آموزش PBN 2020

آموزش PBN 2020 متد PBN یکی از مباحث همیشه داغ در سئو خارجی میباشد ، چنانچه هیچ اطلاعات قبلی از PBN ندارید میت

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

آموزش PBN 2020

متد PBN یکی از مباحث همیشه داغ در سئو خارجی میباشد ، چنانچه هیچ اطلاعات قبلی از PBN ندارید میتوانید ابتدا مطلب بک لینک PBN را مطالعه فرمایید. همانطور که میدانید گوگل همه ساله آپدیت هایی را ارائه مینماید تا بتواند پی بی ان ها را تشخیص دهد اما این مورد تماماً بستگی به خبره بودن شما در اجرای PBN دارد. این متد از PBN در سال 2020 کاملاً تست شده است و میتواند در بهبود رتبه شما به شدت تاثیر گذار باشد.  

نمونه تست شده با این متد لینک سازی :

کلمه کلیدی : دامنه اتوریتی دار وب سایت : www.naser-rasouli.ir pbn 2020  

این متد برای چه سایت هایی مناسب است؟

متد 2020 برای هر نوعی سایتی میتواند پاسخگو باشد چراکه فواصل زمانی انتخاب شده با تست بر روی بیش از 40 سایت انتخاب شده است که در تمامی آنها موفقیت آمیز بوده است. اگر وب سایت شما یک سایت تازه تاسیس است این متد میتواند منجر به افزایش رتبه وب سایتتان گردد. اگر وب سایت شما یک سایت قدیمی و قدرتمند است ایت متد میتواند منجر به افزایش رتبه شما گردد. در کل این متد از PBN توانایی افزایش رتبه در تمامی کلمات کلیدی و تمامی حیطه ها را دارد.  

انجام کار به چه صورتی خواهد بود؟

در زیر نقشه ای از این متد را برای شما عزیزان درج کرده ایم که میتوانید آن را مشاهده کنید. بر روی این متد اگر توجه داشته باشید فواصل زمانی کاملاً مشخص شده اند که در کنار لینک دهی از دامنه های ایمن میتواند به شدت افزایش رتبه را برای شما داشته باشد. در این متد بر روی انتقال قدرت یک کلمه کلیدی بحث شده است که میتواند از 2 لایه به سایت شما انتقال یابد. PBN2020

دانلود نقشه کامل PBN 2020

شما عزیزان میتوانید از طریق این لینک نقشه کامل PBN 2020  را به صورت PDF  دانلود نمایید.

 

مشاهده ویدیو توضیحات این متد PBN :

 

دانلود ویدیو توضیحات

سفارش متد PBN 2020 :

امکان سفارش این متد لینک سازی هم اکنون با مبلغی معادل 500.000 تومان وجود دارد و شما میتوانید لینک سازی وب سایتتان را به ما بسپارید.

به جهت سفارش با شماره تماس 09145622900 در ارتباط باشید

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن