بیشتر تیم‌های NBA از یک هک برای انتخاب و نقش استفاده می‌کنند: دو پسر را به گوشه‌ها می‌برند

[ad_1] در 4 نوامبر، یوتا جاز و آتلانتا هاکس چیزی را بازی کردند که در اصطلاح بازی های ویدیویی به عنوان

توسط NEWSSALAM در 30 آذر 1400
[ad_1]

در 4 نوامبر، یوتا جاز و آتلانتا هاکس چیزی را بازی کردند که در اصطلاح بازی های ویدیویی به عنوان "بازی آینه ای" شناخته می شود. کمتر از یک دقیقه از پایان بازی نگذشته بود که تری یانگ در یک پیک اند رول دریبل زد در حالی که جان کالینز و بوگدان بوگدانوویچ در کرنر ایستاده بودند. او تخمگذار را انجام داد. مایک کانلی یک پیک اند رول با بویان بوگدانوویچ و رویس اونیل در گوشه های سمت بعدی گرفت. او یک سه را از دست داد.

بارها و بارها در 47 دقیقه بعدی، دو تیم پیک اند رول را رد و بدل کردند و تیراندازان دو گوشه را پر کردند. طبق گزارش Second Spectrum، هنگامی که گرد و غبار فروکش کرد، دو تیم با هم 120 پیک اند رول با تیراندازان در هر دو گوشه بازی کردند که بیشترین تعداد در یک بازی در سال جاری بود.

این بازی فقط 72 پیک اند رول داشت بدون هر دو گوشه اشغال شده است. در آن شش دوجین بازی، تیم ها در مقایسه با 120 بازی با بازیکنانی که در هر گوشه ای حضور داشتند، به طور موثرتر ترکیب شدند. این یک نمونه بارز از یک روند بود، اما نقش انتخاب و رول لیگ اکنون شامل تنظیمات فزاینده‌ای مشابه است.

با قرار دادن شوترها در هر دو گوشه، تخلفات در اطراف لیگ سود می‌برند: در حالی که فاصله از خط پایه تا نشانه‌های هش 28 فوت است، فاصله از قوس 3 نقطه در یک گوشه تا گوشه دیگر 44 فوت است. دور کردن تیراندازها از توپ تا حد امکان فاصله را تا حد ممکن افزایش می دهد. پیک اند رول با گوشه های پر بخش مهمی از انقلاب کلی پیک اند رول است که در حال حاضر زیبایی شناسی تهاجمی را در NBA یکسان می کند. و این بخش در حال رشد است.

در فصل 2013-2014 (اولین فصلی که Second Spectrum داده‌هایی برای آن در اختیار دارد)، لیگ با گوشه‌ای خالی از سمت قوی نسبت به هر دو گوشه، پیک اند رول بیشتری انجام داد، بنابراین اطمینان حاصل شد که هر دو طرف بدن اضافی را نمی‌بینند. در رقص - - حریفان یا هم تیمی ها - فضای کاری خود را بیش از حد شلوغ می کنند. اکنون برعکس است، با فصل 2021-2022 که نشان دهنده بالاترین مقدار فعلی برای دفعات پیک اند رول در گوشه های پر شده است. و تیمی که بیشتر از همه این کار را انجام می دهد جاز است: پنج فصل با بیشترین فرکانس گوشه های پر شده در پایگاه داده Second Spectrum همگی متعلق به یوتا هستند.

جاز گوشه های کامل تری را نسبت به هرکس دیگری اجرا می کند

15 تیم برتر NBA بر اساس تعداد کرنرهای بازی شده در هر 100 مالکیت در فصل 2013-14

Rk تیم هجومی فصل انتخابات 100 شهرک نقاط شانس
1 یوتا جاز 2017-18 61.03 0.933
2 یوتا جاز 2021-22 55.08 1053 امین رایج ترین
3 یوتا جاز 2018-19 54.40 0.966
4 یوتا جاز 2016-17 52.66 0.953
5 یوتا جاز 2020-21 51.05 1038 امین رایج ترین
6 اوکلاهما سیتی تاندر 2021-22 50.89 0.874 امین رایج ترین
7 یوتا جاز 2019-20 49.25 1000
8 فونیکس سانز 2021-22 49.10 0.986
9 گاو نر شیکاگو 2021-22 49.09 0.953
10 گاو نر شیکاگو 2020-21 47.64 0.957
11 آتلانتا هاکس 2019-20 47.62 0.930
12 آتلانتا هاکس 2021-22 46.28 1032 امین شایع ترین
13 اوکلاهما سیتی تاندر 2019-20 45.92 0.935 شایع ترین
14 اورلاندو مجیک 2021-22 43.72 0.831
15 ایندیانا پیسرز 2021-22 43.64 0.939 شایع ترین

از طریق بازی های 19 دسامبر 2021

منبع: طیف دوم

از سال 2013 تا 2014، در طول یک پیک اند رول با یک فاصله دهنده در هر گوشه، جو اینگلز از یوتا و اونیل در اکثر اوقات در گوشه سمت راست رتبه های اول و دوم و برای اکثر بارها در گوشه چپ رتبه های دوم و سوم را کسب کردند. نام آنها را می توان در گوشه و کنار زمین Vivint Arena نیز حک کرد.

کوین اسنایدر، سرمربی جاز، به FiveThirtyEight گفت: «وقتی آن را به‌عنوان «آنجا بمان» توصیف می‌کنید، خیلی جذاب به نظر نمی‌رسد. اما اگر مجبور بودید آنجا بایستید و هر بار مورد اصابت گلوله قرار بگیرید، ما نمی‌گوییم که آنجا ایستاده‌اید، می‌گوییم به شما شلیک می‌شود.»

اسنایدر اعتراف کرد که اغلب شنیده است "تنها کاری که باید انجام دهم این است که در گوشه ای بایستم" از بازیکنان، اما جاز بال های محکمی دارد که فداکار هستند و ارزش نقش خود را درک می کنند. مزایای ساختار مشخص است.

البته، با گلزنان بیشتر در کرنر، تلاش برای سه کرنر در لیگ بیش از 50 درصد افزایش یافته است، از 6217 در هر 100 مالکیت در فصل 14-2013 به 9477 در این فصل. و کشش زمین به بازیکنان توپ فضای بیشتری برای حمله می دهد. دیسک‌ها به ترتیب بیش از 25 درصد افزایش یافته و از 36618 در هر 100 دارنده در سال 14-2013 به 46489 در سال جاری رسیده است.

تصادفی نیست که جاز در حال حاضر یک تخلف تاریخی قوی دارد و به ازای هر 100 مالکیت 118.8 امتیاز کسب می کند که 9.2 امتیاز بالاتر از میانگین لیگ است. هیچ تیمی در پایگاه داده Cleaning the Glass که تا فصل 2003-2004 گسترش می‌یابد، امتیازی بالاتر از میانگین این فصل کسب نکرده است. اما جاز تنها تیمی نیست که از مزایای پیک اند رول در گوشه های شلوغ لذت می برد.

هاکس به دلیل فرکانس و کارایی در هنگام دویدن در گوشه های شلوغ در میانه 15 فصل برتر فصل قرار دارد. رایج ترین شراکت پیک اند رول در لیگ یانگ و کلینت کاپلا است و چهارمین مشترک یانگ و کالینز است. هر دو ترکیب از نظر کارایی بالاتر از حد متوسط ​​هستند، اگرچه یانگ و کالینز به ویژه برجسته هستند. و بیش از نیمی از دارایی ها، از جمله هر ترکیب، در هر دو گوشه فاصله دارند. جای تعجب نیست که یانگ در این فصل NBA را در تعداد کرنرهای پر شده رهبری کرد. دلیل اینکه آتلانتا حمله خود را به گونه ای مکرر سازماندهی کرد واضح است: اگرچه هاکس ششمین فرکانس پایین ترین کرنر یا لبه را به طور کلی امتحان می کند، آنها پنجمین فرکانس بالاتر حملات را از همین مکان ها انجام می دهند. یا بیشتر انتخاب کنید و رول کنید. انتخاب و پرتاب در کرنرها کد آتلانتا برای حملات متقلبانه با ارزش است، و چه دفاعی ها اولویت دفاعی یانگ، لابی ها یا کرنرها را انتخاب کنند، هاکس هاک یک شمارنده دارند که می تواند امتیازات موثری کسب کند.

نیت مک میلان، سرمربی هاکس می‌گوید: «بیشتر خطاهای NBA در حال حاضر بسیار شبیه به هم هستند، زمانی که در یک پیک اند رول چهار اوت داشته باشند. "بعضی ها پنج خواهند داشت."

از آنجایی که پیک اند رول در گوشه های پر شده شامل چهار بازیکن است - نگهدارنده توپ، محافظ و دو فاصله دهنده در گوشه ها - آنها می توانند در زیرمجموعه ای از پیک اند رول های توزیع شده قرار بگیرند که شامل پنج بازیکن در پشت قوس است و ارتقا می یابد. توسط استیو مارس و فونیکس سانز. اما کار بازیکن پنجم در گوشه های پر شده پیک اند رول انعطاف پذیر است. او می‌تواند توپ دوم را تنظیم کند، همانطور که هاکس اغلب با کاپلا و کالینز با هم انجام می‌دهند، یا می‌تواند در خط اصلی کمین کند.

لبرون جیمز با به دست آوردن 1192 امتیاز در هر شانس، موثرترین بازیکن توپ در پیک اند رول در کرنرهای شلوغ است. اگرچه بیشترین شریک پیک اند رول او در چنین ست هایی آنتونی دیویس است، لیکرز زمانی که جیمز با دوایت هاوارد یا دی آندر جردن به گوشه های شلوغ برخورد می کند موثرتر است، به این معنی که لیکرز برای یافتن یک ستاره به این دو ستاره نیاز ندارد. جرم موثر جیمز روده سوئیچ - سه تایی رایج ترین نتیجه در این شرایط است.

لیست استادان پیک اند رول در زوایای کامل به همین جا ختم نمی شود. همانطور که به نظر می رسد تیم های موفق حداقل به یک گلزن قدرتمند برای جذب نیاز دارند، به نظر می رسد اکثر آنها شروع کننده های موثری برای پیک اند رول در گوشه های شلوغ دارند. کریس پل، لوکا دونچیچ، جرو هالیدی، کایل لوری، دونوان میچل، مایک کانلی، دیمین لیلارد و لاملو بال: همه تیم‌های پیشرو که در پلی آف رقابت می‌کنند، با حجم بالا و کرنرهای بسیار کارآمد شکار می‌کنند و می‌دوند. با توجه به موفقیت آنها در پیک اند رول کلی، این نباید تعجب آور باشد، اما نشان دهنده یکنواختی فزاینده انواع پیک اند رول است.

تصادفی نیست که بسیاری از NBA عملیات تهاجمی خود را به روش های مشابه آغاز می کنند. کمانداران امروزی به فضای زیادی نیاز ندارند و حتی زمانی که از خط فرار کرده باشند، می توانند سه تایی باز ایجاد کنند. اگر صفحه ها علامت گذاری نشده باشند، مدتی طول می کشد تا بلند شوند و لوب کامل شوند. مدافعان در رنگ یا روی خط پایه با انتخاب غیرممکن قرار گرفتن در دو مکان در یک زمان روبرو هستند. و فاصله بین این دو مکان همچنان در حال افزایش است.

با توجه به وضعیت فعلی لیگ - قوانین، انواع مجموعه مهارت‌هایی که مربیان برای بازی با هم در خط حمله انتخاب می‌کنند، اندازه زمین، تیم‌های NBA سازماندهی بهینه مجموعه‌های تهاجمی را پیدا کرده‌اند. البته، اگر یک تیم هر بار در زمین مسابقه ست های خود را به همین ترتیب شروع کند، ممکن است در برخی موارد برای قابل پیش بینی بودن جریمه وجود داشته باشد.

و خارج از استراتژی، عنصر انسانی وجود دارد: بازیکنان ممکن است از ایستادن در گوشه بارها و بارها خسته شوند، و تماشاگران ممکن است از تماشای آن خسته شوند. اسنایدر اعتراف کرد که گاهی برای اونیل نمایش های متفاوتی بازی می کند تا به شب هایش تنوع بدهد. اگر تنوع چاشنی زندگی است، پس هژمونی واقعی زوایای کامل می تواند بسکتبال NBA را به طرز مشکوکی شبیه سبزیجات پخته کند: سالم، اما در نهایت بی مزه.

جدیدترین ما را بررسی کنید پیش بینی های NBA.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن