نرم افزار گرامرلی

محتوا  پنهان  1 نرم افزار گرامرلی 2 گرامرلی، نرم افزار اصلاح گرامری متون انگلیسی بصورت آنلاین 2.1

توسط NEWSSALAM در 26 آذر 1399

نرم افزار گرامرلی

یکی از شایع ترین ایراداتی که در هنگام نگارش متون انگلیسی پیش می آید، غلط های املایی و انشایی و عدم رعایت قوائد گرامری است. غالب دانشجویان در هنگام ویرایش مقالات انگلیسی خود به نرم افزاری احتیاج دارند که اشتباهات نگارشی را آن ها گوشزد کند. برای افرادی که در حال طی کردن مراحل اپلای هستند، بسیار مهم هست که مکاتبات خود را با اساتید و دانشگاه های خارجی، عاری از هر گونه اشتباهات نگارشی و گرامری انجام دهند. بررسی گرامر متون انگلیسی و رفع این ایرادات، تنها در توان متخصصی است که در زبان انگلیسی تبحر کامل را دارد. اینجاست که اهمیت نرم افزار تصحیح متون انگلیسی هویدا می شود. نرم افزار های مختلفی برای تصحیح گرامر متون انگلیسی معرفی و عرضه شده اند. هر نرم افزار قابلیت ها کاربرد هایی دارد. از نرم افزار گرامرلی به عنوان بهترین نرم افزار ویرایش متن انگلیسی یاد می شود.   جهت بررسی گرامر متون انگلیسی خود با نرم افزار گرامرلی از طریق سامانه ایران پیپر اینجا کلیک کنید.  
نرم افزار Grammarly

گرامرلی، نرم افزار اصلاح گرامری متون انگلیسی بصورت آنلاین

گرامرلی (grammarly.com)، بهترین نرم افزار آنلاین برای شناسایی و رفع اشتباهات نگارشی و املایی در متون انگلیسی است. نرم افزار گرامرلی با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته خود که قدرت گرفته از میلیون ها مقاله بررسی شده است، گزینه های مناسبی جهت رفع این ایرادات پیشنهاد می دهد. این نرم افزار در دو نسخه رایگان و پرمیوم ارائه میشود. نسخه پرمیوم این نرم افزار با استفاده ۲۵۰ قاعده گرامری و نگارشی زیان انگلیسی، متن مورد نظر را بررسی کرده و ایرادات مشاهده شده در متن را به کاربر ارائه می دهد. جهت بررسی گرامر متون انگلیسی خود با نرم افزار گرامرلی از طریق سامانه ایران پیپر اینجا کلیک کنید.

قابلیت های نرم افزار گرامرلی

کارت های گرامرلی (در نسخه رایگان نرم افزار گرامرلی نیز موجود است.)

این نرم افزار علاوه بر این که بررسی گرامر متون انگلیسی را انجام می دهد . توصیحاتی در مورد قوانین گرامری را به ما می دهد . همچنین راهنمایی می کند که چگونه از تکرار اشتباهات مشابه در آینده جلوگیری کنیم .

گزارشات دقیق (در نسخه رایگان نرم افزار گرامرلی نیز موجود است.)

گزارشی از جزئیات مواردی که رخ داده است بیان می شود . از جمله نوشتن صحیح کلمات ، سرقت ادبی ، گرامر که باعث می شود زمان کمتری را برای اصلاح متن خود صرف کنیم .

بررسی سرقت ادبی (صرفا نسخه پرمیوم )

یکی دیگر از خدمات این سایت این است که متوجه شود آیا متن نوشته شده کپی شده از منابع دیگر یا همان سرقت ادبی است یا خیر. توجه شود که اگر بخواهید از این قسمت نرم افزار گرامرلی استفاده کنید ، حتما باید اشتراک ماهانه این نرم افزار را خریداری کرده باشید .

پیشنهاد کلمه (صرفا نسخه پرمیوم )

معرفی مترادف ها برای کلماتی که در متن بسیار تکرار شده اند .

تفاوت اکانت رایگان و اکانت پرمیوم گرامرلی

نسخه رایگان گرامرلی بخش محدودی از خدمات گرامرلی را ارائه می دهد. برای دسترسی به کلیه خدمات سایت گرامرلی، باید نسخه پرمیوم آن را تهیه کنید. تفاوت های نسخه رایگان اکانت گرامرلی و نسخه پولی اکانت گرامرلی در ادامه اشاره شده است.
  • در نسخه رایگان گرامرلی با استفاده از ۱۵۰ قاعده گرامری، ایرادات نگارشی را بررسی می کند. ولی در نسخه پرمیوم، بیش از ۲۵۰ ایراد گرامری و املایی را در بررسی گرامر متون انگلیسی پیدا خواهد کرد .
  • اکانت گرامرلی در نسخه پرمیوم، کلمات مترادف زیادی را برای استفاده در متن به شما پیشنهاد می دهد .
  • نسخه پرمیوم اکانت گرامرلی بر خلاف اکانت رایگان گرامرلی، بررسی سرقت ادبی انجام می دهد. این ابزار از دیتابیس حدود ۱۶ میلیون مقاله برای تعیین این که متن نوشته شده اصل یا کپی می باشد، استفاده می کند.
مقایسه اکانت رایگان گرامرلی با اکانت پرمیوم
    جهت بررسی گرامر متون انگلیسی خود با نرم افزار گرامرلی از طریق سامانه ایران پیپر اینجا کلیک کنید.

مقایسه نرم افزار گرامرلی با Word spell checker

در یک آزمایش، تفاوت بین نرم افزار Word spell checker و گرامرلی را بررسی شده است . یک متن ۲۰۰۰ کلمه ایی را عینا درون هر دو نرم افزار قرار داده شده است. حالا با بررسی گرامر متون انگلیسی داده شده به هر دو نرم افزار، نتایج زیر بدست آمد . Word spell checker حتی یک ایراد گرامری از متن نتوانست بگیرد ، اما نسخه رایگان نرم افزار گرامرلی ۱۶ مورد و نسخه پرمیوم آن حدود ۹۶ ایراد را پیدا کرد .
مقایسه Word spell checker با اکانت گرامرلی رایگان و اکانت پرمیوم گرامرلی

دانلود نمونه فایل تصحیح گرامر شده با نرم افزار گرامرلی

برای بررسی دقیق تر قابلیت های نرم افزار گرامرلی، یک نمونه فایل word وارد نرم افزار گرامرلی کرده و خروجی نرم افزار برای دانلود قرار داده شده است.

دانلود نمونه فایل word

دانلود خروجی نرم افزار گرامرلی

تصحیح گرامر متون انگلیسی با اکانت گرامرلی تنها ۹۵۰۰ تومان!

خرید اکانت پرمیوم گرامرلی بعلت تحریم های بعلت تحریم های مالی بسیار مشکل شده است. به علاوه هزینه اکانت پرمیوم سالانه گرامرلی بیش از یک و نیم میلیون تومان است که عملا خرید آن را برای کاربران ایرانی غیر ممکن کرده است. ایران پیپر، با دسترسی های گسترده خود، امکان دسترسی به خدمات سایت گرامرلی را برای پژوهشگران و محققان ایرانی فراهم کرده است. هم اکنون این خدمات، با هزینه ای بسیار اندک (تنها ۹۵۰۰ تومان!) از طریق سامانه ایران پیپر امکان پذیر است. دانشجویان و نویسندگان ایرانی، با ارسال فایل های خود در سامانه خودکار ایران پیپر، گزارش کامل غلط یابی املایی و نگارشی با اکانت پرمیوم و نامحدود گرامرلی دریافت کنند. جهت بررسی گرامر متون انگلیسی خود با نرم افزار گرامرلی از طریق سامانه ایران پیپر اینجا کلیک کنید. source
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن