رئیس جمهور کشيش بحث نژادی و نابرابری مشکلات مالی دانشگاه برنامه ریزی به روز رسانی

رئیس جمهور مارک Tessier-لوین و کشيش Persis Drell خطاب ضد سیاه نژادپرستی در سراسر کشور و در دانشگاه هشدار داده

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

رئیس جمهور مارک Tessier-لوین و کشيش Persis Drell خطاب ضد سیاه نژادپرستی در سراسر کشور و در دانشگاه هشدار داده است که ضرر و زیان مالی انتظار می رود برای ادامه به سال مالی آینده و بحث اولویت پژوهش در دانشگاه را مرحله به مرحله بازگشایی در یک مکالمه مجازی در روز دوشنبه.

اعتراضات نژادی و نابرابری در پردیس

هر دو بلندگو شروع به پرداختن به این تظاهرات که فوران در سراسر کشور در پاسخ به مرگ جورج فلوید یک مرد که کشته شد, یک افسر پلیس در مینیاپولیس.

"برای بسیاری در جامعه ما چند روز گذشته به ارمغان آورده اند احساس خشم و ترس و غم و اندوه و ناباوری" Drell گفت. "آنها به ارمغان آورده اند استرس استرس اضافی برای بسیاری از شما که در حال حاضر تحت فشار قرار دادند به آستانه خستگی با توجه به هرج و مرج و عدم اطمینان شده است که در اطراف این بیماری همه گیر."

او گفت که دولت در برقراری ارتباط با بهار سه ماهه مدرسان انعطاف پذیر و گسترش همدلی به تمام دانش آموزانی که نیاز به آن در این زمان.

Drell همچنین دریافت یک سوال بود که فرستاده شده توسط یکی از شرکت کنندگان "به نمایندگی از [خود], سیاه, co-worker."

"من هرگز احساس استقبال و یا امن در دانشگاه" می خواند به این سوال که همکاری امضا شده توسط ارسال کننده. "من احساس امن تر در اوکلند از من انجام دهد در هر نقطه در پالو آلتو استنفورد و منلو پارک. و پس از این وحشتناک بی عدالتی است که در ادامه به اتفاق می افتد به عنوان مثال جورج فلوید قتل من نمی خواهد احساس امنیت در همه."

Drell بیان به رسمیت شناختن و احترام به زندگی تجربه افرادی که به اشتراک گذاری این پرسشنامه را احساسات گفته او ندارد "پاسخ آسان."

"به عنوان یک جامعه و به عنوان یک نهاد ما را به ادامه کار به آدرس علل بی عدالتی از بی عدالتی نژادی و خشونت" Drell گفت. "ما باید برای رسیدگی به آنها در آموزش ما و ما به آدرس آن با زندگی شخصی ما و راه ما شخصا رفتار کنند. این نه فقط در مسائل اجتماعی آنها مسائل محلی بیش از حد."

در طی ماه گذشته اعضای هیئت علمی باید با استفاده از N-کلمه سه بار در دانلود آموزش تنظیمات نقشه کشی انتقاد و محکومیت از اعضای جامعه. دستیار تاریخ هنر استاد خواندن کلمه در حالی که به نقل از متن آهنگ در یک سخنرانی مهمان در پایان مارس و استفاده از کلمه دوباره در یک بوم بحث پست یک هفته بعد. چهارشنبه گذشته یک Stanford Law School استاد گفت: این کلمه با صدای بلند در حالی که خواندن یک نقل قول منسوب به پاتریک هنری.

در پاسخ به مخاطبان سوال در استفاده مکرر از نژادی, تهمت در کلاس Drell پاسخ داد که دانشکده ها درخواست این دانشگاه برای کمک به تعیین آنچه عبور از خط بين آموزشی ارزش و آسیب واقعی به جامعه است.

هنگامی که صحبت کردن در مورد افزایش تنوع در پردیس Drell با اشاره به ایده آل ابتکار است که مجموعه تنوع و عدالت اجتماعی به عنوان یکی از دانشگاه مرکزی اهداف و همچنین موفقیت تنوع کارکنان از طریق شیوه های استخدام.

"ما ایستاده در حمایت و همبستگی با ما سیاه و سفید جامعه ما با جوامع دیگر که هر روز در مقابله با واقعیت های نابرابری و تبعیض و نژادپرستی" Tessier-لوین گفت. "به عنوان یک جامعه در اینجا در دانشگاه استنفورد ما باید همه از ما پیمان خودمان را به ایستادن در برابر نژاد پرستی و نفرت و برای برابری و شمول است."

مشکلات مالی

Tessier-لوین شفافی در هفته گذشته نامه ای در مورد این دانشگاه وضعیت مالی زیر اثرات COVID-19.

پیش بینی $267 میلیون دلار کسری تنها کپسوله ضرر و زیان برای سال مالی منتهی به 31 اوت Tessier-لوین و روشن است. به منظور اطمینان از ادامه پرداخت تا پس از آن دانشگاه با استفاده از "ذخایر و یک شماره از یک بار اقدامات است."

دانشگاه انتظار ضرر و زیان مالی برای ادامه و در سال مالی آینده و انتظار برای اخراج کردند یا برخی از کارگران و لغو برخی از بخش برنامه های. با توجه به Tessier-Lavigne بودجه دانشگاه واحد نهایی خواهد شد در ماه جولای. اطلاعات در مورد که برنامه لغو خواهد شد در دسترس خواهد بود در آن زمان.

Tessier-لوین همچنین در پاسخ به سوالی در مورد استفاده محدود از وقف برای رسیدگی به نیازهای جامعه است.

"ما رسم بر این بنیاد هر سال برای حمایت از فعالیت های در سراسر دانشگاه" Tessier-لوین گفت. "وقف سرمایه گذاری است. زمانی که وقف رشد آن را فراهم می کند پرداخت می کند که حدود 20% از ما عامل درآمد."

Tessier-لوین ذکر شده در بازار با چالش های دراز مدت برنامه ریزی مالی و محدودیت در استفاده از وجوه موقوفه به عنوان چالش های است که جلوگیری از دانشگاه از استفاده از آن برای پوشش هزینه های کوتاه مدت.

این بحث ادامه دارد در مورد استفاده از 25 درصد از وقف است که محدودیت در استفاده از آنها.

"پس من می توانم به شما اطمینان دهم ما در قرعه کشی وقف دوباره به حدی است که محتاط و مسئول ایجاد توازن میان نیازهای فعلی با دراز مدت نیازهای دانشگاه," او گفت:. "من کار با هیئت امنا در تعیین آنچه که پرداخت می شود."

از سرگیری فعالیت های دانشگاه

به عنوان دانشگاه شروع می شود و به تدریج رزومه فرد در فعالیت های Drell گفت که کارگران را تشویق به کار از خانه در صورت امکان تا سپتامبر 1. او گفت که آن را سخت به تصور کنید که این عمل را نمی خواهد تبدیل به یک بخش قابل توجهی از دانشگاه فرهنگ در دراز مدت.

یکی دیگر از ارسال سوال Drell در مورد دانشگاه حمایت postdoc دانشجویان گفت: دانشگاه رفتار دانشجویان مقطع فوق دکترا به عنوان "نه مستحق [از] پایه دانشگاه حقوق و منابع در طول عملیات عادی و همه گیر."

Drell گفت که دانشگاه استنفورد در حال کار برای کاهش فشار به بازگشت به تحقیق اگر دانشجویان مقطع فوق دکترا احساس نمی امن انجام این کار است.

"آنها همچنین مطلقا نباید تحت فشار برای رفتن به یک آزمایشگاه اگر آنها راحت نیست و یا احساس نمی امن" Drell گفت.

"این postdoc جامعه بسیار بسیار مهم راننده موتور تحقیق از این دانشگاه," او اضافه شده است.

تحقیقات دانشگاه بالاترین اولویت در طول آن مرحله به مرحله بازگشایی مجدد Drell گفت.

"من فکر می کنم برای بسیاری از دانشجویان مقطع فوق دکترا یک نگرانی اصلی است که آنها توانایی انجام تحقیقات آنها در حال پیشرفت هستند به طوری که آنها می توانید به کار بعدی خود را و یا هر آرمان های حرفه ای هستند," او گفت:.

شرکت کنندگان همچنین پرسید که چه دانشگاهی تغییرات استنفورد را به آدرس "مسائل مربوط به عدالت و انصاف دسترسی به تنوع در سراسر جامعه ما است."

"من احساس شخصی است که مسائل مربوط به نژاد و برابری و نابرابری مسائل زمان ما" Drell گفت. "این بسیار سخت به نگاه در هر پژوهش بدون حداقل از آگاه بودن است که لنز. بنابراین من بسیار امیدوارم که از آن خواهد شد در جلو و مرکز استنفورد رفتن به جلو است."

تماس با آناستازیا malenko را در malenk0 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب