در هوا

اولین بار جی گونزالس '20 مشغول به کار به عنوان یک پرواز گونزالس در تلاش بود به انجام همه چیز را در یک بار. بلن

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

اولین بار جی گونزالس '20 مشغول به کار به عنوان یک پرواز گونزالس در تلاش بود به انجام همه چیز را در یک بار. بلند 20 ساله که با استفاده از آنها/آنها ضمایر, حال, پوشیده, اعصاب خود را در یک نام تجاری جدید American Airlines, یونیفرم, منظمی منگوله دار royal-blue کراوات جمع به نیروی دریایی کت و شلوار آبی. به عنوان مسافر سوار Gonzalez کمک کرد بلند کردن کیسه به سطل های سربار, داوطلب برای هر وظیفه.

چند دقیقه در یک مسن تر و ارشد پرواز درو Gonzalez کنار. "شما در حال تلاش بیش از حد سخت" گونزالس به یاد گفته بودن. Don't touch مسافران کیسه, آیا بیش از حد: اگر Gonzalez کردم نکنه این شرکت نمی خواهد پرداخت هزینه برای آن خود را به همکاران توصیه می شود.

قوس از طریق آسمان از شهر نیویورک به ققنوس در یک بوئینگ 737 "این رفت و از من انجام بهترین من به خدمات به مشتریان برای من انجام آنچه در آن زمان به آخرین تا زمانی که ممکن است" گونزالس به یاد می آورد که روز بهار در سال 2016.

Gonzalez می دانست که برای اولین بار از سال خواهد بود که سخت ترین و مراقبت از خود ضروری بود آن را در مسافت های طولانی است. برای خدمه پرواز در پنج سال خدمت به عنوان یک نوع فشار سنج: "اگر شما آن را پنج سال گذشته شما باید آن را برای بقیه زندگی خود را" گونزالس می گوید.

چهار سال بعد که نقطه عطف در دسترس است اما بسیاری تغییر کرده است. فقط فارغ التحصیل از دانشگاه استنفورد Gonzalez ساخته شده است زندگی در پردیس در جهان سفر کرده و ازدواج است. کار برای خطوط هوایی آمریکا به معنای دستکاری آخر هفته پرواز و طولانی jetlag در بالای نرمال کالج فشارهای اما آن را نیز فراهم Gonzalez فرصت هایی که اکثر دانش آموزان تنها می تواند از خواب.

و سپس این بهار فقط به عنوان Gonzalez آماده به صرف نهایی ماه از بر روی زمین قبل از وي به نسبت ناشناخته, ناشناخته آمد برای آنها.

* * *

Gonzalez همیشه می خواستم برای دیدن جهان اما تا به حال نیز شناخته شده است که جهان نیست رفتن به آن را آسان. Gonzalez رشد مورمون مکزیکی-آمریکایی و در پروژه های توسان, آریزونا. این یک ترکیب ساخته شده است که آن را سخت به جا. بودن مورمون نگه داشته و آنها را از مواد مخدر و باند خشونت گونزالس می گوید: اما در حال مکزیکی — و حتی پس می گی — به معنای احساس دائمی خارجی به کلیسا.

گونزالس نیز هوشمند به اندازه کافی هوشمند می خواهید بیش از این محله به مدرسه دولتی می تواند ارائه دهد. زمانی که کاهش بودجه تهدید چه کلاس های پیشرفته شدند یک معلم پیشنهاد درخواست برای تسریع یادگیری آزمایشگاه یک مدرسه منشور با یک برنامه تبادل.

مدرسه 18 کیلومتر دورتر و از آن زمان ارتش — پدر پدربزرگ و مادربزرگ و خواهر خاله — به Gonzalez به مدرسه هر روز. اما هنگامی که در نهایت وجود دارد, مطالعه, فرهنگ چینی و زندگی در چین با میزبان خانواده گونزالس احساس پذیرفته شده برای اولین بار.

"من هرگز واقعا به این فرهنگ چون من بسیار رنگ پریده و پوست و اسپانیایی من نبود که خوب است چرا که من در اینجا" گونزالس می گوید. "در طرف آمریکایی من هرگز واقعا در جا به خاطر من, مکزیک. بدون در نظر گرفتن چگونه رنگ پوست من بود من آخرین نام من از کجا آمد و همه چیز — من به زبان انگلیسی به خصوص در توسان هنوز لهجه — سفید مردم هرگز من درمان مانند یک برابر است."

"بنابراین برای من این بود که آیا من تعلق دارد؟" Gonzalez همچنان ادامه دارد. "من نمی تواند مورمون چون من گی هستم, من نمی تواند سفید چون من مکزیکی, من نمی تواند مکزیکی چون من پوست رنگ پریده و چون من در آمریکا — چه هستم من قرار است به ؟ زمانی که من در بر داشت, چینی, زمانی که من در بر داشت چین — این فرهنگ پس از آن بود استقبال. آن اهمیتی نمی دهند که من یا من از کجا آمد. آنها فقط مراقبت در مورد این واقعیت است که من سخن چینی کامل, و پس از آن در یک فرهنگ است که به طور کامل در آغوش من برای من که بود. من اختصاص داده شده تمام زندگی من به چین است."

به عنوان یک ارشد Gonzalez پذیرفته شد به دانشگاه استنفورد اما به پایان رسید تا تعویق انداختن ثبت نام به مدت دو سال برای تکمیل مبلغ مورمون سفر در تایلند و لائوس. Gonzalez صرف یک سال و نیم به عنوان یک مبلغ انجام هر کاری از برنامه های اجتماعی به کار حیاط.

اما با سفر پیچ در پیچ پایین Gonzalez مطمئن نیستم که — یا اگر آنها خواهد بود قادر به بازگشت به آسیا. Gonzalez نمی توان به بازگشت خود را, اما آنها نمی خواهند به خداحافظی. Gonzalez نیاز به یک راه برای سفر بدون پرداخت پول برای آن: در حالت ایده آل یک راه برای سفر و برای آن پرداخت می شود. در 20 جوانترین سن مجاز Gonzalez اعمال شده به یک پرواز برای خطوط هوایی آمریکا و این کار را کردم.

* * *

ورود به دانشگاه استنفورد به عنوان یک frosh, Gonzalez بود و هیچ کس دیگری در کلاس 2020: a 20-year-old پرواز صرف تعطیلات آخر هفته پرواز اول به خطوط هوایی آمریکا' پایه در لس آنجلس و پس از آن به آسیا و سراسر جهان است.

هنوز, گونزالس قادر به پیدا کردن یک خانه در دانشگاه استنفورد. سال اول زندگی آنها در اوکادا آسیایی آمریکایی قومی موضوع ، که بهار گونزالس با عجله Lambda فی اپسیلون تنها آسیایی برادری در دانشگاه; پس از تبدیل شدن به یک Lambda, گونزالس در آغاز عجیب و غریب Lamba شبکه به حک کردن یک فضای عجیب و غریب آسیایی ها در یونانی سیستم. و Gonzalez همچنین تاسیس دانشگاه استنفورد Zumba, آموزش مربیان دیگر و پیشرو جلسه هفتگی کشید که 60 تا 80 نفر در هر جمعه بعد از ظهر به ربل هنر ،

آن را تا حد زیادی به تعادل است. Gonzalez سعی کردم به برنامه کلاس های روز سه شنبه از طریق شنبه پاکسازی آخر هفته به پرواز. برخی از هفته گونزالس را مجبور به رفتن مستقیم از Zumba به فرودگاه.

"من برنامه ریزی همه چیز" گونزالس می گوید. "من فقط می توانید از این میزان تنها بحث این مقدار از زمان من را برای انجام کار از این به این زمان است. من باید فوق العاده کارآمد است. گاهی خواب می شود پرتاب از پنجره به بیرون."

Gonzalez طول می کشد یک عکس در یک کلاس زومبا در مارس 2017. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از جی Gonzalez)

اما Gonzalez نمی خواهم به پرواز. در سال دوم هزینه سه ماهه پاییز در دانشگاه استنفورد در کیوتو بیشتر از Gonzalez مسیرهای بودند به ژاپن است. پس از اینکه بخشی از دانشگاه استنفورد مراسم تحلیف کوهورت در دانشگاه شهر پکن به دنبال سقوط Gonzalez صرف سال سوم پرواز به عقب و جلو از سواحل غرب به پکن یا شانگهای.

به شکستن روال گونزالس نیز امضا به کار گاه به گاه راه به برزیل و یا لندن و یا سیدنی — مقصد مورد علاقه برای آن پر جنب و جوش عجیب و غریب, آسیایی, جامعه و مواد غذایی خود را و زیبایی آن است. در پایان سقوط ارشد برنامه ریزی مسیر بازگشت به آسیا و به انجام تحقیقاتی برای پایان نامه ارشد در ازدواج همجنس بازان در, تایوان, Gonzalez کار کرده بود پرواز به بیش از 30 کشور.

و در این بین گونزالس نیز خانه پرواز به آریزونا به ازدواج است.

تابستان بعد از سال دوم سال Gonzalez ملاقات تیم ژانگ در یک رویداد فرهنگی در موسسه کنفوسیوس در توسان. ژانگ چینی دکتری تحصیل در رشته مهندسی فاکتورهای انسانی در دانشگاه آریزونا تحت تاثیر قرار گرفته بود توسط گونزالس و کمی مشکوک: که این فرد جوان که صحبت در بسیاری از زبان ها که تا به حال شده است به طوری که بسیاری از کشورها که بسیار جوان و در عین حال تا به حال انجام داده است ؟

در این مراسم حتی اگر ژانگ بود داوطلب گونزالس بود که همه می دانستند. آن را به اندازه کافی برای متقاعد کردن ژانگ که Gonzalez شد حلال است.

تمام آن تابستان گونزالس و ژانگ نگه داشته و با دیدن هر یک از دیگر. ژانگ می گوید او را به خود جلب چگونه پرشور گونزالس در بسیاری از چیزها "از جمله روابط" و تا زمانی که ژانگ رفت به فیلادلفیا به صرف چند روز در یک علمی کنفرانس گونزالس به دنبال زمانی که Gonzalez زاده جشن اولین سالگرد تولد خود در مکزیک Gonzalez دعوت ژانگ به آمده است همراه.

"آیا شما می خواهید برای رفتن به مکزیک برای شام؟" گونزالس به او گفت ژانگ به یاد.

ژانگ گفت: "خوب؟"

Gonzalez پدر و مادر سوار گونزالس ژانگ و دو نفر از Gonzalez برادرزاده یک ساعت جنوب به چیئوائوا, مکزیک یک شهر فقط در سراسر مرز. آنها را با خانواده جشن گرفت و سوار آن شب.

که تابستان گونزالس و ژانگ پیوند بیش مشترک قدردانی برای دیگر فرهنگ: ژانگ اسپانیایی صحبت میکند و همچنین زبان چینی و انگلیسی و مطالعه در خارج از کشور در اسپانیا.

هنگامی که ژانگ و Gonzalez با هم هستند "ما می تواند اسپانیایی صحبت می کنند ما می تواند انگلیسی صحبت می کنند, چینی — هر" ژانگ می گوید. "این بسیار راحت هنگامی که شما با کسی که می داند که کشور خود را به خوبی."

در طول پاییز سال 2019 با Gonzalez تحصیل در خارج از کشور در پکن Gonzalez خواهد پرواز به آریزونا به صرف زمان با ژانگ. و در اواخر ماه نوامبر Gonzalez پرواز را به توسان برای عروسی خود را: "ما نمی درگیر ما فقط ازدواج" ژانگ می گوید خنده.

زن و شوهر ازدواج کردم در یک هتل تاریخی در توسان: عروسی بزرگ با خانواده و دوستان از هر دو طرف. گونزالس' برادری برادران وجود دارد و همچنین به عنوان دوستان از Zumba.

"رقص قسمت بهترین بود," ژانگ می گوید.

ژانگ نقل مکان کرد و به سن خوزه, که در آن او می تواند از راه دور. Gonzalez نگهداری پرواز تا پایان ارشد قرار می گیرند. در آغاز زمستان سه ماهه گونزالس در زمان مرخصی از خطوط هوایی آمریکا. Gonzalez می خواستم به خود را صرف گذشته دو چهارم بر روی زمین در دانشگاه استنفورد را در دانشگاه به پایان رساندن پایان نامه و خاطرات با شوهر خود و دوستان خود را.

در سراسر جهان در ژانگ کشور در گونزالس' به تصویب رسید خانه یک ویروس جدید بود شروع به پخش شده است.

تیم ژانگ و جی Gonzalez رقص در عروسی خود را. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از جی Gonzalez)

* * *

COVID-19 پدید آمده در بازار در ووهان چین در اواخر سال 2019. در ماه ژانویه سال 2020 آن را به احتمال زیاد در حال حاضر در حال پخش از طریق ایالات متحده اگر چه از آن خواهد بود ماه قبل از گسترده تر آمریکا در زمان اطلاع.

Gonzalez شد توجه زودتر از بسیاری از. در آغاز سال خدمه پرواز Gonzalez می دانستند شروع به سقوط بیمار است. در پایان ماه ژانویه به عنوان موارد صعود American Airlines — همراه با ایران و دلتا اعلام کرد که آن را لغو پروازها به سرزمین اصلی چین است.

به عنوان استنفورد lazed از طریق خوشبو زمستان سه ماهه هواپیما بودند مبتنی به عنوان ترافیک هوایی کاهش یافت و این ویروس در سراسر ایالات متحده مهمترین مشخصه در خوشه مانند نیویورک شهرستان, سیاتل و دانشگاه استنفورد خود در شهرستان سانتا کلارا.

و پس از آن در طول یک گیج کننده در هفته COVID-19 وارد محوطه دانشگاه. در مارس 6, استنفورد اعلام کرد که در سه ماهه زمستان کلاس حرکت خواهد آنلاین; در مارس 10, استنفورد اعلام کرد که بهار سه ماهه خواهد بود آنلاین "تا اطلاع ثانوی"; و در مارس 13, استنفورد اعلام کرد که یک دانش آموز تا به حال آزمایش مثبت و گفت: تقریبا تمام دانشجویان دوره لیسانس به حرکت می کند.

گونزالس در میان کسری از دانشگاه استنفورد دانشجویان تایید شده به اقامت در محوطه دانشگاه. به عنوان ژانگ نقل مکان کرد و در خارج از منطقه خلیج و عقب توسان نگران سلامت خود را به عنوان سانتا کلارا کانتی به عنوان یک COVID-19 کانون Gonzalez نقل مکان به آپارتمان-فارغ التحصیل مسکن و شروع به آماده شدن برای یک تنهایی بهار.

اما این تحول نبود ، در اواسط ماه مارس خطوط هوایی آمریکا فرستاده گونزالس گفت: آنها هم تا به حال برای بازگشت به کار و یا در صورت طولانی تر کردند.

با ژانگ در توسان جفت ارز تا به حال به صحبت از طریق گزینه های خود را بیش از چت تصویری. وجود دارد نگرانی های ایمنی در مورد فکر می کنم, اما نیز وجود دارد بلندی فشارهای مالی. گونزالس را در رستوران در توسان تا به حال دیده می شود کسب و کار خود را نابود COVID-19 اما اجاره بها هنوز به علت. و اگر گونزالس در زمان کردند چه شد که آنها قرار است انجام دهد پس از فارغ التحصیلی در ژوئن ؟

وزن گزینه های پاسخ روشن بود. گونزالس را مجبور به بازگشت به کار آنها گفته ژانگ و ژانگ شروع به گریه کرد.

* * *

برای اولین بار وجود دارد تدارکات به شکل. خطوط هوایی آمریکا نبود و در عین حال ارائه آن کارگران با تجهیزات حفاظت فردی پس ژانگ خاموش کردم تماس او شروع به قرار دادن با هم یک بسته به پست الکترونیکی گونزالس: ماسک و ضد عفونی کننده دست برای محافظت از Gonzalez از گرفتن ویروس و تیلنول, DayQuil و NyQuil به تلاش برای کاهش علائم اگر Gonzalez کردم آن را به هر حال.

در ضمن گونزالس در تلاش بود به ترتیب مسکن با دانشگاه استنفورد. آنها تاييد شده بود به ماندن در خانه های دانشجویی, اما قرارداد ممنوع خروج از منطقه خلیج. گونزالس به خارج از محل اقامت دین به سعی کنید به اعتراف خود در مورد: به عنوان یک ضروری کارگر گونزالس به او گفت که آنها نیاز به نگه داشتن کار برای حمایت از خانواده خود را.

با مسکن هنوز در هوا Gonzalez آماده برای شروع دوباره پرواز. در مارس 2, Gonzalez سفر به فرودگاه سان خوزه برای اولین پرواز خود را در یک جهان را تغییر داد. همه چیز احساس متفاوت است. Gonzalez تا به حال برای دریافت استفاده می شود برای پوشیدن ماسک, اما حتی ثابت تغییر کرده بود: "در حالی که من در ترک آنها نورد جدیدی یونیفرم," گونزالس به یاد. "نه تنها این محیط های کاری مختلف اما من با پوشیدن لباس های مختلف و وجود قوانین مختلف من تا به حال به دنبال. هیچ چیز همان بود."

هنگامی که در هواپیما "آن را به معنای واقعی کلمه به عنوان اگر من تا به حال فقط شروع به پرواز بیش از همه دوباره" گونزالس می گوید. Gonzalez پاک همه چیز را و تبدیل به سایر خدمه پرواز.

"چه ما در حال حاضر؟" Gonzalez پرسید.

هیچ چیز دیگر خدمه پرواز در گفت و Gonzalez فکر کردم: "خوب این فوق العاده است."

"من نشسته در گوشه و من نمی رفتن در هر نقطه در نزدیکی مسافران" گونزالس به یاد.

که اولین پرواز — از سن خوزه به دالاس مرکز برای خطوط هوایی آمریکایی و سپس به آیووا — تا به حال تنها دو مسافر در آن است. با هواپیما نزدیک به خالی گونزالس و دیگر خدمه پرواز بود در ردیف اول کلاس اول مسدود شده برای خدمه: "به جای نشستن در صندلی پرش من نشستن در کلاس اول و من فقط استراحت."

چه مشتری خدمات و بدون خدمات به مشتری ؟ برای Gonzalez آن در تلاش بود تا به هوای جدید خو گرفتن به یک نام تجاری جدید تجربه کاری — به پوشیدن یک لباس جدید برای پوشیدن ماسک — در حالی که تمیز کردن به طور مداوم از ترس از ویروس.

پس از ورود به Des Moines, خدمه باقی می ماند در یک هیلتون هتل در مرکز شهر. دو خلبان و چهار خدمه پرواز بودند تنها آنهایی که در هتل و خدمه "نوع احساس خاص" گونزالس می گوید: "این یک هتل بزرگ فقط برای ما. همه چیز که وجود دارد این است که فقط برای ما. به طور معمول آن را بسته بندی شده. وجود دارد یک تن از مردم وجود دارد و مردم در خیابان هستند. اما وجود دارد هیچ کس در خیابان های آیووا و هیچ کس در هتل. این فقط ما. وجود دارد هیچ کس در هواپیما. آن را فقط مانند شما را به یک جهان که احساس خالی است."

* * *

هنگامی که آن پایین آمد به آن گونزالس' یک جهان پر از مردم — مردم Gonzalez آغاز شده بود پرواز برای دیدار و افرادی که در حال عبور بودند این ویروس در بین آنها نامرئی و به ظاهر غیر قابل توقف.

آن بود که خطر که منجر استنفورد به تصمیم Gonzalez نمی قادر خواهد بود به ماندن در پردیس و آنها را وادار به یک Atherton Airbnb برای هفته قبل از Gonzalez شد در نهایت قادر به انتقال به شرکت هواپیمایی ققنوس hub و حرکت به عقب توسان ژانگ در ماه مه.

حتی پس از همه گیر آغاز هواپیما احتمالا پاک تر از همیشه گونزالس می گوید. شرکت های هواپیمایی را به شدت بهداشتی خود را روش و نقاب مسافران در حال شستن دست های خود را بیشتر از همیشه قبل از نگه داشتن Gonzalez — و سالمندان همکاران — سالم.

"تا زمانی که این ترس همچنان ادامه دارد, آن را بی خطر می تواند در هواپیما" گونزالس گفت: در آغاز ممکن است. "اما لحظه ای که ترس از بین می رود و هر کس می رود به ناخالص بودن آن را می خورد. این زمانی است که بسیاری از مردم در حال رفتن به مریض و این زمانی است که آن را خطرناک است."

یک ماه بعد گونزالس می گوید که ترس است که در حال حاضر فرسایش. در سراسر کشور, کشورهای در حال بازگشایی و پرواز شروع به پر کردن. تا پایان ماه ژوئن Gonzalez پیش بینی هواپیماها خواهد بود بازگشت به ظرفیت کامل.

"زیبایی از آنچه که ما تا به حال در آوریل؟" گونزالس می گوید. "است که رفته است."

در طول چند ماه گذشته صنعت هواپیمایی را در راه Gonzalez همکاران هرگز نمی تواند تصور کرده اند که اولین پرواز از نیویورک به ققنوس. Gonzalez اتحادش را تغییر بیش از حد. چهار سال حذف از 20 سال تلاش برای بلند کردن همه کیسه گونزالس است و یک فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد.

Gonzalez نمی دانید چه آینده آینده — شاید دانشکده حقوق در نهایت. اما در حال حاضر آنها به چیزی بیشتر از فشار دادن بر روی برنامه خود را: لغزش یک ماسک صورت خود را بیش از نیروی دریایی یونیفرم, Gonzalez یک پرواز به گرفتن.

Gonzalez فارغ التحصیل از دانشگاه استنفورد در ژوئن 14. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از جی Gonzalez)

تماس با ارین وو در erinkwoo 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن