برج حمل یک کابوس برای مسابقه برای دزدان دریایی است

[ad_1] به نظر می رسید که مدافع عنوان قهرمانی تامپا بای باکانیرز در دور وایلد کارت تسلط داشته باشد، از

توسط NEWSSALAM در 1 بهمن 1400
[ad_1]

به نظر می رسید که مدافع عنوان قهرمانی تامپا بای باکانیرز در دور وایلد کارت تسلط داشته باشد، از حمله سریع شماره 1 لیگ سبقت بگیرد، یکی از بهترین خطوط تهاجمی را برای جلوگیری از پاس ها غلبه کند و عملکرد بالینی را از تام بردی دریافت کند. اکنون در یک برد 4 بازی که حریفان خود را با نتیجه 132 بر 62 شکست دادند، باکس های داغ شانس 68 درصدی دارند - طبق پیش بینی های FiveThirtyEight Elo - برای راهیابی به مسابقات قهرمانی NFC.

اما تامپا بی نمی تواند منتظر یک مسابقه مجدد بالقوه در همان زمان و مکان در عنوان NFC سال گذشته باشد. این تیم هنوز باید رمز شماره 4 لس آنجلس را شکست دهد تا به آنجا برسد، و رام ها به اندازه هر تیمی مجهز هستند تا آنها را متوقف کنند.

لس آنجلس در حال حاضر تامپا بی را شکست داده است، سه هفته پس از شروع چشمگیر 7-1 رامز. همانطور که همکارم نیل پین در اوایل این هفته اشاره کرد، رام ها برادی را برای 26.7 درصد از سقوطش در این بازی تحت فشار قرار دادند، بیش از هر تیم دیگری در این فصل. اما ما همچنین می دانیم که نتایج فصل عادی حضور در پلی آف را تضمین نمی کند - فقط از نیوانگلند پاتریوتز بپرسید که برد 46 جام و سه پاس در فصل عادی در بوفالو به ما اطلاعی نداد که در راند وایلد کارت، همان تیم ها همان زمین را اشغال خواهند کرد و بوفالو اولین "بازی عالی" در تاریخ NFL را ارائه خواهد کرد.

آنها از زمانی که لس آنجلس تامپا بی را شکست داد، نزدیک به چهار ماه است که در NFL بازی می کنند و هر دو تیم دستخوش تغییرات اساسی در کادر فنی شده اند. با این حال، آنها هنوز به نحوی منطبق هستند که نشان می دهد رامز آنقدرها که تخمین های الو نشان می دهد، ضعیف نیست.

جنایت Bucs به رهبری هماهنگ کننده بایرون لفتویچ، یکی از قوی ترین واحدهای NFL است. او دومین امتیاز بالاتر را به دست آورد، دومین یارد را به دست آورد، در تهاجمی امتیازات مورد انتظار تهاجمی ESPN (EPA) در رده 1 قرار گرفت و نقض شماره 1 مقدار تعدیل شده بالاتر از میانگین دفاعی فوتبال خارجی ها (DVOA) بود. دفاع همچنین در بسیاری از مقوله های اصلی رتبه بالایی دارد. هماهنگ کننده تاد بولز واحد خود را به مقام پنجم در دفاع از نتیجه، سیزدهم در یاردهای مجاز، ششم در امتیازات مورد انتظار اضافه شده در دفاع و نهم در DVOA در دفاع هدایت کرد.

اما در حالی که حمله باکس مملو از ستارگانی است که تفاوت را ایجاد می کنند - بردی، راب گرونکوفسکی ضعیف، مایک ایوانز دریافت کننده سفید رنگ و لئونارد فورنت بک بک - مدافعان ستاره باکس شکست خوردند. شکیل بارت تنها بازیکن حرفه ای دفاعی آنها در این سال است. هافبک لاوونته دیوید و ویتا ویا تنها دو عضو دیگر از 7 بازیکن قبلی Bucs هستند که امتیازات Pro Football Focus را بیش از 70 کسب کرده اند. اگرچه پیر پل برای کمک به این فصل مصدومیت های زیادی را متحمل شده است، کلاس 46.5 او 125 از 127 مدافع در خط مقدم است.

در واقع، PFF برای برج حمل به عنوان تیم قوی‌تر ارزش قائل است. لس آنجلس با امتیاز کلی 93.2 بهترین تیم PFF در طول فصل عادی بود. حمله او پنجم (84.1) و دفاع او اول (82.5). در همین حال، Bucs در مجموع چهارم شدند (92.1)، چهارم در حمله (86.0) و 10 در دفاع (72.4).

پس از تمام این تخمین ها در دهه 80 و 90، این 70.7 مانند یک تصادف به نظر می رسد. شکستن به سطح یک واحد مشکلات دفاعی باکس را آشکار می کند: امتیاز پوشش فوق العاده آنها 89.6 دومین رتبه برتر لیگ بود، اما آنها در رتبه دهم در استاپ دویدن (57.4)، بیست و سوم در هندلینگ (51.7) و 25 در پاس دادن (25) قرار گرفتند. 68.0).

اما صبر کنید - چگونه بوکانیرز سومین فشار کوارتربک برتر لیگ را با بیست و پنجمین بهترین عملکرد پاس از طریق پاس ایجاد کرد؟ اگر حدس می‌زدید که بولز در حال موفقیت هستند، گویی که دفاع از عنوان قهرمانی آن‌ها به آن بستگی دارد، درست می‌گفتید: تامپا بای پنج یا چند مدافع را با 38.1 درصد سقوط در این فصل معمولی، بالاترین نرخ بلیتز در NFL، هجوم آورد.

اما هیچ کس در این فصل در برابر حمله برق آسا بهتر از کوارتربک نبود که با متیو استافورد از رامز روبرو خواهد شد.

بر اساس گروه آمار و اطلاعات ESPN، استافورد در رتبه بندی کلی کوارتربک (92.3)، رتبه 1 در رتبه بندی پرتاب کننده های NFL (129.5) و رتبه 3 در تاچ داون، زمانی که من در این فصل درخشیدم، رتبه 1-1 را کسب کرد. حریفان تنها در 9.6 درصد از ضربات رعد اسا خود به او ضربه زدند - پس از برادی (8.8 درصد) که دومین درصد کمترین در میان بازیکنان کوارتربک است.

نه تنها استافورد بدترین کوارتربک ممکن برای حمله با مهاجمان اضافه در سال جاری بود، بلکه دفاع باکس در حمله رعد و برق بسیار بدتر است. تامپا بای هشتم در فشار، سیزدهم در EPA دفاعی، 21 در QBR حریف خام، و 26 در کاهش مجاز سوم در هنگام ارسال 5 یا بیشتر، رتبه 26 را کسب کرد. زمانی که او چهار یا کمتر عجله داشت، همچنان از نظر فشار هشتم بود - اما در EPA دفاعی دوم، در QBR خام حریف دوازدهم و در نرخ تبدیل پایین مجاز دوم شد.

در تئوری، دوم با استعداد تامپا بی باید به پوشش تمام مدافعانی که بولز به جلو پرتاب می کند کمک کند. وقتی تامپا از گیرنده های مرد به مرد (72.5، ششمین بالاترین) به جای اینکه در منطقه (40.2، 12 پایین ترین)، سومین دیفرانسیل برتر لیگ، دفاع کند، حریفان شاهد رشد عظیمی در QBR بودند. این توضیح می دهد که چرا این تیم در مجموع در مناطق 61-39 مقابل مردان بازی کرد.

اما هنگامی که Bucs حمله برق آسا، تقسیم مرد منطقه تبدیل می شود. تنها 38.8 درصد از ضربه رعد اسا تیم در منطقه پوشش بود، اگرچه Bucs یازدهمین QBR پایین (41.6) را مجاز کرد. 61.2 درصد از فلاش های باکس در حذف حریف جلوی پوشش مردان می آید. واحد سومین QBR بالاتر در NFL (80.7) را در این بازی ها به خود اختصاص داد.

و چه کسی شماره 1 در QBR خام در برابر پوشش مردان در این فصل است؟ QB در Rams.

بحث در مورد بهترین نتایج تمرینی Bowls سخت است. او 10 تولید برتر را از واحد خود بدون تولید انفرادی از 10 محصول برتر حذف کرد. بولز همچنین شناخته شده است که از انتظارات مخالفان برای تمایلات تهاجمی خود علیه آنها استفاده می کند. وقتی در سال 2014 از بولز پرسیده شد که چرا اینقدر مکرر فلش می زند، بولز گفت: «نه اینکه شما اینقدر زیاد فلش می زنید. شما چیزهای خاصی را می بینید گاهی اوقات برای دویدن، گاهی برای جلوگیری از بالارفتن کوارتربک است، گاهی اوقات برای حفظ یک رانبک خوب در مقابل کسی که دریافت کننده خوبی است."

خب، لس آنجلس به تازگی یک بک خوب اضافه کرده است که میزبان خوبی است. پس از بازگشت قابل توجه اشک آشیل در هفته 18 در ژوئیه 2021، کام آکرز تازه کار سال 2020 از یک مبارزه تنها با 18 لمس در بازی وایلد کارت مقابل آریزونا کاردینالز، 95 یارد بالاتر رفت. اگر بولز اقدامات بیشتری برای محدود کردن تماس آکرز انجام دهد، استافورد ممکن است فرصت‌های بیشتری برای سوزاندن باکس با سلاح‌های دیگرش، از جمله Cooper Coop، سازنده‌ترین پخش‌کننده لیگ در سال جاری، و Odell Beckham Jr.، که پس از اولین بار خریداری شد، ببیند. جلسه Rams-Bucs (و تولید آن ضربه ناشی از پارگی ACL در پایان فصل رابرت وودز را کاهش داد).

همچنین از آن زمان تغییراتی در کارکنان در خلیج تامپا صورت گرفته است. آنتونیو براون هفته 3 را به دلیل کووید-19 از دست داد، برگشت، حذف شد، برگشت، سپس دوباره به دلیل… تفاوت های غیر قابل حل. آنها همچنین کریس گادوین گیرنده واید را به دلیل پارگی ACL و ریچارد شرمن (که قبل از هفته چهارم قرارداد امضا کرد) را به دلیل آسیب دیدگی ساق پا از دست دادند. رایان جنسن مرکز اصلی و کشتی گیر تریستان ورفز به دلیل آسیب دیدگی مچ پا مقابل ایگلز جدا شدند و هر دو در این آخر هفته در شک و تردید هستند. مانند لس آنجلس، تامپا بای امیدوار است بهترین کوارتربکش، فورنت، که 15 هفته به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ به میدان رفت، آنقدر قوی باشد که بتواند تاثیرگذار باشد.

برج حمل صدمات جدی دیگری نیز داشت. جردن فولر، سیگنال‌دهنده دفاعی، در فینال فصل معمولی سقوط کرد و لس‌آنجلس با بازیکن آزاد اریک ودل (که تقریباً دو سال است بازنشسته شده است) به عنوان جایگزین اضطراری قرارداد امضا کرد. اما لس آنجلس همچنین فون میلر را برای تقویت آرزوهای خود از خارج اضافه کرد. او در 9 بازی 6 گل زد.

پس از سنجش DVOA برای برجسته کردن عملکرد اخیر، "آرون شاتز" از خارج از کشور فوتبال دریافت که 29.0 درصد لس آنجلس نه تنها بالاتر از تامپا (به علاوه 26.1 درصد) است، بلکه در مجموع سومین بالاترین درصد و تنها پس از Buffalo Bills در بین بازیکنان ثابت است. -تیم های زنده در پلی آف ضرایب پلی آف آنها به دست آمده از DVOA به Bucs شانس بسیار کمتری برای پیشرفت (57 درصد) نسبت به Elo (68 درصد) می دهد.

با همه حساب ها، خلیج تامپا بذر بلندتر خود را برد. Bucs در طول طولانی ترین فصل تاریخ NFL به طور کلی بهتر عمل کردند. اما دفاع رامز قبلاً ثابت کرده است که می تواند برادی و همچنین هر کس دیگری را آزار دهد و استافورد در حمله در برابر ضعف های معدود Bucs بهترین بود.

جدیدترین ما را بررسی کنید پیش بینی NFL.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب