رای دهندگان در تگزاس از گرگ ابوت آزرده خاطر هستند، اما این بدان معنا نیست که به بتو اورورک رای خواهند داد.

[ad_1] به Pollapalooza، نظرسنجی هفتگی ما خوش آمدید. اگر در ابتدا شکست خوردید، سعی کنید، دوبار

توسط NEWSSALAM در 7 آذر 1400
[ad_1]

به Pollapalooza، نظرسنجی هفتگی ما خوش آمدید.

اگر در ابتدا شکست خوردید، سعی کنید، دوباره تلاش کنید. در طول سال‌ها، بسیاری از سیاستمداران این جمله را در مورد درخواست پست بالاتر و در برخی موارد برنده شدن، پذیرفته‌اند، اما بتو اورورک، نماینده سابق مجلس، آن را به سطح دیگری رسانده است. روز دوشنبه، او نامزدی خود را برای فرمانداری تگزاس در سال 2022 اعلام کرد، که سومین دوره متوالی انتخاباتی است که در آن برای پست برتر نامزد می شود (او در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری دموکرات ها در سال 2020 مشارکت ناامیدکننده ای داشت، اما تا قبل از انتخابات نزدیک بود. پیروزی سناتور جمهوری خواه تد کروز در رقابت برای سنای تگزاس در سال 2018).

اما علیرغم فینال آتی اورورک در سال 2018، دموکرات ها هنوز نتوانسته اند در رقابت ایالتی در تگزاس از سال 1994 پیروز شوند، و با توجه به اینکه به نظر می رسد فضای ملی در سال 2022 به نفع جمهوری خواهان باشد، ممکن است اورورک با مبارزات انتخاباتی چالش برانگیزتری روبرو شود. زمان در اطراف. با این حال، فرماندار جمهوری خواه، گرگ ابوت، مانند گذشته محبوبیتی ندارد، بنابراین شاید ما نباید عجله داشته باشیم که اورورک را حذف کنیم.

پس از انتخاب مجدد ابوت در سال 2018، محبوبیت ابوت به وضوح مثبت بود (رتبه تایید منهای رتبه مخالف)، اما نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که وضعیت او به حدی بدتر شده است که تعداد بیشتری از رای دهندگان ثبت نام شده در تگزاس اکنون عملکرد ابوت را تایید نمی کنند تا تایید کنند.

اسلاید تایید ابوت دلایل مختلفی دارد. اول، پاسخ او به همه‌گیری انتقادهای زیادی از سراسر ایالت دریافت کرد، و نظرسنجی در اواخر سپتامبر توسط دانشگاه کوئینیپیاک نشان داد که رای‌دهندگان بیشتری در تگزاس (50 درصد) نسبت به پاسخ او به همه‌گیری نسبت به تایید (46 درصد) مخالفت کردند. دوم، رای دهندگان در تگزاس هنوز از واکنش دولت وی به طوفان های زمستانی فوریه گذشته و قطع برق این ایالت ناامید هستند. در اوایل این ماه، نظرسنجی که توسط YouGov به نمایندگی از دانشگاه تگزاس-آستین و تگزاس تریبون انجام شد، نشان داد که 60 درصد از رای دهندگان تگزاس روشی را که رهبران ایالتی و قوه مقننه با قابلیت اطمینان این شبکه مدیریت کرده اند، موافق نیستند که بالاترین میزان است. برای هر سوالی که در نظرسنجی پرسیده می شود، نشانه ای از عدم تایید. در نهایت، تعدادی از ابوت نیز ممکن است تحت تأثیر فشار حزب جمهوری خواه تگزاس قرار گرفته باشند تا اساساً سقط جنین را ممنوع کرده و اجازه حمل مخفیانه اسلحه بدون مجوز را بدهد - هر دو قانونی که ابوت آنها را امضا کرده است. یک نظرسنجی صبح دالاس/دانشگاه تگزاس-تایلر در اوایل سپتامبر نشان داد که 50 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده با پوشیدن پنهان پوشیدن بدون اجازه مخالف بودند، در حالی که نظرسنجی کوئینیپیاک نشان داد که 53 درصد نگرش ابوت نسبت به سقط جنین را تایید نمی کنند.

پس جای تعجب نیست که ویدیوی راه اندازی کمپین اوروک بر قطع برق و همچنین قوانین جدید سقط جنین و پنهانکاری تگزاس تأثیر گذاشت. و این پرسش‌ها می‌تواند راهی برای اورورک باشد تا رأی‌دهندگان مستقلی را که به‌ویژه از مدیریت ابوت با این مشکلات ناراضی هستند، جلب کند. به عنوان مثال، نظرسنجی اخیر UT-Austin / Texas Tribune / YouGov نشان داد که 57٪ از افراد مستقل عملکرد ابوت را تایید نمی کنند، و نظرسنجی های Quinnipiac و Dallas Morning News / UT-Tyler نشان می دهد که اکثریت یا اکثریت مستقل ها مخالف هستند. کار ابوت با همه گیری، سقط جنین و قانون پوشیدن پنهان به طور کلی.

اما تا زمانی که تگزاسی‌ها در مورد تصویر فرماندار توسط ابوت هیجان‌زده نباشند، این بدان معنا نیست که آنها لزوماً تمایل به ترجیح O'Rourke دارند. در نظرسنجی‌های اسب دوانی، ابوت از اورورک پیشتاز است: نظرسنجی UT-Austin / Texas Tribune / YouGov نشان داد که ابوت 9 درصد از اورورک جلوتر است، در حالی که نظرسنجی صبحانه دالاس / UT-Tyler به ابوت امتیاز داد. 5 امتیاز برتری در ماه سپتامبر.

با این حال، یک نظرسنجی بنیاد سیاست اسپانیایی تگزاس که توسط دانشگاه رایس در ماه اکتبر انجام شد، نشان داد که ابوت و اورورک حتی در میان رای دهندگان ثبت نام شده نیز در گردش بودند، و رای دهندگان نیز از این دو به یک اندازه خوششان نمی آمد (47 درصد گفتند که نظر نامطلوبی نسبت به همه دارند. ). با این حال، در همان زمان، رأی دهندگان کمی بیشتر از اورورک (44 درصد) نظر مثبتی درباره ابوت دارند (49%). و در نظرسنجی کوئینیپیاک، اگرچه تنها 42 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده گفتند که ابوت شایسته انتخاب مجدد است، تنها 33 درصد معتقد بودند که اورورک فرماندار خوبی خواهد بود - از جمله تنها 26 درصد از افراد مستقل.

این اعداد ضعیف‌تر برای اورورک، برخی از آسیب‌پذیری‌های احتمالی او را به عنوان یک نامزد برجسته می‌کند. اورورک علاوه بر اینکه یک دموکرات در تگزاس جمهوری خواه است، در برخی از مسائل به گونه ای موضع می گیرد که می تواند به او در ایالت Lone Star آسیب برساند. به یاد ماندنی ترین، اورورک در پاسخ به سوالی در مورد کنترل اسلحه در جریان مناظره مقدماتی ریاست جمهوری در سپتامبر 2019 گفت: "لعنتی، بله، ما AR-15، AK-47 شما را می گیریم." اساساً تبلیغات می نویسیم. برای حمله جمهوری خواهان به آنها در کشوری با تعداد زیادی صاحب اسلحه. و فراتر از موضوع کنترل اسلحه، کمپین ابوت او بیش از حد خوشحال بود با ویدیوهایی از تمجیدهای گذشته دموکرات از قرارداد سبز جدید و مخالفت با ساخت دیوار در امتداد مرز ایالات متحده و مکزیک به دنبال اورورک بپردازیم. ابوت با مبلغ هنگفت 55 میلیون دلار در صورت‌حساب مبارزات انتخاباتی‌اش، می‌تواند بیش از امواج رادیویی، رسانه‌های اجتماعی و صفحات وب را با تبلیغاتی که به اورورک حمله می‌کنند در این نقاط ضعف پوشش دهد.

من موافقم که محدود کردن دسترسی به سقط جنین باعث بسیج دموکرات ها در انتخابات می شود: نقره ای

در نهایت، و مهمتر از همه، فضای سیاسی سال 2022 به احتمال زیاد بیشتر از آن که به اورک کمک کند، به ابوت کمک خواهد کرد. زمانی که اورورک در سال 2018 تقریباً در انتخابات سنا پیروز شد، از شرایط بسیار مساعد انتخاباتی با محوریت دموکرات‌ها استفاده کرد - یعنی یک رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه بر سر کار داشت که محبوبیتی نداشت. با این حال، این بار احتمالاً کفش در طرف دیگر است: جمهوری خواهان با یک دموکرات در کاخ سفید مبارزه خواهند کرد و اگر روند فعلی ادامه پیدا کند، محبوبیتی ندارد. و حتی اگر پرزیدنت بایدن در پاییز 2022 به اندازه رئیس جمهور سابق ترامپ در پاییز 2018 منفور نباشد، میان مدت همچنان تمایل دارد که حزب کاخ سفید را در وضعیت نامناسبی قرار دهد. این امر در مورد انتخابات فرمانداری نیز صدق می کند، اگرچه آنها به اندازه انتخابات فدرال ملی یا قطبی نیستند. حزب رئیس جمهور در 16 مورد از 19 انتخابات میان دوره ای پس از جنگ جهانی دوم، فرمانداری را از دست داد. این بدان معناست که برای حزب رئیس جمهور به دست آوردن فرمانداری های جدید، به ویژه در ایالت هایی که از قبل به طرف مقابل متمایل شده اند، چالشی خواهد بود.

به عبارت دیگر، اورورک تلاش خواهد کرد کاری را که در سال 2018 یا 2020 نتوانسته است انجام دهد - پیروزی - در شرایط احتمالاً حتی چالش برانگیزتر. اگر اورورک روزی جایگاه بالاتری را کسب کند، ممکن است روزی این اتفاق بیفتد بعد از 2022 - اگر او آماده است به تلاش ادامه دهد.

نیش های دیگر پرسشنامه

  • یک نظرسنجی که در ماه اکتبر توسط جامعه شناس جمهوریخواه Echelon Insights به نمایندگی از مرکز نوآوری و تحقیقات انتخاباتی انجام شد، نشان داد که جمهوری خواهان و رای دهندگان ترامپ همچنان مشروعیت سیستم انتخاباتی ایالات متحده را زیر سوال می برند. نزدیک به دو سوم گفتند که اعتماد زیادی به شمارش دقیق نتایج انتخابات 2020 ندارند، در حالی که تنها 7 درصد دموکرات ها و 31 درصد مستقل ها هستند. حتی نگران‌کننده‌تر این است که 53 درصد از جمهوری‌خواهان و رأی‌دهندگان ترامپ مطمئن نبودند که نتایج در انتخابات میان‌دوره‌ای سال آینده شمارش شود، در حالی که این رقم برای دموکرات‌ها 9 درصد و مستقل‌ها 27 درصد است.
  • آخرین نظرسنجی ای‌بی‌سی نیوز/ واشنگتن پست نشان داد که اکثریت بزرگی از آمریکایی‌ها می‌خواهند دادگاه عالی که به طور فزاینده‌ای محافظه‌کار است، وضعیت موجود برای حقوق سقط جنین را بپذیرد. شصت درصد گفتند که دادگاه عالی باید حکم روو علیه وید را که بر اساس قانون اساسی حق سقط جنین را ایجاد می کند، تایید کند، در حالی که تنها 27 درصد خواهان لغو آن هستند. و 65 درصد گفتند که دادگاه باید قانون اخیر تگزاس را که دسترسی به سقط جنین را در شش هفته اول بارداری محدود می کند رد کند، در حالی که تنها 29 درصد گفتند که این قانون باید رعایت شود.
  • گالوپ دریافت که حمایت ایالات متحده از قوانین سختگیرانه‌تر اسلحه به پایین‌ترین حد خود از سال 2014 رسیده است. اگرچه 52 درصد همچنان از قوانین سخت‌تر سلاح حمایت می‌کنند، این نشان دهنده کاهش قابل توجهی از 64 درصدی است که در سال 2019 این کاهش را اشغال کردند. کاهش حمایت از قوانین سخت‌تر سلاح از آن زمان به بعد، هم نتیجه کاهش حمایت از جمهوری‌خواهان است که قبلاً نسبتاً کم بود، و هم کاهش در میان مستقل‌ها که حمایت آنها از 64 درصد در سال 2019 به 45 درصد کاهش یافت.
  • بر اساس داده های جدید منتشر شده توسط Morning Consult، فرماندار جمهوری خواه فیل اسکات از ورمونت، محبوب ترین فرماندار این کشور است. بین پایان ژوئیه و پایان اکتبر، محبوبیت اسکات در میان رای دهندگان ثبت نام شده 79 درصد بود که 7 امتیاز از نزدیک ترین رقیب بعدی، فرماندار جمهوری خواه چارلی بیکر از ماساچوست جلوتر بود. در طرف دیگر طیف، کیت براون فرماندار دموکرات اورگان، 43 درصد رای مثبت داشت که کمترین میزان در بین تمام فرمانداران است. با وجود محبوبیت اسکات، او علاقه به نامزدی برای یک کرسی آزاد در سنای ورمونت (پس از بازنشستگی سناتور دموکرات پاتریک لیهی) را رد کرد، احتمالاً به این دلیل که ورمونت در سطح فدرال یک ایالت بسیار دموکراتیک باقی مانده است.
  • بر اساس گزارش گالوپ، حمایت ایالات متحده از استفاده از مجازات اعدام علیه قاتلان محکوم به کمترین حد خود در نزدیک به 50 سال گذشته است. در حالی که 54 درصد هنوز از استفاده از مجازات اعدام در چنین مواردی حمایت می کنند، این رقم با 80 درصدی که از اجرای آن در سال 1994 حمایت می کنند تفاوت چشمگیری دارد. اما مانند بسیاری از موضوعات، حمایت از مجازات اعدام نشان دهنده شکاف های چریکی قوی است، با 77 درصد جمهوری خواهان در مقایسه با 55 درصد مستقل ها و 34 درصد دموکرات ها از آن حمایت می کنند.

تایید بایدن

با توجه به ابزار تأیید ردیابی رئیس جمهور FiveThirtyEight، 42.5 درصد از آمریکایی ها کارهایی را که بایدن به عنوان رئیس جمهور انجام می دهد تأیید می کنند، در حالی که 51.6 درصد مخالف هستند (میزان تایید خالص 9.1 امتیاز). در آن زمان هفته گذشته، 42.5% تایید و 51.6% تایید نکردند (امتیاز تایید خالص 9.1- امتیاز). یک ماه پیش، بایدن دارای محبوبیت 44.8 درصد و رتبه عدم تایید 49.5 درصد (میزان تایید خالص -4.7 امتیاز) بود.

بولتن عمومی

در میانگین نظرسنجی ما در کنگره، جمهوری خواهان در حال حاضر با 0.6 درصد (به ترتیب 42.5 درصد تا 41.9 درصد) از دموکرات ها پیشی می گیرند. یک هفته پیش، دموکرات ها با 1.3 درصد (به ترتیب 42.5 درصد در مقابل 41.2 درصد) از جمهوری خواهان پیشی گرفتند. در آن زمان، رأی دهندگان در ماه گذشته دموکرات ها را با 2.8 امتیاز (44.3 درصد در مقابل 41.5 درصد) به جمهوری خواهان ترجیح دادند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن