ریلز اینستاگرام چیست؟ نحوه فعالسازی ریلز⭐ راست چین

اینگونه ریلزها تمدن کاری کمپانی شما را به مشتریان نشان می‌دهند، تلاش‌های اعضای مجموعه شما را پررنگ می‌کنند، و

توسط NEWSSALAM در 1 مهر 1401
اینگونه ریلزها تمدن کاری کمپانی شما را به مشتریان نشان می‌دهند، تلاش‌های اعضای مجموعه شما را پررنگ می‌کنند، و همینطور می‌توانند نشان دهند که محصولات شما چگونه اهمیت نیازهای اشخاص گوناگون مطابقت دارند. ریلزهای او ترکیبی از آموزش، سرگرمی، سبک زندگی، لب خوانی و غیره. این ویدئوها شبیه ویدئوهای پشت صحنه می‌باشند که بر بر روی کارهای شما در یک روز تماما معمولی و خارج از محل کار تمرکز دارند. همین ویدئوها به دور از تشریفات زندگی روزانه شما را به تصویر می‌کشند. روتین‌های صبح‌گاهی و شبانه از محبوب‌ترین نمونه‌های همین سبک از ویدئوها هستند. به این ترتیب ممکن هست یک ریلزتان یک‌سری 10 درصد اکثر بوسیله مخاطبان‌تان دیده شود و اگر محتوای لطف منتشر کرده باشید، امکان دارد بتوانید اصلی این محتوا مخاطبان روح و غیر فعال‌تان را دوباره به مخاطب فعال تبدیل کنید. در نخست باید گفت که به ریلز می بایست به چشم یک پلتفرم نگاه کرد؛ پلتفرمی که به کاربران اذن می‌دهد ویدئوهای کوتاه مهم سوژه‌های مختلف به اشتراک بگذارند. حالا این ویدئوهای کوتاه می‌توانند جنبه‌ی سرگرمی داشته باشند یا این که در زمینه‌های دیگر نظیر تبلیغات منتشر شوند. استعمال از ریلز بسیار دیدنی و کاربردی هست و منجر جذب فالور بخش اعظم می‌شود. در همین نوشته شما را مهم مفهوم Reels آشنا کردیم و بی آلایش ترین روش استعمال از ریلز را آموزش دادیم. به جهت ساخت محتوای ریلز در اینستاگرام ایده های دیدنی و کاربردی فراوانی وجود دارد که 10 مورد از بهترین آن ها معرفی می گردد.
  • در واقع به این مفهوم هست که ریلز و مخاطبان آن برای ساختن ویدئوها، به نوعی به تیک تاک متکی هستند.
  • برای این عمل در آغاز حتمی است تا این مرورگر را بر روی موبایل خود کارگزاشتن کنید.
  • لازم به ذکر هست که ایجاد محتوا در ریلز اینستاگرام می‌تواند کمک شایانی در زمینه ترقی مارک و کسب‌وکار شما کند.
  • مهم‌ترین ویژگی جدید، ارتقا انحصار زمانی همین ویدیو‌ها است و حالا کاربران می‌توانند ویدیو‌های ۹۰ ثانیه‌ای در این بخش قرار دهند.
این روش به جهت همه‌ موبایل اثر گذار می باشد و صرفا حتمی میباشد یکبار فرآیند پایین را طی کنید. برنامه Instagram Pro، نسخه‌ای حرفه ای تر از برنامه اینستاگرام میباشد که بر پایه آخرین تغییرات نسخه‌ اساسی اینستاگرام ساخته شده. از لهجه پارسی پشتیبانی می‌ نماید و قابلیت و امکان های پیشرفته ای را در اختیار اعضا خویش قرار می دهد. هم اکنون می توانید شروع به ضبط ویدیو کنید و حیاتی به کارگیری از آپشن هایی که در ریلز اینستاگرام وجود دارد، به ویرایش ویدیو خویش بپردازید. شما می توانید به جهت ویدیو خود از موزیک ها و sound effect هایی که دیگران ساخته اند استفاده کنید. درصورتیکه شما صدای اورجینال ضبط کنید، دیگران می توانند از صدای شما استفاده کنند.

راهنمای خرید کردن بهترین گوشی تا 15 میلیون

ریلز هنوز جای خود را در اینستاگرام باز نکرده و قدرت رقابت اهمیت تیک تاک را ندارد البته اگر اکانت TiKTak داشته باشید، می‌توانید ویدئوهای خود را در اینستاگرام هم بازنشر کنید. به کار گیری از هشتگ در ریلز محدودتر از پست ساده است و از طرف دیگر کپشن نیز در ریلز دارای زیادی ندارد. Reels یکی از خصوصیت های اینستاگرام است و شباهت زیادی به TikTok دارد. همین ویژگی به اعضا اجازه می دهد ویدیوهای کوتاه تعدادی ثانیه ای ایجاد کنند و به اشتراک بگذارند. ریلز به کاربران همین قابلیت و امکان را می دهد که فیلم هایی کلیدی جلوه های ویژه و یگانه بسازند و کلیدی ابزارهای متعدد آنها را ویرایش کنند. عمومی بنابراین می‌توانید ویدئوهای خویش را به رخ یکپارچه و کاملا پیوسته فیلم برداری کنید. انگشت خود را بر روی صفحه دارای از چپ به راست بکشید تا وارد ورقه استوری‌ها شوید. اسکرول زیر کاغذ را به سمت چپ بکشید تا وارد ورقه ریلز شوید. چنانچه کلیدی دنیای رسانه‌های اجتماعی آشنا باشید می‌دانید که ایرانیان برای دسترسی به تیک‌تاک بایستی از هفت خان رستم عبور کنند. همین منجر شده درصد متعددی از نوجوانان و جوانان ایرانی نیز به سمت ریلز اینستاگرام متمایل شوند و همین فرصتی است که احتمالا هیچ گاه تکرار نشود. همانطور که میدانید برچسب گذاری حساب‌ها در زمینه اینستاگرام حائز حساس می‌باشد. ریلزی را که میخواهید حذف کنید، پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. بر روی آیتم Add کلیک نمایید تا همین اکستنشن به مرورگر کروم شما بیش تر شود. بعد از تعیین فیلم می‌توانید آن را برش دهید و بعد آپلود را بزنید. ابزارهای ویرایشی و افکت اکثر ومتنوع‌تری در ریلز قرار دارد. برای دسترسی به ریلز، تنها کافیست تا دوربین استوری را گشوده کنید و ریلز را گزینش کنید. وقتی که یک ریلز را بارگذاری می‌کنید، می‌توانید آن را در فید خویش ارسال کنید.

کوتاه، اثر گذار و مختصر

راهی آسان و سرعت بالا که حقایق، احساسات و شخصیت برند شما را به مخاطبین نشان می‌دهد. نشان دادن این مسئله که در پشت صحنه کارهای روزمره شما چه می‌گذرد؛ راهی فوق‌العاده برای تولید اعتماد و ارتباطی عمیق‌تر کلیدی مخاطبین شما است. ریلز اینستاگرام به شما این زمان را می‌دهد تا حیاتی معرفی کسب‌وکار و گروه خود، برای برندتان یک هویت ساخت کنید. همینطور در رابطه اصلی مخاطبینی که می خواهید آن‌ها را تحت تاثیر قرار بدهید هم پاره ای تحقیق کنید. احتمالا ریلز اینستاگرام یک قابلیت تازه باشد البته تا به امروز هزاران هزار ریلز در موضوعات متعدد ساخته و منتشر شده‌اند. هنگامی‌که فردی به کاغذ ریلز شما مراجعه می‌کند، یا درج کردن عنوان ها مرتبط، انتخاب ریلز موردنظر را به جهت او آسان کنید.

آموزش ریلز اینستاگرام اساسی استعمال از امکان ریمیکس ریلز

امکان افزودن کاور از گالری و همچنین انتخاب فریمی از فیلم به عنوان کاور در ریلز اینستاگرام وجود دارد. در حال حاضر دیجیتال مارکترها معتقدند که به ادله لوپ و تکرار ریلزهای اینستاگرام برای مخاطبان، بهترین مدت زمان به جهت ریلزها که سبب ساز به ارتقا تعامل آن ریلز شود، میان 7 تا 15 ثانیه می باشد. امکانات ادیت ویدیو در ریلز بیشتر از استوری بوده و ریلزها مانند ویدیوهای اینستاگرامی اهمیت یک تب جداگانه در پروفایل اعضا میباشند که در آن ذخیره می شوند. در هم اکنون حاضر الگوریتم های اینستاگرام ریلز را به سایر گونه های محتوا ترجیح می دهند و این یک مجال مناسب به جهت به دست آوردن وکارها و سایر کاربران به جهت دیده شدن و جذب مخاطب است. کاربران اینستاگرام حساس طیف وسیعی از علایق و سرگرمی ها وجود دارند. از این رو مهم، نمی باشد که نام تجاری برند یا این که کسب و فعالیت شما چه فعالیتی انجام میدهد و چه هدفی دارد، در رخ تکثیر منظم ریلزها، می‌توانید ترقی چشمگیری را تجربه نمایید. به جهت بیان تفاوت ریلز و پست بایستی به ماهیت و کاربردهای هر یک اشاره کنیم. در ادامه، مهم‌ترین بخش‌ها به جهت ویرایش ریلز اینستاگرام را باز‌نگری می‌کنیم. برای جذب افراد در اینستاگرام، نیازی نمیباشد به طور مداوم محتوای تازه تولید کنید. شما می‌توانید پست‌های دوستداشتنی حساس بازدید بالا را در اینستاگرام خود شناسایی نمایید و آن ها را مجددا در قالب ریلز به اشتراک بگذارید.

ریلز اینستاگرام در اکسپلور میرود؟

اینستاگرام نیز اساسی معرفی خصوصیت نو خود یعنی Reels از این زمان غایت به کار گیری را برده و به یک عدد از رقبای کلیدی TikTok تبدیل شده است. حالا نیازی که بسیاری از کاربران اینستاگرام به دنبال آن هستند همین است که به چه صورت ویدیوهای ارسال شده در ریلز اینستاگرام را دانلود کرده و در موبایل و رایانه خویش ذخیره کنند. ویدیوهای Reels را می‌توان یکجا یا این که در قالب یکسری سری کلیپ ضبط کرده و یا ویدیوهای موجود در گالری را آپلود کرد. ابزارهایی که دوربین به جهت درست کردن Reel در اختیار شما قرار می‌دهد تا حدودی مشابه تیک تاک بوده و می‌توان کارهایی مثل دستکاری سرعت، بیش تر کردن افکت، گذاشتن تایمر و بیش تر نمودن صدا را انجام داد. ایتم دوم بخش بندی را به رخ عادی و کل کاغذ تبدیل میکند. پس از انتخاب Reel شما ابزارهایی را در سمت چپ می‌بینید که اهمیت استفاده از آن می‌توانید ویدیو خویش را ویرایش نمایید . 11 مزیت ویژه وب سایت که هیچ گاه یک پیج اینستاگرام نخواهد داشت... با دو ترازو جدید تعامل، ادراک بهتری از تعداد کاربرانی که واقعاً محتوای شما را دوست داشته اند خواهید داشت. زمانی یک ریلز پست می‌کنید که تعداد متعددی لایک، کامنت، ذخیره و اشتراک‌گذاری می‌گیرد، می‌دانید که فعالیت صحیح پیش می رود. همینطور اینستاگرام اعتنا ویژه‌ای به NFT نشان دیتا و مدیرعامل اینستاگرام از آغاز آزمایش همین قابلیت و امکان خبر داده است. به خوبی این قابلیت، اعضا می‌توانند از اینستاگرام به تیتر پلتفرمی به جهت اشتراک‌گذاری و خرید و فروش NFT استفاده کنند. در همین مطلب همت کردیم کلیه آنچه شما برای ساختن ریلز اینستاگرام رعایت کنید گفته شد. صد رد صد وقتی می توانید در اینستاگرام برنده باشید که بدون در نظر گرفتم ایده آل گرایی شروع کنید و ادامه دهید. با وجود شبکه های اجتماعی متنوع و متعدد، اینستاگرام همیشه قابلیت و امکان های خود را به روز رسانی می نماید تا تعداد کاربران بیشتری را در این بازار داغ رقابتی به خویش جذب کند. یکی از از همین آپدیت ها، Instagram reels است که در سال 2020 به نوعی در رقابت حساس تیک تاک بر روی عمل آمد. در نتیجه قابلیت و امکان آپلود ویدیوهای کوتاه حساس اهنگ ریلز اینستاگرام دیدنی و مناسب، به جهت کاربران اینستاگرام فراهم شد که بیشترین طرفداران آن نوجوانان و جوانان می باشند.

افزایش سیو Reels اینستاگرام

ریلز تو توی اکسپلور میره و میتونی در داخل استوری نیز از آن استعمال کنی. ریلز را می قدرت اصلی استعمال از گزینه Share در استوری بازنشر کرد اما به جهت بازنشر یک استوری در استوری دیگر، می بایست در آن استوری تگ شده باشید یا این که از آن اسکرین شات بگیرید تا بتوانید آن را بازنشر کنید. پس از اینکه ضبط ویدیو به انتها رسید، شما می توانید تنظیماتی را بر روی آن اعمال نمایید و درصورتیکه چیزی را از قلم انداخته اید، به ویدیو اضافه کنید. بعد از آن پنجره ای به جهت شما باز می شود، حال از در بین آیتم هایی که در درمقابل تان قرار دارد، Disable Remixing را گزینش کنید. حالا بعد از گزینش ویدیو مورد نظر بر روی Add در بالای صفحه ضربه بزنید تا منتشر شود. ریلز یکی از قابلیت­‌های دیدنی اینستاگرام می باشد که اخیرا به این اپلیکیشن بیش تر شده و فی مابین اعضا دوچندان طرفدار دارد. احتمال دارد برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید بعضا از ریلزها را دانلود کنید. در همین مقاله به شما همراهان دیدوگرام گونه های روش­‌ها برای دانلود بدون پول Live Saver Instagram را معرفی کردیم که امیدواریم برایتان اثر گذار باشد. در این نوشته به بررسی همگی چیز درباره ریلز اینستاگرام پرداخته شد تا مهم توجه به آن بتوانید به نحو احسن از این قابلیت و امکان پرکاربرد اینستاگارم به کارگیری نمایید. خب در بالای همین نوشته که تاکسی دیجیتال مارکتینگ وبسکو آماده کرده میباشد گفتیم که Reels حریف نو تیک تاک می باشد و خوبتر است یه خرده راجع به شباهت ها و تفاوت هایشان هم حرف هایی بکنیم. ریلز اینستاگرام محدودیت هنگامی ندارد و تا وقتی که آن را حذف نکنید، در پروفایل شما باقی می ماند. شما می توانید دو زبانه Reels و Stories را بازدید نمایید که در قسمت بالای کاغذ تان وجود دارد. بعد از آن از اینکه، این تنظیمات را انجام دادید، می توانید ویدیو تان را ضبط کنید. اگر یک توشه بر روی آیکون ضبط ضربه بزنید ویدیو شما متوقف می شود و در صورتی که دوباره ضربه بزنید، می توانید ادامه ویدیو را ضبط کنید. البته درصورتیکه می خواهید امکان Remix Reels را به جهت کل پست ها و به طول کلی غیرفعال کنید، وارد پروفایل تان شوید و آن‌گاه به قسمت تنظیمات بروید. هر بیزنسی صرفا اصلی یه خرده خلاقیت می‌تواند رلیز تبلیغاتی، آموزشی یا سرگرم‌کننده ایجاد کند. به جهت فیلمبرداری به صورت زنده اضطراری هست تا دایره ضبط را که در وسط کاغذ است، نگه دارید. Reels ها را می‌توان در یک کلیپ 1 دقیقه‌ای به رخ زنده ضبط کرد یا این که از نحوه گالری آپلود نمود. اگه از صدای اورجینال استفاده کنی به نقل از این صدا به نام شما ثبت میشه و افراد دیگه می تونند از آن استفاده کنند. برای گزینش تصویر کاور، می توانید دکمه preview را لمس کنید و چهره ای را به تیتر کاور ویدیو تان انتخاب کنید. برهان اول این است که احتمال دارد اپ اینستاگرام شما به روز وجود ندارد و باید آن را به روز کنید تا همین امکان برایتان نمایان شود. ریلز اینستاگرام یکی از از امکانات جدیدی است که همین برنامه به شما می‌دهد. شما می‌توانید اساسی به کار گیری از ریلز محتواهای جذابی را تهیه و تنظیم کنید. آنچه در برنامه‌ای نظیر اینستاگرام مهم دارد، جذابیت، سرگرم‌کننده بودن و تدریس است. ریلز به شما یاری میکند که بهتر بتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید. پس در صورتی که شما هم به دنبال جذب مخاطب و بهبود آمار اینسایت خود به کمک بهره گیری از ریلز ایینستاگرام هستید، تا نقطه نهایی این نوشته کلیدی ما همپا باشید و نکته ها ذیل را در استفاده از همین قابلیت اینستاگرام به عمل ببندید. خواهشا گیج نشید همین دو کلیدی هم گوناگون میباشند اما خب شباهت هایی نیز دارند و این باعث میشه که شما بگید آخه مگه همین دوتا چه تفاوت هایی حیاتی نیز دارا‌هستند و به چه دردی میخوره ریلز اینستاگرام استوری که بود. پست ویدئویی ساده در کاغذ تان سناریو داده می شود و می توانید از هشتگ های متنوع و دوچندان (البته حیاتی اعتنا به محدودیت تعداد کاراکتر کپشن) به کار گیری کنید. اشتراک ریلز در نصیب Stories به این معناست که می‌ خواهید آن را صرفاً در بخش استوری‌ های اینستاگرام (یا به جهت عضو یا این که گروهی خاص) منتشر کنید که تنها به مدت 2 ساعت در دسترس خواهد بود. جهت فعال سازی ریلز به جهت اندروید، می توان از شیوه اکستنشن inssist استعمال کرد. پس از این‌که افزونه‌ی مدنظر را کارگزاشتن کردید، قابلیت دسترسی به ریلز را خواهید داشت. کافی می باشد از نوار افزونه‌ها در بالا، سمت راست مرورگر، افزونه‌ی Inssist را تعیین کرده و وارد حساب کاربری اینستاگرامتان شوید. حالا می‌توانید از افزونه برای اشتراک‌گذاری ویدئوهای کوتاه در ریلز استعمال کنید. رقیب مهم ریلز اینستا، تیک تاک است و در هر دو اپلیکیشن می اقتدار کلیپ کوتاه و جالب reels را منتشر کرد. اگر سبزیجات ارگانیک می‌فروشید، احتمالاً مخاطبین شما علاقه‌ای به ترفندهای عکاسی ندارند. ساخت یک ریلز قبل و آن‌گاه می‌تواند ایده جذابی برای این فعالیت باشد. به عنوان مثال یک طراح داخلی هست که ریلزهای قبل و آن‌گاه جذابی از کارهای خود می‌سازد. دقت نمایید که همین طریق یک عدد از ناامن‌ترین روش‌هایی است که شما می‌توانید به وسیلۀ آن ریلز اینستاگرام خویش را فعال کنید. زیرا این نحوه دوچندان خطرناک و ریسکی هست و ممکن می باشد اینستاگرام در رخ تشخیص دادن ip دارای شما اکانت اینستاگرامتان را غیرفعال کرده و آن را ببندد. پس درصورتیکه مایل هستید پیج دکان اینترنتی شما هم اکثر چشم شود و وارد اکسپلور شود فرصت فراوان خوبی را در اختیار دارید تا دارای تولید کلیپ 15 ثانیه ای ریلز در اکسپلور بدرخشید. اولیه از همگی اهمیت توجه به توان و پتانسیل بالای همین محتواها، توصیه می کنم محتواهای کوتاه، دیدنی و آموزشی را در آن منتشر نمایید تا اهمیت دیده‌شدن زیاد، منجر برندسازی و همینطور جذب فالوور شود. در صورتی که نکته ها خیلی خاصی در این ویدیوها و به‌شکل کوتاه بگویید، احتمال جذب مخاطب به شدت بالا می‌رود. بعد از آن از ست نمودن زمانه و گزینش گزینه add به صفحه‌ای میروید که در آن مجدد می‌توانید افکت‌ها، تصاویر، استیکرها و...

حذف ریلز اینستاگرام

برای فعال سازی ریلز اینستاگرام میتوانید سایر طریق ها را آزمون کنید. وقتی سخن از به کار گیری از ابزار ریلز اینستاگرام می‌شود، ساخت محتوای ادیت شده و باب میل مخاطب برای ریلز instagram بهترین کار است. اما، همین بدان معنی نمی باشد که شما بایستی کل فیلم های خود را در اینستاگرام ادیت کنید. درصورتیکه به دنبال این می‌باشید که ویدیو با شتاب خاصی باشد و یا این که ادیت خاصی مد حیث دارید، ذخیره فیلم و ویرایش و ادیت آن مهم استعمال از یک برنامه دیگر قبل از آپلود در Reels آسان‌تر است. در صورتی که از صدای اصل یک ریلز خوشتان آمد، می توانید به راحتی آن را ذخیره و در ریلزهای خود از آن به کارگیری کنید. به‌این مراد کافیست ریلز آیتم نظرتان را باز و آیتم Original Audio که در بالای ویدیو قرار دارااست را انتخاب نمایید.
آخرین مطالب