UCLA در اخبار 8 ژوئیه سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 18 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

کالیفرنیا پرانتز به صورت سنبله در coronavirus مرگ و میر | Los Angeles Times

"این افراد که تمایل به عنوان به احتمال زیاد به بیماری های جدی و یا نیاز یا بستری شدن در بیمارستان یا مرگ از COVID-19" گفت: تیموتی آبجو استاد پزشکی و اپیدمیولوژی در دانشگاه UCLA. "بنابراین به خصوص از 18 - تا 50 ساله گروه سنی است که نسبتا کم نرخ مرگ و میر, اما شده است وجود دارد یک افزایش بزرگ در عفونت."

نژادی و نابرابری و coronavirus | ایسنا

"نابرابری نژادی هستند یک مسئله مهم از نظر بهداشت عمومی و همه ما باید آنها را به آدرس. و آنها در حال بازی کردن در اینجا قبل از اینکه چشم ما زمانی که ما نگاهی به آمار مربوط به کروناویروس" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin.

کالیفرنیا نیاز به حمایت برای مراقبت از کودکان کارگران | EdSource نظر

(تفسیر co-نوشته شده توسط دانشگاه UCLA آنا Markowitz, Rashmita میستری و دب ولنتاین) در کالیفرنیا تلاش برای بازگشایی اقتصاد ما در طول همه گیر ایجاد شده عمومی فوق العاده خطرات بهداشتی که بسیاری از آنها منتقله توسط ارائه دهندگان مراقبت از کودکان. به اطمینان حاصل شود که مراکز مراقبت از بازگشایی و می تواند باز بماند بنابراین پدر و مادر می تواند بازگشت به کار — دولت باید صرف دلار های مالیاتی برای محافظت از اوایل دوران کودکی مربیان است.

چگونه بدن را تنظیم بافت اسکار رشد پس از حملات قلبی | ScienceDaily

مطالعه منتشر شده در مجله سلولنشان می دهد که یک پروتئین شناخته شده به عنوان نوع 5 کلاژن نقش مهمی در تنظیم اندازه بافت اسکار در قلب... "دو نفر با همان درجه از حمله قلبی می تواند تا پایان با مقادیر مختلف از بافت اسکار," دکتر گفت: Arjun Deb مطالعه ارشد نویسنده و عضو Eli and Edythe Broad مرکز پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی پژوهش در UCLA.

8 بهترین گیاهان و ادویه جات ترشی جات برای سلامت مغز | خوب + خوب

این به این معنی خوردن بیشتر گیاهان که شامل ادویه جات ترشی جات و گیاهان دارویی برای سلامت مغز. در حالی که تحقیقات هنوز نسبتا در اوایل مرحله Gary W. کوچک, M. D., مدیر UCLA طول عمر مرکز می گوید که مطالعات موجود تا کنون نشان می دهد که آنتی اکسیدان و ضد التهاب و تسکین برخی از گیاهان مثبت می تواند بر سلامت مغز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب