Pensacola زن به اتهام DUI قتل نفس پس از ژانویه سقوط

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:59 PM EDT 29 مه سال 2020یک Pensacola زن متهم شده است با ارتکا

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

یک Pensacola زن متهم شده است با ارتکاب فضایی قتل در حالی که تحت تاثیر الکل در ارتباط مرگبار سه وسیله نقلیه, برخورد در ژانویه مربوط به یک کامیون جعبه یک semitruck و ون.

آوا نیکول Stoudemire 36 دستگیر شد روز شنبه و به اتهام فضایی قتل و DUI قتل نفس پس از سربازان دولت دریافت نتایج آزمون آشکار است که او محتوای الکل خون سطح 0.22 on Jan. 23 — بعد او را در حد مرگ مسافر کشته شد — با توجه به یک گزارش بازداشت.

تصادف: FHP انتشار نام Pensacola مرد کشته در تصادف در Marcus پوینت بلوار

یک مرد در تصادف می میرد: 1 مرده 2 در شرایط بحرانی پس از چند تصادف خودرو در شمال W خیابان

تایرون Deonta Wilkins, 27, از Pensacola شد مرده در 4:36 p. m. on Jan. 23 در محل سقوط در نزدیکی تقاطع شمال عرض خیابان و مارکوس پوینت بلوار.

Stoudemire دریافت اضافی جنایی به اتهام رانندگی با حالت تعلیق مجوز رانندگی بی پروا و نقض آزادی مشروط قبل از رزرو به Escambia County Jail روز چهارشنبه بدون یک فرصت برای پیوند.

با توجه به فلوریدا گشت بزرگراه و دستگیری او گزارش Stoudemire, 36, رانندگی یک تویوتا نام شهری در ایتالیا عازم شمال در شمال عرض خیابان در برآورد سرعت 78 مایل در ساعت فقط قبل از تلاش برای ایجاد یک چپ به نوبه خود بر روی مارکوس پوینت بلوار.

گرگوری Matthews, 34, از قرن بود در تویوتا جلوی صندلی مسافر در حالی که ویلکینز سوار در حد مرگ. ویلکینز نمی شد با پوشیدن کمربند ایمنی.

Stoudemire موفق به مذاکره نوبه خود و برخورد با یک نیمه کامیون رانده 51 ساله مایکل هایت از بی مینت, آلاباما با توجه به FHP. وسیله نقلیه خود را و سپس چرخش و ضربه یک کامیون جعبه رانده 29 ساله Demontra جکسون از پنساکولا.

هایت و جکسون مجروح شدند. یک بعد از کالبد شکافی مشخص شد که فائزه جان چرا چند بلانت نیروی صدمات در تصادف با توجه به گزارش بازداشت.

Stoudemire و ماتیوز منتقل شدند به قلب مقدس در بیمارستان در حالی که ناخودآگاه و در وضعیت بحرانی است. هر دو آنها نیاز به عمل جراحی.

در روز برخورد دستیار دادستان مت گوردون در پاسخ به سقوط سایت اعطا با سربازان دولت و "توصیه" محققان "که بحرانی شرایطی وجود داشته و برای به دست آوردن یک نمونه خون از" Stoudemire, در این گزارش اعلام کرد.

دو ویال از خون خارج شد از Stoudemire بازوی چپ و سم شناسی آزمون های انجام شده توسط وزارت فلوریدا اجرای قانون را جرم آزمایشگاهی بعد متوجه شد که Stoudemire خون الکل محتوا شده بود حدود 0.22 اطراف زمان سقوط.

آن را غیر قانونی است به درایو یک وسیله نقلیه با یک محتوای الکل خون بالا .08.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن