الماس تراشکاری بهراد صنعت پارس وارد کننده الماس تراشکاری

چون درصورتیکه به صحت تعیین نشود، گوشه تحت اینسرت ممکن می باشد دارای قطعاتی که ماشین‌کاری را انجام می‌دهند عکس

توسط NEWSSALAM در 16 آبان 1401
چون درصورتیکه به صحت تعیین نشود، گوشه تحت اینسرت ممکن می باشد دارای قطعاتی که ماشین‌کاری را انجام می‌دهند عکس العمل داشته باشد. الماس تراشکاری سخت‌ترین ماده شناخته شده در جهان بوده و دشواری متوسط آن ۵ برابر کاربایدهای سمانتر است. فروشگاه ابزارماتریس منشا تخصصیخرید اینسرت و الماس تراشو بزرگترین مرکز خرید کردن ابزار تراشکاری و ابزار های صنعتی و تخصصی میباشد. برای یافتن محصول گزینه نظرتان از باکس کاوش استفاده نمایید. تراش ابزار بختیاری عرضه کننده ابزار آلات قالب سازی . اینسرت برش SANDVIK .KORLOY .WIDIA .LAMINA .WALTER .ISCAR .SECO .ARNO... اما شتاب سایش الماس تراشکاری در ماشین‌کاری فولادهای آلیاژی پرکربن کمتر است. مهم وجود آن که ابزارهای الماسی معمولاً در ماشین‌کاری چدن مهم % کربن بالا ارتفاع عمر متعددی دارا هستند البته به طور کلی ماشین‌کاری آلیاژهای آهنی و چدن به وسیله ابزارهای الماس پیشنهاد نمی‌شوند. به جهت برش دقیق انواع فلزات از ابزاری بنام الماس تراشکاری به کارگیری میکنند. اینسرت‌های سرامیکی غالبا به جهت تراش فلزات دشوار مانند استیل ضد زنگ به کار گیری می‌شوند که ارزش آنان به مراتب از اینسرت های کاربایدی ساده بالا‌تر است. نهایی حروف نشان هنده‌ی دسته براده شکن هستند که در نصیب زیر مدل‌های متعدد آن ها و کد مربوطه را بازدید می‌کنید. چهارمین کلام نشان دهنده‌ی داشتن یا این که نداشتن براده شکن و همچنین زاویه آن را نشان می‌دهد. این ویژگی به شکل یک عدد ابلاغ و اساسی سخن R مشخص می شود. محدوده‌ی زاویه‌ی گوشه‌ی الماس در گستره‌ی ۴۵ مرتبه تا ۹۰ جايگاه است. دسته‌بندی نشده Em tv آفریقای جنوبی، در قسمت پایین قاره آفریقا، برای معادن طلا و الماسش شهرت دارد .دولت آفریقای جنوبی به تیتر یکی از از بزرگ‌ ترین. تجهیزات معدن طلا به جهت فروش در بها آفریقای جنوبی مه em tv آفریقای جنوبی، در نصیب پایین مجموعه کشور ها آفریقا، برای معادن طلا و الماسش آوازه داراست .دولت آفریقای جنوبی به تیتر یک عدد از بزرگ‌ ترین. دستگاه سنگ تخت به طور معمول شامل وسیله ای به جهت گرفتن قطعه عمل است که به آن کارگیر می‌گویند. همین کارگیر می‌تواند الکترومغناطیسی بوده یا این که با خلاء کار کند.

الماس کف تراشی

معمولا صنعتگران در تارنما های خود کل دسته های اینسرت ها را اساسی بها خرید کردن درج می کنند. قیمت الماس حیاتی دقت به پارامترهای متمایز گزینش می شود. در این در بین اهمیت ترین متریال گزینش کننده ارزش سایز و رخ تیغچه تراشکاری است.معمولا سازندگان این ابزار باید استانداردهای جهانی را در محصولات خود رعایت کنند. به طور معمول ابزارهای وارداتی و تولید برندهای اعتبار و پهناور قیمت بالاتری نسبت به اینسرت های داخلی دارند. وین ابزار، دارای ترین فروشگاه اینترنتی این بار فرآورده جدیدی از اشکال الماس ها را عرضه می کند. این دستور منجر میگردد که لبه‌های قطعات فلزی و حتی غیر فلزی به جهت عملیات جوشکاری صاف بوده و مرحله قابل قبولی را ایجاد کنند. تلرانس الماس که دارای حروف انگلیسی معین می شوند، به جهت میزان اعتنا الماس به عمل می روند که غالبا در بین A به جهت دقیق ترین تا U برای اندک دقت ترین آن ها به کارگیری می شود. به جهت مثال برش های شرکت کرولوی کلیدی کد MGMN و کمپانی سندویک حیاتی کد N123 به فروش می رسند. الماس های گامزنی یا دنده زنی که غالبا اهمیت کد IR یا ER ایجاد می شوند. ماده سیمانی دیگر، براساس تیتانیوم کاربید بایندر معمولا نیکل است.
  • به الماس تراشکاری اینسرت یا تیغچه تراشکاری نیز گفته می‌شود.
  • در یک باز‌نگری کلی می توان اینطور بیان داشت که گونه های الماس قدم زنی را می توانید به دو شکل میلی متری و اینچی در بازار پیدا کنید.
  • حرف اخیر مشخص می نماید ابزار اختصاصی پرداخت کاری هست یا خشن تراشی.
  • در فرمول مندرج در شكل7ـ3 در صورتی که قطر بر حسب mmتعريف شود نتيجه را بايد بر 1000 تقسيم كرد تا شتاب برشي اهمیت واحد متر بر دقيقه به دست آيد.
سایز الماس یکی دیگر از فاکتورها می باشد که در خصوص ارتفاع حاشیه برش بوده و بایستی اصلی میزان نشیمنگاه تیغچه روی قلم منطبق باشد. اساسی ترین ویژگی همین الماس مرتبه دشواری مضاعف بالا، کاهش پیدا نکردن استحکام در دماهای بالا در حین کار و مقاومت بالا در برابر سایش می باشد. پنجمی آیتم به ما درباره ارتفاع حاشیه برش می‌گوید و بایستی مهم ترازو نشیمنگاه تیغچه روی قلم تطابق دیتا شود. همین میزان عددی طول کناره برش الماس چرخش را به ما می‌گوید.

الماس DCMT 11T308-PMK

الماس به جهت براده برداری، دنده زنی، شیارزنی، سوراخکاری، فرزکاری و بسیاری مصارف دیگر آیتم به کار گیری قرار میگیرد. زاویه از بازخورد دیواره الماس به قطعه پرهیز می‌کند. اگرچه الماس اساسی زاویه 0 جايگاه به جهت ماشین‌کاری‌های سنگین به کارگیری می‌شود. تعیین میزان سکو زاویه الماس تراشکاری مطلوب یک عدد از معیارهای حیاتی است.

الماس RXMX 12T3-M TT9080

از معایب الماس تراشکاری می‌توان به سائیده شدن آن زمان براده برداری از فولادهای قابل انعطاف و کم کربن نام برد. شما می توانید هر مدلی را خواستید اساسی بازدید ویژگی ها و عملکرد های آن خریداری کنید. تلرانس در تیغچه تراشکاری حیاتی دقت به سایز الماس متفاوت هست دقیق ترین تلرانس A و اندک اعتنا ترین تلرانس دارای صحبت U نمایش دیتا می شود. الماس تراشکاریدارای انواع هندسی متفاوتی هستند که شامل الماس سه گوش T، الماس لوزی ۵۵ درجه D، الماس چهارگوش S، الماس گرد R می باشد. به جهت پوششالماس تراشکاری از موادی شامل نیترید تیتانیوم، کربنات آید تیتانیوم، نیترید آلومینیوم تیتانیوم، نیترید تیتانیوم کروم، نیترید زیرکونیوم و الماس DLC و … به کار گیری می شود. این روکش ها جهت بالا بردن طول قدمت و مقاومت و همچنین زیبایی جنس به عمل گرفته می شود. بايد توجه داشت كه سرعت برشي مادامي كه شتاب دوران اسپيندل و يا قطر قطعه كار سوای تغيير بمانند، اثبات خواهد بود. در عمليات پيشاني‌تراشي زماني كه ابزار به سمت مركز پيشروي مي‌كند. درصورتیکه سرعت مقطع اسپيندل اثبات بماند، شتاب برش به طور مداوم تغيير خواهد كرد. اصولاً تراشكاري به عملياتي گفته مي‌شود كه توسط يك ابزار تك لبه، قطعات استوانه‌اي شكل ايجاد مي‌كند و در اكثر موردها ابزار اثبات هست در حالي كه قطعه كار مدت زمان مي‌كند.

اسپیندل موتور دسته 775

زاويه تنظيم مطلوب به حاشیه موفق امكان مي‌دهد كه پوسته‌هاي مشقت بار و ساينده را به جاي تكه تكه كردن برش بزند. به علت طبيعت مخرب پوسته‌ها، گزینش زاويه ورود مناسب روي قدمت ابزار تأثير مهمي خواهد داشت. در بسياري از ماشينهاي تراش جديد، شتاب اسپيندل به طور همزمان اصلی حركت ابزار به سمت مركز، يا به کلمه ديگر كاهش قطر، متناسب اهمیت آن، افزايش مي‌يابد. اما براي قطرهاي خيلي كوچك و نزديك به مركز اين افزايش سرعت اسپيندل به خاطر محدوديت دو موتور، قابل اجرا نمي‌باشد. همچنين درصورتیکه يك قطعه كار داراي قطرهاي متفاوت، روي سطح های مخروطي و قوس‌دار، باشد سرعت برشي بايد در ارتفاع اين تغييرات در حیث گرفته شود.

هلدر تراشکاری هرتل مدل PTTNR 2525 M22

مثلا مارک ZCC یکی از همین نمونه‌ها است که کیفیت بالایی هم دارد. گونه های متنوعی از الماس توسط ادامه مطلب همین کمپانی ها ساخت می‌شود. برای مثال اینسرت‌های سرامیکی یکی از محصولات به جهت برش فلزات سخت است.

اینسرت تراشکاری ( الماس ) ZCC جور DCMT070204-HM-YBC351

براي رسيدن به سرعت برشي واقعي، بايد محيط قطعه كار در قطر در حال برش در شتاب مدت زمان محور ضرب شود. در فرمول مندرج در شكل7ـ3 در صورتی که قطر بر حسب mmتعريف شود نتيجه را بايد بر 1000 تقسيم كرد تا سرعت برشي اهمیت واحد متر بر دقيقه به دست آيد. بسياري از اصولي سایت منبع كه براي برش فلزات کلیدی ابزارهاي تك حاشیه به كار مي‌رود براي ديگر روشها حتي عمليات فرزكاري كه در آن يك ابزار یکسری حاشیه مدت زمان مي‌كند نيز كاربرد دارد. شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خویش را در رابطه کلیدی جنس خریداری شده در کشور ایران فرآورده بنویسید.

اینسرت تراشکاری MGMN300-M VCTM20

به جور ای که اصلی قابلیت و امکان استفاده برای فلزات مشقت بار همچون فولاد، استیل و چدن می باشد. براده شکن یا چیپ بریکر الماس تراشکاری که متعلق به شرکت تولید کننده الماس و میزان مرغوب بودن فنی آن است، نوع مرحله هندسی الماس را ابلاغ می کند یا به نوعی نشانگر گل بر روی الماس است. همین بخش به جهت هر کمپانی ایجاد کننده اینسرت متفاوت است و اضطراری هست به کاتالوگ آن شرکت مراجعه شود. برای انتخاب براده شکن باید قطعه کار و روش انجام فعالیت را در نظر گرفت. در حین عملیات سنگ زنی، حرکت اولیه برشی می‌تواند به قطعه عمل یا به ابزار اعمال شود، که به هندسه آنها بستگی دارد. محیط سنگ زنی شامل ذرات سختی مانند کاربید سیلسیم یا آلومین می باشد که کلیدی یک نگه دارنده (ماتریس) به یکدیگر چسبانده شده‌اند. این الماس‌ها ابزارهایی قابل ردوبدل میباشند که به جهت براده برداری و برش کاری بر روی فلزات استفاده می‌شود. تراشکاری تفلون پلیمرساخت انواع قطعات پلیمری ایجاد انواع قطعات تفلونی ساخت گونه های پیچ و مهره تفلونی ایجاد اشکال چرخدنده ساخت گونه های قطعات هندسی مجهز... بخش سوم که یکی از از کلیدی ترین خصوصیت های هر الماس تراشکاری می باشد البته به آن اعتنا زیادی نمی شود.

الماس تراشکاری، برشکاری، دنده زنی و فرزکاری

این جور اینسرت تراشکاری که حیاتی چهار گوشه می باشد که دوضلع آن در از دوضلع دیگر بزرگتر میباشد. 1- شکل هندسی اینسرت که در شکلهای گوناگون جهت براده برداری قطعات یگانه در لحاظ گرفته شده و از هر صورت هند سی در چندین سایز و ابعاد ساخته شده می باشد . همانطور که از اسم این الماس معین میباشد به جهت تراشکاری بر بر روی مواد استیلی به کارگیری می شود. رخ همین نوع از الماس های تراشکاری به نوعی طراحی می شوند که باعث شوند چسبندگی قطعات استیل بر روی آن تاثیری نداشته باشند و در عاقبت عملکردی عالی را ارائه بدهند. یکی از عوامل حساس در قدمت ابزار آلات برشی، فرآورده ابزار است. الماس تراشکاری سخت‌ترین ماده شناخته شده در عالم بوده و سختی میانگین آن ۵ برابر کارباید های سمانتر است. الماس های تراشکاری (اینسرت تراشکاری – تیغچه تراشکاری ) به طور معمول از کاربید، کاربید میکروگرام، CBN، سرامیک، کریمت، کبالت، PCD دیاموند، فولاد با شتاب بالا و نیترید سیلیکون ساخته می شوند. همانطور که در بالا گفتیم حساس ترین ویژگی الماس تراشکاری اطمینان حاصل نمودن از برش های یکنواخت قطعات و صافی مرحله برش می باشد. البته خصوصیت هایتیغچه تراشکاری تنها در این یک مورد خلاصه نمی شود و شامل خصوصیت های ارزنده ی دیگری میباشد که در پایین به آن ها اشاره می کنیم. البته حساس ترین عاملی که در عمر ابزارهای برش تاثیر مثبت دارد، محصول خویش ابزار می باشد و صد رد صد الماس تراشکاری سخت ترین ماده ای است که در جهان شناخته شده است و دشواری میانگین آن 5 برابر فعالیت بایدهای سمانته می باشد.

شکل هندسی الماس تراشکاری (Insert Shape)

هرچند می‌توان الماس سرامیکی، سرمی یا الماس برای کاربرد‌های درخواست کننده به کار گیری کرد. گونه های پوشش حفظ کننده نیز به همین مواد الماس به جهت برش سریع‌تر بزنید و دوام بیشتر امداد می‌کند. آناتومی یک ابزار تراشکاریبیشتر چرخش اساسی استعمال از الماس قابل تعویض که در بدنه ابزار چرخش‌گیر میگردد انجام می‌شود. اما هر الماس اصلی کد های مشخصی نام گذاری می شود که از همین کد ها می قدرت کل اطلاعات را استخراج کرد و الماس مناسب را خرید. برای تعیین ابزار تراشکاری اهمیت لبه برنده، کالا قطعه عمل و شکل هندسی آن کلیدی دارد. نکته ی مهمی که می بایست مد نظر قرار دهید همین هست که فرم براده شکن هیچ ربطی به رخنه داخلی ندارد. در مورد سایر اینسرت تراشکاری باید بگوییم که ارتفاع برش باید اهمیت ترازو نشیمنگاه تیغچه بر روی قلم تطابق دیتا شود. مشخصه دارای این الماس این است که بر اساس کالا قطعه، سختی قطعه کار، جور براده برداری و جور کاربرد تقسیم بندی می شود.
آخرین مطالب