قالیشویی پاسداران

قالیشویی پاسداران قالیشویی پاسداران را می توان یکی از بهترین قالیشویی های منطقه ی پاسداران دانست که به واسط

توسط NEWSSALAM در 26 خرداد 1400

قالیشویی پاسداران

قالیشویی پاسداران

قالیشویی پاسداران را می توان یکی از بهترین قالیشویی های منطقه ی پاسداران دانست که به واسطه مزیت های منحصر به فردی که دارد، توانسته در بین اهالی این منطقه به معروفیت بالایی برسد . این مرکز در واقع یکی از شعبه های قالیشویی ملکه است که از استاندارد های شعبه ی اصلی پیرویی می کند. این قالیشویی با توجه به نقاط قوتی که دارد، توانسته در صدر انتخاب های اهالی این ناحیه قرار بگیرد و این همان فاکتوری بوده که آن را از نظر سایر رقبا متفاوت نموده است . ما در این مقاله قصد داریم تا مروری بر این مزیت ها داشته باشیم و شما را بیشتر با قالیشویی پاسداران آشنا سازیم . لذا اگر جزو ساکنین این ناحیه هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید .

ویژگی های قالیشویی پاسداران

قالیشویی پاسداران قبل از افتتاح خود، نیاز سنجی های مختلفی در این منطقه انجام داده و سپس خدمات خود را بر اساس این نیاز ها ارائه نمود . همین مورد سبب شده تا بسیاری از ساکنین به سرعت جذب آن شوند . ما در این مطلب چند مورد از شاخص ترین مزیت های این قالیشویی را برای شما ذکر می کنیم که مطابق استاندارد های اصلی شعبه ی مرکزی قالیشویی ملکه است .

سرعت عمل بالا

سرعت عمل یکی از مهم ترین مزیت هایی است که در قالیشویی پاسداران بدان توجه می شود . این مرکز برای زمان مشتریان خود اهمیت بسیار زیادی قائل است و به همین جهت آن ها پیک های مختلفی را استخدام کرده اند که به خوبی با این ناحیه آشنایی دارند . آن ها بعد از اولین تماس شما، از طریق خلوت ترین مسیر ها به محل مورد نظر رسیده و سفارشات شما را دریافت می کنند . این پیک ها بعد از تیمز نمودن فرش، سفارش ها را با همان سرعت از قالیشویی به دست شما می رسانند . از طرفی دیگر خود قالیشویی در منطقه ی پاسداران قرار دارد که این مورد دسترسی مشتریان و پیک ها را بسیار سریع تر می سازد .

نیرو های متخصص در قالیشویی پاسداران

این مرکز همواره نیروی انسانی را به عنوان بزرگترین سرمایه خود تقلی نموده است. بدین جهت آن ها کارشناسان ویژه ای را استخدام کرده اند که به خوبی با تار و پود فرش آشنایی دارند و می دانند که  هر لکه چه ساختاری دارد و با چه موادی تمیز می شود. افزون بر این،کارشناسان همواره از بهترین مواد شوینده ی خارجی برای تیمز کردن فرش مشتریان استفاده می نمایند. این موضوع عاملی بوده که سبب شده تا تک تک فرش های خارج شده از این قالیشویی در بهترین وجه خود تمیز شده باشند .

استفاده از تجهیزات پیشرفته

قالیشویی ملکه همواره مدرن ترین ماشین آلات در زمینه شستشو فرش را به کار می گیرد . این موضوع باعث شده تا خطای انسانی در طی پروسه ی شستشو به حداقل میزان ممکن برسد . از طرفی دیگر هزینه های اضافی ناشی از نیروی کار هم کاهش پیدا کرده و سرعت عمل نهایی هم بیشتر می شود . این مورد باعث شده تا میزان رضایت مشتریان از قالیشویی پاسداران به حداکثر میزان ممکن برسد .

تعرفه های پایین

تعرفه موضوع دیگری است که مشتریان هرگز از آن غافل نمی شوند . با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده، اولویت اول مردم همواره کمترین هزینه ها می باشد. این موضوع در سیاست گذاری های قالیشویی ملکه به خوبی تبلور پیدا کرده. این مرکز کمترین قیمت ها را برای مشتریان در نظر گرفته است . این تعرفه ها به گونه ای است که بسیاری از مشتریان هنگامی که آن را با خروجی کار مقایسه می کنند، آن را بسیار ناچیز می دانند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن