آماده سازی برای 2020-21 سال تحصیلی

اخبار دانشگاه "سلامت دانش آموزان و کارکنان و هیات علمی است که از اهمیت و راهنماهای ما فرآیند برنامه ریزی اس

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399
اخبار دانشگاه

"سلامت دانش آموزان و کارکنان و هیات علمی است که از اهمیت و راهنماهای ما فرآیند برنامه ریزی است."

UCLA آغاز خواهد شد به ارائه تعدادی از فرد در دانشگاه دوره های آموزشی و همچنین محدود در پردیس مسکن دانشجویی برای 2020-21 سال تحصیلی با توجه به برنامه های مشترک امروز با اجرایی معاونت ها و کشيش امیلی کارتر. برای حفظ ایمنی و دقیق عفونت-روش های کنترل و روزانه علائم چک مورد نیاز خواهد بود برای همه به آینده و زندگی در محوطه دانشگاه.

"سلامت دانش آموزان و کارکنان و هیات علمی است که از اهمیت و راهنماهای ما برنامه ریزی فرایند" کارتر نوشت. "همانطور که قبلا اعلام UCLA COVID-19 آینده برنامه ریزی نیروی کار شده است در شناسایی گزینه ها و توصیه هایی برای سقوط. من قدر خود را ملاحظه کند و گزینه های آنها ارائه شده و توصیه های خود را."

طرح نکات کلیدی:

دوره های

UCLA پیش بینی است که 15 تا 20 درصد از دوره های آموزشی ارائه خواهد شد را در سایت و یا در یک محل و از راه دور هیبرید فرمت. این شامل اما نه محدود به برخی از واحدهای آزمایشگاهی برخی از هنرهای نمایشی کلاس ها و برخی از دوره های بالینی در زمینه سلامت و همچنین کلاس های دیگر که دشوار خواهد بود برای ارائه از راه دور.

یک لیست از تمام دوره ها ارائه می شود برای پاییز سال 2020 در دسترس خواهد بود 17 ژوئن از طریق برنامه کلاس ها و MyUCLA; لیست را شناسایی آن دوره انجام خواهد شد به طور کامل از راه دور خواهد شد که ارائه شده در سایت خواهد شد که ترکیبی. اطلاعات بیشتر در مورد سقوط 2020 کلاس و آموزش در دسترس خواهد بود در دفتر ثبت COVID-19 صفحه پرسش و پاسخ.

مسکن

در پردیس مسکن ارائه خواهد شد در کاهش تراکم جمعیت به تعداد محدودی از دانشجویان با برخی از اتاق را کنار بگذارند برای قرنطینه و یا در انزوا. مسکن ارائه می دهد برای سال تحصیلی خواهد بود اولویت بندی بر اساس عوامل مختلف از جمله دانش آموزان نیاز مالی برای مسکن مقرون به صرفه فاصله یک دانش آموز محل اقامت اولیه از دانشگاه و ثبت نام اولویت های سوم و چهارم-سال دانش آموزانی که ممکن است مایل به دوره های آموزشی و یا شرکت در فعالیت های دیگر ارائه شده در دانشگاه.

UCLA نیز با هدف ارائه مسکن به عنوان بسیاری از دانش آموزان سال اول به عنوان امکان پذیر است; برخی از این ارائه می دهد مشخص خواهد شد قرعه کشی. UCLA مسکن را در رسیدن به دانش آموزان با توجه به در دسترس اقامت در ژوئن 29. اطلاعات بیشتر و جزئیات بیشتر در مورد عوامل مورد استفاده برای تعیین واجد شرایط بودن در دسترس هستند در این مسکن پرسش های متداول صفحه.

ایمنی و بهداشت

توصیه می شود عفونت-روش های کنترل خواهد بود در محل پردیس از جمله فاصله فیزیکی د-پرتقال کلاس های درس و سایر فضاهای تمیز کردن مکرر از کلاس درس و امکانات و پوشیدن پوشش صورت در حالی که در محوطه دانشگاه سازگار با راهنمایی از لس آنجلس وزارت بهداشت. علاوه بر این روزانه, علامت چک مورد نیاز خواهد بود برای همه از آمدن به دانشگاه و یا زندگی در پردیس مسکن. تست و تماس با ردیابی پروتکل برای COVID-19 نیز در محل.

فعالیت های دیگر

UCLA ادامه خواهد داد به ارائه طیف گسترده ای از دانشجو و دانشگاه فعالیت های زندگی و همچنین شرکت برنامه نویسی هر دو از راه دور و حضوری با فیزیکی مناسب فاصله و مطابق با دستورالعمل های بهداشتی.

برای دانشجویان بین المللی که Dashew مرکز در دسترس خواهد بود برای پاسخ به سوالات مربوط به I-20 و F-1 یا J-1 وضعیت و مجوز کار مسائل. سوالات.

داده به طور مداوم در حال تحول وضعیت COVID-19 برخی یا همه این برنامه می تواند بر بهداشت عمومی توصیه های پردیس رهبران اشاره کرد.

"ما باید انعطاف پذیر باقی می ماند و آماده به محوری" کارتر گفت. "UCLA است که همکاری نزدیک با لس آنجلس وزارت بهداشت که ارائه شده است با ارزش راهنمایی در هر مرحله از این فرایند است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب