بالای شهر Pensacola بازار آغاز بکار شنبه شامل کامیون های مواد غذایی, فروشندگان و بیشتر

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:08 PM EDT Jun 25, 2020سر سه adjoined Pensacola کسب و کار در منطقه ب

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

سر سه adjoined Pensacola کسب و کار در منطقه بالای شهر شده است برای کمک به پر کردن, هوای آزاد, بازار جای خالی سمت چپ باز Palafox بازار نامحدود نبود.

بو جونز که صاحب گر بو بالای شهر بازار و سبز با حسادت و کارکنان خود سازمان داده اند اولین بالای شهر Pensacola بازار اجرا خواهد شد شنبه بین ساعت 9 صبح و 3 بعد از ظهر در sara carder ایجاد کرد خرید پلازا در 7201 N. نهم Ave.

بین 15-17 فروشندگان خواهد شد با خیال راحت از فضای خود را در پارکینگ از سه فوق عرض است. نیم دوجین کامیون مواد غذایی خواهد شد در حضور و غیاب به عنوان فروشندگان فروش به صورت محلی رشد تولید هنر و صنایع دستی و عتیقه و کلکسیون و بیشتر.

"پس ما باز سبز با حسادت و شهر بازار ما شروع به گرفتن بیشتر و بیشتر فروشندگان محلی که مایل به در آمده که نمی تواند در واقع به فروشگاه می آیند برای خرده فروشی اهداف این مورد تلاش برای آنها را به یک خروجی" جونز گفت: پنج شنبه. "جایی برای فروش محصول خود را."

تایید کامیون مواد غذایی شامل نقطه داغ کباب, Po پسر کلبه جو کریب, Wacked از وینر و اب زیر کاه ماورا تراشیده یخ. علاوه بر این, وجود خواهد داشت یک کامیون فروش رایحه گل های.

"همه این کسب و کار و افراد محلی به محلی که ممکن است" جونز گفت. "(وجود خواهد داشت) کشاورزان در اینجا نقاشان صنعت سازان. حمایت از جامعه است که آنچه ما در حال تلاش برای انجام."

روز شنبه, بالای شهر Pensacola بازار خواهد بود یک رویداد در هفته, جونز گفت. ظهور آن باید با پر کردن یک جای خالی برای خریداران اشتیاق برای Palafox بازار بازگشت, مرکز شهر, چیزی Pensacola بعید است تا ماه اوت در اولین.

بیشتر در Palafox بازار: Palafox بازار به احتمال زیاد نمی خواهد بازگشت در ماه جولای به عنوان COVID موارد افزایش, بزرگ, حوادث, ممنوع

بازار جدید: اولین درایو-N-فروشگاه بازار با Palafox فروشندگان بازار برنامه ریزی شده برای روز یکشنبه در SCI ساختمان

Lissa Dees, مدیر اجرایی مرکز شهر بهبود هیئت مدیره به روز رسانی در بازار در هیئت مدیره به طور منظم جلسه چهارشنبه و گفت که به دلیل افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در منطقه و ممنوعیت اجتماعات بزرگ بازار به احتمال زیاد نمی خواهد دوباره در ماه آینده.

"کاملا چند از فروشندگان که به طور معمول در Palafox بازار رسیده به ما و برخی در اینجا خواهد بود شنبه" جونز گفت. "من رسیده به Palafox بازار و گفت:" هی من می دانم که شما در یک درگیری در حال حاضر, بنابراین احساس رایگان به ما ارسال فروشندگان خود را. حداقل اجازه دهید آنها را به بازگشت به کار.'"

جونز گفت که او و فروشندگان آگاهانه از COVID-19 طولانی تاثیر و گفت: او را باید ضد عفونی کننده دست در دسترس در تمام فروشگاه ها. او همچنین خواسته مشتریان را در نظر بگیرید با پوشیدن ماسک.

"ما مایل به شروع آن نوع کوچک فقط برای احتیاط از همه چیز در رفتن" اضافه شده جونز, که گفت که او در نظر گرفته شود اطلاعات فروشندگان علاقه مند است اما تبدیل برخی از دور حداقل برای این هفته به منظور به درستی فاصله کامیون ها و کیوسک شنبه.

جونز انتظار دارد به اندازه بازار به رشد به عنوان هفته بروید.

پارکینگ هر دو در جلو و پشت سه مغازه رایگان است روز شنبه.

مشتریان نیز باید یک درایو-از طریق گزینه خارج از Studer جامعه موسسه ساختمان از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر شنبه. آدرس 220 W. باغ سنت SCI بازار شد و در مراحل برنامه ریزی قبل از COVID و انتظار می رود برای ادامه.

بیشتر در سه میزبان کسب و کار

Uptown بازار: فروش "منحصر به فرد محلی, تخصص, مواد غذایی, نوشیدنی, وعده های غذایی آماده و لوازم جانبی مرتبط و لهجه. خود را به جمع آوری هدیه خود را و یا خانه خود را به چیزی واقعا رسا."

جدید کسب و کار: گر بو محلی می یابد و سوم این فروشگاه برای باز کردن در بالای شهر خرید

گر بو: "یک نمای می دهد که هنرمندان محلی که ایجاد سفال چوب شیشه, مبلمان و دیگر صنایع دستی منحصر به فرد یک محیط دلپذیر برای ایجاد یک نام برای نام تجاری خود را در حالی که به مشتریان یک فروشگاه در می یابد که یک برش بالاتر از بقیه است."

سبز با حسادت: "به ارمغان می آورد انواع رنگ ارغوانی روشن ترتیبات گرمسیری ترتیبات و گیاهان منحصر به فرد آلومینیوم جامد مبلمان پاسیو, کشاورزان, تزئینی, حلق آویز سبد, دیوار, هنر, باغ هنر, شمع, هدیه منحصر به فرد لعاب کشاورزان terra cotta کشاورزان birdbaths" و خیلی بیشتر.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن