خرید PBN

خرید PBN خرید PBN یکی از مباحث داغ این روزها...  PBN اگر میخواهید PBN بخرید در این پست

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

خرید PBN

خرید PBN یکی از مباحث داغ این روزها...

اگر میخواهید PBN بخرید در این پست بهترین PBN ها را برای خرید به شما معرفی خواهیم کرد ، پس با ما همراه باشید… قبل از هر چیزی پیشنهاد میکنم در ابتدا بدانید PBN چیست که برای دانستن این موضوع باید مطلب بک لینک pbn را مطالعه کنید. خالا که متوجه شدید pbn چی هست مینونیم منابع معتبر برای خرید PBN رو به شما معرفی کنیم و اینکه در هنگام خرید به چه چیزهایی باید دقت کنید.

بهترین منبع برای خرید  PBN کجاست؟

برای اولین پکیج آموزشی ساخت PBN توسط ناصر رسولی در ایران منتشر شد او توانسته تا به امروز بیش از 40 نوع PBN کاملاً اختصاصی را طراحی نماید که در نهایت هر سال بهترین PBN های ایران را ارائه میکند. پس با این توصیفات بهترین PBN ها در ایران متعلق به ناصر رسولی میباشد. برای خرید PBN های ناصر رسولی میتوانید با شماره تماس 09145622900 در ارتباط باشید.  

یک PBN مناسب برای خرید چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

مواردی که در زیر درج کرده ایم چک لیستی است که برای خرید PBN باید آنها را رعایت کتید تا بتوانید بهترین  PBN را تهیه کنید.
  1. وب سایت PBN حداقل روزانه 30 مطلب یونیک و غیر کپی منتشر نماید.
  2. وب سایت PBN باید از سایت هایی با اتوریتی حداقل 70 باید لینک های بسیاری داشته باشد
  3. ایندکس مطالب در گوگل نهایتاً تا 30 دقیقه بعد از انتشار مطلب صورت بگیرد.
  4. از دامنه های دانشگاهی رپورتاژ داشته باشد.
  5. وب سایت PBN بایستی دارای IP اختصاصی باشد
  6. وب سایت PBN بایستی دارای CDN باشد
  7. وب سایت PBN دارای نرخ لینک خروجی کمتر از 1% باشد یعنی به ازای 100 مطلب 1 لینک خروجی
  8. وب سایت PBN بایستی از ساید باز لینک خروجی نداشته باشد
  9. وب سایت PBN بایستی جزو دامنه های سطح بالای کشوری باشد
  10. وب سایت PBN بایستی دارای DA حداقل 25 باشد
  11. وب سایت PBN بایستی دارای DR حداقل 20 باشد
ده ها مورد دیگر وجود دارد که در یک PBN نقش بسزایی دارد اما موارد بالا جزو مهمترین موارد بودند. در صورتی که میخواهید PBN با مشخصات بالا را هریداری نمایید میتوانید با شماره تماس 09145622900 در ارتباط باشید. https://bit.ly/2UTsChT https://tinyurl.com/ybfqh9hy https://rebrand.ly/m9fzz8d https://is.gd/uvoVv0 https://u.nu/x7o6l https://plink.ir/k6Z5j http://ulvis.net/upc https://cutt.ly/KuQXFwK https://shrtco.de/KvVnm http://gg.gg/jp32e https://b2n.ir/645263 https://1da.ir/pLeI1 https://cutit.org/WLxPg http://rlu.ru/2G9hD http://bitly.ws/8MSj http://slnk.info/3xrx9 https://rb.gy/fvz75o http://smo.do/2B7lYd https://shorturl.gg/Vgv8R5r https://mtnl.eu/UJj4v https://onon.in/zBhPf https://bitn.ir/RpDal http://9fa.ir/nz https://rizy.ir/c6jTE https://sololink.ir/GOQHX snha.ir/FLmjMw https://pxo.me/twyEO http://ctnt.ir/5wTgvHB https://www.shrunken.com/a75bD https://shortener.nu/rLzXm http://s.ecmaps.de/Dk0tc https://skip.gg/ibRW0 http://kaas.gg/eoj42 https://bch.gg/2jo http://sl2.ru/b0cJwE
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن