قیمت هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

شکلات داغ گانودرما و فروشگاه اینترنتی آریوکالا هات چاکلت در واقع نوشیدنی است که در آن پودر کاکائو یا شکلات ذو

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1401

شکلات داغ گانودرما و فروشگاه اینترنتی آریوکالا

هات چاکلت در واقع نوشیدنی است که در آن پودر کاکائو یا شکلات ذوب شده در شیر داغ یا آب جوش حل می شود و معمولاً می توان بنا به ذائقه به آن خامه اضافه کرد.

هات چاکلت معمولا حاوی مقادیر غلیظ تری شکلات است و شیرینی کمتری دارد که از این نظر تفاوت زیادی با شیر کاکائو خواهد داشت.اما باید توجه داشت که برای تهیه هات چاکلت معمولا تکه هایی از شکلات را با حرارت غیر مستقیم آب کمی اضافه می کنند. شیر یا آب جوش آن را رقیق کنید. در نتیجه خود کاکائو درصد قابل توجهی از ترکیبات شکلات داغ را تشکیل می دهد.

هات چاکلت گانودرما در واقع یک نوشیدنی شکلاتی داغ است که عصاره گانودرما به آن اضافه شده و بر فواید این نوشیدنی خوشمزه افزوده است. در کشور ما و برای اولین بار در ایران دکتر پیز اقدام به تولید و عرضه هات چاکلت گانودرما نموده است که تنها شرکت تولید کننده این محصول در ایران می باشد.

 

علاوه بر محصولات تغذیه ای گانودرما از جمله قهوه گانودرما تولید شده توسط دکتر پیز، هات چاکلت گانودرما تنها نوشیدنی گانودرمایی است که کافئین ندارد و بنابراین می تواند گزینه ای برای افرادی باشد که کافئین ممنوعه یا حساس به کافئین دارند.

قیمت هات چاکلت گانودرما

 

کلیه محصولات شرکت دکتر بیز فقط توسط نمایندگان مستقیم این شرکت ارائه می شود و قیمت هات چاکلت گانودرما محصول اصلی شرکت Bees بر روی جلد 340000 تومان می باشد. اما با خرید از نمایندگی زنده (همان سایت) به ازای هر بسته 42000 تومان تخفیف دریافت خواهید کرد.

 

متاسفانه قیمت هات چاکلت گانودرما در برخی سایت ها به دلیل فروش محصولات تقلبی، تاریخ مصرف گذشته یا تقلبی بسیار کمتر است. هات چاکلت دکتر پیز گانودرما نو و قیمت اصلی این شرکت از طریق همین سایت 398000 تومان می باشد

 

خواص هات چاکلت گانودرما

قرار دادن کاکائو خالص با کیفیت بالا در کنار گانودرما لوسیدوم می تواند اثربخشی کاکائو و گانودرما را بر بدن افزایش دهد. کاکائو دارای خواص بسیار زیادی است که مصرف آن می تواند اثرات مثبت زیادی بر سلامت انسان داشته باشد.

 

کاکائو سرشار از پلی فنول است. پلی فنول ها در واقع آنتی اکسیدانی هستند که می توانند التهاب را در بدن کاهش دهند، گردش خون را در بدن بهبود بخشند، فشار خون را کاهش دهند و سطح کلسترول و قند خون را بهبود بخشند.

 

مصرف کاکائو علاوه بر کاهش فشار خون، می تواند گردش خون در رگ ها را نیز بهبود بخشد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و همچنین حملات قلبی را کاهش دهد.

خواص قهوه گانودرما شکلات داغ دکتر بیز

جالب است بدانید که طبق تحقیقات انجام شده مصرف کاکائو می تواند منجر به تولید سروتونین در بدن شود که باعث کاهش استرس می شود که می تواند برای سلامت روان و کنترل افسردگی بسیار مفید باشد.

 

یکی دیگر از اثرات مثبت کاکائو این است که از افراد در برابر انواع سرطان ها محافظت می کند. مقادیر بیش از حد فلاوانول های موجود در کاکائو می تواند اثرات آنتی اکسیدانی قابل توجهی در این ماده ارزشمند داشته باشد و طبق مطالعات انجام شده مصرف کاکائو می تواند از سلول ها در برابر آسیب های ناشی از مولکول های واکنش پذیر محافظت کند و سرطان پروستات و سینه را کاهش دهد. . کبد، لوزالمعده و روده بزرگ نقش پر رنگی دارند.

 

اما نکته مهم در مورد ترکیب گانودرما با کاکائو این است که افزودن گانودرما به کاکائو می تواند علاوه بر بهبود جذب بسیاری از آنتی اکسیدان های موجود در کاکائو در بدن، اثر بخشی آن را به دلیل ترکیبات آن افزایش دهد و خود پایه گانودرما ویژگی های دیگری را به آن اضافه می کند که می تواند تمام خواص کاکائو ذکر شده در بالا را قوی تر می کند و در نتیجه حداکثر کارایی مصرف کاکائو را تجربه می کند.

دستورالعمل مصرف

یک کیسه را در فنجان انتخابی خود بریزید، آب جوش اضافه کنید، هم بزنید و از قهوه خود لذت ببرید! همچنین می توانید بعد از هم زدن صبر کنید تا خنک شود سپس آن را با یخ سرو کنید تا قهوه خامه ای تری به دست آید.

 

 

 

ترکیبات اصلی هات چاکلت گانودرما

خامه غیر لبنی [شربت جامد گلوکز، شورتنینگ سبزیجات، کازئینات سدیم (مشتق شیر)، دی فسفات پتاسیم، پنتا فسفات، دی اکسید سیلیکون، مونو، دی و ریبوفلاوین]، شکر، پودر شیر بدون چربی، پودر شیر، پودر جو، پودر ریش ارگانیک (گانودرما لوسیدوم)، رایحه طبیعی

 

آخرین مطالب