بک لینک و روشهای دریافت آن |

در ادامه به معرفی چند مورد از این استراتژیها میپردازیم. دو وبسایت را در نظر بگیرید که کار هردویشان تولید مقالا

توسط NEWSSALAM در 1 بهمن 1399

در ادامه به معرفی چند مورد از این استراتژیها میپردازیم. دو وبسایت را در نظر بگیرید که کار هردویشان تولید مقالات در باره رویداد های ورزشی است و هر دو به صورت همزمان فعالیت خود را ادامه میدهند. از این گذشته ، هر چه تعداد بیشتری از افرادی که به جستجوی وب سایت شما می پردازند و محبوب تر می شوید ، قدرت دامنه شما بیشتر خواهد شد. دلیل تفاوت این است که بیشتر وب سایتها با یکی دیگر تنظیم شده اند ، این همان چیزی است که بیشتر لینکها را دریافت می کند - بنابراین معیارهای بالاتری دارند. به طور کلی بر طبق نتایج بسیاری از تحقیقات، ایجاد محتواهایی که با موضوع اصلی سایت شما کاملا رابطه مستقیم برقرار نمیکنند و از اینگونه محتواها به طور معمول در جهت محتوای تکمیلی استفاده میگردد، به میزان سی درصد بیشتر از محتوای کاملا مرتبط با موضوع سایت شما، اثر گذار است. این نوع از لینکها همانطور که از نامشان نیز مشخص است کاملا مخفی و پنهان هستند. پیامی کاملا مودبانه با چنین محتوایی ارسال کنید که بنده در وبسایت خود مطلبی مشابه پست …

۵- از کد های tynt در سایت خود استفاده کنید - tynt میتواند زمانی که کاربران مطلبی را کپی میکنند ، لینک وبسایت شما را در زیر آن اضافه کند . در واقع زمانی از لینک فالو و نو فالو استفاده می کنیم که بخواهیم بک لینک خارجی داشته باشیم. این سیستمها به طور معمول به ارائه بک لینک رایگان فالو میپردازند. کلیه سرویس های لینک سازی که در آی آر سوشیال ارائه می گردند در ابتدا در پروژههای متفاوت، بررسی و آزمایش شده اند و از آزمون و خطای تیم سئوی آی آر سوشیال نمره قبولی کسب کردهاند. برای بررسی کیفیت لینک های دریافتی سایتتان می توانید با استفاده از ابزار آنالیز لینک های صفحه، کیفیت آنها را مورد بررسی قرار دهید. بهترین روش استفاده از ابزارهای چک بک لینک، بررسی سایت رقبای شماست. نبایدها یعنی کارهایی که نباید در بک لینک سازی قوی مورد استفاده شما قرار بگیرند.از جمله نباید های بک لینک میتوان مورد زیر را نام برد. بنابراین نباید در این زمینه مورد استفاده شما قرار بگیرند.

استفاده از انکر تکست طبیعی، در طولانی مدت به سایت شما و بازدید از آن و ارتقا در رتبه آن، کمک میکند. یکی از ویژگی های اصلی وب سایت های مذکور این است که بازدید بالایی دارند و همین امر باعث می شود تا مطلب شما در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرد و ورودی سایت شما زیاد شود. حتما در انجام فرآیند سئو سایت خود به اصطلاح خرید بکلینک برخورد کرده اید، از آنجایی که تمام افراد و شرکت ها برای بالا بردن جایگاه سایت خود و افزایش بازدید کننده در رقابت هستند سئو و خرید بک لینک به یکی از دغدغه های روزانه آن ها تبدیل شده است. در این زمینه حتما لازم است به نکاتی توجه داشته باشید از جمله این نکات این است که این لینک برای سایت شما دارای چه ارزشی و چه میزانی است. در این زمینه لازم به ذکر است که سایت سازهای بسیاری وجود دارند که پلن رایگان و دائمی ارائه میدهند و از طریق آنها میتوانید به ساخت بک لینک قوی اقدام نمایید.از جمله سایت سازهای ایرانی برای این منظور میتوان سایت سازه شاپ فا را نام برد.

سعی کن برای یک صفحه سایت خود فقط لینک نخری. شما فقط برنده لینک های اجتماعی نخواهید شد. فقط کافیست وبلاگ هایی را در صنعت خود پیدا کرده و مقاله را از طریق ایمیل به ویراستاران بسپارید. توجه : فعالیت در این سیستم های وبلاگ دهی شدیدا توصیه می شود چون آتوریتی بالایی دارند. روند لینک سازی در سایت ساز ها هم، مثل وبلاگ ها است. وب سایت هایی که بک لینک دائمی ارائه می دهند، چطور؟ از طرف دیگر میتوانید از آنها بخواهید تا در سایت خود، جایی برای معرفی وب سایت شما نیز اختصاص دهند تا از این طریق بتوانید مخاطبین بیشتری را جذب نمایید. در این زمینه تعدادی از سایتها هستند که برای ساخت بک لینک به شما کمک میکنند. اصول و قواعد لینک سازی خارجی چیست؟ شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بک لینک چیست؟ آیا امکان اجرای لینکسازی pbn برای تمامی مقالات سایت با یک سفارش وجود دارد؟

شاید شنیده باشید که وب مسترها می گویند که سایت رقیب از سایت آنها بک لینک کمتری دارد اما در سئو سایت قوی تر است و در رنکینگ بالاتری قرار دارد. امروزه بسیاری از افراد در اطراف شما دارای وب سایت هستند. بسیاری از افراد توان خریداری نمودن بک لینکهای با کیفیت را ندارند بنابراین لازم است این دسته از افراد به ساخت بک لینک رایگان اقدام نمایند.به طور کلی بک لینکهای یک سایت چه رایگان باشند و چه پولی، اعتبار آن سایت را نشان میدهند. به طور کلی انتشار محتوای جدید در وب سایت شما مهمترین قسمت در ایندکس شدن سایت شما است. «مطلب خوبی بود. وب سایت خوبی دارید. ابزارهای آنلاین آدرس سایت شما را دریافت کرده و در هزاران سایت دایرکتوری یا ابزارهای تست آنلاین آن را درج میکنند. آیا این لینک با سایت شما و موضوع آن در ارتباط است یا خیر و نکاتی از این دست که حتما قبل از ایجاد لینک باید به آن بیندیشید. خیر. به دلیل تنوع لینک ها و ریسک بالای ایندکس شدن همزمان لینکها، این کار توسط آی آر سوشیال به هیچ عنوان انجام نشده و توصیه می کنیم در صورتی که اهمیت سایت یا کلمه موردنظر شما بالاست، به طور دستی اقدام به ایندکس کردن لینک های ساخته شده نکنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن