UCLA در اخبار جولای 2, 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

UCLA برنامه کمک می کند تا کودکان با مسائل رشد و نمو | KTTV-تلویزیون "Good Day L. A."

UCLA است یک بار دیگر در خط مقدم درمان های پزشکی. برای کودکان با مسائل رشد و نمو مانند اوتیسم, UCLA می خواهد به مداخله بسیار زودتر از پزشکان معمولا فراموش.... "ما معمولا تشخیص اوتیسم در حدود سن 4 و بعد از آن حتی اگر ما می دانیم که وجود دارد علائم اوتیسم که شروع خیلی زود در حال توسعه است. ما همچنین می دانیم که مداخله زودهنگام موثر است" گفت: دانشگاه UCLA دکتر Shafali Jeste.

دستکش می توانید ترجمه زبان اشاره آمریکایی | ایالات مطبوعات بین المللی

UCLA تیم منتشر شده که تحقیقات خود را در مجله Nature الکترونیک گفت: دستکش شامل سنسور در رقم که شناسایی هر کلمه عبارت یا حرف در زبان اشاره آمریکایی و انتقال آنها را به صورت بی سیم به یک برنامه تلفن هوشمند است که ترجمه آنها را در یک رای از یک کلمه در هر ثانیه... "امید ما این است که این باز می شود تا یک راه آسان برای افرادی که استفاده از زبان اشاره برای برقراری ارتباط مستقیم با غیر امضاء کنندگان بدون نیاز به شخص دیگری به ترجمه آنها گفت:" رهبری محقق Jun چن استادیار مهندسی زیستی در دانشگاه UCLA Samueli دانشکده فنی و مهندسی. (همچنین: KABC-تلویزیون و جدید Atlas.)

UCLA مطالعه نشان می دهد افزایش در vaping استفاده از ماری جوانا | سرویس خبری شهرستان

استفاده از ماری جوانا و سیگار الکترونیکی شروع به پریدن کرد به طور چشمگیری در میان بزرگسالان جوان کالیفرنیا بین 2017 و 2018 با نسبت زیادی از کاربران از هر دو محصولات زیر سن قانونی با توجه به مطالعه منتشر شد سهشنبه توسط UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت... "اگر چه در این دولت و دولت های محلی ساخته شده اند عظیم گام در کنترل دخانیات سیاست تحقیقات ما بر اهمیت توجه به قوانین که بر دسترسی به تمام محصولات" گفت: Ying-یانگ Meng مطالعه سرب نویسنده.

Newsom به سفت چیز' به عنوان coronavirus موارد افزایش | آسوشیتد پرس

دکتر جفری Klausner, یک استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و معاون سابق افسر بهداشت برای شهرستان از سان فرانسیسکو گفت: "آن را حس می کند" که دولت باید تمدید محدودیت های چون "مردم قطعا رو lax" در زیر بهداشت عمومی سفارشات باعث این ویروس به گسترش است. اما او گفت: مقامات دولتی باید تمرکز بر محدودیت های داخل خانه به دلیل این که این بیماری به احتمال زیاد به گسترش است. "در آن معنا ندارد به سواحل نزدیک به پارک نزدیک, هوای آزاد, مناطق تفریحی," او گفت:. "ما نمی خواهیم به هل دادن مردم در داخل خانه."

آخرین به همه گیر | ایسنا

"من بسیار نگران است. ما در یک لحظه بحرانی در اینجا در کالیفرنیا در لس آنجلس به مطمئن شوید. ما در حال حاضر شاهد اثرات بازگشایی, از آخر هفته روز یادبود روز پدر آخر هفته از همه این حوادث شد. همه از این است به احتمال زیاد منجر به دیدن این افزایش در موارد" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin. (Rimoin نیز در مصاحبه KTTV-تلویزیون).

Superspreaders' نقش مهمی در این بیماری همه گیر | KCRW-FM "را فشار دهید بازی"

این ممکن است به علت کوچکی از افراد آلوده اکثریت جمعیت با توجه به James Lloyd-اسمیت استاد بوم شناسی و زیست شناسی تکاملی در دانشگاه UCLA. او در حال مطالعه superspreader حوادث پس از شیوع سارس. بزرگ روزانه جهش نشان می دهد که چگونه بسیاری از ایالات متحده آمریکا نشده است در معرض ویروس ، "ما هنوز یک توده بزرگ سوخت که این ویروس هنوز هم پتانسیل را دارد که از طریق سوزاندن. ... ما نیاز به نگه دارید تا با احتیاط و ما اجازه نمی دهد چشم کردن توپ. چرا که هنوز هم وجود دارد خطر ابتلا به برخی از خیلی افتضاح نتایج," او می گوید.

کالیفرنیا قصد دارد محدودیت های جدید | Los Angeles Times

"من فکر می کنم آن است که یک لحظه بحرانی برای سلامت عمومی پیام داده می شود و شنیده می شود, گفت:" دکتر رابرت Kim-Farley پزشکی اپیدمیولوژی و بیماری های عفونی متخصص در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "به طور سنتی چهارم جولای چنین بوده است یک بار به صورت اجتماعات بزرگ و ساحل رفتن. اگر همان شیوه رخ داده است ما می تواند با حتی بیشتر سنبله بر ما سنبله است که ما در حال حاضر است."

4 جولای خواهد بود do-or-die لحظه برای COVID-19 پاسخ | Los Angeles Times

دکتر اتو یانگ یک استاد پزشکی و معاون رئیس بیماری های عفونی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA گفت که او فکر L. A. شهرستان بازگشایی شد بیش از حد به سرعت. "بسیاری از چیزهایی که واقعا کار را برای کاهش انتقال مانند تماس با ردیابی و حتی ماسک — بستگی خود را با شروع در پایین [بیماری] کنترل سطح" یانگ گفت. (UCLA دکتر رابرت Kim-Farley نیز به نقل از).

COVID-19 انزوا منجر به علائم اضطراب و افسردگی | فیلادلفیا تریبون

برای دکتر Gary کوچک استاد روانپزشکی در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس, همه گیر شده است "حمله به هر کس بهداشت روان" اما افراد جوان را با چالش های بیشتری. "آنها نه به حال یک فرصت برای حل مشکلات و انعطاف پذیر شود چرا که آنها نمی دانند که چگونه می توانید از طریق برخی از این مسائل کوچک" گفت.

اخبار سیاستمداران آشنائی لاتین و آسیایی رای دهندگان آمریکایی | Rafu Shimpo

یک UCLA گزارش منتشر شده 25 ژوئن نشان می دهد که آمریکایی های آسیایی تبار و لاتین در کالیفرنیا و تگزاس و ویرجینیا رفت و به پای صندوق های رای در اعداد کوچکتر در سال 2020 مقدماتی از آنها در اولیه انتخابات چهار سال پیش... گزارش توسط UCLA لاتین سیاست و سیاست ابتکار و UCLA آسیایی آمریکایی مرکز مطالعات و تحليل حوزه در سطح داده ها در حزب دموکرات را نامزد مسابقات از طریق مارس 17, زمانی که جو بایدن شد حزب presumptive ریاست جمهوری نامزد. (UCLA ناتالی Masuoka و Sonja دیاز به نقل از.)

جفرسون بود 'اشتباه' اما باید الهام بخش تغییر | تابناک

میشل کولی-استریکلند گفت: مردم باید با استفاده از جد او را از عیوب به عنوان الهام بخش است که می توانید آنها را تغییر کشور و همچنین... کولی-استریکلند یک دانشمند پروژه در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و استاد کمکی در دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه اذعان کرد درگیری در اطراف جفرسون میراث هر دو چون او متعلق به بردگان که او گفت که او به رسمیت شناخته شده بود و نه غیر معمول در عصر خود و از آنجا که او تا به حال قدرت برای ایجاد تغییرات بیشتر از او.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن