جزوات ارشد معماری سال 1400

کنکور ارشد معماری : چون باقی مطالب همون اسم کتابای کنکوره که هر جایی پیدا میشه لابه لای اسم نابع البته کمی ه

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1400

کنکور ارشد معماری : چون باقی مطالب همون اسم کتابای کنکوره که هر جایی پیدا میشه لابه لای اسم نابع البته کمی هم در مورد ترتیب خوندشون نوشتم و این که خودم چه طور برنامه ریخته بودم. چون من خودم در ارائه رنگی مشکل دارم می خواستم بدونم برای ژوری فرق می کنه؟

https://komakmemar.ir/shop/architectural-leaflets/

در هنگام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، به دلیل گستردگی رشته های ارائه شده، داوطلبان در یک مجموعه رشته شرکت می نمایند و در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400، رشته و گرایش موردنظر خود را در دانشگاه های ارائه شده انتخاب می کنند.

جزوات ارشد معماری

لذا متخصص این رشته باید با روند صنعتی سازی و سیستم هایی که برای ساخت و ساز های سریع به کار می رود آشنا باشد و همچنین دارای قدرت تصوری و اجرایی بسیار قوی باشد تا در کمترین زمان بیشترین بهره را برای بازسازی مکان سانحه به کار گیرد . طراحی شهری : جزو پرطرفدارترین گرایش های معماری است و به همین دلیل قبولی در این رشته بسیار دشوار است اما کسانی که در این رشته فعالیت می کنند می توانند در شرکت های مشاوره خصوصی و نیمه خصوصی اقدام به طراحی فضاهای شهری نمایند و روابط ساختمان های موجود در یک منطقه را زیر نظر بگیرند و طراحی شهرک ها و محله های مختلف در حیطه وظایف آنان می باشد .

کنکور کارشناسی ارشد معماری

داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد 99 رشته معماری شرکت کرده اند اغلب به دنبال دفترچه سوالات و پاسخنامه سال های پیش هستند تا از این طریق با انواع سوالات آشنا شده و درصد هر درس را محاسبه کنند . زمینه کار این رشته از طراحی داخلی یک واحد آپارتمان کوچک تا طراحی داخلی یک هتل یا بیمارستان چند ستاره می باشد اما کسانی که این رشته را انتخاب می کنند باید دارای قدرت بصری و خلاقیت بسیار بالایی باشند . معماری : کسانی که در رشته معماری اقدام به ادامه تحصیل می کنند افرادی هستند چند بعدی با ذهنی دور اندیش و خلاقیت بالا کار آنان طراحی ساختمان های مفید که به بهترین نحو با اطراف خود ارتباط برقرار کند و بتواند گویای نحوه فرهنگ ، اقتصاد ، سیاست و اقلیم مردمان یک سرزمین باشد . در این آموزش، سعی بر آن داریم تا مجموعه بزرگی از سوالات درس معماری کامپیوتر، شامل: سوالات امتحانی (پایان ترم)، کنکورهای کارشناسی ارشد ۹۱ تا ۹۵ و برخی از سوالات دهه ۷۰ و ۸۰ و همچنین با توجه به اینکه از سال ۹۵ در کنکور دکتری قرار گرفته، فقط یک سال از سوالات دکتری را حل کنیم.

سلام ببخشید من کنکور ارشد ثبت تام کردم موقع ثبت نام زدم مجموعه معماری یعنی فقط الان معماری معماری با اون هفت گرایششو ثبت نام کردم! ازآنجائیکه داوطلبان کد رشته امتحانی ۱۳۵۸ فقط می توانستند در آزمون دو رشته پروژه دار شرکت نمایند، چنانچه توسط برخی ازداوطلبان این موضوع رعایت نشده باشد،برای این دسته ازداوطلبان نیزبا توجه به اولویتهای انتخابی که در زمان انتخاب رشته اعلام نموده اند ، فقط برای دو رشته پروژه دار کارت ورود به جلسه صادر می گردد. لذا داوطلبان هر یک از کد رشتههای امتحانی فوق که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی بودهاند و فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را در موعد مقرر تکمیل نمودهاند، لازم است برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون با در دست داشتن شناسنامه یا کارت شناسایی عکسدار معتبر و اصل قبض رسید واریز مبلغ ۳۰۰۰۰ ریال به حساب شماره ..... خزانهداری کل قابل واریز در شعبه های بانک ملی ایران، بابت هزینه برگزاری یک نوبت آزمون تشریحی یا پروژه، از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ و از ساعت ۱۴ (۲ بعد از ظهر) لغایت ۱۸ (۶ بعد از ظهر) روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱ و ۲/۵/۸۷ به دانشگاه تربیت معلم تهران واقع در تهران ـ خیابان انقلاب - دروازه دولت - خیابان خاقانی مراجعه نمایند.

ضمناً اضافه مینماید برای آندسته از داوطلبانی که مجاز به شرکت در آزمون دو پروژه میباشند، دو کارت ورود به جلسه صادر شده است که لازم است اینگونه داوطلبان نسبت به دریافت هر دو کارت ورود به جلسه اقدام نمایند و برای دریافت ۲ کارت ورود به جلسه، لازم است برای هرکارت، یک قبض رسید پرداخت مبلغ ۳۰۰۰۰ ریال و یا جمعاً یک قبض ۶۰۰۰۰ ریال ارائه گردد. به داوطلبان کد رشته امتحانی ۱۳۵۷ در رشتههای تحصیلی کارگردانی و ادبیات نمایشی به ترتیب برای انجام آزمون تشریحی درس تجزیه و تحلیل نمایشنامه و پروژه نمایشنامه نویسی یک دفترچه آزمون تشریحی به ضمیمه برگ سؤال در جلسه آزمون به داوطلبان داده خواهد شد که لازم است داوطلبان پاسخ سؤالها را در همان دفترچه بنویسند.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مجموعه معماری با توجه به گرایش مدنظرشان لازم است به سؤالات تعدادی از ۱۱ سرفصل آزمون کارشناسی ارشد مجموعه معماری که در دفترچه ثبتنام کنکور ارشد معرفی شده، پاسخ دهند.

در ادامه به معرفی منابع ارشد معماری می پردازیم . در ادامه به معرفی منابع ارشد مهندسی معماری کشتی می پردازیم .

به این افراد از گذشته های دور تا به امروز معمار و یا مهراز گفته میشد. در این بین وقتی با اکثر دانشجویان رشته معماری صحبت می شود یا اینکه اصلا در مورد کنکور کارشناسی ارشد معماری اطلاعی ندارند و یا اینکه اطلاعات آنان ضعیف است و با دادن اطلاعات غلط به دیگر دانشجویان باعث بر هم زدن نوع تفکر آنان برای کنکور می شوند

منبع : سایت کمک معمار

آخرین مطالب