صدای یک تغییر غرور در دانشگاه استنفورد

ماه ژوئن به طور معمول میزبان کشت از تجاوز+ غرور جشن که ستایش آن جامعه رنگارنگ در گذشته و حال. خیابان های شهرها

توسط NEWSSALAM در 14 تیر 1399

ماه ژوئن به طور معمول میزبان کشت از تجاوز+ غرور جشن که ستایش آن جامعه رنگارنگ در گذشته و حال. خیابان های شهرهای آمریکا هستند لادن با رنگین کمان-چادری paraders تاب, شناور, ترانه و رقص; تجمع اغلب مرکزی به جشن. این ماه ژوئن چنین رژه, کشف شهری هاب. به جای سیاه زندگی توجه فعالان به خیابان ها ریختند در حالی که این کشور به تدریج بازگشایی میان افزایش coronavirus اعداد. هنوز هم در سالگرد 50 از اولین پراید رژه این سال بزرگداشت رنگ واقعی در میان استنفورد جامعه است.

در میان همه گیر و تظاهرات استنفورد غرور استنفورد عجیب و غریب فارغ التحصیلان سازمان پایبند به سنت این ماه گذشته ارسال از فارغ التحصیلی مراقبت از بسته های کامل با اسطوخودوس افتخار کابل برای حمایت از سالمندان از راه دور. ارتباط از راه دور ادامه اسطوخودوس فارغ التحصیلی یک رویداد سالانه به میزبانی دانشگاه به مناسبت تجاوز+ فارغ التحصیلان فقط یک جزء از یک تلاش مستمر برای حفظ یک حس اجتماعی در میان آن 4000 عضو با وجود محدودیت های فیزیکی.

در طول دوره این بیماری همه گیر و غرور ماه اعضای هیئت مدیره را تحت فشار قرار دادند زوم طرح در نشست هفتگی با شرکت اعضای سرکوب احساس انزوا و صحبت در موقع موضوعاتی از قبیل مفاهیم در سراسر کشور تظاهرات. جانباز هیئت مدیره عضو کلود Baudoin MS '74 می بیند این سال را منزوی غرور ماه به عنوان مایه تاسف است اما مناسب. Counterintuitively سازگاری با همه گیر پروتکل توسعه یافته یک حس اجتماعی به اعضا که در طول تاریخ شده است از سمت چپ او می گوید.

"این وضعیت این است که هر دو یک چالش و یک فرصت: آن را به چالش کشیدن به دلیل عدم توانایی در جشن در فرد و تشکیل آن است که آیا [از طریق] پانل یا میکسر اما در همان زمان آن را یک فرصت از آنجا که ما باید برخی از اعضای [زندگی] که در آن وجود ندارد انتقادی جمعی از اعضای دیگر [در نزدیکی] بنابراین ما قادر به سازماندهی حوادث برای آنها در وهله اول. در حال حاضر آنها می توانید پیوستن به ما زوم تماس از هر جا که" Baudoin گفت.

عجیب و غریب منابع (QSR) به میزبانی مشابه مجازی حوادث به تشویق پیوند میان LGBTQ+ دانش آموزان قبل از شروع تابستان سه ماهه. هر چند زوم تماس های دیگر فعال در سراسر شکستن QSR پشتیبانی سیستم است که هنوز هم در محل و در دسترس برای کسانی که به آن نیاز دارید. به میا لئونارد BA '20 زبان به کسانی که نیاز به حمایت از خانه های خود شده است "چرا که بسیاری از سوالات را پاسخ یا نامطلوب پاسخ."

هر چند ژوئن teemed با رعایت اداب و رسوم آنها آن را یک دوره رشد برای برخی از. برای هر دو Baudoin و دیگران در سازمان غرور ماه و همزمان در سراسر کشور تلاش برای مبارزه با ضد سیاه نژادپرستی باعث گسترده درون گرایی. هر چند متنوع انجمن Baudoin گفت: روزانه است که دانشگاه استنفورد غرور است "ایمنی به ناخودآگاه کوری."

"استنفورد نیاز به...وجود دارد مطمئن شوید هیچ مسائل ساختاری و یا ناخودآگاه تعصب[es] که [در حال] چگونه صدمه زدن به نماینده ما به عنوان یک جامعه" Baudoin گفت. "اگر [استنفورد غرور را] هیئت مدیره است نه نماینده به اندازه کافی از جوامع مختلف است که باید نیازهای اضافی برای پشتیبانی و دید که ممکن است بازداشتن مردم از پیوستن به ما و سپس آن را تداوم عدم تعادل."

این آگاهی سازمان جمعیت نیز ناشی از سال ها از اسناد و مدارک. هر دو Baudoin و جیسون Lin, BA '20 هیئت مدیره جدیدترین عضو سابق استنفورد غرور همکار شده اند به شدت درگیر در انجمن تاریخ شفاهی. Baudoin توصیف این پروژه به عنوان تلاش برای "جمع آوری مجموعه ای از داستان های عهد به گذشته مبارزات و پیروزی" از دانشگاه استنفورد را LGBTQ+ جامعه است. بودجه توسط یک کمک مالی از دانشگاه استنفورد همکاران این ابتکار در سال 2015 بود و به تازگی احیا در سال 2018 است.

به لین که شنیده داستان های بی شماری از طریق دخالت خود را به عنوان یک کارشناسی, تاریخ شفاهی پروژه و شرکت کنندگان آن اعطا کرده اند هر دو قدردانی عمیق تر و بینش جامعه ،

"بسیاری از فارغ التحصیلان در 1960s و 1970s نمی آیند تا اوایل 2000s یا اواخر 1990s و بسیاری از در واقع به پایان رسید تا ازدواج با جنس مخالف قبل از داشتن شجاعت برای بیرون آمدن به عنوان آنها چه کسانی بودند. شنیدن تمام کسانی که دیدگاه های مختلف و دانستن است که امروزه آن را به وضوح متفاوت...ساخته شده است من واقعا سپاسگزار از مقدار زیادی از کار است که پیشینیان من برای من به آنچه که من امروز" Lin گفت.

اعم از نوشته و متن به فایل های صوتی و تصویری, ضبط پروژه فایل در انواع اشکال و طول زیادی وسعت موضوعات.

"این بستگی به سن از همکاران ما به داستان کشف خود; زندگی در پردیس کاملا آزادی برای [برخی از]. از سوی دیگر وجود دارد از افرادی که در 1970s و 1980s وحشت زده بودند از بالا رفتن از پله ها به سطح دوم از Firetruck خانه و...تفرج خود" Baudoin گفت. "همچنین شما می توانید داستان از دانشجویان خارجی که از یک کشور که در آن همجنسگرا ستیزی نهادینه شده است و آنها باد در دانشگاه استنفورد درخواست خود 'حالا من چیکار کنم?'"

هر چند این پروژه محتوا است نه محدود به حساب از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیلان آن میریزد نور در جامعه زنده تاریخ در دانشگاه. در حالی که قدردانی گذشته بسیاری از نگاه رو به جلو این غرور ماه — آن رويدادی با توجه رسانه ها در نژادپرستی نظاممند با انگیزه برخی از عجیب و غریب دانش آموزان و فارغ التحصیلان به دوباره نیاز برای نمایندگی. از نظر تنوع کار در حال حاضر انجام شده است: در سال 2017 جامعه همجنسگرایان منابع مرکز تغییر نام داد به QSR به آغوش "هویت که شامل فقط توسط همجنسگرایان," لئونارد گفت.

"QSR برای من مهم است زیرا زمانی که من اومدم اینجا نبود یک فضای که در آن من یک زن احساس, نمایندگی و یا شنیده می شود اما هنگامی که آنها rebranded و...ساخته شده است بسیاری از تغییرات محسوس آن کردم خیلی بهتر و کارکنان تنها بهتر می شود هر سال" لئونارد نوشت: در یک ایمیل روزانه.

در ادامه علاوه بر خود زمان طرح Lin امیدوار است که این معنا از جامعه استنفورد غرور را فراهم می کند خواهد شد و عمر این دوره و گسترش دهد.

"بسیاری از فارغ التحصیلان [از پروژه تاريخ شفاهي] باید گفت: هی من می خواهم به قادر به زندگی در یک جهان که در آن ما نیازی به استفاده از این منابع است که دانشگاه استنفورد افتخار قادر به ارائه' از آنجا که این بدان معنی است که در پایان روز, ما راحت هستند که ما و همچنین جامعه راحت با [ما] حال که ما که هستیم. خواهد بود که تخیلی واقعیت در برخی موارد" Lin گفت. "من می خواهم در آینده به [یکی] که در آن ما همچنان وجود دارد برای آن دسته از اعضای جامعه که به ما نیاز دارند و همچنین برای اضافه کردن تنوع به سازمان ما و به گسترده تر رویدادهای ما."

چنین تکامل ممکن است به نظر می رسد دور به برخی از آن ممکن است "نیاز به دهه کار مستمر به منظور تسهیل [همراه با] حسن نیت و امید" با توجه به Baudoin. هر چند اخیر اخبار ضد همجنس و transphobic عمل می کند — به خصوص در برابر مردم رنگ — ممکن است عجیب و غریب دانش آموزان و متحدان بدبینانه دستیابی عادلانه غرور بازتاب از Baudoin, Lin و لئونارد همراه با تایید و پشتیبانی سیستم های در حال حاضر در محل نشان می دهد ظرفیت غرور در دانشگاه استنفورد به طور گسترده تر ترکیب و حمایت از دگرباشان جنسی را تجربه کنند.

تماس با نیکول جانسون در nicole.djohnson 'در' comcast.net



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن