بهترین محل خرید و فروش ماشین برای معاملات شما

این روزها تمام بازارها متاثر از افزایش قیمت ارز روند صعودی به خود گرفته‌اند. و ما لحظه به لحظه با افزایش قیمت

توسط NEWSSALAM در 26 آبان 1399

این روزها تمام بازارها متاثر از افزایش قیمت ارز روند صعودی به خود گرفته‌اند. و ما لحظه به لحظه با افزایش قیمت کالاها روبرو هستیم. یکی از این بازارها که از همین موضوع تبعیت می‌کند، بازار خودرو است. که مدتی است با افزایش یک‌باره و عجیب خود همه را در بهت و حیرت فرو برد. در این میان اگر شما قصد خرید خودرو را دارید شاید نتوانید متناسب با بودجه‌ای که برای این کار کنار گذاشته‌اید بهترین انتخاب را داشته باشید و در این بازار ناآرام حیران و سردرگم شوید. پس بهتر است از یک روش مطمئن و با ریسک پایین این کار را انجام دهید. می‌توان برای این کار به سایت خرید و فروش ماشین که به شما قیمت‌های واقعی و کارشناسی شده را در کنار مشخصات هر خودرو ارائه می‌دهد مراجعه کنید. ما در این نوشتار سعی داریم به‌اختصار مشخصات سه خودروی چینی که در محدوده‌ی قیمتی 700 میلیون تومان قرار دارند را به شما معرفی کنیم و مزایا و معایب آن‌ها را تا حدودی بررسی نماییم. با ما همراه باشید.

هاوال اچ ۲ اتوماتیک مدل ۹۷ _محدوده قیمتی 700 تا 740 میلیون تومان

کشور چین در سال 2015، خودرو هاوال اچ ۲ اتوماتیک را در کشور خود تولید کرد و به بازارهای جهانی عرضه نمود. موتور این خودرو توان تولید 148 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متری را دارد. همچنین دارای مصرف سوخت ترکیبی 8.2 لیتر بوده و حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت را به ثبت رسانده است.

هاوال H2 اتوماتیک دارای امکانات رفاهی قابل قبولی نظیر ریموت کنترل، قفل مرکزی داخل کابین، سانروف برقی، مانیتور لمسی 7 اینچی با ورودی بلوتوث، صندلی شش جهته ی راننده و چهار جهته ی شاگرد و ..... است. از لحاظ ایمنی نیز دارای 5 ستاره‌ی ایمنی موسسه‌ی CNCAP چین است.

هایما اس ۷ توربو اتوماتیک مدل ۹۷ _محدوده قیمتی ۶۸۵ میلیون تومان

 هایما اس 7 در سال 2010 طراحی شد و تا به حال در سه مدل تولید شده است. این خودرو از سال 1394 با مشارکت شرکت هایما در ایران خودرو به تولید و مونتاژ رسید. اما در سال 1397 دستور توقف تولید آن به دلیل مصرف بالای سوخت صادر شد. و از آن پس هایما اس 7 توربو اتوماتیک مونتاژ و عرضه شد و تولید آن ادامه پیدا کرد. این خودرو دارای امکانات رفاهی مناسبی مثل کروز کنترل، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی همراه با 4 عدد بلندگو و کارت SD و بلوتوث، روکش چرمی صندلی‌ها، سانروف برقی و غیره می‌باشد.

از لحاظ فنی  این خودرو مجهز به پیشرانه‌ای است که توان تولید 170 اسب بخار و 230 نیوتن گشتاور را دارد. و شتاب صفر تا صد 10.5 ثانیه‌ای را به ثبت رسانده است. از منظر تجهیزات ایمنی نیز می‌توان به سیستم کنترل پایداری، سنسور دنده عقب، دوربین عقب و چهار عدد کیسه هوا اشاره نمود. با این وجود از موسسه‌ی CNCAP چین و مؤسسات اروپایی و بین‌المللی تاکنون ستاره‌ای دریافت نکرده است.

 این کراس اوور چینی با داشتن کابین جادار برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب است. با این حال نمی‌توان از معایب آن هم چشم پوشی کرد. به دلیل ابعاد بزرگ ماشین دید کافی به اطراف خودرو وجود ندارد. همچنین برای عملکرد مناسب پدال ترمز باید آن را بیش از اندازه فشار داد.

جک s۵ اتوماتیک مدل ۹۷ _محدوده قیمتی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیون تومان

 این کراس اوور چینی با ظاهر زیبا و اسپرت خود از سال 1393 پا به جاده‌های ایران نهاد و همچنان حضور پررنگی در بازار خودروی ایران دارد. دو صفحه نمایشگر و کیلومتر شمار با نمای اسپرت و نوع طراحی شکل هندسی دریچه‌ی تهویه آن، به این خودرو ظاهری اسپرت داده است. خودرو جک اس5 توانست به دلیل برخی فاکتورهای ایمنی نظیر سنسور فشار باد تایر، 4 عدد کیسه هوا، ترمز کمکی، ترمز abs و غیره موفق به دریافت 5 ستاره‌ی ایمنی موسسه‌ی CNCAP چین شود. علاوه بر آن از امکانات رفاهی مناسبی مثل استارت دکمه‌ای، مه شکن جلو و عقب، دوربین عقب، سانروف، روکش چرمی صندلی‌ها، فرمان برقی، صندلی برقی شش جهته ی راننده و ..... در این خودروی مدرن به چشم می‌خورد.

موتور چهار سیلندری این خودرو توان تولید 174 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن را دارد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی 7.7 لیتر و ثبت شتاب صفر تا صد 10.5 ثانیه‌ای از دیگر ویژگی‌های فنی آن است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن