این کار برای همسایه. آن را می شود همه ما و آن چیزی است که برای ما انجام دهد. ما واقعا از آن لذت ببرید و واقعا آن را درک.'"

اگر شما می خواهم برای دیدن آنچه که یکی از هاروی, هوای آزاد, کنسرت, به نظر می رسد اما شما زندگی نمی کنند در آن منطقه نوازنده جریان خود ایوان جلو جلسات هر هفته در هر دو Facebook و Instagram صفحات.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب