تجارت راسل وستبروک برای جادوگران کار می کند

[ad_1] فیلم پرفروشی که راسل وستبروک را به لس آنجلس آورد، هنوز آنطور که در نظر گرفته شده بود، برای لیک

توسط NEWSSALAM در 10 آذر 1400
[ad_1]

فیلم پرفروشی که راسل وستبروک را به لس آنجلس آورد، هنوز آنطور که در نظر گرفته شده بود، برای لیکرز که بعد از پیروزی سه شنبه شب مقابل ساکرامنتو تنها 12-11 هستند، پیشرفت نکرده است. اگرچه وستبروک اخیراً بهتر از زمان سقوط خود در شروع کار بوده است، اما همچنان امتیاز کلی 2.7- در امتیاز RAPTOR ما دارد و برای رویارویی ناخوشایند مورد انتظار با لبرون جیمز در موقعیت های نیمه وقت آماده شده است - وقتی جیمز روی زمین موفق شد.

اما این معامله برای یک تیم متفاوت بسیار خوب پیش رفت - تیمی که راس را مبادله کرد.

در توافقی با پنج تیم، واشنگتن ویزاردز مونترسل هارل، کایل کوزما و سنتاویوس کالدول-پوپ از لیکرز، آرون هالیدی از ایندیانا پیسرز و اسپنسر دینویدی از بروکلین نتز را دریافت کردند. این پنج نفر پایه‌ای را در اطراف بردلی بیل مرکزی برای تیم جدید ویزاردز تشکیل داده‌اند که در رتبه‌های 13-8، چهارم در شرق، با 45 درصد شانس ورود به پلی آف در مدل ما - 18 درصد بالاتر از لیکرز، قرار دارند.

در حالی که تعدادی از بازیکنانی که لیکرز برای جایگزینی آنها امضا کرده اند، نقش کلیدی در مبارزات دفاعی تیم دارند، KCP و کوزما برای دفاع از واشنگتن برعکس عمل می کنند، که نسبت به یک سال قبل ثبات و انعطاف پذیری بیشتری دارد. و در حالی که لس آنجلس خروجی تهاجمی کمتر از امتیاز هافبک و موقعیت های مرکزی دریافت می کند، دینویدی و هارل نقش های کلیدی در تکمیل بهترین گلزنان بیل دارند.

دینویدی، هارل، کالدول-پوپ، کوزما و هالیدی اساساً نیمی از چرخش شبانه ویزاردز را تشکیل می دهند و 54.3 درصد از دقایق بازی تیم را تشکیل می دهند. آنها در مجموع دقایق اول (کوزما)، سوم (کالدول-پوپ)، چهارم (هارل)، پنجم (دینویدی) و نهم (تعطیلات) در تیم هستند و به تیم کمک کرده اند تا غیبت بازیکنانی مانند دیویس را تحمل کند. برتانس، روی هاچیمورا و توماس برایانت.

آنها همچنین در سطحی عمل کردند که تا حد زیادی توزیع زمان بازی توسط مربی جدید وس اونسلد جونیور را توجیه کرد. نه جادوگر برای پیروزی رپتور در رده بندی تعویض، از جمله هر پنج بازیکن دریافت شده در بورس وستبروک، واجد شرایط بودند. این پنج نفر مجموعاً مسئول 52.7 درصد از این بردهای تعویضی هستند (3.9 از 7.4). نه تنها این، بلکه در اکثر موارد آنها در سطح بالاتری نسبت به یک سال پیش بازی می کنند. طبق گزارش RAPTOR، تعطیلات تنها موردی است که امتیاز کلی آن کمتر از قبل از فصل است.

اکثر جادوگران جدید این جهش را انجام داده اند

امتیاز کلی RAPTOR در این فصل در مقایسه با 2020-21 برای پنج واشینگتن ویزاردز خریداری شده در معامله با راسل وستبروک

کل رپتور
بازیکن 2020-21 2021-22 DIFF.
مونترسل هارل +3.3 +5.3 +2.0
کایل کوزما -3.1 -2.0 +1.1
اسپنسر دینویدی * - +0.4 +0.4
سنتاویوس کالدول-پوپ +0.1 +0.1 0.0
تعطیلات آرون -2.2 -4.6 -2.4

* دینویدی در فصل 2020-21 فقط 64 دقیقه بازی کرد.

آمار تا 30 نوامبر 2021

برای دینویدی، دلیل واضح است: او در واقع در زمین است. او در فصل گذشته تنها در سه بازی ظاهر شد و قبل از اینکه لیگ قهرمانان آسیا را از بین ببرد. نتز از بازگشت احتمالی به پلی آف در صورت رسیدن به فینال NBA اذیت شد، اما در نهایت در دور دوم شکست خورد زیرا کوین دورانت کفش های خیلی بزرگی به پا می کرد.

دینویدی در این فصل به اندازه دوره دو ساله بروکلین که واقعاً جایگاه خود را در لیگ تثبیت کرد، تأثیرگذار نبود، اما گام های مهمی (تا اینجا) در یک زمینه کلیدی برداشت: شوتزنی با 3 امتیاز. پس از عکاسی تنها 32.6 درصد از عمق در بخش هایی از پنج فصل با نت، Dinuidi امسال 36.6 درصد افزایش یافته است. این بیش از 2 درصد بهتر از میانگین لیگ (34.3 درصد) است که به شدت آن را از وستبروک متمایز می کند که در سال گذشته 5.2 امتیاز بدتر (31.5 درصد) از میانگین لیگ (36.7 درصد) با تقریباً یک امتیاز کسب کرد. حجم مشابه 3 امتیاز.

KCP و کوزما (به همراه دنی آودیا از روی نیمکت) به ویزاردز سطحی از انعطاف دفاعی دادند که در واقع فصل گذشته نداشتند. کالدول-پوپ از نظر سختی مسابقه Bball-Index در بین 38 "بازیکن بال" که 250 دقیقه یا بیشتر در این فصل بازی کرده اند در رده یازدهم قرار دارد و از بین 265 بازیکن در رتبه 23 قرار دارد. کوزما در همین لیست در رده 67 قرار دارد (او را در 25 درصد برتر قرار می دهد)، در حالی که از نظر انعطاف پذیری در نقش های دفاعی به دلیل توانایی او در دفاع از انواع مختلف مهاجمان در رتبه 91 قرار دارد.

واشنگتن می تواند صفحه نمایش توپ را هم با لمس بیشتر تغییر دهد (25.7 درصد امسال در مقابل 24.6 درصد در سال گذشته) و به ویژه با موفقیت بیشتر. طبق گزارش Second Spectrum، زمانی که جادوگران فصل گذشته اوج و نقش خود را تغییر دادند، دفاع آنها 1131 امتیاز مالکیت داشت. در این فصل این رقم به 1011 در هر مالکیت کاهش می یابد. بر این اساس، آنها از رده بیست و یکم در امتیازهای مجاز برای مالکیت، که شامل تعویض صفحه با توپ به یک یازدهم بسیار منصفانه بود، پریدند.

دفاع نقطه دفاعی آنها نیز با KCP (و Dinwiddie) به جای Westbrook بهبود یافته است و بیشتر وقت خود را صرف توپ های اصلی می کند. جادوگران فصل گذشته بیش از هر تیم دیگری در NBA به درایو دست یافتند و از 100 مالکیت در رده ششم قرار دارند. آنها در حال حاضر اجازه می دهند حدود 1.5 درایو و 10 امتیاز کمتر به ازای هر 100 مالکیت در این دیسک ها نسبت به سال گذشته - و این علیرغم کاهش آشکار دفاع در مرکز، جایی است که دقایق رابین لوپز اکنون به هارل می رسد.

هارل و (به خصوص) کوزما نیز در بخش دفاعی ریباند بازی خود را تقویت کردند. هر کدام از آنها روی نرخ پرش حرفه ای بالایی در دفاع کار می کنند، در حالی که کوزما یکی از موثرترین پرش های NBA امسال بود. بر اساس Second Spectrum، که درصد شانس هر بازیکن را برای گرفتن ریباند محاسبه می کند، با توجه به موقعیت او نسبت به سایر بازیکنان در زمین در لحظه بیرون آمدن توپ از لبه، کوزما با دومین تفاوت بزرگ در بین 138 بازیکن که در سال جاری تاکنون حداقل 1000 شوت از دست رفته در زمین بوده اند.

جایی که هارل واقعاً کمک کرد، ایجاد یک تهدید گل اضافی بود. جایگزینی وستبروک با پنج بازیکن نقش به ویرانی حمله این تیم منجر شد. فصل گذشته، تنها بازیکنانی که میزان استفاده بالاتر از میانگین لیگ (حدود 20 درصد) داشتند، بیل (34.1) و وستبروک (30.2) بودند. دنیل گافورد با 18.9 درصد نزدیک ترین بازیکن بعدی بود. در این فصل، دینویدی (22.6 درصد)، هارل (21.1) و کوزما (20.0) به بیل (31.8) به عنوان بازیکنانی با مهارت بالاتر از میانگین می پیوندند و چهار بازیکن از پنج بازیکن دیگر در چرخش بین 16 تا 19 درصد بررسی می کنند. هارل این کار را در حالی انجام می دهد که در دوران ورزشی خود دارای سطوح بالایی هم در میزان شوت واقعی (69.2) و هم در درصد پرتاب آزاد (0.540) است که باعث می شود او حتی از زمانی که نفر ششم را به دست آورد، گلزن دوم موثرتر باشد. سال در فصل 2019-20.

محافظت از هرزنامه ها با انتخاب هارل و رول ها استفاده مؤثری از دارایی های واحد دوم است و به حمله جادوگران کمک کرد تا در حالی که Beal از زمین خارج شده است، بسیار بهتر از یک سال پیش باقی بماند: واشنگتن در فصل گذشته در خارج از زمین، تنها 102.1 امتیاز به ازای هر 100 مالکیت Beal به دست آورد. طبق آمار پیشرفته NBA. امسال این رقم 105.4 است. جادوگران با هارل در بازی 8.6 امتیاز به ازای هر 100 کسب کردند (109.0) نسبت به زمانی که او روی نیمکت بود (100.4) - بهترین امتیاز تیم.

باید دید که همه اینها چقدر پایدار است، اما واضح است که در حال حاضر تبادل اثر مورد نظر را دارد - به هر حال برای ویزاردز. به نظر می رسد واشنگتن تهدیدی برای مسابقات، اگر نه پلی آف باشد. پیش‌بینی ما نشان می‌دهد که ویز فصل 42-40 را به پایان می‌رساند، یعنی چهار بازی بهتر از پیش‌بینی‌های پیش‌فصل. شانس آنها برای حضور در پلی آف 11 درصد افزایش یافت. در همین حال، انتظار می رود لیکرز فصل را با امتیاز 37-45 به پایان برساند - پنج بازی بدتر از حد انتظار در پیش فصل.

لیکرز از وستبروک می خواست که بنر دیگری برای آنها بیاورد، اما تقریبا یک سوم فصل، لس آنجلس راه درازی برای رسیدن به پلی آف در پیش دارد. واشنگتن احتمالاً هنوز یک تیم پلی آف است تا یک مدعی واقعی، اما همچنین تیمی است با انعطاف پذیری بسیار بیشتری - چه در زمین و چه خارج از زمین - نسبت به یک سال پیش، در این فصل و بعد از آن.

جدیدترین ما را بررسی کنید پیش بینی های NBA.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن