راهنمای ما برای نیمه نهایی پلی آف فوتبال کالج

[ad_1] تنها برای دومین بار در هفت فصل، پلی آف فوتبال کالج شامل سه تیم می شود که در فصل قبل واجد شرایط

توسط NEWSSALAM در 7 دی 1400
[ad_1]

تنها برای دومین بار در هفت فصل، پلی آف فوتبال کالج شامل سه تیم می شود که در فصل قبل واجد شرایط نبودند. با توجه به این چهار1 برنامه‌های Football Bowl Subdivision 66 درصد از پیشنهادات تمام دوران را تشکیل می‌دهند، و بازی‌های پلی‌آف امسال یک پاک‌کننده کام را برای هوادارانی که ناامید از خون تازه هستند، ارائه می‌کند. این واقعیت که نیمی از نمایندگی جدید از سودآورترین تیم فوتبال کالج تمام دوران است، نباید از تازگی این لحظه بکاهد.

پس نیمه نهایی چگونه متزلزل خواهد شد؟ بیایید مسابقات را بشکنیم.

داستان نوار: № 1 آلاباما در برابر № 4 سینسیناتی

Goodyear Cotton Bowl Classic، ساعت 3:30 بعد از ظهر شرق، 31 دسامبر

آلاباما دسته بندی سینسیناتی
12-1 در حال ضبط 13-0
88.8 کارایی کامل 83.8
1 قدرت رتبه رکورد 4
برایس یانگ QB را راه اندازی کنید دزموند ریدر
88.9 QB QBR را راه اندازی کنید 75.4
2 رتبه اولیه QB QBR 25
ترک توهین بزرگترین نقطه قوت EPA حفاظت بایگانی
تخلف عجولانه بزرگترین نقطه ضعف EPA ترک توهین
71% 538 پیش بینی برای ساخت بازی برای عنوان ملی 29%

نقاط قوت و ضعف EPA به واحدی با بالاترین و پایین ترین رتبه هر تیم بر اساس EPA در هر بازی، بین پاس خطا، حمله حمله سریع، دفاع پاس و دفاع حمله سریع اشاره دارد.

منبع: ESPN Stats & Information Group

تنها با پیوستن به پلی آف از فصل سینسیناتی در سال 2021 به عنوان تاریخی یاد می شود. هشت سال طول کشید تا تیمی از گروه پنج به انحصاری ترین مهمانی فوتبال کالج برود. و Bearcats که آخرین تیم بدون شکست FBS بودند، که به ویژه از پلی آف سال گذشته حذف شدند، بلیت را شکستند.

به حاشیه راندن سینسی به عنوان یک رقیب شاد هم نادرست و هم بی احترامی است. Bearcats در چهار فصل گذشته تحت مربیگری لوک فیکل، 44-6 گل زده اند. آنها قهرمانی های متوالی را در کنفرانس ها به دست آوردند و در اکتبر نوتردام را با مقادیر دو رقمی در خم جنوبی سقوط کردند.

به عنوان یک جایزه، سبزترین شرکت کننده زمانی که سینسیناتی با آلاباما کریمسون تاید در کتون کاسه در آرلینگتون تگزاس روبرو می شود، با باتجربه ترین شرکت کننده روبرو خواهد شد. آلاباما در سال اول پلی آف در مجموع 2750 امتیاز از حریف خود پیشی گرفت. The Tide اخیراً برای اولین بار در 93 بازی به عنوان یک خارجی ظاهر شد. این مورد در شب سال نو نخواهد بود.

حمله آلاباما به رهبری اولین کوارتربک در تاریخ برنامه برای بردن جام های Heisman، بر دوره های بازی ناسازگار غلبه کرد. آخرین بازی برایس یانگ، بهترین عملکرد دوران حرفه ای او در برابر بهترین دفاع ملی بود، با 461 یارد حمله کامل و بالاترین کوارتربک تنظیم شده (QBR) در بین QB در یک بازی قهرمانی کنفرانس در دوران پلی آف. چهره های جوان برای کار با پنجره های باریک در حالی که او به پایین نگاه می کند، شاید بهترین پشت سر هم در گوشه عقب در کشور، برنده جایزه تورپ، کوبی برایانت و بازیکن پیش بینی شده دور اول احمد سوس گاردنر. دفاع در بالاترین سطح از پاس های Bearcats ششمین کمترین QBR دفاعی تصحیح شده (29.2) را به دست آورد و دومین کمترین میزان عملکرد تصحیح شده (59.1) را به خود اختصاص داد. هیچ تیمی در کشور بیشتر از Bearcats (33) گردش مالی انجام نداده است.

عملکرد هشت کیسه ای در پیروزی آنها بر هیوستون در مسابقات قهرمانی کنفرانس دو و میدانی آمریکا امید بیشتری را برای Bearcats ایجاد می کند، که باید QB را در برابر تاید فشار دهند. متأسفانه برای سینسیناتی، خط حمله آلاباما که در تمام فصل مشکوک بوده است، در برابر جورجیا شکل گرفته است.2

در طرف دیگر توپ گشت ویلنابودگراندرسون که بسیاری او را مدافع برجسته ملت می دانند. اگرچه اندرسون یک فینالیست برای هیزمن نبود، اما به نوعی در نهایت به آن رسید رتبه سوم از نظر تعداد رای برای مقام اول، و او برنده شد جایزه برونکو ناگورسکی به عنوان بهترین مدافع NCAA. این کشور دارای 15.5 اخراج و 69 فشار و یک بار است رکورد FBS 32.5 مبارزات باخت. دالتون واگنر تهاجمی آرکانزاس: «او کارهایی انجام داد که واقعاً نمی‌توانست برای آن آماده باشد». گفت از اندرسون

سینسیناتی به‌عنوان تیم ضعیف‌تری در هر دو طرف توپ وارد می‌شود، اما آنها در دور اول در QB Desmond Reeder، که همه فراخوان‌های پلی آف را با تجربه (9.97) و نرخ عملکرد تعدیل‌شده (74)، رهبری می‌کند، یک انتخاب دارند. 4 درصد).

پیروزی در سینسیناتی در کاتون کاسه ممکن است درب ضرب المثل اتاقی را که مدتهاست تیم هایی مانند او را از رقابت برای عناوین ملی محروم کرده است، پاره نکند، اما وضعیت موجود ورزش را به گونه ای که کمتر کسی می تواند انجام دهد، بر هم خواهد زد.

داستان داستان: № 2 میشیگان در برابر № 3 جورجیا

کاپیتال وان پرتقال، ساعت 7:30 بعد از ظهر شرق، 31 دسامبر

میشیگان دسته بندی گرجستان
12-1 در حال ضبط 12-1
86.3 کارایی کامل 95.3
2 قدرت رتبه رکورد 3
کید مک نامارا QB را راه اندازی کنید استتسون بنت
77.3 QB QBR را راه اندازی کنید 86.8
20 رتبه اولیه QB QBR 4
تخلف عجولانه بزرگترین نقطه قوت EPA حفاظت بایگانی
ترک توهین بزرگترین نقطه ضعف EPA تخلف عجولانه
38% 538 پیش بینی برای ساخت بازی برای عنوان ملی 62%

نقاط قوت و ضعف EPA به واحدی با بالاترین و پایین ترین رتبه هر تیم بر اساس EPA در هر بازی، بین پاس خطا، حمله حمله سریع، دفاع پاس و دفاع حمله سریع اشاره دارد.

منبع: ESPN Stats & Information Group

کاسه نارنجی جشنی برای بازیکنان سابق خط و طرفداران خشونت خط خواهد بود.

تحت رهبری جاش گاتیس، هماهنگ کننده تهاجمی برنده جایزه برویلز، ولورینز از زمانی که تهدید مضاعف QB در سال 2011 تقریباً همه چیز را متهم کرد، ولورینز در آن آربور دیده نشده بود. درصد تیم تقریباً 20 درصد بیشتر از فصل گذشته است. بخش اعظم بازی از طریق مدافع ستاره حسن هاسکینز انجام می شود که در این فصل بیش از هر پاور فایو دیگری توپ را در میانه میدان گرفت.

زمین و پوند برای ذرت و آبی مثمر ثمر است. میشیگان 39 تاچ داون سریع به ثمر رساند - هاسکینز در پیروزی تیم مقابل اوهایو 5 بار به دست آورد - و در امتیازات فشار اضافه مورد انتظار (0.14) همه تیم های پلی آف را رهبری می کند.

اجرای این استراتژی ممکن است در برابر دفاع قدرتمند جورجیا که توسط Bednarik و برنده جایزه Outland، جردن دیویس و برنده جایزه Butkus، Nakobe Dean رهبری می شود، دشوار باشد. بولداگ‌ها فقط اجازه می‌دهند تا نیم یاردی را قبل از تماس با هم بپیمایند - بهترین در کشور - و کمتر از هر تیمی در یک کنفرانس بزرگ نبرد را از دست داده‌اند. برندگان توپ در طول فصل تنها 3 بار مقابل خط دفاعی گرجستان گلزنی کرده اند.

قبل از اینکه بولداگ ها در مسابقه عنوان SEC به تاید باختند، هیچ چیزی در برابر دفاع جورجیا که از نظر عملکرد دفاعی در رتبه دوم کشور قرار دارد و در شاخص های مختلف رتبه های تمام دوران را به دست می آورد، کارساز نبود.

هنگامی که به عنوان QB شروع بولداگز مطرح نیست، Stetson Bennett IV در مرکز قابل اعتماد است. با جیب تمیز، 91.7 QBR او با رتبه دوم برتر در کشور برابری کرد - رتبه ای بالاتر از یانگ. اما پیدا کردن یک جیب تمیز سخت است: بنت با فینالیست هیزمن و شماره یک بالقوه آیدن هاچینسون که تمام شب او را تماشا می کند، دستش پر خواهد بود.

هیچ کس میشیگان را خوب نخوانده است، که برای اولین بار از سال 2015 فصل را بدون رتبه شروع کرد و در این فصل 11 بار کشور پیشرو را منعکس کرده است. Wolverines یک امتیاز بزرگ است - 137.5 امتیاز در گسترش، تا حد زیادی بالاترین میزان در کشور و هفتمین حاشیه بالاتر پوشش در 13 بازی برای هر تیم در طول دوره پلی آف.

پلی آف شامل آلاباما و جورجیا ممکن است غافلگیر کننده ترین نتیجه نباشد، اما این واقعیت که شاید کمترین برابری گرایی ورزش شامل چهره های جدید در سال 2021 باشد، دلیلی برای جشن گرفتن است. به خاطر داشته باشید که وقتی FiveThirtyEight پیش‌بینی خود را برای اولین بار در این فصل ارائه کرد، در 28 سپتامبر، میشیگان و سینسیناتی هر کدام کمتر از 20 درصد شانس داشتند. اگر هرج و مرج برای طرفداران دو و میدانی کالج یک تجربه مورد توجه است، پلی آف فوتبال کالج نزدیک به یک دهه است که بینندگان را راضی نکرده است. سپس فصل 2021 تعداد کمی شاداب کننده از شرکت کنندگان را ارائه داد که می توانستند در زمان مهم ترین ورزش ورزش را مختل کنند.

جدیدترین ما را بررسی کنید پیش بینی فوتبال دانشگاهی.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن