تحقیق خلاصه: انقراض, مسن, بزرگسالان مغز گیاهان در خشکی

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در محوطه دانشگاه و یا در غیر این صورت مربوط به دانشگاه استنفورد. در اینجا ما برای هضم این هفته از 31 مه تا 6 ژوئن.

انقراض سریع تر از آنچه قبلا تصور

جهان ششمین انقراض ممکن است اتفاق می افتد در سرعت بسیار سریعتر از آنچه قبلا فکر می کردم با توجه به مطالعه منتشر شده در ژوئن 1 در "مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم بود."

در 100 سال گذشته دانشمندان تخمین زده می شود که حداقل 543 زمین مهره داران گونه های منقرض شده رفت. زیست شناسی و استاد بازنشسته پل ارلیک و تیم خود را باور به همان تعداد از گونه خواهد رفت منقرض شده در دو دهه آینده است.

"زمانی که بشریت exterminates جمعیت ها و گونه های دیگر موجودات آن را اره کردن اندام که بر روی آن نشسته است و از بین بردن قطعات کار از ما زندگی خود را-پشتیبانی از سیستم" Ehrlich گفت استنفورد اخبار. "حفاظت از گونه های در معرض خطر باید بالا به یک ملی و جهانی اضطراری برای دولت و نهادهای برابر آب و هوا اختلال به آن مرتبط است."

محققان دریافتند که 515 گونه از زمین مهره داران بودند در نزدیکی انقراض وضعیت به معنی کمتر از 1000 نفر از این گونه باقی می ماند. آنها همچنین دریافتند که نیمی از تمام گونه های مورد مطالعه کمتر از 250 نفر باقی مانده است. این یافته ها نشان می دهد گونه های در معرض خطر متمرکز در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری که در آن فعالیت های انسانی باعث آسیب بیشتر.

"آن را به ما به تصمیم می گیرید که چه نوع از جهان ما می خواهیم به ترک به نسل های آینده — پایدار یک یا متروک است که در آن تمدن ما ساخته شده است تجزیه و نه بر اساس موفقیت های گذشته" پیتر کلاغ رئیس جمهور سابق از باغ گیاه شناسی میسوری گفت استنفورد اخبار.

مسن مغز مشابه مغز جوان

برای بسیاری از افراد مسن' مغز حافظه به یاد بیاورید روند تشابه چگونه جوان, بزرگسالان مغز به یاد داشته باشید, با توجه به مطالعه منتشر شده در مه 29 در "eLife."

"برخی از افراد در این نمایشگاه قابل توجه تعمیر و نگهداری از عملکرد حافظه در طول اواخر بزرگسالی, در حالی که دیگران تجربه قابل توجهی کاهش حافظه," روانشناسی فوق دکتری پژوهشی همکار الکساندرا get sfi and get real گفت استنفورد اخبار. "مطالعه این تفاوت در سطح افراد بسیار مهم است برای درک پیچیدگی های مغز پیری از جمله چگونه به ترویج انعطاف پذیری و طول عمر است."

محققان با انجام آزمون حافظه است که در آن شرکت کنندگان آموخته برای جفت کردن کلمات با تصاویر افراد مشهور و مکان و محققان با اسکن مغز شرکت کنندگان زمانی که به خاطر خواسته جفت.

این یافته ها نشان می دهد قوی تر فعالیت های ناحیه هیپوکامپ و دوباره پخش الگوها در قشر مغز مرتبط با حافظه بهتر عملکرد بدون در نظر گرفتن شرکت کنندگان سن. هیپوکامپ یک ساختار مغز درگیر با به خاطر سپردن وقایع است.

"ما در حال شروع به بپرسید که آیا تفاوت های فردی در توانایی ذهنی سفر در زمان را می توان توضیح داد بدون علامت بیماری است که اثرات مغز و پیش بینی آینده تشخیص بالینی" روانشناسی صندلی و پروفسور آنتونی واگنر گفت استنفورد اخبار. "ما امیدواریم که کار ما که نیاز به غنی همکاری در سراسر رشته های اطلاع رسانی خواهد شد بالینی مشکلات و پیشبرد سلامت انسان است."

در طول دوره خشکسالی گیاهان با استفاده از آب کمتر از حد انتظار

در جهانی که در آن داغ خشکسالی تبدیل خواهد شد بیشتر گیاهان را مصرف آب کمتر از آنچه قبلا انتظار خروج بیشتر آب موجود برای منابع آب با توجه به مطالعه منتشر شده در ژوئن 1 در "طبیعت تغییر آب و هوا."

تیم تحليل عاملي در مدل های آب و هوا به نام تبخير و تعرق است که نرخ زمین زمین گیاهان بازگشت آب از خاک به اتمسفر.

"خیلی از تعادل آب در هر اکوسیستم می رود به تبخير و تعرق آن مفاهیم برای چه مقدار آب است که بیش از سمت چپ برای منابع آب برای مردم" علم سیستم زمین استاديار الکساندرا Konings گفت استنفورد زمین اخبار. "همچنین دارای اثرات آن بر آب و هوا و آب و هوا."

این یافته ها نشان می دهد آب و هوای فعلی مدل چقدر آب گیاهان را رزرو در پاسخ به هوا و دست بالا گرفتن اثرات خشک خاک در احتباس آب در گیاهان.

"آیا گیاهان کرایه خواهد شد بهتر در آینده خشکسالی است پیچیده تر سوال" علم سیستم زمین فوق دکتری پژوهشی همکار Yanlan لیو گفت استنفورد زمین اخبار. "اما در حال حاضر ما می دانیم که گیاهان را با استفاده از آب کمتر از حد انتظار است."

تماس با درک چن در derekc8 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن