جوان آمریکایی کمتر احتمال دارد به فاصله اجتماعی به عنوان coronavirus موارد همچنان به افزایش, بررسی, می گوید

ربکا مورن ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:59 PM EDT Jun 26, 2020واشنگتن – به عنوان تعدادی از جدید کروناوی

توسط NEWSSALAM در 7 تیر 1399

واشنگتن – به عنوان تعدادی از جدید کروناویروس موارد در ایالات متحده همچنان به افزایش نزدیک به نیمی از جوانان آمریکایی ها می گویند که آنها آویزان کردن با افراد خارج از خانواده خود را بدون اجتماعی فاصله بر اساس یک نظرسنجی جدید.

در میان آمریکایی بین سنین 18 تا 29 45 درصد گفت: در هفته گذشته آنها را اجتماعی با مردم زندگی نمی کنند در حالی که نه حفظ, اجتماعی, فاصله, بر اساس یک نظرسنجی جدید از دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape پروژه. است که بالاترین نرخ در میان تمام گروه های سنی با کسانی که در سنین 30 تا 44 انتهایی فقط کمی در 42%

که تقریبا دو برابر نرخ سایر گروه های سنی است. در میان آمریکایی بین سنین 45 تا 64, 28% گزارش معاشرت اجتماعی بدون فاصله. آمریکایی ها بیش از 65 شد و به احتمال زیاد حداقل (21%) به آویزان کردن با مردم در آنها زندگی نمی کنند در حالی که نه اجتماعی فاصله.

ایالات متحده روز چهارشنبه شاهد آن بالاترین تعداد coronavirus موارد ثبت شده در ماه. از آنجا که ممکن است اکثر متحده در سراسر کشور آغاز کرده اند شل اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت های که در محل برای جلوگیری از گسترش coronavirus. چند تا از پرجمعیت ترین ایالت از جمله کالیفرنیا و تگزاس و فلوریدا را گزارش کرده اند سابقه و رکورد بالا در روزانه موارد جدید.

بیشتر افراد جوان هستند یک عامل در افزایش COVID-19 مورد تجزیه و تحلیل نشان می دهد

Nationscape بینش: کجا آمریکایی ها ایستاده در مسائل ؟ اجازه دهید آنها را به شما بگویم.

وقتی شکسته, حزب, خطوط, جوان جمهوری خواهان بودند که به احتمال زیاد به می گویند که آنها تا به حال آویزان کردن با مردم در آنها زندگی نمی کنند در حالی که نه تمرین های اجتماعی فاصله با توجه به تجزیه و تحلیل از Nationscape بینش یک پروژه دموکراسی صندوق UCLA و ایالات متحده آمریکا امروز.

دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape پروژه یک مطالعه گسترده رای دهندگان آمریکایی طراحی شده برای انجام 500,000 مصاحبه در مورد سیاست ها و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در طول سال 2020 چرخه انتخابات. بررسی های انجام شده در ماه ژوئن 11-17 با 6,914 افراد مورد بررسی. وجود یک حاشیه خطا از به اضافه یا منهای 2.1 درصد است.

بیش از نیمی از جمهوری خواهان سنین 18 تا 29 (55%) و 30 تا 44 (56%) گفت: آنها نمی عمل اجتماعی فاصله زمانی که حلق آویز کردن با مردم زندگی نمی کنند ، که در صدر جوان دموکرات ها توسط دو رقمی. در میان دموکرات ها تعداد کسانی که بودند و 40 درصد برای کسانی که در سنین 18 تا 29 و 34 درصد برای کسانی که در سنین 30 تا 44.

"ما به نوعی در این وضعیت پیچیده که در آن این مردمی هستند احتمالا درگیر شدن در این مسائل به دلیل آن است که کمتر خطرناک به آنها را شخصا اما قابل توجهی پایین اثر گفت:" رابرت گریفین مدیر تحقیق و پژوهش برای دموکراسی صندوق رای دهندگان مطالعه ، "آنها در حال حاضر برخی از افرادی که به احتمال زیاد باعث این اتفاق می افتد و (آن را) به رشد بدتر در برخی از این کشورها."

بیشتر: اکثریت آمریکایی ها هنوز هم نگران بیش از coronavirus به عنوان کشور همچنان برای بازگشایی, بررسی نشان می دهد

در تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت سرزنش افراد جوان برای آخرین افزایش coronavirus موارد است. فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis این هفته نیز اشاره کرد: "یک انفجار واقعی در موارد جدید در میان ما جمعیتی جوان."

اکثریت آمریکایی ها اما می گویند آنها اجتماعی فاصله هنگام ملاقات با مردم زندگی نمی کنند ، شصت و چهار درصد از آمریکایی ها می گویند که در مقایسه با 36 درصد است که گفت: آنها نیست.

گریفین به ذکر است که برای برخی از آمریکایی ها "چگونه مردم در حال فکر کردن در مورد مدیریت ریسک و تصمیم گیری در مورد آنچه آنها در حال انجام است و بدیهی است که یک تابع از چند چیز است که اتفاق می افتد" مانند وابستگی سیاسی یا سن.

وقتی که می آید به ماسک استفاده در میان تمام جمعیت بالا باقی می ماند.

بیش از 8 در 10 آمریکایی (85%) گفت: آنها همچنان به پوشیدن ماسک در هفته گذشته با مردم بیش از سن 65 گزارش بالاترین استفاده از تمام گروه های سنی (89%). که شکسته توسط حزب دموکرات (92%) هستند بیشتر احتمال دارد که فرسوده ماسک در هفته گذشته نسبت به جمهوری خواهان (80%) هر چند هر دو آنها تا به حال قوی اکثریت.

این مقاله به روز شده است برای روشن کردن یک نقل قول.

کمک: فضل Hauck و Khrysgiana Pineda, ایالات متحده آمریکا امروز

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن