دانشگاه استنفورد در 2010s: دانشگاه استنفورد در مقطع کارشناسی دانشجو بدن است بین المللی بیشتر از همیشه. اما چگونه در مورد 2020s?

مشاهده کامل مجموعه مونتاژ شده برای این مقاله در دانشگاه استنفورد داده ها باز کردن پورتال. این دانشجو در مقطع ک

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

مشاهده کامل مجموعه مونتاژ شده برای این مقاله در دانشگاه استنفورد داده ها باز کردن پورتال.

این دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشگاه استنفورد است بین المللی بیشتر از همیشه. درصد بین المللی دانشجویان در دانشگاه استنفورد بیش از میانگین ملی در هر سال بین سال های 2010 و 2020 و شکاف در طول زمان رشد کرده.


اما به عنوان جهان در تلاش برای مبارزه با COVID-19 همه گیر آن نامشخص است که آیا این روند ادامه خواهد داد در طول چند سال آینده. مدارس در سراسر ایالات متحده در حال شک و تردید در مورد حفظ بین المللی ثبت نام دانش آموز در سال تحصیلی بعدی با توجه به نگرانی بیش از دسترسی به منابع پزشکی و مداوم ویزا به تاخیر می اندازد. رو به یک رکورد بالا نرخ بیکاری تهمت و دولت نیز با تکیه به سمت این "امریکا-اول" را در دستور کار خود نشان می دهد محدودیت در استخدام فارغ التحصیلان خارجی.

درصد از دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی دانشجو بدن افزایش یافته است و از 7.2 درصد به 10.7 درصد بین سال های 2010 و 2020 با توجه به داده ها از دانشگاه استنفورد نهادی پژوهش و پشتیبانی تصمیم گیری (IR&DS) داده است.

خطوط روند نشان می دهد که دانشگاه استنفورد است outlier میان آمریکا و موسسات آموزش عالی به طور کلی. بین سال های 2010 و 2019 تعداد بین المللی دانشجویان در آمریکا افزایش یافته است و از 290,000 به 430,000. نسبت بین المللی دانشجویان افزایش یافته است توسط 1 درصد بین سال های 2010 و 2019 اما همواره در آنجا ماند کمتر از 3% در سراسر.

که شکاف رشد کرده و بزرگتر بیش از چهار سال گذشته. میزان افزایش از کل بین المللی دانشجویان در ایالات متحده در حال حاضر کاهش از سال 2016. و در سال 2018 تعداد بین المللی دانشجویان ثبت نام شده در ایالات متحده موسسات آموزش عالی در سال 2018 کاهش 11,000 از سال قبل اولین قطره از سال 2010 زمانی که در دانشگاه استنفورد اضافه 90 بیشتر دانشجویان بین المللی به آن دانشجو در مقطع کارشناسی بدن.

اما روند افزایش ابعاد بین المللی دانشجویان متناسب با استنفورد را نهادهای همکار.

نمودار بالا نشان می دهد که نسبت دانشجویان بین المللی در هر موسسه دانشجو در مقطع کارشناسی بدن بیش از دهه گذشته است. دانشگاه استنفورد است و نه بیشتر "بین المللی" دانشگاه در ایالات متحده در مقایسه با شش نهادهای همکار روزانه مورد بررسی: دانشگاه هاروارد ییل پرینستون قهوه ای, کرنل و دانشگاه پنسیلوانیا (UPenn). برای هر سال از سال 2010 تا سال 2019, دانشگاه هاروارد, پرینستون, قهوه ای و UPenn باید بالاتری نسبت بین المللی دانشجویان از دانشگاه استنفورد.

در سال 2010 در دانشگاه استنفورد به حال یک درصد پایین تر بین المللی دانشجویان از بسیاری از همسالان خود, اما تیز و افزایش مداوم بین سال های 2010 و 2020 بسته برخی از این شکاف است. تنها دانشگاه در میان نهادهای همکار بررسی در اینجا نشان داده است که مشابه نرخ رشد است UPenn که در آن 13 درصد از مقطع کارشناسی بدن متشکل از دانشجویان بین المللی.

آنچه بین المللی دانشجویان مطالعه نیز تغییر کرده است بیش از دهه گذشته است. در سال 2010 بیشتر دانشجویان مورد مطالعه در رشته های زیر ثبت شده دانشکده علوم انسانی و علوم از کسانی که تحت دانشکده فنی و مهندسی با توجه به استنفورد IR&DS داده است.

اما شکاف بین دو مدارس منقبض شده است در طول زمان و در سال 2017, دانشکده مهندسی محبوب ترین در مدرسه بین المللی در میان دانشجویان است. صنعت فن آوری را شکار بنیادی استعداد ممکن است یک عامل در افزایش مداوم تعداد رشتههای فنی و مهندسی.

چشم انداز برای سال تحصیلی 2020-2021

با این حال مشخص نیست که آیا این روند در دانشجویان بین المللی' ثبت نام ادامه خواهد داد و در دانشگاه استنفورد در ایالات متحده موسسات عالی به طور گسترده تر. به عنوان ایالات متحده در پیاده سازی اقدامات برای کنترل گسترش COVID-19 و با مدارس با توجه به امکان بازگشایی در پاییز سال 2020 بسیاری از موسسات پیش بینی رکود در بازار بین المللی, دانش آموز ثبت نام شده در پاییز آینده.

در یک IIE نظرسنجی 88 درصد از مخاطب موسسات پیش بینی است که دانشجویان بین المللی ثبت نام را کاهش 2020/21 سال تحصیلی در درجه اول با توجه به ویزا تاخیر و مداوم محدودیت های مسافرتی. و 68 درصد از پاسخ دهنده نهادهایی که برنامه را به دانشجویان بین المللی ثبت نام در تابستان سال 2020 پیش بینی برخی از دانش آموزان نمی قادر خواهد بود برای آمدن به دانشگاه.

چشم انداز سیاسی نیز به نظر می رسد کمتر مطلوب به دانشجویان بین المللی' post-graduate چشم انداز کار. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام کرد در سال گذشته که اداره مهاجرت و گمرک (ICE) خواهد تجدید نظر عملی آموزش گزینه های موجود برای غیرمهاجرتی دانش آموزان در F ویزای تنظیم اوت سال 2020 به عنوان یک تاریخ هدف برای اصلاح. به عنوان نرخ بیکاری در کشور موج در میان همه گیر در روز یکشنبه کاخ سفید مجددا تمایل خود را برای جلوگیری از آموزش عملی اختیاری (انتخاب کردن) برنامه برای صرفه جویی در شغل برای کارگران آمریکایی. این برنامه اجازه می دهد تا فارغ التحصیلان خارجی به کار در ایالات متحده تا 36 ماه بسته به رشته های خود را.

استنفورد سخنگوی E. J. میراندا گفت: روزانه که دانشگاه نمی تواند حدس و گمان در مورد چگونگی عدم قطعیت مرتبط با این بیماری همه گیر ممکن است تاثیر دانشجویان بین المللی ثبت نام.

"ما درک می کنیم که شرایط فردی ممکن است بر دانش آموزان و برنامه های ما ادامه خواهد داد به ارائه اطلاعات و کار با آنها را بر روی نیازهای خاص خود را," او نوشت.

تماس با برنده-Gi یونگ در jwongi 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب