آمریکایی ها نگران Omicron هستند - و آماده هستند تا بیشتر اقدامات احتیاطی را انجام دهند

[ad_1] به Pollapalooza، نظرسنجی هفتگی ما خوش آمدید. پس از نزدیک به دو سال زندگی در یک بیماری

توسط NEWSSALAM در 12 آذر 1400
[ad_1]

به Pollapalooza، نظرسنجی هفتگی ما خوش آمدید.

پس از نزدیک به دو سال زندگی در یک بیماری همه گیر، بسیاری از آمریکایی ها شروع به بازگشت به زندگی "عادی" کرده اند.

بر اساس مطالعه نوامبر توسط Yahoo News / YouGov، 74 درصد از آمریکایی ها می گویند که زندگی آنها به حالت عادی بازگشته است. اما نسخه جدید کووید-19، omicron، می‌تواند بار دیگر احساس آمریکایی‌ها در مورد بازگشت به زندگی خود را قبل از کووید تغییر دهد. نظرسنجی اخیر YouGov نشان داد که 33 درصد از آمریکایی ها می گویند که تا حدودی نگران نوع omicron هستند و 21 درصد می گویند که بسیار نگران هستند. سایر نظرسنجی ها یافته های مشابهی دارند: نظرسنجی اخیر توسط The Hill / HarrisX نشان داد که 41 درصد از رای دهندگان تا حدودی نگران و 27 درصد بسیار نگران بودند.

سازمان بهداشت جهانی در 26 نوامبر، اندکی پس از آنکه مقامات آفریقای جنوبی به این گزینه اشاره کردند، omicron را به عنوان "گزینه ای برای نگرانی" طبقه بندی کرد (اگرچه آزمایش مجدد نمونه های قدیمی نشان داد که omicron حدود یک هفته قبل در اروپا بوده است). اما در این مرحله اطلاعات زیادی در مورد این گزینه وجود ندارد. به عنوان مثال، ما نمی دانیم که انتقال omicron در مقایسه با انواع دیگر چگونه است و شدت عفونت omicron نیز نامشخص است.

هنوز مطالعات زیادی در مورد نحوه واکنش آمریکایی‌ها به نوع omicron وجود ندارد، اما مطالعه YouGov در 30 نوامبر نشان داد که 38 درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که این گزینه برای همه آمریکایی‌ها، چه واکسینه‌شده و چه واکسینه نشده، خطر جدی دارد. پاسخ دهندگان در مورد سطح ریسک گزینه مطمئن نیستند. و این کشور معتقد است که محدودیت ها در راه است. مطالعه هریس نشان داد که 87٪ از بزرگسالان معتقدند که نوع omicron کم و بیش احتمال دارد به نرخ بالاتر موارد و محدودیت‌های جدید منجر شود. اما به نظر می رسد آمریکایی ها آماده اتخاذ تدابیر احتیاطی هستند. مطالعه‌ای که توسط Morning Consult در 29 تا 30 نوامبر انجام شد، نشان داد که بسیاری از آمریکایی‌ها مایلند اقدامات احتیاطی زیادی را برای جلوگیری از گسترش omicron انجام دهند، مانند استفاده اجباری از ماسک‌ها و ترویج واکسیناسیون و واکسن‌های تقویت‌کننده. با این حال، آمریکایی ها کمتر طرفدار تعطیلی مشاغل یا تأسیسات دولتی برای مبارزه با Omicron بودند - تنها 44 درصد از آن حمایت کردند.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که واکسن‌های کنونی ممکن است در برابر اومیکرون کمتر مؤثر باشند، اما در نشستی در روز چهارشنبه در مورد اولین مورد اومیکرون در ایالات متحده، دکتر آنتونی فائوچی، افسر ارشد پزشکی رئیس‌جمهور، تاکید کرد که آمریکایی‌ها هنوز باید واکسن اولیه آن را دریافت کنند و تقویت کننده.

در واقع، یکی از دلایلی که چرا گزینه‌ها همچنان به وجود می‌آیند این است که بیشتر نقاط جهان واکسینه نشده‌اند. محققان دریافتند که سطوح پایین واکسیناسیون باعث می شود کووید-19 راحت تر پخش شود و شانس جهش ویروس را افزایش دهد. و اکنون تنها حدود 55 درصد از جمعیت جهان تنها یک دوز واکسن دریافت کرده اند، و این تعداد در کشورهای کم درآمد به 6 درصد کاهش می یابد. در آفریقای جنوبی، جایی که omicron برای اولین بار شناسایی شد، تنها 29 درصد از جمعیت حداقل یک دوز واکسن COVID-19 دریافت کردند.

اکثریت آمریکایی ها (76 درصد) به Morning Consult گفتند که ارائه واکسن به کشورهای کم درآمد برای کنترل omicron مهم است، اما کشورهای فقیرتر مدت طولانی است که به دلیل مشکلات توزیع و هزینه واکسن به واکسن دسترسی ندارند.

در اواخر تابستان و اوایل پاییز، دولت بایدن به دلیل تشویق آمریکایی‌ها به جستجوی واکسن‌های تقویت‌کننده، با توجه به اینکه کشورهای فقیرتر با دسترسی به واکسن‌ها با مشکل مواجه هستند، مورد انتقاد قرار گرفت. اما اکثر آمریکایی ها، در آن زمان و اکنون، از گرفتن عکس های تقویت شده برای دفاع از خود حمایت می کنند. در همان نظرسنجی Morning Consult، اکثریت قوی از بزرگسالان در ایالات متحده (70 درصد) گفتند که تقویت کننده ها یک اقدام مهم برای مبارزه با گزینه جدید است. بر اساس مطالعه‌ای که توسط Echelon Insights انجام شد، حتی قبل از شناسایی نوع omicron، تعداد آمریکایی‌هایی که بوستر دریافت می‌کردند افزایش یافت. تعداد رای دهندگان ثبت نام شده که اعلام کردند تقویت کننده را دریافت کرده اند بین اکتبر و نوامبر 15 درصد افزایش یافته است.

تمایل آمریکایی ها برای دریافت واکسن های تقویت کننده و به اشتراک گذاری واکسن ها با سایر کشورها نشانه خوبی است، اما بسیاری از مردم جهان واکسینه نشده اند. این بدان معناست که در حالی که واکسن‌ها در برابر کووید-۱۹ مؤثر بوده‌اند، احتمال دارد تا زمانی که اکثر جمعیت جهان واکسینه نشده‌اند، انواع واکسن‌ها ظاهر شوند.

نیش های دیگر پرسشنامه

  • چارلی بیکر، فرماندار ماساچوست، دومین فرماندار محبوب آمریکا، چهارشنبه گفت که سال آینده برای سومین دوره نامزد نخواهد شد. بیکر همیشه در ایالتی به آبی مانند ماساچوست کمی خارق‌العاده بود، اما احتمالاً موفقیت خود را مدیون جذابیت خود برای رأی‌دهندگان میانه‌رو بود. او همچنین از منتقدان دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بود. اما اکنون، طبق نظرسنجی اکتبر که توسط Public Policy Polling به نمایندگی از انجمن فرمانداران دموکرات انجام شد، جمهوری خواهان در این ایالت ممکن است به دنبال معرفی فردی باشند که بیش از دستور کار ترامپ را بپذیرد. اکثریت زیادی از رای دهندگان جمهوری خواه در این ایالت (75 درصد) نامزدی را ترجیح می دهند که از دستور کار ترامپ استقبال کند و 50 درصد نیز اگر انتخابات مقدماتی در روز رای گیری برگزار شود، جف دیل جمهوری خواه مورد حمایت ترامپ را به جای بیکر انتخاب می کنند. و از آنجایی که بیکر کنار گذاشته شده است، دیل تنها نامزد برجسته جمهوری خواه است که نامزد شده است. (دو جمهوری خواه دیگر در این رقابت حضور دارند، اما آنها دارای مشخصات پایین تری هستند.) در حال حاضر، طرف دموکرات سه نامزد اصلی دارد که برای نامزدی رقابت می کنند، اما به نظر می رسد همه نگاه ها به دموکرات ارشد مائورا هیلی و پیوستن او به آن است. مسابقه.
  • روز چهارشنبه، دادگاه عالی استدلال‌هایی را درباره قانون می‌سی‌سی‌پی که اکثر سقط جنین‌ها را پس از 15 هفته بارداری ممنوع می‌کند، شنید و به نظر می‌رسد قضات دادگاه محافظه‌کار در سؤالات خود پیشنهاد کرده‌اند که مایلند از قانون می‌سی‌سی‌پی حمایت کنند - و شاید حتی روو علیه وید را لغو کنند. همانطور که همکار من آملیا تامسون دی در اوایل این هفته نوشت: نظرسنجی ها به طور مداوم نشان می دهد که اکثریت قوی آمریکایی ها نمی خواهند روو لغو شود. در عین حال، دیدگاه آمریکایی ها در مورد این موضوع مبهم است: طبق مطالعه بنیاد خانواده کایزر در اوایل سال گذشته، اکثر آنها خواهان محدودیت هایی برای سقط جنین هستند، اما تنها 28 درصد فکر می کنند که انجام این روش بسیار آسان است. در مورد قانون می سی سی پی به طور خاص، مطالعه ای توسط Economist / YouGov در اوایل نوامبر نشان داد که آمریکایی ها تقسیم شده اند: 42 درصد از بزرگسالان این قانون را تایید می کنند و 42 درصد مخالف هستند.
  • هفته گذشته، هیئت منصفه جورجیا، سه مرد سفیدپوست را به قتل آمو آربری، مرد سیاهپوستی که در حین فرار توسط مردان تعقیب و تیراندازی شد، مقصر تشخیص داد. بر اساس نظرسنجی اخیر Morning Consult، اکثر آمریکایی ها (68 درصد) احکام هیئت منصفه را تایید می کنند و 65 درصد موافق هستند که عدالت اجرا شده است. این ممکن است ربطی به این داشته باشد که چگونه دادستان ها در استدلال های خود به نژاد یا تعصب روی نیاورده اند. نظرسنجی Morning Consult نشان می دهد که سیاه پوستان (77 درصد) و سفیدپوستان (67 درصد) آمریکایی ها نیز این حکم را تایید می کنند.
  • در اواسط نوامبر، کایل ریتنهاوس پس از تیراندازی به سه مرد، کشته شدن دو نفر و زخمی کردن یک نفر دیگر در جریان اعتراضات تابستان گذشته علیه تیراندازی پلیس به جیکوب بلیک در کنوشا، ویسکانسین، از همه اتهامات تبرئه شد. بر اساس نظرسنجی مورنینگ کانسالت، این پرونده بر این موضوع متمرکز بود که آیا ریتن هاوس برای دفاع از خود یا هوشیاری عمل کرده است و اینکه آمریکایی ها چگونه به این حکم نگاه می کنند تا حد زیادی به موضع آنها در مورد آن بستگی دارد. آنها دریافتند که 87٪ از کسانی که فکر می کنند Rittenhouse از مردم محافظت می کند، حکم را تأیید می کنند، در حالی که 77٪ از کسانی که فکر می کنند Rittenhouse برای تحریک خشونت در کنوشا است، این حکم را تایید نمی کنند. به طور کلی، آمریکایی‌ها در این حکم کاملاً اختلاف نظر داشتند، به طوری که 43 درصد از آمریکایی‌ها با تبرئه ریتنهاوس موافقت کردند و 39 درصد آن را رد کردند.
  • طبق مطالعه مرکز تحقیقاتی پیو، مردم سراسر جهان تبعیض نژادی و قومیتی را در ایالات متحده به عنوان یک مشکل بزرگتر از خودشان می دانند. به طور متوسط ​​89 درصد از بزرگسالان در 16 اقتصاد پیشرفته معتقدند که تبعیض یک مشکل جدی در ایالات متحده است، در حالی که به طور متوسط ​​67 درصد معتقدند که تبعیض یک مشکل جدی در کشورشان است.

تایید بایدن

بر اساس ابزار ردیابی تایید ریاست جمهوری FiveThirtyEight، 42.4 درصد از آمریکایی ها کار بایدن به عنوان رئیس جمهور را تایید می کنند، در حالی که 51.8 درصد مخالف هستند (میزان تایید خالص -9.3 درصد). در آن زمان هفته گذشته، 42.9 درصد نیز تایید و 51.8 درصد نیز مخالفت کردند (میزان تایید خالص 8.9 امتیاز). یک ماه پیش، بایدن دارای محبوبیت 42.8 درصد و رتبه عدم تایید 50.8 درصد (میزان تایید خالص منفی 8.0 امتیاز) بود.

بولتن عمومی

در میانگین نظرسنجی ما در انتخابات کنگره، جمهوری خواهان در حال حاضر با 0.6 درصد (به ترتیب 42.7 درصد تا 42.0 درصد) از دموکرات ها پیشی می گیرند. یک هفته پیش، جمهوری خواهان با 0.5 درصد (به ترتیب 42.6 درصد در مقابل 42.1 درصد) از دموکرات ها پیشی گرفتند. در ماه گذشته، رأی دهندگان دموکرات ها را با 2.7 امتیاز (43.5 درصد در مقابل 40.9 درصد) به جمهوری خواهان ترجیح دادند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب