ایلان ماسک می گوید اینترنت استارلینک اسپیس ایکس اکنون در تمام 7 قاره فعال است

با وجود رد یارانه 886 میلیون دلاری FCC برای گسترش خدمات به 650000 منطقه روستایی در سراسر ایالات متحده، Starlin

توسط NEWSSALAM در 29 شهریور 1401

با وجود رد یارانه 886 میلیون دلاری FCC برای گسترش خدمات به 650000 منطقه روستایی در سراسر ایالات متحده، Starlink 54 ماهواره را به صورت فلکی خود اضافه کرد.
ماسک به درخواست میخائیلو فدوروف مبنی بر ارائه پایانه‌های Starlink در اوکراین به اسپیس ایکس پاسخ داد و گفت که "فقط برای استفاده صلح آمیز است".

ایلان ماسک گفت که سرویس اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس، Starlink، اکنون در هر قاره در دسترس است، به این معنی که به هدف خود برای ارائه پوشش جهانی رسیده است.
مدیرعامل اسپیس ایکس اواخر روز یکشنبه در توییتی نوشت: «استارلینک اکنون در تمام قاره‌ها از جمله قطب جنوب فعال است.» پست او پس از آن منتشر شد که او در روز جمعه توییت کرد که Starlink "فقط برای استفاده صلح آمیز است".
اسپیس ایکس روز یکشنبه مجموعه ای متشکل از 54 ماهواره Starlink را پس از پنج تلاش قبلی به دلیل آب و هوای بد پاکسازی کرد. این ماهواره ها به 3076 ماهواره فعال tension dur در مدار پایین زمین پیوسته اند. هدف این است که تا اواسط سال 2027 تا 42000 ماهواره داشته باشیم.
جمهوری‌خواه ایالات متحده می‌گوید تصمیم‌گیری برای تامین مالی اسپیس‌ایکس خطر برتری ارائه‌دهندگان چینی را به همراه دارد
13 سپتامبر 2022

هدف Starlink با پوشاندن زمین با هزاران ماهواره، ارائه اینترنت پرسرعت به مناطقی است که روستایی، دورافتاده، و اتصال به خدمات پهنای باند دشوار است.

اوکراین یکی از قابل توجه ترین مناطقی است که استارلینک در آن فعالیت می کند. ماسک پس از اینکه معاون نخست وزیر اوکراین، میخایلو فدوروف، در ماه فوریه از ماسک درخواست کمک کرد، پایانه های استارلینک را به این کشور فرستاد.
استارلینک علیرغم فعال بودن در هفت قاره، موفق به دریافت تأییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) برای یارانه 886 میلیون دلاری برای گسترش خدمات اینترنت به خانه‌ها و مشاغل روستایی در تقریباً 650000 مکان در 35 ایالت آمریکا نشد.
ایلان ماسک پس از درخواست کمک معاون نخست وزیر اوکراین، میخایلو فدوروف، پایانه های Starlink را به اوکراین فرستاد. عکس: duyenvietfashion
ایلان ماسک پس از درخواست کمک معاون نخست وزیر اوکراین، میخایلو فدوروف، پایانه های Starlink را به اوکراین فرستاد. عکس: AFP
FCC گفت Starlink "نتوانست نشان دهد که ارائه دهندگان می توانند خدمات وعده داده شده را ارائه دهند."
اسپیس ایکس در یک پرونده نظارتی، رد FCC را "به شدت ناعادلانه" و "از لحاظ قانون و سیاست ناقص" خواند.
آخرین آمار منتشر شده برای پایگاه کاربران Starlink در ماه مه بود، زمانی که CNBC گزارش داد که بیش از 400000 مشترک در سراسر جهان وجود دارد.

منابع: آخر أخبار التكنولوجيا

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن