راز نهفته هنگام خرید لپ تاپ استوک

تعمیر تلویزیون در مرکز تعمیراتی امداد رایانه (تعمیری ها) چرا مهندسی کامپیوتر و چرا نه؟ توی این پست قصد دارم ن

توسط NEWSSALAM در 17 بهمن 1401

تعمیر تلویزیون در مرکز تعمیراتی امداد رایانه (تعمیری ها)

laptopچرا مهندسی کامپیوتر و چرا نه؟ توی این پست قصد دارم نظرات شخصیم و تجربیات چهارسالم رو در مورد رشته مهندسی کامپیوتر، خوبیها و بدیهاش و در کل این که برای چه کسانی میتونه خوب باشه و برای چه کسانی بد رو بگم. همینطور چه روشهایی برای طی کردن دوره لیسانس این رشته وجود داره و هر کدوم چه اهدافی رو برای خودشون دنبال میکنن و برای رسیدن به اون اهداف باید از چه مسیری گذشت. این مطلب به درد چه کسانی میخوره؟ تازه در حین انتخاب رشته هستین و دارین در مورد رشتههای مهندسی تحقیق میکنین و یکی از گزینههاتون مهندسی کامپیوتر هستش. این رشته رو انتخاب کردین و ترمهای اول دوم هستین و سردرگمین و نمیدونین قراره چی بشه. وسطای این رشته هستین و هنوز هدف و راه خودتون رو پیدا نکردین. اگر جز سه دسته بالا هستین، این مطلب ممکنه اطلاعات خوبی رو بهتون بده. اگرم نیستین بازم مطلب رو بخونین و نکات جدیدی رو بهش اضافه کنین تا شامل طیف وسیعتری از تجربیات بشه…

  • ۸ گیگا بایت رم با سرعت ۲۴۰۰ قابل ارتقا به ۱۶ گیگ
  • بررسی کیبوردها و انواع آن
  • پردازشگر: 2GHz
  • مهشید 31 تیر 1401
  • ۱ ترابایت HDD و ۲۵۶ گیگابایت SSD NVMe
  • پردازنده هسته مرکزی Core i7 11370H
  • کالیبره کردن رنگ مانیتور | روش ها و مزایای آن

 

laptopلطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید. چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟ نظر شما با موفقیت ثبت شد. جدیدترین اخبار حوزه های متنوع تکنولوژی: موبایل، تبلت، لپ تاپ، رباتیک، سخت افزار، شبکه، گجت، امنیت، نجوم و فضانوردی، سیستم های عامل، اپلیکیشن، بازی، خودرو، لوازم خانگی، معماری، عکاسی ، آینده و … تکنولوژی مایکروسافت احتمالاً بهزودی از سرفیس لپتاپ SE 2 با پردازنده اینتل Alder Lake N رونمایی میکند سرفیس لپتاپ SE 2 احتمالاً بهزودی با قیمتی مقرونبهصرفه و جدیدترین پردازندههای پایه اینتل از راه میرسد. تکنولوژی بلومبرگ: اپل روی مکبوک پرو مجهز به نمایشگر لمسی کار میکند اپل بالاخره میخواهد نمایشگر لمسی را به مکبوکها بیاورد و ظاهراً اولین محصول مجهز به این فناوری، سال 2025 از راه میرسد. تکنولوژی بهترینهای نمایشگاه CES 2023؛ فناوریهایی که آینده را شکل خواهند داد در نمایشگاه CES 2023 فناوریها و محصولات متنوعی معرفی شدند که نوید آینده درخشانی را میدهند.

ارزش دارد درباره لپ تاپ بپرسید}

اطلاعات لپ تاپ روی هارد دیسک ذخیره می شود. امروزه علاوه بر هارد های HDD ، درایوهای SSD نیز استفاده می شود. هارد های HDD قدیمی تر بوده ولی قیمت مناسبی دارند . اس اس دی ها ده ها برابر سرعت بالاتری نسبت به HDD ها دارند که این میتواند تاثیر بسیاربالایی بر روی سرعت لپ تاپ و سیستم عامل ها داشته باشد. همچنین ، قیمتشان نیز بیشتر است . امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد اس اس دی هایی با ظرفیت های بالاتر هستیم. این حافظه های پر سرعت در برابر ضربه و شوک نیز مقاومند، که این نکته میتواند در انتخاب آگاهانه شما تاثیر گذار باشد. مشخصه اصلی در باتری لپ تاپ میزان شارژ دهی آن میباشد که با تعداد سلولها ظرفیت و وات ساعت باتری بیان می شود. تعداد سلولها آنقدرها هم مهم نیست ، ظرفیت و وات ساعت باتری مشخصه ی اصلی به حساب می آید. توجه داشته باشید که مصرف باتری شما ، ارتباط مستقیمی با نوع پردازنده و کاری که انجام می دهید دارد.

laptopبازی آفلاین استراتژیک کامپیوتر Warcraft 3 یکی دیگر از بهترین بازی های استراتژیک آفلاین pc است. بازی Warcraft 3 به عنوان اولین بازی استراتژی سبک موبا شناخته میشود. بازی Warcraft 3 از اولین بازی های استراتژیک آفلاین کامپیوتر به حساب میآید که کاربر در نقش هیرو یا قهرمان در بازی ظاهر میشود. بازی Warcraft 3 علاوه بر سبک استراتژیک از نظر جلوههای بصری جزو بازیهای فانتزی طبقه بندی میشود و محیط آن با سایر بازی های استراتژیک متفاوت است. بازی Warcraft 3 از همه جهت جزو بازی های استراتژیک باکیفیت به حساب میآید. اگر به سبک بازی های استراتژیک علاقهمند هستید حتماً بازی Warcraft 3 را تجربه کنید. شما میتوانید از لینک زیر برای نصب بازی اقدام کنید. بازی آفلاین استراتژیک کامپیوتر Cities: Skylines توسط استودیو Paradox ساخته شده است. اگر به مدیریت خصوصاً در زمینه می مدیریت شهری علاقهمند هستید و فکر میکنید می وتانید مدیر خوبی باشید، بازی Cities: Skylines بهترین انتخاب برای شماست تا بتوانید در قامت بک مدیر به تصمیمی گیری بپردازید.

همچنین این مقاله جوابگوی بیان اسامی و چگونگی کار با آن نیست. در نتیجه تنها یکی از سایت های انجام سنجش یک لپ تاپ را بیان خواهیم کرد. یکی از معتبر ترین سایت برای بررسی و تست میزان توانایی یک کارت گرافیک سایت GFXBench است. این سایت برای کلیه سیستم عامل هایی چون Android, Windows, لپ تاپ مهندسی ISO کاملاً مناسب است. همچنین این سایت برای بررسی و سنجش قدرت سیستم در نمایش تصاویر، توانایی پردازش دستگاه و گرافیک بسیار مناسب است. در واقع هنگامی که در زمان بسیار کم یک دستگاه بتواند فریم بیشتری را پردازش کند بی شک در ارائه تصاویر موفق تر است. در نهایت از این سایت امتیاز بالایی کسب خواهد کرد. GFXBench ابتدا مقدار فریم پخش شده در ثانیه را بررسی می کند. در نهایت با توجه به محاسبه صورت گرفته شده به آن لپ تاپ امتیاز می دهد. اگر لپ تاپ از GFXBench امتیاز زیادتری را کسب کرده باشد می توان این نتیجه را گرفت که قدرت آنالیز گرافیکی آن در حد عالی است.

  • تعمیرات مقاومت تلویزیون
  • پردازنده هسته مرکزی 8565 U Core i7
  • میزان و نوع حافظه رم: ۱۶ گیگابایت RAM DDR4
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i5 ۹۴۰۰ یا نسل نهمی
  • طراحی ارگونومیک و کاربردی

از کودک و نوجوان ها گرفته تا پیر مرد ها و سالمندان . در هر جمعی که وارد می شویم صحبت از بورس است . اما در این میان بین افراد تفاوت وجود دارد . بیشتر افراد عادی کار خرید و فروش سهام را از طریق موبایل انجام می دهند . یکی از مهم ترین قسمت ها و قطعات لپ تاپ استوک و کامپیوتر پردازنده ی مناسب می باشد . باید در انتخاب پردازنده دقت زیادی داشته باشید که پردازنده ی مناسب با کار خود را انتخاب کنید . هر سری از این پردازنده ها ویژگی های خاصی به لپ تاپ ها می دهند . در این مقاله از سایت استوک شاپ به بررسی این تفاوت ها می پردازیم . می توان گفت که حدود 10 سال است که پردازنده های core i3 ، core i5 ، core i7 وارد بازار شده اند و امروزه مردم این مدل ها را به خوبی می شناسند .

laptopویژگی های منحصر به فرد به کار رفته در لپ تاپ های ایسر و بالا بودن میزان رضایت کاربران نشان داده که این شرکت به خوبی در زمینه فعالیت خود توانسته عمل کند. ایسر محصولات خود را در سری های تراول میت، اسپین، سوئیفت، سوئیچ، نیترو و پردتور روانه بازار کرده است. در عین حال یکی از محبوبترین سری لپتاپ های ارائه شده توسط ایسر، سری اسپایر بوده که معمولاً با مجهز شدن به پردازنده Core i7 نسل هشت، خیال کاربران را از خرید محصولی کاربردی راحت خواهد کرد. گیمرها آشنایی کاملی با لپ تاپ های msi دارند. با توجه به اینکه MSI به عنوان یک نام قدیمی در این بازار شناخته می شود، محصولات خود را در سری های گیمینگ G، کلاسیک C، ورک استیشن W و مین استریم P روانه فروشگاه ها می کند. توجه داشته باشید هر کدام از سری های بیان شده با زیر مجموعه گستردهای که دارند، برای گیمرها تنوع بالایی ایجاد کردهاند.

راز لپ تاپ

زمان تحویل کالا به چه صورت است؟ در فروشگاه بهروز اولویت ما ارسال سریع کالا به مشتریان میباشد. کالاها و لپ تاپ استوک قبل از قرارگرفتن در فروشگاه کلیهی مراحل تست را گذراندهاند. با این حال ما پس از ثبت سفارش یک بررسی اجمالی نهایی از دستگاه انجام داده سپس آن را برای ارسال آماده میکنیم. در این بررسی که تمرکز آن در درایورهای نرم افزاری است، دوربین، میکروفون، وای فای و درایورهای صدا مجددا بررسی میشوند تا از نصب بودن درایورهای آن ها اطمینان حاصل شود. سپس بسته بندی و آماده ی ارسال میشود. کالاهای آکبند برخلاف لپ تاپ استوک پس از ثبت سفارش ارسال میشوند و نیازی به بسته بندی و تست ندارند. ارسال رایگان و یا پرداخت در محل (با پرداخت اولیهی ۱۰۰ هزارتومان بیعانه برای ثبت سفارش) در اختیار شما مشتریان قرار داده است. در شیوه ی پرداخت آنلاین ما پس از آماده سازی، دستگاه را ارسال میکنیم که معمولا پس از ثبت سفارش بعد از حدود ۲ ساعت کالا به دست شما خواهد رسید. ولی در شیوه ی پرداخت در محل به دلیل نیاز به ارسال پیک معتمد به همراه دستگاه پز سیار و به خاطر حجم بالای سفارشات، کالا بین ۳ الی ۵ ساعت پس از ثبت سفارش به دست شما خواهد رسید. در ضمن در شیوهی پرداخت در محل، هزینه پیک بر عهدهی مشتری میباشد. هنگام خرید لپ تاپ استوک، کالاهای استوک یا حتی آکبند امکان ارسال به سراسر ایران نیز وجود دارد. در ارسال به سراسر کشور ما سریعترین راه را برای شما انتخاب میکنیم و بین پست و تیپاکس گزینه ی مطلوب را انتخاب میکنیم. در ارسال تیپاکس کالا بین ۱ الی ۳ روز کاری به دست شما خواهد رسید. ولی در شیوه ی ارسال از طریق پست، بین ۲ الی ۴ روز کاری زمان خواهد برد.

laptopبا تعریفهای بالا میتوان به همهٔ ماشینهای مکانیکی محاسبه مانند خطکش محاسبه و یا چرتکه نیز بههمان صورت که برای ماشینهای امروزی بهکار میرود، رایانه گفت. البته عبارات و واژههای بهتری نیز میتواند توصیف فعالیتهای این ماشینها باشند، واژههایی مانند: دادهپرداز، سامانههای پردازش اطلاعات و همچنین کنترلگر. هنگامی که رایانههای امروزی را درنظر میگیریم، اغلب ویژگی درخور نگرشی میتوانند تمامی ویژگی که در سایر دستگاهها پردازشی که اختراع میشوند تقلید نمایند (به هر حال یقینا با سرعت پایین تر). گهگاه، این آستانه قابلیت یک محک سودمند برای شناسایی «رایانههای همهکاره» از ابزارهای با کارایی ویژه قدیمی میباشد. این تعریف «همه کاره» میتواند بصورت رسمی در این تعریف که یک ماشین معین باید بتواند رفتارهای ماشین تورینگ (Turing machine) را تقلید نماید، بکار گرفته شود. ماشینهایی که این نیازمندی را تأمین کرده باشند بهعنوان تورینگ کامل (Turing-complete) خطاب میشوند. تا هنگامی که بصورت فیزیکی تأمین فضای ذخیره نامتناهی و احتمال zero crashing وجود نداشته باشد لفظ تورینگ کامل بصورت آسان گیرانهای به ماشین با ظرفیت ذخیره سازی بالا (نامتناهی) و با قابلیت اطمینان واقعی، گفته میشود.

laptop1. ورود : منظور از ورود، وارد کردن اطلاعات در رایانه برای پردازش است. به طور مثال وارد کردن اطلاعات به سیستم رایانه ای بانک و موسسات مالی و اعتباری و واریز یا انتقال وجه به حساب خود و دیگری. 2. محو : منظور از محو، از بین بردن و حذف کردن داده ها و اطلاعات است. به طور مثال کسی با دسترسی به اطلاعات بانکی اسناد بدهکاری خود را در بانک از بین ببرد. 3. ایجاد : منظور از ایجاد، به وجود آوردن اطلاعاتی است که وجود نداشته اند. به طور مثال کسی اطلاعات خود را به طور غیر مجاز وارد سامانه طرح ترافیک می کند. 4. متوقف کردن : منظور از متوقف کردن، ایجاد وقفه و قطع جریان دسترسی به اطلاعات است. به طور مثال کسی در زمان انتقال وجه با قطع جریان دسترسی و ایجاد وقفه در زمانی که پول در حال واریز به حساب دیگری است پول را وارد حساب خود کند. 5. مختل کردن سامانه: منظور از مختل کردن سامانه ایجاد اختلال غیر مجاز در کار سیستم رایانه ای و کسب منفعت برای خود در فاصله زمانی که اختلال صورت گرفته است .

چگونه یک کامپیوتر را به زمین بزنیم

laptopدر این مقاله از سایت فروشگاه استوک شاپ قصد داریم شما را با اطلاعات و اصطلاحاتی در مورد خرید رم استوک کامپیوتر آشنا کنیم . در این مقاله به ارائه سه روش و یک سری نکات در رابطه با نصب ویندوز 11 روی سیستم های قدیمی می پردازیم. در این مقاله چندین راهکار برای بالا بردن سطح امنیت وای فای به شما ارائه می کنیم. در این مقاله قصد داریم تا درباره ی هر یک از فرمت های FAT32 و NTFS و ویژگی های هریک با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید. محصولات تولید برند وسترن دارای رنگ بندی های مختلفی هستند که هر یک از این رنگ ها بیانگر مشخصات آن محصول می باشد که در ادامه به خصوصیات رنگ آبی و سبز می پردازیم. یکی از مهم ترین فاکتور ها قبل از خرید لپ تاپ استوک یا هر سیستم کامپیوتری دیگری تشخیص نسل پردازنده آن سیستم می باشد. برای اطلاع از چگونگی تشخیص نسل پردازنده سیستم خود در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

چرا لپ تاپ برای کسب و کار کوچک دوست نیست

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت لپ تاپ لنوو دست دوم بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب