فروشگاه کتاب زبان اصلی

این روزها در فضای اینترنت سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند که کتاب‌های الکترونیکی را به صورت آنلا

توسط NEWSSALAM در 25 آذر 1399
این روزها در فضای اینترنت سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند که کتاب‌های الکترونیکی را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. کتاب‌هایی که در سایت‌های ایرانی وجود دارند، به راحتی قابل دسترس است. اما برخی از کتاب‌ها خصوصا کتاب‌هایی که به زبان اصلی هستند، ممکن است در داخل سایت‌های ایرانی یافت نشود.
فروشگاه کتاب زبان اصلی
فروشگاه کتاب زبان اصلی
 

مشکلات خرید از فروشگاه های کتاب زبان اصلی خارجی

فروشگاه‌های آنلاین کتاب زبان اصلی خارجی بسیار زیادی وجود دارد که البته خرید از آن‌ها برای ایرانیان کار آسانی نیست. این فروشگاه‌ها کتاب‌های الکترونیک خود را از طریق درگاه‌های مخصوصی به فروش می‌رسانند و برای خرید کتاب زبان اصلی موجود در آن‌ها حتما باید دارای یک حساب بانکی و یک مستر کارت باشید. اگر این دو شرایط را ندارید، پس باید قید خرید از این سایت‌ها را بزنید. این موضوع به خصوص برای دانشجویان، اساتید و حتی پزشکانی که به دنبال کتاب الکترونیکی زبان اصلی هستند، بسیار مشکل آفرین شده است، چرا که برخی از دروس دانشجویان و یا بسیاری از کتاب‌هایی که اساتید در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند، از روی کتاب‌های زبان اصلی هستند و گاهی کتاب‌های ترجمه شده آن‌ها ممکن است همانند خود کتاب اطلاعات را منتقل نکند. پس چاره چیست؟

فروشگاه کتاب زبان اصلی ایبوک رالی

فروشگاه کتاب زبان اصلی ایبوک رالی این مشکل را حل کرده است. سایت دانلود کتاب ایبوک رالی با خرید کتاب از فروشگاه‌های آنلاین کتاب‌های زبان اصلی و قرار دادن آن‌ها در آرشیو خود در داخل سایت، کار را برای کاربران آسان ساخته است. ایبوک رالی این امکان را به شما می‌دهد که کتاب های مورد نظرتان را بدون نیاز به داشتن حساب ارزی تهیه کنید. این سایت هم اکنون بزرگترین ارشیو کتاب‌های زبان اصلی را در خود جای داده و آن‌ها را در اختیار کاربرانش قرار داده است.

نحوه دانلود کتاب‌ الکترونیکی از فروشگاه کتاب زبان اصلی ایبوک رالی چگونه است؟

خرید از فروشگاه کتاب زبان اصلی ایبوک رالی اصلا پیچیده نیست. این سایت بخشی را برای خرید و یا سفارش کاربران در نظر گرفته که به محض ورود به سایت آن‌ را خواهید دید و در هر مرحله راهنمایی‌های لازم برای انجام مراحل کار کاملا شفاف توضیح داده شده است.

۱٫ کتاب‌های زبان اصلی موجود در سایت را خریداری کنید.

خرید و دانلود کتاب‌‌های مورد نظر شما از سایت ایبوک رالی (به آدرس https://ebookrally.ir ) با جست و جوی نام کتاب یا نویسنده آن آغاز می‌شود. پس از وارد کردن آن در باکس جست و جو و سپس کلیک بر روی آیکون ذره‌بین، جست و جوی کتاب مورد نظرتان توسط ایبوک رالی از میان میلیون‌ها کتاب انجام شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد. سپس با پرداخت هزینه می‌توانید آن را دانلود کنید. تنها با یکبار استفاده از سایت ایبوک رالی شاهد تفاوت آن با دیگر سایت‌ها خواهید شد که اولین آن، قیمت پایین‌تر نسبت به سایت‌های دیگر و البته سایت مرجع است. ایبوک رالی کتاب‌های الکترونیکی فروشی خود را تا ۸۰ درصد پایین‌تر از قیمت دلاری آن در سایت مرجع به فروش می‌رساند. علاوه بر این پس از خرید کتاب انگلیسی به شما یک بن تخفیف ۲۰ درصدی نیز داده می‌شود که تا یک ماه برای خرید بعدی شما قابل استفاده است.

۲٫ کتاب‌های زبان اصلی مورد نظرتان را سفارش دهید.

این دومین روش استفاده از سایت ایبوک رالی است و در مورد کتاب‌هایی است که در آرشیو ایبوک رالی موجود نیستند. در صورتی که نام کتاب را وارد کردید با گزینه سفارش کتاب رو به رو شدید، به این معنی است که کتاب شما در سایت موجود نیست. در این شرایط با کلیک بر روی گزینه سفارش کتاب، می‌توانید کتاب مورد نظرتان را سفارش دهید. گروه ایبوک رالی درخواست کتاب شما را دریافت کرده، قیمت آن را تخمین می‌زنند و به شما اعلام می‌کنند. سپس شما با پرداخت هزینه اعلام شده در عرض ۱۲ ساعت می‌توانید کتاب لاتین خود را از فروشگاه آنلاین ایبوک رالی تهیه کنید. لازم به ذکر است که ثبت سفارش هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد.   منبع
آخرین مطالب