از دست دادن کاوی لئونارد، کلیپرز را مجبور کرد تا به یک حمله مدرن NBA تبدیل شود

[ad_1] پس از به دست آوردن کاوی لئونارد و پل جورج در یک کودتای دو روزه در تابستان 2019، لس آنجلس کلیپر

توسط NEWSSALAM در 17 آذر 1400
[ad_1]

پس از به دست آوردن کاوی لئونارد و پل جورج در یک کودتای دو روزه در تابستان 2019، لس آنجلس کلیپرز به عنوان تیمی از گذشته پیش تحلیلی لیگ تهاجمی بازی کرد. آنها دائماً در میان رهبران تلاش برای جذب زوج بودند، زیرا ستاره ها و غیر ستاره ها چراغ سبز داشتند تا در محدوده میانی برای خود ضرباتی ایجاد کنند. آنها سال گذشته در لیگ پس از صعود جزو صدرنشینان بودند و با سرعت دوم پایین بازی کردند.

اما ضرورت مادر اختراع است، و وقتی کلیپرز در برابر آخرین بازی پلی آف یوتا جاز 2-2 مساوی کرد، ناگهان لئونارد را از دست دادند، آنها مجبور شدند چیزی به فکر بیفتند.

در دو بازی بعدی که هر دو کلیپرز پیروز شدند، لس آنجلس تقریباً نیمی از ضربات خود را از عمق پس از فرکانس 3 امتیاز 43.2 درصدی در چهار بازی اول سری گرفت. پس از تکمیل، او 20 درصد از دارایی خود را در انتقال استفاده کرد. تنها چهار بازی او در فصل معمولی این آستانه را به تساوی رسانده یا از آن فراتر رفته است. مانند لایب نیتس و نیوتن که حساب مستقل را اختراع کردند، کلیپرز نیز نسخه خود را از حمله مدرن NBA در مواقع ضروری اختراع کرد. اگرچه آنها در دور بعد با شکست های متوالی مقابل فونیکس سانز با 3 امتیاز 43.3 به عادت های قبلی خود بازگشتند، اما کلیپرز از آن زمان به عقب نگاه نکرده است.

هیچ عامل واحدی مسئول تغییر رویکرد نیست. جدا از باخت لئونارد، لیست تقریباً مشابه فصل گذشته به نظر می رسد. در عوض، مجموعه ای از ترفندهای کوچک با هم ترکیب می شوند تا به یک بازسازی متوسط ​​​​اضافه شوند.

حمله لس آنجلس برخی از تلاش های طبقه متوسط ​​او را در پشت قوس تغییر مسیر داد:

امسال، کلیپرز از 17.0 درصد دارایی خود در مرحله انتقال استفاده می کند که ششمین درصد بالاتر در لیگ است. در سال گذشته، آنها تنها 13.5 درصد در مرحله گذار استفاده کردند که ششمین درصد پایین ترین درصد است. بسیاری از تلاش های اضافه شده آنها برای انتقال با ضربات از دست رفته انجام می شود. آنها از جایگاه 25 سال گذشته در هل دادن پس از کشتی زنده به مقام چهارم در این فصل جهش کردند و از دویدن پس از یک چهارم مبارزه دفاعی خود به تقریبا یک سوم رسیدند. احتمالاً نتیجه یک تغییر سبک عمدی است. با جورج - که در فرکانس انتقال روشن / خاموش در سال گذشته تقریباً خنثی بود - روی زمین، کلیپرز بیشتر از بدون او وارد مرحله انتقال می شود. در همین راستا، کلیپرز فقط نیمی از فصل گذشته را از موقعیت خارج می کند.

در نتیجه، طبق آمار PBP، کلیپرز پس از کسب رتبه 24 در فصل 2020-21، اکنون از نظر کیفیت ضربه متوسط ​​در رده چهاردهم قرار دارد. آنها برای برنده شدن بسکتبال در سراسر لبه ها تلاش می کنند، مانند یک مسابقه ریاضی، نه از طریق توانایی خالص. اجرای جدید لیست قدیمی برای این منظور بسیار مهم است.

بال هایی مانند جورج، ترنس مان و نیکلاس باتوم نسبت به سال گذشته زمان بسیار بیشتری را در مهاجم و حتی در مرکز می گذرانند و کاهش یک راه خلاقانه برای افزایش انتقال و فرکانس 3 امتیاز است. لوک کنارد نیز با بهترین دیفرانسیل روشن/خاموش در تیم، گیرایی پیدا می کند. کنارد همچنین در میانه دومین فصل متوالی خود است و بیش از 40 درصد از عمق را می زند و تیراندازی او برای مسافت لس آنجلس بسیار مهم است. خط دفاعی این تیم نیز با بازی خود به طور قابل توجهی بهتر بود، زیرا در فصل گذشته برعکس بود. مان که بیشترین دقایق را در دوران حرفه‌ای خود بازی می‌کند، به عنوان یکی از گلزنان برتر تیم از روی نیمکت ظاهر شد و همچنین خلبانی در تلاش کلیپرز برای تغییر ضربه است. مارکوس موریس پدر و رجی جکسون دارای بالاترین سه امتیاز در دوران حرفه ای خود هستند.

مرکز ایزایا هارتنشتاین مهم ترین اضافه شده به لس آنجلس در این فصل بود. وجود آن بخشی جدایی ناپذیر از حفاظت است که از نظر اثربخشی کلی برابر با 9 تا ثانیه است بعد از از دست دادن لئونارد نکته مهم برای این پیشرفت، خفگی چشم های روشن در اطراف سبد است: کلیپرز از نظر درصد موثر گل های حریف در لبه در جایگاه چهارم قرار دارد. در دومین اسپکتروم، هارتنشتاین سومین درصد از تلاش‌ها برای کسب امتیاز از یک مبارزه میدانی را به خود اختصاص داد و حریفان با مشارکت هارتنشتاین 9.39 درصد کمتر از حد انتظار شلیک کردند - درصدی که با تعداد رودی گوبرت در این فصل قابل مقایسه است. او به عنوان یکی از بهترین محافظ چرخ ها در لیگ شکوفا شده است، حتی زمانی که مدافعان از چرخ به عنوان مانع استفاده می کنند، ترسناک است و او از حالت عمودی برای به چالش کشیدن ضربات آزاد استفاده می کند. تا حدی در نتیجه، این تیم همچنین بیشتر در حالت انتقالی با هارتنشتاین در زمین بازی می کند تا روی نیمکت.

این فقط بازیگران مکمل نیستند که اقتباس می‌کنند. جورج بدون همكاري مثل لئونارد در كنار او به نوع جديدي از بازيكنان تبديل شده است. راندمان گلزنی او کاهش یافته است، اما پاس گل او امسال به 27.7 درصد رسیده است که بالاترین امتیاز در دوران حرفه ای او و رتبه 5 برتر در جناحین و مهاجمان است. حتی زمانی که خود را برای پرش شماره گیری می بیند، اغلب تعلل می کند تا در پشت رنگین کمان بهتر دیده شود. جورج مدت‌هاست که کمتر از لئونارد شوت‌های میان‌برد و سه ضرب‌های بیشتری را امتحان کرده است، بنابراین به یک معنا منطقی است که کلیپرز بدون لئونارد از سبک او پیروی کند.

اما جورج در واقع بازی خود را تغییر داد. به گزارش اسپکتروم دوم، اگرچه درصد ضربه او با فصل گذشته قابل مقایسه است، اما او کرک کمتری می زند و بیشتر پاس های هجومی و داخلی می زند. وقتی او از پیک اند رول برای دیگران خلق می کند، امسال بیشتر از سال گذشته به رنگ می رسد، که فضای بیشتری برای ضربه زدن هم تیمی ها ایجاد می کند. وقتی او از انزوا خارج می‌شود، ضربات دریافتی به احتمال زیاد سه برابر می‌شود تا متوسط، که در سال‌های ۲۰۱۹-۲۰ و ۲۰۲۰-۲۱ رایج‌تر بود. اگرچه خودش بیشتر در میانه شوت می زند، اما پاس هایش کمتر منجر به گل می شود. او حتی پس از مخالفت با این انتقال، بیشتر بر آن اصرار داشت. مانند بقیه اعضای تیم، جورج تغییراتی ایجاد کرد، نه تعمیرات اساسی. اما این تغییرات جمعی در حال انباشته شدن هستند.

عناصری از حمله فعلی NBA وجود دارند که برای کلیپرز بیگانه هستند. آنها هنوز ضربه های زیادی به لبه نمی زنند. در اسپکتروم دوم، آنها همچنان در بین 10 پاس برتر در هر 100 پاس گل با درصدهای مشابه در فصل گذشته و فصل گذشته هستند. این احتمالاً به این دلیل است که جورج، جکسون، موریس و دیگران هنوز عاشق شکار پرش‌های استخدام‌کننده هستند. موفقیت تیمی همچنان به موفقیت های فردی سازندگان اعتصاب گره خورده است، اما اکنون اعتصاب ها کمی آسان تر شده اند.

البته، مکان عکسبرداری مهم است، اما برش دادن یک نگاه تحلیلی دوستانه تضمین کننده ورود آنها نیست. طبق مطالعه‌ای که توسط The Ringer انجام شد، مکان فیلمبرداری نسبت به سال‌های گذشته کمتر با موفقیت فیلم‌برداری امسال مرتبط است. و علیرغم مدرن بودنشان، کلیپرز بیست و چهارمین مهاجم رده بندی امسال است، پس از اینکه سال گذشته چهارم شد و سال قبل دوم شد. استعداد مهمتر از فلسفه است. با لئونارد و جورج کلیپرز، آن‌ها آنقدر با استعداد بودند که به راحتی می‌توانستند بدون پایبندی به مانتراهای جنبش مدرن برای تحلیل، گل بزنند. اکنون آنها در حال برخورد و خرد کردن نقاط هستند. در نتیجه کلیپرز 13 بر 12 و پنجم غرب است. آنها فصل گذشته را در رده چهارم به پایان رساندند. کلیپرز مانند سال گذشته جشن نمی گیرند، اما آن را به بهترین شکل انجام می دهند.

شاید کلیپرز پس از بازگشت لئونارد، همانطور که در ماه مارس می توانست این آشفتگی را حفظ کند و شاید کمبود تحلیل و استعداد سرانجام آنها را به اوج برساند. اما در حال حاضر، آنها بدون لئونارد مثل بقیه هستند. و مانند بقیه، آنها متوجه می شوند که تقلب ریاضی به گل بسکتبال کمک می کند. وقتی لئونارد بازگردد، متوجه خواهیم شد که آیا این درس درونی باقی می‌ماند یا اینکه آیا آنها به جنایتی که مناسب‌تر با دوران قبلی است بازگردانده می‌شوند.

جدیدترین ما را بررسی کنید پیش بینی های NBA.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن