آپدیت اینستاگرام: چگونه ویدیو IGTV را در قالب پست منتشر کنیم؟ ایران سوشال

ساخت یک استراتژی به شما احساس سوق‌دهی و اعتماد به نفس بیشتر می دهد. پیج آبی تنها تارنما تخصصی سرویس ها اینستاگ

توسط NEWSSALAM در 1 مهر 1401
ساخت یک استراتژی به شما احساس سوق‌دهی و اعتماد به نفس بیشتر می دهد. پیج آبی تنها تارنما تخصصی سرویس ها اینستاگرام عمل خویش را از شروع سال ۱۳۹۷ آغاز کرده و از ابتدای فعالیت خود هدف خود را ارائه خدمات باکیفیت و رضایت کامل مشتریان قرار داد. سایت ما اهمیت آرم اعتماد الکترونیک از وزارت صمت می‌باشد و در 24 ساعت شبانه روز پشتیبان شما دوستان عزیز می باشد. امیدواریم از کیفیت، سرعت و امنیت بالا در ارائه سرویس ها راضی بوده باشید. کلیدی کلیک بر روی مورد Tag people می‌توانید اکانت‌ها مختلفی را در پست خویش تگ کنید. همین فعالیت احتمال دیده شدن پست شما در اکسپلور را ارتقاء می دهد. عمومی می‌توانید عکس خویش را ویرایش کرده و اهمیت گزینش افکت بر روی آن جلوه تازه‌ای به آن بدهید و بعد از آن اصلی دوستان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. درحال حاضر همین شبکه اجتماعی پرطرفدار برنامه‌ای تازه حساس عنوانIG Tv (تلویزیون اینستاگرام)را معرفی کرده است. اینستاگرام یک کانال اجتماعی پرطرفدار مهم اعضا فراوان است. طبق آمار همین نتورک اجتماعی در درحال حاضر حاضر بیش از یک میلیارد کاربر دارد! به طور کلی ویدیو ها اینگیجمنت بیشتری از عکس در یافت میکنند. ویدیویی که در بخش IGTV به اکران در میاد قابلیت و امکان بیشتری به جهت رفتن به اکسپلور و قرار گرفتن در بخش مخصوص IGTV ها رو داره. برای این که بتوان به همین سوال جواب داد که پست اینستاگرام خوب تر هست یا این که IGTV، باید علاوه بر مزیت های این امکان اشتراک گذاری ویدئو، معایب آن را نیز بشناسیم. در پست هایی که به شکل آی جی تی وی به اشتراک گذارده می شوند نمی توان آمار دقیق بازدیدها، لایک ها و نمایش در اکسپلور اینستا را فهمید؛ به این ترتیب قابلیت باز‌نگری دقیق همین مدل پست ها وجود ندارد. علاوه بر همین نمی توان تشخیص داد که افراد تا کدام بخش ویدئو را مشاهده کرده اند و چه تعداد از آن ها فارغ از فشردن سوییچ تماشای ادامه کلیپ ویدیو از آن پیشین اند. به این برهان هست که بعضا از فعالان در Instagram پست های اسلایدی را ترجیح می دهند. حال بایستی یک کاور برای فیلم خود گزینش نمایید و این چیزی می باشد که به عنوان قلاب برای کاربر سناریو دیتا می شود و می بایست غایت کارایی خویش را بکنید که یک کاور مناسب به جهت فیلم خویش گزینش کنید. داشتن یک کاور مناسب منجر می شود کاربر به دیدن فیلم شما ترغیب شود. همین کاور می تواند منتخب از ویدئوی شما باشد یا می تواند یک کاور از قبل طراحی شده باشد. بدین ترتیب پس از آپدیت اینستاگرام، دیگر نیاز به انجام کاری نمی باشد و به شکل اتومات قابلیت و امکان IGTV به جهت شما فعال می شود. این قابلیت حتی برای فیلم سازان و کارگردانان نیز کاربرد داراست و می توانند برای فروش اکثر فیلم تولیدی خودشان، قسمتی از آن را کلیدی به کارگیری از IGTV منتشر کنند و اشخاص را ترغیب به خرید کردن کنند.

ابزاری دیگر به جهت به دست آوردن درآمد تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام: badges

مدیااد، به شما امداد می نماید تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود را در معتبرترین وب‌سایت‌های اهل ایران اجرا کنید و مارک خویش را در علیه دیده مخاطبان هدفتان قرار دهید. در قسمت insight اینستاگرام شبیه تصویر زیر، می‌توانید مقدار درگیری کاربران اهمیت ویدئو و همینطور retention rate مربوط به تماشای کلیپ ویدیو را ببینید. در حال‌ حاضر، IGTV به تیتر منتخب از اپلیکیشن اساسی اینستاگرام در اپلیکیشن قابل مشاهده‌است و اپلیکیشن مستقل آن به جهت اندروید و IOS در اپ‌استور موجود است. ۱- هنگامی که یک ویدئوی IGTV ساخت می‌کنید، شما به برگه ای می روید که از شما می‌خواهد تا عنوان و توضیحات ویدئو را در آن اضافه کنید. کاور ویدیو به عبارتی عکسی است که قبل از آغاز به اکران ویدیو برای مخاطبان نشان دیتا می شود. در واقعیت کاور به مانند ویترینی برای ویدیوی شماست که در اولی مواجهه، اعتنا عضو را جلب می‌کند. از بخش گالری گوشی خود، ویدئوی موردنظر را انتخاب کنید. IGTV که مخفف Instagram TV است، بستری است که حیاتی استعمال از آن می‌توان ویدئوهای حیاتی کیفیت و بیشتر از یک دقیقه (تا 60 دقیقه) را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. برای دانلود همین اپلیکیشن وارد وب سایت گوگل پلی شوید و در قسمت کاوش اسم اپلیکیشن را وارد نموده و کلید ی نصب را بزنید تا دانلود و اجرا شود. شما باید بی تردید یک تقویم محتوایی برای انتشار محتوا داشته باشید. علی الخصوص اینکه می توانید لینک سایت یا بلاگ خویش را در آن قرار بدهید و این پیوند قابل کلیک است. سالهاست در زمینه تدریس رایگان در زمینه های اینترنت، کامپیوتر و دنیای تکنولوژی کار می کنم و هدفم ارتقای تراز علمی فارسی زبانان عزیز در سراسر دنیاست. چنانچه یک عکس هزاران حرف به جهت گفتن دارد، یک ویدیو میتواند میلیون ها کلام داشته باشد. در حالی که اهداف IGTV به دقیقی تحلیل های اینستاگرام نمیباشد البته هنوز نیز می توان از کارایی ویدیو داده ها متعددی به دست آورد. در این راهنما، هر آنچه در آیتم IGTV بایستی بدانید مهم شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از تولید نتورک و ساخت سریال های مخاطب پسند به جهت بررسی کارایی شما. اینستاگرام برای اشتراک‌گذاری فیلم در تلویزیون خویش محدودیت‌ها و قوانینی طرح کرده که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنم. در صورتی که شما قبلاً کانال IGTV خود را ساخته باشید عکس پروفایل شما در آن نصیب قرار می‌گیرد. همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید در انتهای برگه همانند پلیر رایانه قسمتی برای عقب, جلو و stop نمودن فیلم وجود دارد. در ذیل تیتر هم پروفایل پیج موردنظر به یار تاریخ اشتراک‌گذاری فیلم دیده می‌شود. در همین قسمت کسانی که به وسیله شما فالو شده‌اند ، درصورتیکه فیلمی در شبکه IGTV خویش به اشتراک بگذارند برای شما سناریو داده می‌شود.
  • اپ مستقل IGTV سال 2018 معرفی شد و قرار بود پلتفرمی به جهت ارسال و سناریو ویدیوهای عمودی طولانی مدت باشد و از آن به عنوان حریف یوتیوب یاد می‌شد.
  • بعد از آن حساس کلیک بر روی آیتم Edit در بخش Cover می‌توانید کاور موردنظر خود را به جهت ویدئوی خویش گزینش کنید.
  • در واقع نصیب توضیحات تنها در زمانه بازدید ویدئو در پلتفرم IGTV قابل بازدید است.
  • در بروزرسانی های آخر اینستاگرام قابلیتی به اسم IGTV به اپلیکیشن خویش اضافه نموده میباشد که قابلیت آپلود، تماشا و دانلود ویدیوهای طولانی مدت را فراهم می کند.
تمام کاری که شما به جهت پیش‌نمایش ویدیو انجام خواهید اعطا کرد همین هست که دکمه لغرنده را به سمت سبز حرکت دهید. وقتی پیش‌نمایش ویدیو IGTV خود را ارسال می‌کنید، تیتر و توضیحات در زیرنویس فیلم نسخه برداری می‌شود. همچنین می‌توانید بر روی ویرایش جلد نمایه ضربه بزنید تا نحوه نمایش عکس روی جلد IGTV شما، در نتورک نمایه تنظیم شود. در ژوئن سال ۲۰۱۸ بود iGram io که اینستاگرام عاقبت مهم افزودن قابلیتIGTV خود؛ کانون توجه را از پلت‌فرم‌های حریف گرفت و راهی جدید برای کسب برد بیشتر پیدا کرد. در حالی که پست‌ها و داستان‌های اینستاگرام، به اعضا اجازه‌ی انتشار فیلم‌های ۶۰ یا این که ۱۵ ثانیه را می‌دهند؛ ویدیو IGTV توانایی تکثیر محتوای ویدیویی عمودی یا افقی، اهمیت فرم طولانی مدت را فراهم کرد. 6- این مرحله، سطح آخر به جهت به اشتراک گذاری کلیپ ویدیو طولانی در اینستاگرام است. و شما می توانید دارای کلیک بر بر روی گزینه post پست خویش را به اشتراک بگذارید. به جهت دانلود از IGTV یک سری راه مختلف وجود دارد که راحت‌ترین و سریع‌ترین آنها، دانلود از طریق لینک و پیوند است. حساس داشتن لینک مطالب شما می‌توانید هرچیزی را در اینستاگرام دانلود کنید.

هر اکانت می تواند چند کانال IGTV اینستاگرام داشته باشد؟

وقتی به صفحه ی IGTV وارد می شوید در ابتدا اهمیت یک صفحه ی برفکی را روبرو می شوید، ممکن است برهان اینستاگرام برای این کار، این باشد که حساس تماشای تلویزیون در ذهن شما تداعی شود. پس از کنار رفتن ورقه ی برفکی، ویدئویی از دوستان خویش خواهید دید، همین طور در پایین کاغذ هم در تب های متفاوت هم شبکه ها و اکانت هایی که کلیپ ویدیو آپلود کرده اند به جهت شما قابل بازدید می باشد. و اصلی وجود همین برنامه، به رخ اتومات وارد بخش ویدئوها می شوید. در هم اکنون حاضر می توانید اپلیکیشن IGTV را به جهت دستگاه های اندروید و ios از وب سایت گوگل پلی و mirror دانلود و کارگزاشتن نمایید. البته خوبتر می باشد بدانید که اینستاگرام این قابلیت را به جهت اعضا فراهم نموده تا بسادگی ویدئوی خویش را در مرورگر وب رایانتور و در بخش IGTV آپلود کنند. از آنجایی که IGTV برای ویدئو های طولانی می باشد شما می توانید ویدئوهایی اهمیت طول 15 ثانیه تا 60 دقیقه را در آن آپلود کنید.

چگونه نمایش های ویدئوی IGTV را تحلیل کنیم؟

این مورد از تنظیمات IGTV اینستاگرام برای ویرایش Title (عنوان)، Description (توضیحات) و افزودن ویدیو به سری‌های IGTV موجود در پیج شما به فعالیت می‌رود. تنظیمات IGTV اینستاگرام چه کاربردی دارند؟ به چه صورت تنظیمات igtv را تغییر تحول دهیم؟ برای اعمال تغییرات در تنظیمات IGTV اینستاگرام می‌توانید .... مانند هر پلتفرمی، اگر به دنبال ایجاد مخاطبی هستید، باید اطمینان حاصل نمایید که به طور تر و تمیز محتوای اصلی کیفیت را بارگذاری می کنید. اعتنا داشته باشید که شما نمی توانید ویدیو را داخل برنامه IGTV ضبط کنید، به این ترتیب ناچار می باشید حالا آن ها را به شکل جداگانه از گالری خویش آپلود کنید. زمانی که شما پست تون حذف میکنید و مجددا در پیج تون تصویب میکنید نباید انتظار داشته باشید ویو ها هم به پست تازه ارسال بشه. پس صد رد صد هر نوع تغییری که میخواید در پستتون بدید رو قبل از تصویب توصیه انجام بدید. نحوه گذاشتن عکس تمام کاغذ و فارغ از برش در پست اینستاگرام دوچندان معمولی است. در این مقاله قصد داریم روش آپلود پست در اینستاگرام کلیدی سایز حساس ... داشتن آی جی تیوی یکی از دیگر از منش های جذب فالوور و یا این که شناخته شدن برند و بیزینس شماست. هر چه میزان ویدیوهای دیدنی تر و خلاقانه تری را در این نصیب قرار بدهید مشاهده پیج شما فراتر رفته و این به این معنی که موفقیت. این فرمان سبب ساز ارتقا حیاتی آی جی تیوی در پیج های اینستاگرام شده است.

چگونه ویدیوهای IGTV را حذف کنیم؟

ممکن میباشد به جهت بخش اعظمی از کاربران اینستاگرام همین سوال پیش بیاید که چطور در اینستاگرام IGTV بگذاریم و چگونه آن را به رخ یک پست منتشر کنیم. باید گفت که قابلیت‌های اکثری به اینستاگرام طولانی تر شد تا بخش IGTV آن بهبود یابد و کار را برای اعضا بیش از پیش سهل وآسان کند. در همین نوشته اهمیت ما ملازم باشید تا به طور تام به نحوه‌ی آپلود IGTV در اینستاگرام بپردازیم. در کاغذ بعد از آن می توانید به جهت ویدئوی خویش عنوانی وارد کنید. اگر بخواهید به طور همزمان فیلم در فیسبوک نیز منتشر شود، گزینه Facebook page را روشن کنید. در ادامۀ این مطلب همه‌چیز را دربارۀ IGTV اینستاگرام یاد می‌گیریم. یکی از ویژگی‌های زیاد مهربانی که در یکسری وقت اخیر به اینستاگرام اضافه شد، IGTV اینستاگرام میباشد که به افراد این اجازه را می دهد تا ویدیوهایی بیش از یک دقیقه را در صفحه‌ی خود آپلود کنند. تا قبل از بیشتر شدن این خصوصیت به اینستاگرام، صرفا امکان تکثیر پست‌های یک دقیقه‌ای وجود داشت. برای فعال‌سازی IGTV اینستاگرام نیاز به هیچ کاری وجود ندارد و همین که اینستاگرام شما آپدیت باشد به اندازه میباشد و این قابلیت به صورت خودکار به جهت شما فعال می‌شود. به جهت آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام‌تان می‌توانید به اپ استور یا این که گوگل پلی مراجعه کنید. اینستاگرام جدیدا قابلیتی را به IGTV طولانی تر کرده است که مهم به کار گیری از آن می توانید ویدیوهای خویش را دسته بندی نمایید تا از این روش اعضا به دیدن باقی ویدیوهای خویش تشویق کنید. گذاشتن ویدیو در IGTV اینستاگرام یک عدد از روش‌های گذاشتن IGTV و ساده‌ترین نحوه است البته قبل از گذاشتن ویدیو بد وجود ندارد یک‌سری گام اضطراری به جهت همین فعالیت را بدانید تا به طور درست به آپلود فیلم بپردازید.

۱۵ نکته و ترفند درباره استوری اینستاگرام به جهت این که کاملا مسلط شوید

اگر متاع فیزیکی به بازار عرضه می‌کنید، می‌توانید از پروسه ایجاد محصول خویش ویدئویی تهیه و تنظیم کنید و به‌ اشتراک بگذارید. ویدئوهای این‌چنینی بهترین معرف برای متاع و کیفیت شماست و مخاطب را به شما نزدیکتر می‌کند. لازم به ذکر می باشد که IGTV صرفا در خویش اینستاگرام قابل استعمال نیست، زیرا شما می توانید قابل انعطاف افزار این تلویزیون شگفت انگیز را دانلود نمایید و از دیدن ویدیو درآن لذت ببرید. در ذیل صفحه، در تب‌های گوناگون هم کانال‌ها و اکانت‌هایی که ویدئو آپلود کرده‌اند به جهت شما سناریو داده می‌شوند. IGTV اینستاگرام یک پلتفرم است که با به کارگیری از آن شما می‌توانید ویدئوهای فراتر از یک دقیقه در اینستاگرام آپلود کنید. تا قبل از وارد شدن IGTV اینستاگرام، اعضا صرفا مجاز بودند ویدئوهای یک دقیقه‌ای ارسال کنند. در سکو دوم باید اظهار کرد که اینستاگرام یکی از از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی میباشد که در دسترس بودن این اشخاص را برای مردم معمولی فراهم می‌کند. در این ورقه می توانید فیلم های منتشر شده بوسیله دوستان خوب خویش را تماشا کنید. همچنین امکان تماشا دوست داستنی ترین ویدیوها در هر گروه در این قسمت وجود دارد. اکنون برگه ای مانند شکل زیر بازدید خواهید کرد که برای آپلود ویدیو می بایست بر روی مورد چرخ دنده کلیک کنید.

بررسی تب های IGTV:

اینستاگرام از این گزینه که بسیاری از کاربران همین مدل گوشی را در دست می گیرند، استفاده کرده و عمل اعضا را برای آپلود کلیپ ویدیو های عمودی سهل وآسان کرده است. مورد بعدی که برای کاربران سرزمین ما مضاعف حساس و کاربردی ست همین میباشد که یوتیوب در کشور ما فیلتر شده می باشد اما اینستاگرام در حال حاضر پابرجاست و این باعث جذب اعضا فراوان زیادی به این اپ خواهد شد. ۵ مطلب مهم کلمه‌ی اهمیت «چرا اینستاگرام من igtv نداره» ثبت شده است - دانلود کانال های اجتماعی, آموزش شبکه های اجتماعی,اندروید و آی او اس,شبکه های اجتماعی کامپیوتر, ... May 11, 2020 — IGTV اینستاگرام به یک حریف جدی برای یوتیوب تبدیل شده است. زیرا این قابلیت و امکان را می دهد در هر کدام از اسلاید ها یک جنبه را در لحاظ بگیریم که از طولانی شدن محتوا در هر اسلاید جلوگیری کند. استعمال از کپشن برای توضیح مطالب در اینستاگرام به طور کامل موءثر است اما هیچ چیز به اندازه تصاویر گویا نیست، به همین علت دارای استعمال از پست های اسلایدی می قدرت مطالب را در کنار عکس ها با هم منتشر کرد. به این ترتیب ذوق خواندن و دنبال کردن در مخاطب عمده می‌شود. حساس اعتنا به این که اینستاگرام یک پلتفرم تصویر محور است، بهترین طرز برای جذب مخاطب به کار گیری از تصاویر خوشگل و جالب است. چون اگر اشخاص حتی رغبتی به خواندن محتوا هم نداشته باشند، قطعا این تصاویر را مشاهده می کنند. البته در صورتی که یک پست از حیث خصوصیت های ظاهری خوشگل باشد ۱۰۰ درصد اشخاص به جهت خواندن آن ترغیب می شوند. آخرین سایتی که برای دانلود ویدیوهای IGTV معرفی می‌کنیم، وب سایت igram.io می‌باشد. استفاده از این وب سایت نیز مثل دو وب سایت معرفی شده دوچندان آسان می‌باشد. به جهت دانلود ویدیو IGTV خویش مثل راهنمای پایین عمل کنید. حداکثر مدت آپلود ویدیو برای اکانت های بی آلایش 10 دقیقه و برای اکانت های ثبت شده و پهناور 60 دقیقه است. همینطور حداکثر حجم ویدیو به جهت اکانت های معمولی 650 مگابایت و به جهت اکانت های تصویب شده 5.4 گیگابایت است. IGTV اینستاگرام در واقع ترکیبی از دو واژه و کلمه Instagram و TV هست که به اختصار و به جهت آسانی در گفتار IGTV نامگذاری شده است. عصر دیجیتال مارکتینگ منتوریکس قدم اخیر حرفه‌ای شدن است. ابتدا تازه ترین نسخه اینستاگرام را از app store و یا play store دریافت کنید. براین اساس دارای به کارگیری از خدمت های سرویس ها IGTV دکان ایرانی لایک که واقعی و ارزان می باشند در هزینه های خویش صرفه جویی نمایید. از این فرم می‌توانید برای ورود و یا ثبت اسم در مجله کاپریلا به کارگیری کنید. همچنین، پیشنهاد می شود که از تِم و استایل‌های دائمی به جهت ساخت اپیزودها استفاده نمایید تا یک حرفه به‌هم پیوسته از محتواهای چهره یی تولید شود. از اینجا، میتوانید مجموعه جدید بسازید یا این که ویدیو را به یک عدد از مجموعه های موجود به گفته این سایت معتبر اضافه کنید. برای شروع یک ویدیو را اهمیت زدن دکمه add to series به یک مجموعه بیشتر کنید. درصورتیکه همین او‌لین ویدیو شما در مجموعه باشد، می بایست نخستین نام و توضیحات تیم را وارد کنید. میتوانید اساسی به کارگیری از Facebook Creator Studio ویدیو های IGTV خویش را برنامه ریزی کنید تا در زمانی مشخص و معلوم ارسال شوند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن